מכבי תל אביב 2015/16: עונה מאכזבת מסתיימת ללא תואר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י orimor2212, ‏16/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    מסכים איתך שהוא זבל גדול וגם אוברייטד אבל אפשר לחשוב איזה אנשים מקסימים ערן זהבי וטל בן-חיים.
    אם תמילה יבקיע כמה שערים ינשק את הסמל אתם תשכחו את הכל, ככה זה עובד בכדורגל כמעט בכל המועדונים בעולם.

    גם אני חושב שבמכבי עדיף להשקיע המון על חלוץ זר מאשר ללכת על טוטו או עוד עונה עם זהבי ובן-בסט בשפיץ.
    אני לא מאמין למעשיות שמנסים למכור לנו על כמה קשה להביא זר טוב ואיכותי, בכסף שיש למכבי אפשר ועוד איך להביא. ראינו כבר בליגה שלנו הרבה זרים איכותיים, עם כסף, טיימינג ועבודת סקאוטינג מינימלית(במועדון שלכם אמורה להיות מחלקת סקאוט לא?) אפשר להביא שחקנים מספיק טובים לקבוצה שגם תתמודד כנראה בשלב הבתים של הליגה האירופאית.
     
  2. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    אם ג'ורדי יביא את טוטו הוא רק ימשיך באותו מסלול הירקבות שכולם באים אליו בגללו בטענות. בנייה על ישראלים שלעולם לא יקחו את מכבי צעד קדימה. טוטו תמוז היה בארץ חלוץ נחמד עם הרבה חסרונות גם כשהיה בשיאו, מישהו שבניגוד לבן בסט מעולם אפילו לא היה באנקר בנבחרת החלשה שלנו. עצוב ההבדל התהומי בין ג'ורדי המנהל לבין ג'ורדי בעל תביעת העין העלובה לשחקנים.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    הזרים האיכותיים שראית הפסיקו להגיע לפה ב-2007, בטח ובטח וכאלה שהקריירה שלהם עוד לפניהם ולא באו לבלות פה כמה שנים לפני הסוף (פריצה ובמקרה היו פנטסטיים).

    אנחנו כבר ב-2015, בוא נראה לי זר איכותי ורציתי שהגיע לפה מאז. זה כן עניין של השקעה, ויותר מזה, רמה. שחקן שמחזיק מעצמו, אלא אם יקבל הצעה כספית אדירה יחסית למה שהוא מקבל, לא יגיע לפה.
     
  4. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    נו באמת.
    למה כמה עלה למכבי חיפה להחתים את שוער נבחרת סרביה? אי אפשר להחתים שחקנים בכירים?
    אתם מציעים הצעות כמו מיליון וחצי יורו לשחקן כמו דאבור ומנגד מחפשים זרים בהעברות חופשיות כדי לשלם רק את החוזה. מילא הייתם אומרים שאתם מציעים גם שני מיליון יורו על חלוץ זר והוא לא רוצה להגיע הייתי אומר שבאמת הסכומים לא הגיוניים ומעבר לתקציב שנקבע מראש, אבל להציע לישראלי פי 4 ממה שמציעים לזר ואז להגיד שאין מספיק כסף להחתים זר זאת בדיחה. אגב, ואנחנו לא מדברים על זה שיש לכם חלוץ ישראלי כמו עטר ואתם מחפשים זר יותר טוב ממנו. כאן באמת הייתי אומר שצריך זר ברמה גבוהה שאולי יעלה יקר. אבל אתם אמורים לחפש זרים כתחליפים לשחקנים כמו בדש, יואב זיו ויובל שפונגין. זה לא רף גבוה במיוחד.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    כי נבחרת סרביה זו מה בדיוק? סחבה ב-10 השנים האחרונות? נבחרת כושלת שמידרדרת מדי קמפיין...לא הגיע לפה נמניה מאטיץ'. שוער בסדר גמור. לא כזה שהוא כמה רמות מעל קולינאס.

    זר ברמה רצינית לא יגיע לפה עבור פחות ממיליון יורו נטו וזה במינימום. ואני מתכוון לזר רציני, שמשדרג ברמה של בואטנג/לרואה..
     
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    אתה לא חושב שהגזמת פה בטירוף?
    מסלול הירקבות?
    3 אליפויות וטרבל זה מסלול הירקבות?
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    טוטו תמוז יכול להביא למכבי דברים מסוימים שאין לה כמו משחק של חלוץ עם הגב אל השער, הוא יודע את העבודה בתוך הרחבה והוא עושה דברים יפים בחו"ל בשנה האחרונה למרות מצב לא פשוט מבחינת הקבוצה שלו. מצד שני, גם בבית"ר וגם בהפועל הוא סיים בטעם מר ועצם זה שהוא לא כל-כך לוקח אחריות על דברים שעשה בעבר וכל הזמן אומר וחוזר על כך שהוא השתנה זה מראה שאולי הוא לא השתנה. אני לא מבין למה מכבי מרימה ידיים בכל הקשור לשחקנים זרים ומעדיפה להסתפק במה שיש ולא לקחת הימור. לאו דווקא מייחס לטוטו נקודות שליליות בגלל הנבחרת אבל אתה יודע שהוא יתן משהו ובשלב מסוים ייעצר.

    אגב, אם מכבי משלמת משכורות עתק לשחקן ליגה כמו טב"ח שהוא שחקן טוב אבל ערן זהבי יש רק אחד - אז היא כן משתוללת, מה זה משנה אם זה בהוצאה כספית על שחקן זר או השתוללות על שחקן ישראלי?

