מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    כמובן זה הכל משחקי אימון וגם בהם אנחנו לא נראים טוב ומול קבוצות די בינוניות (היום בגמר נגד וילבראן שניצחה את מלאגה, ובכלל בנתה קבוצה טובה, יהיה יותר מעניין) אבל יש כמה נקודות זכות:
    הקו האחורי שלנו מפוצץ בכלי נשק. רוצ'סטי חלש ? פארמר מוביל, פארמר ורוצ'סטי חלשים? סמית' מככב. וזה עוד מבלי להזכיר את סיל שהוא ידית. אני חושב שנהיה בסדר בגיזרה הזאת. אגב, פארמר קלע 6 נק' אבל הוריד 11 ריב'...מטורף לרכז. אני חושב שיורדים הרבה על ההגנה של הקו האחורי, אז רוצ'סטי באמת חדיר מאוד אבל פארמר מגן יחסית סביר וגם בדרך כלל לוקח ריבאונדים ברמה סבירה (הוא מין הסתם לא יוריד 11 בכל משחק...) בגיזרה הזאת אני באמת חושב שיהיה בסדר. גם יוגב יתרום את שלו וגם דגן.

    הקו הקדמי כרגע באמת מעלה סימני שאלה ענקיים. מכבי כבר הודיעו לכולם שנותנים לפבראני הזדמנות. ואפשר לראות את זה, פותח בכל משחק, מעורב במהלכים - נותנים לו את כל הצ'אנסים. חייבים להתפלל שזה יצליח מהר ושאם לא נוכל למצוא מחליף מהר. אם הוא יתפרק לנו בנובמבר - דצמבר אז נגמר הסיפור. בעמדה 4 רנדל ובנדר - יכול לעבוד. קשה לדעת כי אנחנו בתחילת הדרך אבל אני מוכן לקחת את הסיכון בשילוב הזה.

    עדיין אשמח לעוד גיבוי בדמות חוזה זמני לאופייבו.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    ניצחון 77-62 על וילרבאן וזכייה בטורניר ההכנה. פארמר בלט עם 22 נק'. רנדל עם 12, אמבקווה ובנדר עם 11 כ"א.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    פאבראני זה עדיין לא זה, אבל אני מבסוט מאוד מבנדר. גם מקבל את הדקות וגם עונה עם תרומה יפה מאוד. אני רק מקווה שגודס גם ייתן לו את הצ'אנסים במשחקים הקובעים העונה, כל עוד הוא כמובן יציג יכולת טובה. ב-4 אנחנו כנראה מסודרים אבל ה-5 בעייתי ביותר, כרגע אפילו גם לליגה שלנו, שלא לדבר על היורוליג.
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    עם כל הביקורות, ההתבכיינויות והעצבים, שום פעם פותחים עונה ושום פעם זה מרגש כל פעם מחדש. הערב בספורט 5 ב-18:00 אנחנו מול נס ציונה ברבע גמר ליגת ווינר (אולם טוטו בחולון). ניסוי כלים רשמי ראשון, בתקווה לראות עוד קצת שיפור מפבראני ובנדר. דגן פצוע ולא צפוי לשחק. הייתי שמח עם בטורניר הזה הילדים שלנו גם יתחילו לקבל דקות ובכלל גם בליגה בצורה קצת יותר משמעותית. לא סיכוי סביר שזה יקרה, אבל wishful thinking.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  5. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,425
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    קו אחורי מטורף, כל כך ארוך, איכותי ועם זר אחד בלבד.
    חבל רק שאין סנטר ישראלי.
     
  6. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    אם אתה מוצא אחד כזה דבר איתי.
     
  7. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,425
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    היה לכם מספיק זמן להחתים את פישר או רות׳בארט, שניהם ראויים ואני בטוח שהיו יכולים להכנס לסגל.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מסכים עם יעקב, שניהם כישראליים בהחלט היו יכולים וצריכים לעזור לנו, בטח עם החוק הרוסי ובטח כשגם הסנטר הפותח שלנו הוא חתיכת סימן שאלה (בהנחה שמ'באקווה היה חולק עם רנדל את עמדה 4). עכשיו מ'באקווה ישחק גם כ-5 למרות שלי הוא נראה קצת צנום מדי להתמודד מול הסנטרים הבכירים ביבשת.
     
  9. Milanista Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/10
    הודעות:
    404
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מין:
    זכר
    הוא לא 4 בשום צורה ואין לו תכונות של 4. הוא סנטר נמוך כמו שיש המון באירופה בשנים האחרונות, בסגנון טיוס, היינס ואחרים. גם בגרמניה הוא שיחק רק 5.

    לא נראה לי צנום בכלל. הוא נראה יותר גדול וחזק מטיוס.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מ'באקווה לא 5 טבעי, שכח מזה. הוא לא חייב להיות בעל קליעה משלוש כדי להיות 4 והאמת שהוא מאוד מזכיר את טיוס (שהוא 4 להזכירך) , לא פיסית, רק עם קליעה טובה יותר מחצי מרחק. כך או כך, גם כסנטר אני לא רואה אותו מתמודד בהצלחה יתרה מול הסנטרים הדומיננטים יותר, הלוואי שאתבדה. וכשאמרתי צנום, אמרתי ביחס לסנטרים אחרים ביבשת. הוא לא חלש, אבל גם לא נראה כמו גוש בשר.

