אינטר 2015/16 :: נרכשים ע"י סאנינג, עתיד ורוד בפתח?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏1/8/15.

?

אינטר 15/16 - לאן?

  1. סקודטו סנסציוני.

  2. העפלה לצ׳מפיונס ליג

  3. ליגה אירופאית

  4. עוד כישלון ומאנצ׳יני נזרק, פיגו נקרא לעזרה.

Results are only viewable after voting.
מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    [​IMG]

    המשפט שכתוב בכותרת נלקח מהשיר הנהדר של אביתר בנאי, ״אבות ובנים״. כמובן שלשיר הזה ולתוכן שלו אין שום קשר לאינטר ובכלל לכדורגל, ועדיין השורה הזו הרגישה לי כמתאימה ביותר לתאר את הקיץ שאינטר עוברת ואת התחושות לקראת העונה הקרובה, שהולכת להיות עונה מסקרנת מאוד בכל מה שקשור לנראזורי.

    אז כידוע, בעונה שעברה מגמת הנפל של אינטר בעשור השחור הזה המשיכה. הקבוצה סיימה במרכז הטבלה, עם המון איבודי נקודות לא מחוייבים וחוסר יציבות מזעזע, או יותר תמציתי - אינטר הראתה יציבות מרשימה בלהיות לא יציבה. כבר במהלך העונה נראה שאינטר הולכת לגישה אחרת, וזה התבטא יותר מכל במינויו של מאנצ׳יני למאמן והבאתו של שארדן שאקירי. המגמה הייתה - חלאס עם ניסויים, הגיע הזמן להצליח. אז נכון, עד כה המגמה נכשלה, אבל כל עוד היא ממשיכה זו כבר דרך נכונה בשביל אינטר לחסור לקדמת הבמה.

