הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    בייקר וסולנקה הבקיעו היום במדי ויטסה. שני שחקנים סופר מוכשרים שיגיעו רחוק.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    3-1 לפ.ס.וו מול פיינורד. ניצחון צודק, אבל השער השלישי הגיע ממתנה זולה שנתן קויפרס למארחת. פרופר צולל והשופט דופק עכשיו את פיינורד...עכשיו נראה מתי אייאקס תקבל מתנה...
     
  3. Ajacied Member

    הצטרף ב:
    ‏20/4/11
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    304
    ראיתי רק את המחצית השניה אבל לפיה לא הגיע לפיינורד להפסיד. הרבה מצבי הבקעה טובים שלא נוצלו, במיוחד של אימרס + פנדל לחובתם שלא נברא. חבל שפסוו לא הפסידה נקודות.
     
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    הסטטיסטיקה לא משקרת. בעיטות לעבר לשער 20-8 לפ.ס.וו
    זה אכן נכון שבחצי השני פיינורד נראו יותר טוב, אבל בסיכומו של דבר הניצחון צודק. אימרס? הבחור הזה בכלל לא לרמה שפיינורד שואפת להגיע אליה.

    מילה לגבי ויטסה. האם השחקנים הכשרוניים שלמעשה באים ל'שנת השתלמות' גם יכולים לשחק כקבוצה? אם כן, ויטסה אאוטסיידר מסוכנת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/8/15
  5. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    הפסד מביך לעולה החדשה רודה כ AZ לא בועטת למסגרת אפילו לא פעם אחת במשך כל 90 הדקות.
    2 נק' מתוך 12 , לא זוכר פתיחת עונה כ''כ עגומה של הקבוצה שלי. להתחיל לפחד ממאבקי הישרדות?
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    מאד מוזר מה שקורה באלקמאר. בליגה הדברים לא זזים, אבל באירופה הקבוצה כן מצליחה להגיע להשגים. אחרי 4 מחזורים קשה לדעתי לחזות לאן פני הקבוצה בעיקר בגלל מה שאמרתי כרגע. AZ אולי לא תהיה בצמרת, אבל היא לא תדרדר לתחתית. ממש קשה לי להאמין אם זה יקרה.

    ידיעת העברה:
    חזוס קורונה עבר לפורטו בשביל סכום של 10.5 מיליון אירו. טוונטה תקבל רק שלושים אחוז מהסכום הזה. צד שלישי תקבל את רב הכסף. הקבוצה ההולנדית כן תקבל שלושים אחוז מדמי ההעברה אם קורונה יעזוב את פורטו.
     
  7. All_Hale_Conradinho Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/14
    הודעות:
    801
    לייקים שהתקבלו:
    184
    מין:
    זכר
    תשמעו, על המצב של הנבחרת בפרט ושל הכדורגל ההולנדי בכלל דיברנו רבות. אין יותר מדי מה לחדש. אבל אני לא חושב שהיה פה איזה דיון על פתרונות פוטנציאליים. הרי תראו את הבלגים, הם ירדו מ-5 הופעות רצופות של דור זהב במונדיאל כולל חצי גמר לתהומות הנשייה של הדירוג העולמי רק כדי לחזור כאחת הנבחרות הטובות בעולם, הגרמנים התחילו את הפרוייקט שהביא להם את גביע העולם אחרי הדחות מבישות ברבעי גמר ובשלבי בתים. אפילו אנחנו חזרנו מעשור ללא טורנירים גדולים עם הנבחרת של חוליט, קומאן, רייקארד ומרקו. חייב להיות משהו שאפשר לעשות (לא אנחנו כמובן).
    נכון...?
     
  8. Ajacied Member

    הצטרף ב:
    ‏20/4/11
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    304
    אני לא חושב שיש יותר מדי מה לעשות. לפחות לא בטווח הקצר. זה השחקנים שיש לנו ועם זה נצטרך להתמודד. בשני המונדיאלים הקודמים הגענו עד הפודיום עם שחקנים יותר אפורים ממה שהיה לנו בעבר. ככה שאני לא חושב שצריך להדליק נורה אדומה עקב התצוגה של הנבחרת. זה לא שכבר כמה שנים טובות אנחנו נמצאים בבור. נבחרת זה אוסף של שחקנים שמשחקים בקבוצות שונות שנפגשים פעם ב..לאימונים ומשחקים, ולפעמים זה לא מתחבר...אולי ירידת מתח אחרי המונדיאל, אולי המאמנים אשמים, באמת שאין לי הסבר אחר.
    בכל מקרה, את המסקנות נסיק בסוף הקמפיין.
    לבלגיה אולי יש סגל מצויין אבל קודם כל שיעשו משהו בטורניר גדול. בזמן שלקחנו מקום שלישי במונדיאל עם הרכב אפור, הם עם כל הכוכבים שלהם עפו ברבע. אולי ההגרלה האירה לנו יותר פנים אבל בסופו של דבר מה שמדבר זה מבחן התוצאה.