    זרים טובים שהגיעו לכאן? בבקשה:
    - דימיטאר טלקיסקי ואלין טופוזאקוב. היו קרובים לסיום הקריירה, ובכל-זאת.
    - טישיירה ממכבי חיפה היה אחד הבלמים הטובים ביותר בארץ בעונות האחרונות.
    - נמניה ווצ'יצ'ביץ' שיחק רק 3 חודשים בגלל פציעה ארורה אבל היה שחקן-שחקן.
    - הובאן מבאר-שבע, מה איתו?
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,588
    לייקים שהתקבלו:
    14,304
    מין:
    זכר
    אני לא יודע אם תמוז השתנה או לא(לדעתי ההצלחה בליגה טובה יותר מעידה שכן) אבל גם אם הוא לא,לג'ורדי יש ניסיון טוב ב"יישור" שחקנים פרומבלמטים. ע"ע אלירן עטר.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    היישור היה שהוא פירק את הקליקה שלו עם יצחקי ע"י השאלת יצחקי
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,588
    לייקים שהתקבלו:
    14,304
    מין:
    זכר
    נכון,אבל להזכירך עטר היה פרובלמטי עוד בבני יהודה.
     
  11. $zinedine zidane$ Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/05
    הודעות:
    305
    לייקים שהתקבלו:
    44
    אני לא מבין את הזלזול בתמוז. חלוץ ליגה נחמד? כל עוד הוא מתעסק בכדורגל, הבן אדם מפלצת. בגיל 17 כבר כבש בדאבל פיגרס, ב18 היה מלך השערים של בית"ר בעונת האליפות שלה למרות שישב הרבה על הספסל בגלל ניסיונות להצדיק את הבאת הזרים הכושלים בעמדת החלוץ, בהפועל היה מלך השערים בליגה ונתן עונה טובה יותר מבן שהר שבעצמו אחד החלוצים הטובים בליגה, לדעתי, וגם העונה, בליגה הרומנית, הוא נתן עונה טובה למרות הפציעה.
    הבעיה איתו, כמובן, היא האופי. כמו שמישהו מעליי כבר אמר, הוא סיים בטונים צורמים גם בבית"ר, גם בהפועל וכן גם באוראל. בכל מקרה, במידה ולא מביאים את דאבור - אני מאוד מקווה שג'ורדי יביא את טוטו.

    בעניין הזרים - ג'ורדי אמר שהוא פחות משקיע בזרים בגלל בעיות התאקלמות (מניח שבעיקר בגלל מקרי גורי וארנשאו, שהראשון היה מצוין בתקופה הקצרה ששיחק והשני הספיק להביא 2 שערים ניצחון, אבל שניהם עזבו בגלל סיבות אישיות שככל הנראה קשורות לבעיות התאקלמות). אני בהחלט יכול להבין את זה, ועדיין אני לא אוהב את ההתפשרות על חואן פאבלו ומיטרוביץ, שאומנם שחקני ליגה טובים שפותחים בכל הקבוצות בליגה פרט אולי לאחת-שתיים, אבל אני מצפה לזרים טובים יותר לקבוצה עם שאיפות לקחת אליפות כל שנה ולהתקדם כל שנה לעבר ליגת האלופות.
    אז נכון, זרים כמו רוסו, בואטנג ושות' כמעט בלתי אפשרי להביא היום עם הסכומים שמכבי משלמת, אבל להגיד שאי אפשר להביא זרים טובים? אניימה, פריצה, איגבור וגארסיה (של 2 העונות הראשונות) הם זרים נהדרים, ברמה מעל הליגה.
     
  12. Turgi Guest

    קהינדה זה עוד פספוס של קרויף.
    אני די בטוח שהוא לא הפספוס האחרון מתוך קבוצת הנוער הזאת.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    קיבל עליו סכום טוב. הוא לא היה מקבל מספיק הזדמנויות להערכתי בשביל שהמחיר עליו יעלה וכנראה שהשחקן עצמו לא כל כך רצה להיות שייך למועדון
     
  14. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    קהינדה פספוס אם לא מתייחסים לזה שהוא היה בשנה האחרונה לחוזה וככל הנראה לא היה מסכים להאריכו אם לא היה נכנס לרוטציה כבר השנה.

    יש לו אופי מאוד בעייתי, אגב.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תמוז יפתח "בראבאק" כי ככה זה תמיד בקבוצה חדשה, גם מציגו. והוא יתרום ללא ספק. ועדיין, מכבי לא מנסה להמר ומעדיפה את "המוכר". תמוז יגדיל את הסיכויים שלה לזכייה באליפות ומכבי עדיין פייבוריטית. לאירופה זה לא יספיק מה גם שהתזמון חשוב מאוד. הסגל היה צריך להיבנות לפניכן. בעונה הראשונה בהפועל הוא היה נפלא ובלט בשתי דרגות מעל בן-שהר. בעונה השנייה הוא שבת מהבקעה ואחרי הפרסומים על מעבר לצרפת פשוט היה חלש. בעונה השלישית איבד את זה גם באמצע העונה. ויש ליקויים במשחק שלו, הוא מעט אנוכי ואיבד ממהירותו. בואו לא נגזים ונהפוך אותו למשהו שהוא לא.

    חואן פאבלו ומיטרוביץ הם חד וחלק התפשרות. יש יותר מדי סנטימנטים במכבי. תראו את הנסיגה של קרלוס גארסיה. העולם התקדם מאז 2013. אפשר להביא זרים טובים. צריך לבצע מעקב ארוך ולמכבי היו את האפשרויות לכך. למה רעננה פוגעת בול עם נאווקמה?

    לגבי רייכרט אין מה להיות צבועים. עסקה טובה כלכלית מצד מכבי. הם כן שיחקו אותה
     
מצב נושא:
הנושא נעול.