יובנטוס 2015/16 :: משהו חדש מתחיל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏7/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    28 מיליון יורו על קומאן זה חתיכת שוד. מי מנהל שם את העניינים בבאיירן?
     
  2. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    מסכים שאין מה להשוות בין פוגבה וקומאן מבחינת יכולת בעונה הראשונה. כן אפשר להשוות מבחינת פוטנציאל והעובדה שקומאן משחק בעמדה עם הרבה יותר glamour גם עושה אותו נכס ששווה הרבה יותר, ואת זה באיירן מבינה כנראה יותר טוב מאיתנו.

    אם דחינו הצעות של 15-20 מיליון כל הקיץ, מדוע פתאום התחלנו להקשיב להצעות בסדר גודל דומה? הידיעות האחרונות לא דיברו על 28 מיליון כסכום ההתחלתי למו"מ, אלא משהו בסדר גודל של 18-20 מיליון יורו.
    מה הכוונה "בשלב הזה עדיף שיהיו לנו בסגל שחקנים כמה שיותר מוכחים ולא פרוספקטים לא מלוטשים"? יכול להיות שאני הוזה אבל לא כל הקיץ שלנו עמד בסימן הצערת הסגל והכנת סייקל חדש? הבאת שחקנים חדשים עם פוטנציאל? מה יותר אידיאלי משחקן עם פוטנציאל שכבר עבר את עונת ההתאקלמות בארץ חדשה? משהו פה לא קוהרנטי.

    משהו פה שוב לא מסתדר. המו"מ על סיקיירה התחיל הרבה אחרי שוידאל נמכר. איך הכסף מהמכירה שלו אפשר לשדרג את סיקיירה בסנדרו? או שזו הייתה החלטה של הדקה ה-90 (טובה לשם שינוי, אבל עדיין פאניקה)?

    הפארסה עם זאזה לא קצת מביכה בעיניך?

    ואיך בדיוק קוואדראדו קשור לכל הסיפור?
     
  3. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    קודם כל ולפני הכל - במועדון כמו שלנו יש הבדל גדול בין 20 ל28 מ'. ולא סגור על זה ב100 אחוז, אבל נראה לי שההחלטה שלנו להקריב את קינגסלי קשורה להתעקשות של שאלקה לא להוריד את המחיר של דראקסלר.

    בקשר לפסקה השנייה - אתה באמת לא רואה הבדל בין השחקנים הצעירים שהגיעו כדי לבנות סייקל חדש לבין קומאן? יותר אידיאלי משחקן עם פוטנציאל שכבר עבר את עונת ההתאקלמות אלה שחקנים צעירים שכבר עשו משהו בקריירה שלהם, לדוגמא - רוגאני, שהיה מעוז ההגנה של הקבוצה המפתיעה בליגה בעונה שעברה. פתח והשלים 90 דקות בכל 38 המשחקים ולא קיבל אפילו כרטיס צהוב אחד; או דיבאלה, שהתפוצץ עם 13 גולים ועשרה בישולים, פיקד על משחק ההתקפה של פאלרמו והראה שהוא הרבה מעבר ל"סתם עוד פוטנציאל"; אפילו זאזה, שכבש 20 גולים בשתי העונות הראשונות שלו בליגה; גם דראקסלר - בסך הכל אלוף עולם עם גרמניה, לא משהו רציני ששווה לתת עליו את הדעת. מבין את ההבדל בינם לבין קומאן? כרגע הוא שום דבר מאלו, סתם עוד פוטנציאל שבקושי שיחק בכל עונת ההתאקלמות שלו. מצטער, אבל ברגע שמציעים לך 28 מ' על סתם עוד פוטנציאל שלא ברור כמה הוא בתכניות המיידיות שלך והמטרה היא לבנות קבוצה טובה יותר מהנוכחית, אתה לוקח את הכסף ובורח. יש מצב טוב שבעוד כמה שנים נצטער על זה, אבל כרגע זו לגמרי ההחלטה הנכונה.