    במהלך החודשים האחרונים, נראה שמאנצ׳יני הבין היטב עד כמה חמור המצב של אינטר, ובשיתוף עם אריק תוהיר, אינטר מבצעת שינוי קיצוני תחת המאמן האיטלקי שכל כך מזוהה איתה. אז יאללה, חלאס עם הסחור סחור ובואו נתחיל עם שוק ההעברות של אינטר לקיץ 2015:
    - מיראנדה:
    בן 30, גובה 1.86 מטר, בלם. הגיע בהשאלה לשנתיים הקרובות תמורת 3 מיליון יורו, שבסיומן אינטר תרכוש אותו תמורת 12 מיליון יורו. סה״כ עלות כוללת - 15 מיליון יורו.
    קצת על השחקן - ללא ספק, השחקן הכי מוכח שנחת העונה באינטר. הבלם הברזילאי, שעשה חיל בעונות האחרונות במדי אתלטיקו מדריד הנפלאה, איבד ממעמדו בעונה האחרונה והחליט שהגיע הזמן להיפרד מבירת ספרד, ומצא את עצמו בבירת האופנה, ובצד הנכון שלה. מיראנדה ידוע כבלם חזק מאוד ומהיר, אך פחות כאחראי ויהיה מעניין לראות איך ינהיג את הגנת אינטר, שהתחדשה לגמרי בקיץ האחרון.
    - מרטין מונטויה:
    בן 24, 1.74 מטר, מגן ימני. מגיע בהשאלה לשנתיים תמורת מיליון יורו, שבסיומן אינטר תוכל לרכוש אותו תמורת 8 מיליון יורו.
    קצת על השחקן - אין הרבה מה להגיד על מונטויה. עוד תוצר מחלקת הנוער האדירה של ברצלונה, שלא מצא את מקומו ובילה בעיקר על הספסל במדי הבלאוגרנה. עם טראבל ביד ורצון עז להוכיח את עצמו, המגן הימני הספרדי מגיע לאינטר ומקווה להגשים את הציפיות ממנו. מונטויה מצטיין בעיקר בפן ההגנתי ומזכיר מגן אחר של הנראזורי, דנילו ד׳אמברוסיו שצפוי להיות המגן השמאלי.
    - ג׳ייסון מוריילו:
    בן 23, 1.82 מטר, בלם. מגיע מגראנדה תמורת 8 מיליון יורו.
    קצת על השחקן - ללא ספק, ההעברה המסקרנת ביותר של אינטר. כשהעסקה נסגרה עוד במהלך העונה הקודמת, היא לא תפסה הרבה תשומת לב. בכל זאת, בלם בן 23 מגראנדה זה לא משהו שימשוך יותר מדי תשומת לב. אבל אז, בא הקופה אמריקה, שבו מוריילו בלט מאוד ולא רק שתפס תשומת לב בקרב אוהדי אינטר, אלא הפיח תקוות בקשר להגנה הרעועה של הקבוצה. צפוי ביחד עם מיראנדה להרכיב קו הגנה חדש לגמרי, בתקווה לעתיד חדש לגמרי בכל מה שקשור לפן ההגנתי.
    - ג׳ופרי קונדוגביה:
    בן 22, 1.88 מטר, קשר אמצע/אחורי. מגיע ממונאקו תמורת 35 מיליון יורו, לא כולל בונוסים שמעמידים את המחיר הכולל על 38 מיליון יורו.
    קצת על השחקן - ההעברה המדוברת של הקיץ. אחרי דרבי העברות קטן בין המילאנזיות, הכישרון המדובר מצרפת בחר באינטר ומיידית הפך לאחד השחקנים המובילים בקבוצה בעיניי האוהדים. קונדוגביה, למרות גילו הצעיר, הוא שחקן מנוסה יחסית, שהותיר רושם נהדר על הסקאוטים בליגת האלופות בעונה האחרונה, כששיחק במדי מונאקו, יכולת שהיא המשך ליכולת הטובה שלו בליגה הצרפתית. הקשר הצרפתי היה על הכוונת של לא מעט מועדונים, כולל ריאל מדריד, אבל בסופו של דבר אינטר הייתה הרצינית ביותר. קשר חזק, טכני ואינטליגנט, שיחד עם קובאצ׳יץ׳ ירכיב מרכז קישור בעל פוטנציאל עצום אך עם המון סימני שאלה.
    סטבן יובטיץ׳:
    בן 25, 1.83 מטר, חלוץ. מגיע להשאלה בשנתיים תמורת 2 מיליון יורו, כשבסיומן אינטר תקנה אותו תמורת 12 מיליון יורו. סהכ 14 מיליון.
    קצת על השחקן - יובטיץ׳. סטבן פאקינג יובטיץ׳!. החלוץ המונטנגרי, אחד מאהובי הליגה האיטלקית בימיו בפיורנטינה, אלא אם כן אתה בלם או שוער של היריבה, נוחת באינטר לאחר שנים של ספקולציות ושמועות. לאחר שנתיים די כושלות בסיטי, שבהן מיעט לשחק בגלל פציעות, יובטיץ׳ חוזר לארץ המגף בה עשה חיל והפעם למדים הנראזוריים, ולא לויולה שאיתה הוא כל כך מזוהה. חזק, טכני, אנרגטי, יצירתי. מה צריך יותר?

    ומי הלך?
    במקביל לרכש, האיכותי יחסית לשנים עברו, אינטר גם החליטה שהגיע הזמן לחריש עמוק בסגל והגיע הזמן להיפטר מכמה וכמה מיותרים. העיקרי שהלך, ולדעת חלק מאוהדי אינטר זו ההעברה הכי איכותית שלנו בחלון ההעברות, הוא זדרבקו קוזמאנוביץ׳, שנמכר לבאזל השוויצרית. גם רנה קרין (גראנדה), ג׳ואל אובי (טורינו) והצמד קאמפאניירו את ג׳ונתן (סיום חוזה) עזבו את הקבוצה. אינטר גם צפויה למכור את אנדראולי (סמפ מעוניינת), נאגאטומו ופרדי גוארין, שאיכשהו עדיין בקבוצה ואיכשהו גם נשאר כשחקן סגל לגיטימי.
    השם הגדול ביותר שצפוי ללכת הוא שרדאן שאקירי. לאחר שהגיע בינואר בקול תרועה רמה, השוויצרי תרם מעט מאוד (ושיחק מעט מאוד) בחצי העונה האחרון, מה שכבר הספיק למאנצ׳יני להגיד תודה ושלום. יש לא מעט מתעניינות בטאלנט שהגיע מבאיירן, כששאלקה היא הרצינית ביותר לקלוט אותו.