    נ.ב
    יש להולנד מזל שלטביה הישוותה דקה 90 מול טורקיה. עכשיו לנצח בטורקיה לא יהיה קריטי. אפשר להסתפק גם בתיקו אם כבר ויתרנו על המקום השני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/9/15
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    גם אני בדיעה שכרגע אין הרבה מה לעשות. אנחנו צריכים לקוות שמספר שחקנים יעשה את אותו צעד גדול קדימה. ממפיס, קלאסן, אל גאזי, באזור, רידוולד, טטה, אולי זייח, קונגולו ושחקנים אחרים. מבחינתי הבעיה היותר גדולה היא מה שקורה בהגנה. בהולנד מאוננים עכשיו ללא הפסקה לגבי האפשרות שוירג'ל ואן דייק ישחק. הבחור שיחק מספר שנים בסלטיק וכמעט פתחו בקמפיין ציבורי לצרוף הבלם לנבחרת. יותר גרוע ממרטינס אינדי הוא לא יכול להיות, אבל חוץ מדה פריי פשוט אין לנו שחקן בקו האחורי ששווה משהו. ובינינו, גם דה פריי או פלאר לא מתקרבים לרמה של סתאם ופרנק דה בור בימיהם הגדולים. אני עדיין מחכה לויכוח ציבורי רציני על פיתוח שחקני ההגנה בהולנד, אבל בנתיים ואן הנחם מתלונן בעיקר שיש יותר מדי שחקני אייאקס בנבחרת ופייר ואן הוידונק על זה ש'אסור לנו יותר לשחק משחקים בינלאומיים באמסטרדם בגלל איכות הדשא'...

    אני לא יודע, מצד אחד אני רוצה את הולנד ביורו, מצד שני, אם נעלה אנחנו נעשה את זה דרך הדלת האחורית עם נבחרת מאד מאד בינונית. אני לא יודע מה עדיף? להשאר בבית אולי יפתח למספר אנשים את העיניים (למרות שחלק מהם יטען שהכל באשמתו של בלינד ושחקני אייאקס...). אנחנו כבר נראה מחר אם הנבחרת עוד רצינית ברצון לשחק ביורו.
     
  10. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
  11. Ajacied Member

    הצטרף ב:
    ‏20/4/11
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    304
    מתוך הכתבה:
    משם עבר לוויגו, ויורו הצעירות אמור היה לתת את הבוסט. "אחרי הגמר יכולתי ללכת לסלטיק, ווסטהאם, אייאקס או בירמינגהאם סיטי. ארבע הצעות על השולחן. בירמינגהאם סיטי הציעו הכי הרבה כסף, והסוכן שלי אז, מינו ראיולה, אמר לי: 'תסתכל על המספרים'. בירמינגהאם הציעו שלוש שנים, מספרים רציניים, וזה פרמיירליג. זה לא שאתה הולך לקזחסטן. אבל הייתי צריך לחזור לאייאקס, ויכול להיות שזו הייתה טעות".


    עכשיו הכל מובן :D
     
    de Middenweg ו-alexshw אוהבים את זה.
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    אלוהים ישמור, איך הבחור נחת אצל המטומטם הזה? ברגע הכי קריטי בקריירה שלו ראיולה מייעץ לו בדיוק את הדבר הלא נכון..לצערי הוא בחר בעיצה המטומטמת של ראיולה. קריירה מבוזבת לחלוטין. אגב, לא ידעתי שיש לו עוד מלים חמות לקומאן. אני תמיד הייתי בדיעה שדווקא בגלל מאמן סאותהמפטון הנוכחי דה רידר לא התפתח בשנותיו הראשונות. ממה שזכור לי דניאל פתח נהדר את הקריירה שלו באייאקס. הוא אפילו נבחר פעם ל-MVP, אבל קומאן העדיף את טום דה מול כקיצוני בצד ימין. לא יודע, אבל לדעתי לדה רידר גם לא היה מספיק דרייב בשביל באמת להפוך לשחקן טוב. אולי הציטוט הבא מסביר את העניין הזה יותר טוב:

    יש לי ביזנס פה. אני עוסק בנדל"ן, אני בר מזל - עשיתי כסף בקריירה, לא אשקר. אני לא צריך לשחק בכל מחיר. אם זה לא משהו טוב, אז אני לא צריך את זה".

    בכל זאת רגע שאנחנו נזכור מהבחור...
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    ידיעה אחרת.
    אייאקס החתימה את הקשר הבלגי בן ה-16, פרנססקו אנטוניצי. הכשרון בא מאנדרלכט והיה מבוקש גם אצל מספר קבוצות גדולות ועשירות באירופה. הבחור בעצמו אמר שבשלב הזה אייאקס בשבילו הקבוצה הכי מתאימה לו.
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    תוצאות:
    טוונטה - אייאקס 2-2 (האורחת פיגרה 2-0 בחצי השני)
    קמבור - פ.ס.וו 0-6 (אחרי מספר דקות המארחת נשארה בעשרה שחקנים)
    דה חראפשחאפ - AZ אלקמאר 3-1
    רודה - נק ניימייכן 0-0
    פק זוולה - אקסלסיור 0-3

    אייאקס שוב הגיעה מנטלית לא מוכנה לקרב והיא פיגרה בתחילת החצי השני בשני שערים גם הרבה הודות לשופט ואן בוקל שבמשך כל המשחק השפיע שלילית על המשחק. גם בלאייוורדן היה זה השופט שלמעשה הכריע את המשחק כשקווין בלום עזר לפ.ס.וו עם הרחקת שחקן מקומי ונתינת פנדל די גבולית. AZ סוף סוף ניצחה, אבל כן מדובר אולי בקבוצה הכי חלשה בליגה...

    אני מאחל לכם חג שמח!
     
  15. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    יופי של רכש הייטניחה...