    בעמדת המגן השמאלי, אז סיקיירה תמיד היווה אלטרנטיבה לסנדרו (המו"מ עם פורטו החל לפני השמועה הראשונית ביותר על וידאל). פורטו התעקשה על המחיר ואת ה15 שהצענו לפני העזיבה של וידאל הפכנו בסופו של דבר ל26 אחרי שהצ'יליאני עזב. הפארסה עם זאזה? כמו שכתבתי לפני כמה ימים, כנראה שהוא פשוט לא מצליח להרשים את אלגרי באימונים. אולי היה מוגזם לשלם עליו את מה ששילמנו בלי הOK החד משמעי של מקס, אבל זו בסך הכל עוד עסקה בשרשרת עסקאות חופפות עם סאסואולו שבקיץ הבא תעזור לנו להביא את ברארדי + ורסליקו במחיר מבצע. וקואדראדו לא קשור לכלום. הוא תוספת לואו קוסט של הרגע הכמעט אחרון, שחקן שיאפשר לאלגרי עוד קצת גיוון טקטי ובמידה ולא ירשים יחזור בקיץ הבא להיות הבעיה של צ'לסי. הסיכון איתו מאוד נמוך והשאלה ללא חובת רכישה של שחקן בפרופיל כזה רחוקה מלהיות אקט שזועק פאניקה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/8/15
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    כמו במקרה של וידאל, קומאן ביקש לעזוב וליובה נותר רק לקבל תמורה הולמת עבורו. כך לפחות נובע מדבריו של אלגרי. בעיניי כל הצדדים הרוויחו. בעיקר באיירן שלהבדיל מיובה, הולכת לשחק איתו בעמדה הנוחה לו ולהכין יורש לריברי.
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    @Anton Newcombe,

    "גם דראקסלר - בסך הכל אלוף עולם עם גרמניה, לא משהו רציני ששווה לתת עליו את הדעת.״

    נשמע מפוצץ וזה, אבל זה בסה״כ לא יותר מאיזה טייטל שאתה מנסה להציג לזכותו. בפועל אתה זוכר מה הוא עשה בטורניר הזה? בסופו של דבר, דראקסלר אולי שחקן יותר מוכח מקומאן, שזו לא ממש חוכמה שאתה לא מקבל הזדמנות ממשית לשחק, אבל גם הוא חתיכת הימור בהתחשב בזה שהוא לא היה יותר מדי משכנע ביכולת שלו בלשון המעטה מאז עונת 12-13, אז גם הייתה התעניינות חזקה מצידה של ארסנל.

    עם שאר הדברים שלך אני פחות או יותר מסכים, אגב.
     
  6. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    זה לא בסך הכל טייטל שאני מנסה להציג לזכותו, זה אומר שיש לו עבר ברמות הגבוהות וניסיון בינלאומי לא מועט יחסית למישהו בגילו, נתון שמהווה יתרון כשמשווים את הסטאטוס שלו לזה של קומאן. אגב, העסקה סגורה בשעה טובה, 26+6 בבונוסים לשאלקה, 3.7 מ' לעונה לשחקן. מקווה מאוד שהוא שווה את כאב הראש של החודש האחרון.

    אלגרי במסיבת העיתונאים - פדואין יפתח מחר באולימפיקו. גם דיבאלה. זאזה יישאר אצלנו העונה, איסלה יעזוב בימים הקרובים.
     
  7. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    המארקטו של יובנטוס בדיחה עד עכשיו - שפכנו מעל 100 יורו על ההתקפה ואי אפשר אפילו להגיד שהשתוונו לעונה שעברה. אין לנו שחקנים יצירתיים שיכולים לעלות מהספסל ולעשות את השינוי אחרי העזיבה של קומאן, הקישור שלנו אפור עוד יותר משהנה שעברה וזה שפדואין יפתח גם מחר היא העדות הכי טובה לכך. העמדה היחידה שניתן להגיד שהתחזקנו בה היא עמדת המגן השמאלי, כשגם לעמדה הזאת הגיע מישהו שהוא לא הדנ״א הטבעי של יובה ועוד בסכום מופרז. בקיצור, אני מצפה לעונה קשה שלנו.
     
  8. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,368
    לייקים שהתקבלו:
    2,908
    לא אוהב את ההחלטה הזו לשחרר את קומאן,ביקש? אז תשכנעו אותו להישאר.אפשר לחשוב שבבאירן הבטיחו לו חולצת הרכב. מקווה שבאמת לא יהיה פה עוד מקרה הנרי. מה גם שדרקסלר הוא לא איסקו,לא גצה וגם לא אוסקר,ואני לא בטוח שהוא שווה את ההקרבה של קומאן(במידה וזה באמת מה שקרה). לדעתי אלגרי היה צריך פה יותר רגלים אחוריות,הוא הרי אחד התומכים הגדולים של קינגסלי,הוא כל הזדמנות אמר שהוא מאמין בו וגם נתן לו לפתוח למרות שדיבאלה כשיר לחלוטין(וגם נראה יותר טוב מהילד הצרפתי). סך הכל מרקאטו מאוד מאוד לא ברור,אני יוצא בתחושות מעורבות..
     