    לגבי המשחק הערב, כמובן שזה לא מדד לכלום, המשחק נגר כבר ברבע הראשון. נקודות טובות היו כמובן פארמר והקליעה המטורפת שלנו מבחוץ שאת זה ידענו שנקבל, רק שאנשים פה לא יתחילו לבנות על 50% מאחורי הקשת בכל משחק. גם פאבראני שהתחיל לאט וסיים בסדר גמור עם כמות לא רעה של נקודות וריבאונדים ביחס לדקות המשחק. רוצ'סטי עם אחלה ניהול משחק וגם מבנדר הייתי מבסוט. גם לגבי ההגנה אי אפשר לדעת יותר מדי כי נס ציונה קלעו 54 נק' לא בגלל הגנה גדולה שלנו, יותר בגלל שהם שיחקו זוועה. שמח שעברנו את זה בקלות, עכשיו עם הפנים לחצי הגמר.
     
  11. Milanista Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/10
    הודעות:
    404
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מין:
    זכר
    מי דיבר על קליעה ל3? גם לרנדל אין קליעה ל3 חוץ מהבלחות פה ושם אבל הוא מאוד נייד, עם תנועה מצוינת מבחוץ פנימה, מוריד לרצפה, כדרור מעולה לפרוורד וכו'. אמבקווה הוא לא כזה, הוא אנדרסייז סנטר עם תכונות בהתאם ושיחק רק את זה מאז שהגיע לגרמניה והביאו אותו ככזה למכבי. גם טיוס שיחק 4 רק במכללה ובאירופה 95 אחוז מהזמן שיחק 5.

    חברה כאלה וכמו לא מעט אחרים שהצליחו באירופה בתפקיד דומה לאחרונה אין מספיק סייז ו/או גובה כדי להיות 5 בnba והם גם לא מתאימים מבחינת סקיל סט כדי להיות 4 בnba למרות שעשו את זה במכללה אז הם מגיעים לאירופה ועושים קריירות יפות.

    בכל מקרה, אמבקווה הוא האחרון שמדאיג אותי. הגנתית אין לי ספק שהוא יסתדר גם ביורוליג והתקפית הוא מישהו שלא עושה דברים שהוא לא יודע ומתרכז בעיקר בלסיים חזק מתחת לסל. פבראני הוא הסימן השאילה הגדול והימור מטורף של ההנהלה, במיוחד כשאין סנטר שלישי. אם לא יביאו גבוה נוסף בקרוב, זה יכול להיגמר רע מאוד.
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שוב, לא אמרתי שבמכבי לא ישתמשו איתו כ-5, בטח כשגם ככה אין גיבוי לפאבראני שהוא נעלם, אבל העובדה שמ'באקווה או טיוס הם 4 ששיחקו רוב הזמן באירופה 5, עדיין לא עושה אותם ל-5 טבעי כמו שקבוצה כמו מכבי צריכה שיהיה לה. את מ'באקווה אני פחות מכיר, אבל טיוס לא היה מסוגל כמעט לייצר לעצמו נקודות בפוסט מלבד אופנסיב ריבאונד והזנה מהחברים וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים מסנטר טבעי. שכשההתקפה תקועה, שיידע גם לחפור בשביל הנקודות. טיוס לא ידע לעשות את זה ולהערכתי (ממה שראיתי) גם מ'באקווה לא להיט בעניין. סופו בגדולתו כמובן היה אדיר וכמוהו שאר הסנטרים הגדולים כמו אנדרסוןף, טומיץ', בורוסיס וכו'. שוב, מול נס ציונה זה תענוג, מול ריאל מדריד הרבה פחות. וכן, העובדה שאין עוד גבוה, וגם העובדה שאין גבוה ישראלי, בהחלט עלול לפגוע בנו.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  13. Milanista Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/10
    הודעות:
    404
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מין:
    זכר
    שוב, הם לא 4 הם 5 אנדרסייז, אין להם תכונות של 4. אין רק סוג אחד של סנטר. יש סנטרים טבעיים כמו טומיץ' וסופו ויש כאלה כמו אמבקווה, היינס, טיוס והנדריקס. למה בארסה רצתה את אמבקווה? כדי שישלים את טומיץ' וייתן לה מישהו עם תכונות שונות ואפשרות לשנות סגנון כשצריך. היום כל קבוצה באירופה רוצה לפחות שחקן אחד כזה, כולל מכבי שהסתדרה מצוין כשהברגים של סופו היו מסודרים עם הנדריקס לפני זה ועם טיוס לאחרונה. אז מחליף לטיוס הבאנו יותר ממתאים, הבעיה היא שאת סופו החלפנו בשחקן שעשוי מזכוכית ולא שיחק שנה וחצי. וכשיבינו את הטעות, כבר לא יהיו אפשרות בשוק, כבר עכשיו בקושי יש.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אין גם רק סוג אחד של 4 ויש הרבה מאוד מספרי 4 שלא יכולים להוריד כדור לרצפה כמו רנדל. זה עדיין לא הופך אותם לסנטרים. לא טבעיים ולא אנדרסייז. ושוב, זה שבאירופה הם משחקים 5 ובארה"ב הם משחקים 4, רק מראה לך שהם לא מספרי 5. לא טיוס ולא מ'באקווה הם השחקנים שאנחנו צריכים בצבע. הם אחלה שחקנים משלימים, לא עליהם אנחנו צריכים להתבסס. מצד שני, אלא אם יחול שינוי של 180 מעלות אצל פאבראני, אני צופה הסתבכויות לא מעטות שלנו בצבע. לא כל יום נקלע 58% שלוש כמו היום. לא רואה את מכבי כבר מצרפים מישהו עד ינואר, אז כבר בטח מישהו ייחתך ויגיע מישהו מעפן אחר במקומו.
     
  15. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,425
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    שאלה קטנה, מי הצעירים שהיו היום בסגל, זוסמן, שגב ו... ? אני בטוח שבנדר לא נחשב.