ליגת העל:: המחזור השני - משחק עונה בטדי - באר-שבע נגד מכבי ת"א!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏25/8/15.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני דווקא רוצה להתייחס למשחק אתמול. דלה איינוגבה רשם טעות שמתאימה יותר לעונת הירידה של בני-יהודה, אם מדברים על אוברייטדים אז הייתי מצביע עליו. גם בעונת הבכורה שלו בישראל הוא לא הפסיק לטעות ובני-יהודה כמעט נענשה על כך עד שהגיע רצף נצחונות פסיכי לחלוטין עם יעקב אסייג. אני מצדיע לעכו על הניצחון אתמול ומאחל לה בהצלחה למרות שאני צופה לה קשיים אדירים. אני אוהב את אבוקסיס אבל זה לא רציני לבוא מול המצלמה אחרי אתמול ולהגיד 'הסגל הזה לא יספיק כדי להישאר בליגה'. ברור שבני-יהודה זקוקה לחיזוק אבל: ראשית, יש קבוצות גרועות ממנה; ושנית, איפה היית אחרי הניצחון הענק בסמי עופר? ברור שבני-יהודה לא בליגה של מכבי חיפה אבל אני לא זוכר שציננו שם את ההתלהבות. בני-יהודה הייתה יכולה לרכוב על הגל ולפתח מומנטום אדיר למרות הפגרה, חבל.
    בינתיים אגב בליגה נראה לי שחוץ ממכבי ת"א שאופי זה השם השני שלה - רק הפועל רעננה ידעה לחזור מפיגור. הפועל קיבלה גול - נחנקה; מכבי חיפה - גם כן; בני-יהודה אתמול - אותו הדבר. והיא גם ספגה את השער השני מאוד מהר וזה משמעותי.

    עריכה: באר-שבע בהחלט עשתה את זה במחזור הראשון, שאפו. טעות שלי. אבל את האופי נגד מכבי הם השאירו בבית
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/9/15
  2. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    ואנחנו לא חזרנו מפיגור מול ק"ש?
     
  3. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    כנראה שהעדשות מסמי עופר נשארו בסמי עופר.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  4. Drama Guest

    ובנושא אחר - אם בני יהודה לא תביא בלם זר וחלוץ 9 או תשכיל להחליף שוער תהיה לה בעיה.
     
  5. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,117
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
  6. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    סוארז בן 35? WTF?
    הוא בן 30!
    תגיד אתה אמיתי?
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אני גם לא אוהב את ההתבכיינות הכה-אופיינית של אבוקסיס. ברגע שהוא מפיל את ההפסד על השחקנים הוא גם מסיר את האחריות מעצמו וגם פוגע בביטחון של שחקניו. ממש מנהיג למופת.
     
  8. Drama Guest

    טעות שלי. בכל מקרה עוד עונה הוא נראה כמו קרלוס
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    1. שוב, לא מכיר אוהדים שמגדירים את אוגו כזר הכי טוב בליגה "BY FAR". אם כבר, אוהדי באר שבע חושבים שחובאן טוב יותר מאוגו ואם להגדיר מישהו כזר הטוב בליגה אז אוהדי באר שבע יציינו את חובאן.
    בכל מקרה, לציין שאוגו הוא הזר הטוב בליגה בזמן שהוא מקום רביעי לדעתך, זה לחלוטין לא הגדרה של אוברייטד. אוברייטד זה מוערך יותר מדי, כלומר נותנים לשחקן מסוים הערכה שהיא גבוהה הרבה יותר ממה שמגיע לו באמת. בכל מקרה זה לא המקרה של אוגו, שכן במקרה שלו ברור שהוא זר איכותי, וההבדל אם הוא הכי טוב בליגה או שני או שלישי או רביעי הוא לא משמעותי.
    מבחינתי לפחות הוא עולה על פירס בגלל שהוא מגוון ועוצמתי הרבה יותר מפירס. לקבוצה כמו נתניה, בטח במצב הכלכלי והשאיפות היום פירס הוא כמו כפפה ליד. אבל עדין לא מדובר באוגו, ואני בספק אם אוהדי נתניה בעצמם יבחרו בו לפני אוגו.

    2. קמפיין אחד טוב של הפועל ת"א באירופה גרם להכרה אדירה שלהם באירופה ולא סתם חלק גדול מהשחקנים באותו קמפיין מצא את עצמו באירופה זמן קצר לאחר מכן.
    החשיפה שמכבי ת"א תקבל בזכות ליגת האלופות היא אדירה. וכן, באטה בוריסוב הייתה קבוצה שאיש לא הכיר לפני ההגעה לליגת האלופות והיום מדובר בקבוצה מוכרת שאפשר גם לציין את השמות של השחקנים הבולטים שלה (החלוץ ויטאלי רודיונוב ישר עולה לי לראש למשל).
    יעקובו הצליח מאוד באנגליה אחרי שעבר אליה ממכבי חיפה, ועדין, אתה באמת חושב שבזכותו אנשים באירופה נחשפו יותר למכבי חיפה מאשר בשני הקמפיינים שהיו לה בליגת האלופות?