    שחקני מפתח לעונה הקרובה:
    הנדנוביץ׳ - כמו כל שוער, המון אחריות תהיה על הכתפיים של הנדנוביץ׳, אבל לא כמו כך שוער, להנדה יש מה להוכיח גם לאינטר ואנשיה. השוער הסלובני, שהוא פנטסטי מבחינת היכולות שלו, די מאכזב עד כה בתקופה שלו באינטר וסביר להניח שזה גם מה שמנע ממנו להצטרף לאחד המועדונים הגדולים יותר שחיפשו/מחפשים שוער, כמו יונייטד, ארסנל וריאל מדריד. הנדה אמנם סיפק רגעים לפנתיאון במהלך תקופתו באינטר, גם בעונה האחרונה, אך הוא לא מספק תחושת ביטחון מספקת וגם מדי פעם צצה לה טעות קריטית, הזכורה ביותר היא הטעות בגול של מוראטה במיאצה. הנדנוביץ׳ יצטרך סוף סוף לתת את הטון ולתת תחושה שלהבקיע לאינטר יהיה קשה, כמו שציפו ממנו כשהצטרף בקיץ 2011.

    מיראנדה - אולי השחקן החשוב ביותר של אינטר בעונה הקרובה. כפי שיוצא ממה שכתבתי על הנדנוביץ׳ למעלה, יש תחושה בעונות האחרונות שקל מדי להבקיע לאינטר, ועם כל הכבוד לשוער, הוא לא הסיבה העיקרית לכך. ההגנה, בהנהגתו של אנדראה ראנוקיה המחפיר, כבר כמה שנים טובות נראית כמו פח אשפה מהלך. מיראנדה יצטרך להפוך את הדברים, וביחד עם שותפיו החדשים להגנה ליצור עידן חדש - ישן באינטר, שתמיד הצטיינה בפן ההגנתי. 5 שנים סבלנו, מספיק.

    מתיאו קובאצ׳יץ׳ - הגיע הזמן של היהלום לנצוץ. אחריי שנתיים של התנדנדות בין ספסל להרכב, וחילופי עמדות רבים, נראה שסוף סוף קובאצ׳יץ׳ יקבל את הצ׳אנס האמיתי, כשהוא ישחק בעמדת הרג׳יסטה שמתאימה לו כל כך. אחריי שנתיים של שפשוף, באינטר מקווים סוף סוף לקבל את קובא שכולם מחכים לו, כשעד כה ראינו רק מטעמים מהדברים שהקרואטי הצעיר יודע לעשות.

    סטבן יובטיץ׳ - יובטיץ׳, סטבן פאקינג יובטיץ׳!. ועכשיו ברצינות, המון מונח על הכתפיים של המונטנגרי. לגבי היכולות שלו אין ספק, כשהוא כשיר מדובר על אחד משחקני ההתקפה הטובים שבארץ המגף אם לא הטוב שבהם, אבל הבעיה היא שספק גדול אם הוא יהיה כשיר. בכל מקרה, נניח ויהיה, יובטיץ׳ יצטרך לתת משהו שהיה חסר מאוד לאינטר בעונה שעברה, שנשענה בעיקר על מאורו איקארדי בהתקפה. עם איקארדי כפינישר ופריסיץ׳ כ״שוליית הקוסם״, יובטיץ׳ יצטרך להוביל את התקפת אינטר לעידן חדש, בדיוק כמו מיראנדה בהגנה.