  9. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    אז קומאן עובר לבאיירן בעסקה חלומית מבחינתם ועסקה גרועה מאוד מצידנו.

    השאלה לשנתיים תמורת 7 מיליון יורו ואופצייה לרכישה תמורת 21 מיליון יורו.

    הצליח (=הערך שלו לאחר ההשאלה גדול מ-28 מיליון יורו)? באיירן משלמים עוד 21 מיליון ומרוויחים עלינו.
    הצליח חלקית (=הערך שלו לאחר ההשאלה לא גדול מ-28 מיליון יורו)? יכול לחזור אלינו בהפסד מינימלי לבאיירן. לחילופין הם עדיין עשויים לרכוש אותו כי הוא כבר חלק מהמערכת. יותר מזה, עם העיקרון הקדוש של מארוטה לשחרר את כל מי שלא מעוניין להישאר זה בסוף ייגמר במו"מ ואנחנו נרוויח פחות.
    לא הצליח? הפסד מינימלי לבאיירן ואנחנו תקועים עם שחקן עם שוק חלש.

    אבל כל זה מתגמד לעומת הסאגה עם דראקסלר... פשוט התנהלות מביכה של ההנהלה בשבוע האחרון.
     
  10. Yiftach Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/12
    הודעות:
    263
    לייקים שהתקבלו:
    10
    לא מבין את ההייפ סביב דרקסלר, באמת שלא.
    השחקן אמנם כשרון, אבל לא מה שאתם אמורים לכוון אליו, כמובן שכמו שנאמר פה הוא לא איסקו ולא גצה, אלוף העולם עם גרמניה? - אני לא זוכר אותו משחק שם באמת.
    הרכש היחיד של יובנטוס שמייצג את מה שהקבוצה אמורה לכוון אליה זו אלכס סנדרו שהוא באמת מגן שמאלי ברמה הגבוהה ביותר.

    זה משעשע לקרוא שאוהדי יובה קוראים למסע הרכש העונה בדיחה, ומה נגיד אנו אוהדי מילאן?
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://msc.wcdn.co.il/w/w-635/1969036-18.Xxx

    לראשונה בתולדותיה יובה פתחה את העונה עם שני הפסדים
    .
    בהתחשב בכך שיובה שובצה לבית המוות בליגת האלופות והיא פותחת עם משחק חוץ באיתחאד - זה ממש לא נראה טוב.

    אני כבר אמרתי את שלי לא פעם, גם בהודעות שנמחקו בזמנו בגלל התקלה בפורום:
    דווקא אחרי עונה אדירה בה יובה חזרה למרכז הבמה באירופה - היא איבדה שלושה שחקנים נפלאים והמחליפים לא מספיק טובים. אני מדבר בעיקר על קרלוס טבז. מנדגו'קיץ' יודע לתת גולים והוא יתן את ה-20 שלו, אבל סגנון המשחק כל-כך שונה. קרלוס טבז היה הרבה יותר מרגל מסיימת עבור יובה, הוא היה לוקח כדור ועובר שלושה שחקנים, בונה את הגולים לבד ועושה עבודה של קשר. מילא יובה באמת הייתה מצליחה לשים את ידה על קשר התקפי מוכשר, נניח גצה, נניח איסקו שאיכשהו היה משתכנע לעבור לאיטליה(גם ריאל מדריד פקטור) - כרגע יובה פיתחה תלות מוחלטת בפוגבה. שלא נדבר על סמי קדירה למשל שהוא יותר פצוע מאשר כשיר. כן אני מכיר בעובדה שיובה הביאה צעירים מוכשרים אבל זה לוקח זמן.
     
  12. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    יום קשה ומבאס, כזה שהתחיל עם עוד טוויסט הזוי בסאגה הבלתי נגמרת סביב ליאונל פאקינג דראקסלר והסתיים בהופעה פרובינציאלית מביכה על הדשא, כזו ששלחה אותי אחורה בזמן לתקופות כואבות בהן פרארה, זאקרוני ודלנרי עמדו על הקווים ופליפה מלו, קראסיץ' ואמאורי היו שחקני מפתח. נוסטלגיה נטולת געגוע.