    3. התחלת עם הטענה שסוארס בן 35. הבנת את הטעות (בן 30 סך הכל) אז הלכת לטענה אחרת, שבגלל שלגרסיה הייתה ירידה ביכולת בגיל 31 גם לסוארס אמורה להיות ירידה ביכולת. לא מבין בכלל את הקשר בין גרסיה לסוארס (גם לא מדובר באותו סגנון שחקן ובאותם איכויות שהם מביאים למגרש) ובכלל סוארס מאז ומתמיד לא התבסס על מהירות אלא על פיזיות, קריאת משחק טובה, מיקום טוב, הרבה מאוד ניסיון וחוכמה במשחק שלו ובעיקר איכות הגנתית יוצאת דופן (המתאקל הכי טוב בישראל בפער די רחוק מהשאר. שחקן ההגנה היחידי בישראל שיורד לשלושה ארבעה תאקלים במשחק סמוך לרחבה ומנצח בכולם בלי לעשות עבירה).
    בגלל שסוארס לא התבסס מעולם על מהירות, הוא לא אמור להתקשות בגיל 31 או 32. גם אם תהיה ירידה (ולא בטוח שתהיה), היא לא תהיה חדה כמו אצל גרסיה.

    4. דנינו היה מצוין בעונה שעברה, אבל מוקדם לקבוע שהוא הישראלי הכי טוב מחוץ לבאר שבע ומכבי. קודם שישחזר את העונה הקודמת, ואז נדבר. כרגע הוא בסך הכל עם עונה אחת טובה בליגת העל, לא יותר מכך. בטח כשאנחנו מדברים על מכבי פתח תקווה, קבוצה נטולת קהל ובלי ציפיות מיוחדות.

    5. גורש הוא שוער לשנתיים הקרובות, לאחר מכן יגיע שוער אחר.

    6. מוקדם מאוד להכריז שטוויטו טוב מאופיר דוידזאדה. בשנה שעברה בדקות שקיבל אצלנו הוא היה בינוני ומול רעננה למשל הוא היה לחוץ מאוד וחיים סילבס גם דיבר על זה אחרי המשחק, על זה שכל המשחק שלהם התבסס על העובדה שטוויטו היא לחוץ, לא תמך בהתקפה, חיפש רק להיפטר מהכדור, והם בנו את המשחק על לחץ על הצד של טוויטו כשהוא מקבל את הכדור.
    שני משחקים טובים במכבי פתח תקווה, במערך של 5 שחקני הגנה לא מעיד כלום על טוויטו. הילד כשרוני, אבל הוא צריך לעבור דרך ארוכה כדי לקבל עדיפות על דוידזאדה, שמתחילת השנה הוא מצוין ועושות קולות שהוא חוזר לעצמו.
     
  10. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    בחצי השנה הראשונה שלהם כאן מבחינתי חובאן היה רמה מעל כולם.
    עם הזמן אני יותר מעריך את אוגו. בטדי הוא היה השחקן הכי טוב במגרש בלי קשר לדיון הכללי עליו.
    איבד הכי מעט כדורים (אורי קופר כתב על זה) והפסיד אולי עימות אחד, אולי.

    את טוויטו נראה אחרי העונה שיצבור ביטחון בלי לחץ במכבי פת
    במשחק בהרצליה בגביע ישבנו ממש על הקו וראו כמה הוא לחוץ וממהר למסור כל כדור לבוזגלו.
    נראה לי הוא יהיה שחקן ליגת על לא רע.
    אולי הוא יהיה יותר טוב ממה שדוידזאדה היה עונה שעברה, לא חכמה,
    אבל בשביל לעקוף את אופיר הוא יצטרך לעקוף אותו לא רק בעונה הכי חלשה שהייתה לו.
     
    Muurad ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  11. Drama Guest

    1. בהרבה סקרים בסוף העונה הוא נבחר לזר הכי טוב בליגה.
    2. קמפיין אירופאי זה טוב לעונה, שים לב שגם בליגה האירופית הפועל הוגרלה מול קבוצות חזקות. קבוצות חזקות מושכות סקאוטים (ספר את זה לשום שניצחון על אולימפיאקוס סגר לו חוזה אצל היריבה האימתנית). בסופו של יום שחקן כזה מושך סקאוטים ויוצר באזז והייפ מטורף. חסר סיפורים של סקאוטים שבאו לראות את X ובסוף התלהבו והחתימו את Z ? דילמוני מק''ש לדוגמא.
    3. אם אתה לא רואה שסוארז ירד ביכולת אין לי מה להוסיף
    4. נחייה ונראה. הייתי בסרט הזה עם ע.דמארי, טב''ח ואלברמן. יש שחקנים שאני בטוח בהם מהרגע הראשון.
    עריכה: גם בדף הפייסבוק של 'משה פרימו ציון 3' הוא כתב דבר זהה.
    5. עונה הבאה לדעתי צריך להוריד את גורש לספסל, לשחרר את ליבוביץ' ואת רחמים. קבוצה כמו ב"ש שרוצה תארים צריכה שני שוערים חזקים.
    6. כבר אמרתי שטוויטו נראה טוב עם 3 בלמים. יש שחקנים שפורחים בשיטה הזו ויש כאלו שנעלמים, טוויטו נראה טוב. מה יקרה שיחזור לב"ש ? מקווה שיתן לאופיר מלחמה על העמדה ויזכה בה, בעיקר בשביל שלא יהיה אצלנו. בלי שום קשר אני אומר כבר הרבה זמן שלאופיר יש בעיות מנטליות שאני מקווה מאוד שהפסיכולוג ספורט החדש יפתור. אני לא מחזיק ממנו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏2/9/15
  12. Luis Suárez Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/11
    הודעות:
    413
    לייקים שהתקבלו:
    17
    הדרבי עם פואד וזהבי הביא מיליוני צפיות(והרבה תגובות של נאו-נאצים). No publicity is bad publicity :)