דיון החדשות וההעברות 2015/16

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏1/6/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
  2. אבי סנדור Member

    הצטרף ב:
    ‏24/6/05
    הודעות:
    921
    לייקים שהתקבלו:
    422
    לא נראה לי שמישהו כאן עוקב אחריי הליגה האלבנית..שיחק גם ברומניה ואוקרינה אבל לא נתן שם את אותה תפוקה.
     
  3. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    בן משפחה או מקורב זה לא רשמי ולא צריך להתייחס לזה. בן אדם שהוא עו"ד במקצועו וטוען שרייכרט שכר אותו ושהוא מייצג את רייכרט - זה חייב לבוא עם מסמך כלשהו, רייכרט ומכבי יכולים לתבוע את העו"ד הזה, בלי מסמכים רשמיים אי אפשר להגיד שאתה עו"ד של מישהו אם אין לך יפוי כוח לדבר בשמו ואין מסמכים כאלו.
    לשפרלינג אין רשות לדבר בשמו של רייכרט ולהתראיין בכלי התקשורת כשהוא טוען שהוא מדבר בשם השחקן אם אין לו מסמך של יפוי כוח או הרשאה מרייכרט לייצג אותו, אז כנראה שיש כזה דבר.
    אם כי לפי קופמן ניתן לפטר עו"ד גם באמירה כלומר ייתכן שמה שאמר רייכרט זה היה הפיטורים לעו"ד הזה אבל זה לא סותר.
     
  4. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    לגבי עידן ורד בעיה גדולה ששחקנים כמוהו לא עוברים לנסות להיות כוכבים בבית"ר או בקבוצת אמצע אחרת ועוברים ישר לחו"ל, כל שחקן בינוני עובר לחו"ל וזה בעיה.

    לפי ONE רייכרט לא הגיע לאימון.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    מסכים איתך, אבל קודם כל שחקן יש לו שאיפה להגשים את עצמו, מבחינת חו"ל עדיף הכוכב האדום בלגרד מאשר דינאמו בוקרשט, גם מבחינת הבעיות הכלכליות סביב שני המועדונים. דבר שני, בסופו של דבר, הכל עניין של כסף. אין ספק שטביב לא רוצה לתת לו סכומים שבסרביה רוצים לתת לו לדוגמא, כל עוד בית"ר עם טביב, לא תראה שחקנים טובים באמת הולכים לשם, בעיקר פרוספקטים צעירים או זרים שהוא מצליח להביא בזיל הזול מסיבה כזאת או אחרת. סה"כ רוב השחקנים הישראלים הטובים היום מתקבצים למכבי ת"א, מכבי חיפה והפועל באר שבע, כשהשאריות הולכים להפועל ת"א. קריית שמונה הוא מקום יוצא דופן שבוחר פרוספקטים וזרים ודווקא בשביל המקצוענות והשקט יכול למשוך אליו שחקנים טובים.
     
  6. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    וזאת בעיה שגורמת לאיכות הישראלים והליגה לרדת וגורמת למחסור בישראלים, וכמו שהצעתי אפשר לנסות לפתור אותה על ידי זה שלקבוצות כמו מכבי ת"א ומכבי חיפה לא יהיו סגלים רחבים ע"י הגבלת כמות מושאלים וכמות שחקנים שרשומים בסגל, אני לא יודע מה בדיוק המספר שצריך לקבוע כי לדעתי צריך להקים סוג של ועדה מקצועית למנהלת שייוצגו בה המאמנים/מנהלים מקצועים של כל קבוצה ואנשי מקצוע שתעסוק בזה ובנושאים אחרים ותקבע מה המספר שלא יפגע בקבוצה שמשחקת באירופה אבל גם לא יחזיק יותר מידי ישראלים, בכך לפתור את בעית המנודים וגם את העניין של ההשאלות ולקבוע את זה על 3 השאלות שקבוצה יכולה להשאיל לקבוצה באותה ליגה.