    טקטיקה שמקטיקה - איזו אינטר נראה על המגרש?
    כמו שזה נראה כרגע, אחרי הרבה זמן והמון מאמנים איטלקיים מקובעים, משחק האגפים של אינטר הולך לקום לתחייה, אך לא במצב אולטימטיבי. מאנצ׳יני צפוי לשחק ב-4-3-3 קלאסי, כשבחוד כבר תפס את מקומו מאורו איקארדי. באגפים מאנצ׳יו יקווה לראות את איבן פריסיץ׳, הקרואטי המצוין של וולפסבורג, כשבאגף השני כבר אפשר למצוא את יובטיץ׳, שספק אם יסתגל בהצלחה לתפקיד שיחסית זר לו.
    למאנצ׳יני יש המון עבודה בעיצוב הקבוצה, שצריכה שיפור כמעט בכל אספקט. אם בהגנה המבולגנת וההססנית, ואם זה בהתקפה הדלה והלא מאיימת. בשביל זה הביאו לו שחקני רכש באמת איכותיים, אבל בסופו של דבר הכל תלוי בו. יש כלים, צריך מישהו שידע איך לעבוד ולהרכיב משהו שבאמת יעשה שינוי ויהיה ברמה גבוהה.

    הציפיות לעונה הקרובה?
    לדעתי הדבר הכי חשוב, ואולי הדבר החשוב היחידי, זה להחזיר את ההרתעה כלפי אינטר. מההסתכלות שלי כאוהד, הרבה יותר חשובה לי החזרה לצמרת מבחינת המוניטין של המועדון מאשר מהבחינה הכלכלית. נמאס שכל מועדון צוחק עלינו, שאנחנו מקבלים בראש מקליארי וצ׳זנות. הגיע הזמן שאינטר תחזור להיות אינטר, מועדון טופ 3 ולא מתחת.
    מבחינת ההנהלה, אין ספק שכל דבר למעט צ׳מפיונס ליג יחשב ככישלון, בטח אחריי ההשקעה הגדולה בקיץ האחרון. אינטר מבלה כבר המון זמן בשדות זרים, והגיע הזמן לחזור הביתה, הגיע הזמן שהכדור עם הכוכבים יחזור לעיגול האמצע במיאצה. אני מאוד אשמח אם זה יחזור גם לצד האפל של העיר אגב. בכל מקרה, הציפיות הן לעונה טובה שתחזיר את הקהל הביתה ותעלה שוב את המוניטין של הקבוצה, לאחר שירד לשפל בחמש השנים הקרובות. באינטר מודעים לכך שעונה ללא צ׳מפיונס ליג תהווה כישלון ומכה כלכלית, במיוחד לאור ההתחייבויות הגדולות של הקבוצה לעתיד והידיעה שאם ניכשל, יצטרכו שוב לעשות בדק בית ולהשקיע כסף, ולכן זו עונה קריטית מאוד לאינטר, הקריטית ביותר מזה שנים.

    קיץ מושקע מאוד מבחינת אינטר, ששמה את כל הביצים בסל אחד ומודעת שרק שני דברים יקרו - כישלון חרוץ או הצלחה. לטבוע או לשוט, לחיות או למות.
    פורצה אינטר!

    http://up415.siz.co.il/up2/1wmdozmeeywz.Xxx
    המון ציפיות על הכתפיים של השלושה הללו.
     
    Rosner, AS R, Nesta ו-10 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  2. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    כפי שזה נראה כרגע, ד'אמברוסיו לא בתוכניות של מנצ'יני, הוא לא בסגל למשחק מול גלאטאסרי ועומד למכירה. :/
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    כרגע אלו שמועות, אבל כנראה שמאנצ׳יני רוצה מגן שמאלי טבעי ולא ימני עם רגל שמאלית. אני בכל אופן לוקח את דאמברוסיו לפניי קרישיטו בלי מחשבה בכלל.
     
  4. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    כעשרים שנה אני רואה כדורגל ולא חושב שאי פעם ראיתי שחקן יותר אגואיסט מאיקארדי.
    יכול להיות שאני לא חד היום, או בכלל, אבל לא הבנתי את הקטע עם פתק הכוכבים למנצ'יני. מישהו...
     