    למעט בופון, פריירה וקצת דיבאלה כולם היו גרועים היום, בראש ובראשונה אלגרי שפשוט הרג אותנו. אז סבבה שמארקיזיו פצוע ואין לנו קישור וסבבה שאתה חייב לעלות ב3-5-2 המאוס והמשעמם הזה, אבל גם את זה אפשר לעשות עם טיפה יותר ביטחון. להציב תשעה שחקנים 30 מטר מהשער של בופון משריקת הפתיחה ולחכות לסוף המשחק זה לא רציני. גם בהרכב הזה היה אפשר ליזום לפחות טיפה יותר ולא רק להזמין לחץ בלתי פוסק של רומא. ב5 הפעמים הבודדות בהן יצאנו קדימה הצלחנו לכבוש שער, יצרנו עוד מצב וחצי ונראינו כמו היובה הכמעט-מוכרת, ההיא שמסוגלת להוציא תוצאה מול כל קבוצה, בכל מגרש ובכל הרכב. החילופים דווקא היו בסדר (אם כי מאוחרים מדי) אבל בגדול אלגרי ממשיך את הטרנד שהחל בשבוע שעבר ומוסיף עוד ניהול משחק חלש לאוסף. מקווה שזה גם האחרון.

    אני בדרך כלל שונא את הפגרה הזאת שמגיעה אחרי שני מחזורים ומצננת את כל ההתרגשות של פתיחת העונה. הפעם היא באה לנו בול בזמן. אנחנו חייבים להתאפס, לסגור את הסגל (בחיי שכבר לא מעניין אותי מי יבוא או ילך. רק שיסתיים המרקאטו החולני הזה), להכניס את השחקנים החדשים לעניינים, לקבל חזרה את מארקיזיו (פוגבה, עושה רושם, חייב אותו יותר מכל אחד אחר), לחזור למערך עם ארבעה שחקני הגנה ולהתחיל לשחק. אני עדיין בדעה שאנחנו הכי טובים וזה לחלוטין הסקודטו שלנו להפסיד, עכשיו רק צריך להיכנס כבר לעונה הזאת ולהוכיח שזה המצב.
     
  13. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,368
    לייקים שהתקבלו:
    2,908
    מרקאטו שהתחיל נהדר ונגמר נורא,התחלנו בדיאבלה קדירה ומנדז'וקיץ,והיה נראה שאנחנו מביאים חיזוקים מספקים,זה עוד נמשך בזאזא ורוגאני אבל אז דברים התחילו להדרדר,פירלו וטבז לא הפתיעו כשהלכו ,אבל וידאל השאיר חור שההנהלה לא ידעה לסגור,סאגת הטרווקטיסטה שלא הגיע ומשאירה אותנו עם הזין ביד(בתחילת המרקאטו הצהרנו שזו מטרה,בסוף מארוטה מתבטא ואומר שהאינדיבידואלים לא משנים - בדיחה!) החוסר יכולת לסגור את דרקסלר(שגם הוא לא בטוח מה שצריך) הסאגה המוזרה של זאזא ויורנטה,המכירה של קומאן והעובדה ששוב נהיה חסרי ניצוץ בחלק הקדמי(ועכשיו גם חסרי ניצוץ בעומק השדה) היא מדאיגה. ובכך זה הפך ממרקאטו שהיה נראה מעולה,לכזה שמעלה הרבה שאלות.כשגם אלגרי מראה סימני חולשה מול ההנהלה(קומאן,זה שלא בא טרקוורטיסטה) וגם במגרש(גישה תבוסתנית).

    פגרת הנבחרות באה בזמן,רק שאף אחד לא יפצע שם.
     
  14. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    קשר מארסיי, מאריו לאמינה בן ה-21, מגיע בהשאלה תמורת 1.5 מיליון אירו עם אפשרות רכישה ב-10 מיליון נוספים.

    http://www.football-italia.net/sites/default/files/imagecache/main_photo/[type]/[nid]/Lemina-Juvemedical-490juventus.Xxx
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    מדברים שהרנאנס בדרך אליכם תמורת 10-12 מיליון יורו סה"כ (השאלה וחובת רכישה).
     
מצב נושא:
הנושא נעול.