    אם אני לא טועה הגבלות על השאלות חלות גם בחלק מהליגות האנגליות מהזכור לי במנג'ר אולי גם בפריימר ליג.
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    למה להגביל? כל הזמן חושבים פה להגביל! למה לא להעתיק מודל מאירופה, שנמצא בכל מדינה כמו הקמת קבוצת ב' שתשחק במסגרת מקצוענית ותמיד תהיה ליגה מתחת לקבוצה הראשונה. למה לא לעשות את זה? ככה שחקנים ימשיכו להתאמן במועדון מסוים, תחת הפיקוח שלו, ויוכלו גם להשאיל שחקנים, זה פיתרון הרבה יותר הגיוני וחכם, אז לא יהיו הרבה קבוצות ב', אבל זה עדיין פיתרון נכון. בהולנד זה קיים, בספרד זה קיים, בהמון מדינות זה קיים, כי הרי ליגת מילואים לא יעשו פה, למרות שלדעתי זה פיתרון אותו דבר וזה כמובן קיים בכל אירופה. ברגע שאתה עושה ליגת מילואים, אתה יכול להחזיק סגלים גדולים, שחקנים יכולים להתאושש הרבה יותר מהר מפציעות ולחזור/להיכנס לכושר משחק, זה מאפשר ליותר שחקנים להיות תחת הפיקוח של המועדון ולהישאר במסגרת. זה בדיוק אחד הדברים שצריכים לעשות פה בשביל לקדם את הכדורגל, כשכמובן אני חושב שצריך להכניס עוד מסגרת נוער עד גיל 21, עד אחרי הצבא למעשה.
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,103
    לייקים שהתקבלו:
    26,240
    מין:
    זכר
    אני אסביר לך למה:
    מה שאתה מציע לא יתקבל ע"י המועדונים הקטנים שהם הרוב מ - 2 סיבות:
    1) לרוב קבוצות ליגת העל אין כסף להשקיע בקבוצה ב' בגלל שזה מצריך סגל יותר ארוך. לחלקן יש בקושי כסף להחזיק את הקבוצה הבוגרת בליגת העל
    2) מועדונים אלה גם ניזונים מהמושאלים וכמובן כנ"ל קבוצות מליגה לאומית וא'.
     
  9. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    לקבוצות פה אין הרבה כסף להחזיק סגלים גדולים מידי ובטח שלא קבוצות B או מילואים , במצב שאתה מציע יהיו רק 2 קבוצות B של מכבי ושל חיפה/ מילואים איך שלא תקרא לזה.
    הגבלת גודל סגל ומספר מושאלים תפזר את הישראלים שיש לנו כאן בין קבוצות הליגה,כמובן שזה לא צריך לחול מיידית ורטרואקטיבית כדי שהפגיעה בקבוצה לא תהיה משמעותית אבל אפשר לשבת על זה העונה נגיד ולקבוע שהחל מעוד 2-3 עונות זה מתחיל כדי שקבוצות יתרגלו למצב.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אז לכן אמרתי, לא חייבים שתהיה ליגת מילואים או לא כל קבוצה חייבת להחזיק קבוצה ב', אבל למי שיש לה את האפשרות, למה לא? זה רק יקדם את השחקן וישאיר את האנשים בתוך המקצוע. אגב אם כבר חוקים, אני חושב שצריך להקצות 10-20% מהתקציב, ברמה גורפת לילדים ונוער, ושעירייה יכולה להשקיע כסף רק בקבוצת הילדים והנוער וחיבת להיות פה שקיפות
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,103
    לייקים שהתקבלו:
    26,240
    מין:
    זכר
    בגלל סעיף 2
     
  12. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    אז אפשר במקום שהם יהיו ניזונים ממושאלים, שיהיו ניזונים ממחלקת הנוער שלהם.
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    זה בדיוק העניין שאם הם יהיו ניזונים מהמחלקת נוער שלהם הם בהכרח יגדילו את כמות הילדים שתבוא אליהם כי הם נותנים להם הזדמנות ובהכרח יוכלו במידה ויהיו שחקנים שיצליחו להכניס כסף לקבוצה ולממן תקציבים אבל החשיבה פה היא עקומה.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,103
    לייקים שהתקבלו:
    26,240
    מין:
    זכר
    אבל כולם יודעים באיזה מצב נמצאות לא מעט מחלקות בארץ לדוגמא זו של הפועל חיפה.
    החוק החדש לאו דווקא ידחוף אותם לשפר את התנאים אבל מעבר לזה הבעיה באנשים שעובדים שם
     
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    בעיה של הבעלים. מי שחשובה לו הצלחה ומבין שבקבוצה קטנה, מחזור החיים מגיע דרך הנוער + זרים ישקיע. מי שלא? שימשיך להתבוסס בתבוסתנות שלו. בשביל שהנוער לא יהיה אמצעי אלא חלק מהעניין צריכים לעבור הרבה מים בקבוצה כמו הפועל חיפה לדוגמא, קודם כל להתנהל נכון, אחרי זה להביא את הקהל ולשחק כדורגל, ואז לאט לאט עם גידול נכון של שחקנים זה יהיה כבר חלק מהעניין כמו במכבי וחיפה. לו הייתי בעלים של קבוצה קטנה, הייתי משקיע כל שנה 1.5 מיליון יורו בנוער, ו-10 מיליון שקל בקבוצה הבוגרת, אחרי כמה שנים הייתי קוצר את הפירות, מכניס הרבה יותר וגורם להרחבת המחלקה שלי, הגדלת כמות הקהל והחשיפה. אבל תבין זה דברים כל כך קלים לביצוע שאפשר לערב איתם עיריות ואת הטוטו בקלות, הרי זה אינטרס של העירייה שיהיו כמה שיותר ילדים שישחקו כדורגל ויעסקו בספורט, כי ככה זה מוביל לחינוך. אבל בארץ אצלנו, זה מדהים כמה הכל דפוק בכל הקשור להתנהלויות של בעלים.
     
    Hapoel_Tel_Aviv, סמואל אטו ו-alexshw אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.