  5. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    דימארקו, בפעם השניה שעושה עלי רושם חיובי. אמשיך לעקוב אחריו, כנראה שלא באינטר, כי אין מסביבו הייפ כמו מסביב ליתר הפנים החדשות של הקבוצה.
     
    Mamadu אוהב/ת את זה.
  6. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    דווקא נדמה שמנצ'יו דיי מחבב את הילד. לא הייתי מופתע אם יתעקש להשאיר אותו בסגל ויחפש לתת לו הזדמנויות בסיטואציות מסויימות.
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אחרי אינספור תוצאות מאכזבות במשחקי ההכנה, אינטר סוף סוף רושמת ניצחון, 0-2 על בילבאו משערים של יובטיץ׳, כשהראשון מבקיע בצורה נהדרת מתוך הרחבה לחיבורים ואיקארדי מבקיע בנגיחה מדויקת מאוד לאחר הרמה נפלאה באופן מפתיע של נאגאטומו.

    לא מעיד, אבל טוב שיש קצת שקט לאחר התוצאות האחרונות. יובטיץ׳ נראה טוב טפו טפו טפו.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @or_cohen מוריז'ו או מורייו, אתה תבחר :) אבל תוריד את הל' משם.

    אחלה סיקור!
     
  9. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    עושה רושם ששאקירי השלים עם רוע הגזרה והבין שיותר טוב מסטוק הוא לא מסוגל למצוא הקיץ. נמצא כבר בבדיקות רפואיות ואמור לחתום ממש בקרוב.

    מה מתכננים לעשות עם הכסף? פריסיץ'? פרוטי? מחליף הולם לאיקארדי?
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שתי אגדות עבר שלכם חגגו וחוגגים ימי הולדת יום אחר יום. אתמול זה היה סאנטי והיום איבן ראמירו :)
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    איבן ראמירו? מי זה? (תרגע אני צוחק)

    שניהם היו מאוד תורמים לקבוצה של היום, כמובן שקאפיטנו במיוחד. יסלח לי עידן וכמובן קפה קולומביה, אבל מעולם לא החזקתי ממנו כבלם ברמה ממש גבוהה.

    כמו שזה נראה, פריסיץ׳ לא יגיע בסופו של דבר, ככל הנראה בגלל העסקה המתגבשת של סיטי לקניית דה ברויין. בכל מקרה, התקשורת האיטלקית מדברת על פרוטי, מה שמבהיר דבר אחד - אין לאף אחד מושג במי אינטר מעונייינת כאלטרנטיבה וזו תעלומה, מהסוג שאני אוהב. הרגעים הכי כיפיים הם להיכנס לאתרי החדשות, ופתאום לראות החתמה שאתה לא יודע מאיפה היא הגיעה. עם קובאצ׳יץ׳ המו״מ היה כל כך שקט שהאיטלקים גילו על הגעתו רק כשהוא עלה למטוס מקרואטיה.
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    המדהים אצל איבן, שהוא היה בלם ברמות הגבוהות למרות גובהו, וזה משהו לא פשוט בכלל. היה לו ניתור אדיר ואחלה משחק ראש וכמובן המהירות שלו. לא סתם בתקופתו לצד ז'פס בהגנת הנבחרת, היתה לנו את ההגנה הטובה ביותר בדרום אמריקה וכמובן שגם אוהדי אינטר מאוד אהבו אותו.
     
  13. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    שאקירי בסטוק. 17 מיליון.

    אין על הפרמיירליג. באמת שאין. אינטר מחתימה שחקן בינואר, הוא פלופ טוטאלי, ומוכרת אותו 6 חודשים מאוחר יותר ברווח.
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    בפעם הראשונה בהיסטוריה אינטר היא לא זו שקונה את הפלופ במחיר מופקע (לא ששאק פלופ לדעתי אבל אני זורם).
     
  15. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    שחקן שנרכש ב-15 מיליון (לא משנה מה הנוסחה) ונבעט מהקבוצה תוך 6 חודשים זה האמאמא של הפלופ.
     

מצב נושא:
הנושא נעול.