Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,307
    לייקים שהתקבלו:
    16,168
    אני בחרתי בגרין ביי בגלל שאהבתי את התלבושת כשהייתי קטן. אחלה בחירה.
    רוג'רס אתמול, אין מה להגיד כבר.
    ההגנה גם תפקדה מצויין למרות שקפרניק נראה לי רק צל של אותו שחקן שראיתי ממנו פעם כשהיה מביא לנו בראש. איפה נעלמה היד האדירה שהייתה לו?
    ואיזה רכש זה ג'יימס ג'ונס אה? מי היה מאמין שיש לו עוד כל כך הרבה לתת.
    יאללה שבוע הבא סנט לואיס בלאמבו, עד עכשיו היה תענוג.
     
  2. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    קודם כל לפני שאפרט קצת על אתמול - אני לא מאמין שעברה כבר רבע עונה. בא לי לבכות.

    *קודם כל על הקבוצה שלי, הניו יורק ג'איינטס. אני אחד הותיקים פה לחבר'ה החדשים (וואו 6 שנים כבר) - אליאור (SPREWELL) היה איתי ברגעים היפים שקרוז רקד סלסה בסופרבול וגם בלא כל כך יפים שJPP החליט שהוא שוב פעם ילד בן 10.
    הייתה לי הרגשה לפני המשחק שאנחנו עומדים להשתיק את כולם. ראיתי אולי פרשן אחד או שניים שנתנו לנו סיכוי לנצח אבל נראה לי שתמיד אהבנו להיות אנדרדוגס. ההגנה הייתה מדהימה נגד טיירוד טיילור, משימה לא פשוטה - כולם מוזמנים להסתכל על כמה יארדים אנחנו מרשים באוויר ולהגיד שיש לנו הגנה רעה, אבל אנחנו ראשונים בליגה בלעצור את הריצה וטופ 12 ב-points allowed, ובנוסף גורמים להרבה איבודי כדור. זה מה שמשנה מבחינתי. בכלל, אם JPP יחזור בחצי ממה שהוא היה פעם וייתן לנו קצת פאס ראש - וואו.
    מבחינה התקפית - משימה קשה מאוד נגד הדיליין המבעית של בפאלו. אבל האוליין האנדרייטד שלנו הגיע לעבוד. רק סאק אחד והרבה נתיבי ריצה.
    אליאור - איליי מעל 95 רייטינג ופתאום אתה לא מדבר על הקבוצה שלי יותר? ועכשיו שאלה רצינית ביותר - מה דעתך הכנה על הברונקוס (איך לא השארתם את נייטון)?

    עוד כמה שטויות:

    *איך הראמס תמיד משיגים את הניצחונות המטורפים האלה בתוך הדיוויז'ן אבל לא מצליחים לנצח במשחקים פחות "חשובים"? הורג אותי כל פעם. מה שכן, טוד גורלי הראה אתמול flashes רציניים. הבנאדם baller. יכול להיות אחד הטובים בליגה עוד מעט זמן. גם טייבון אוסטין סוף סוף מתפתח לשחקן שקיוו לו שמה.

    *ג'וש נורמן בכלל התחרפן. אולי ה-MVP ההגנתי של הליגה לרבע הראשון של העונה (עם כל הכבוד לדמארקוס וור). הרבה מדברים על ניוטון וכמה הוא חשוב להצלחה של הפנתרס עד עכשיו... נורמן אחראי לזה לא פחות.

    *פילדלפיה צוללת ברוך ה'. מקווה שימשיכו לצלול כדי להמשיך לרדת על צ'יפ קלי הפסיכופת הזה. גם המנהיגים של דאלאס על המגרש לא מצליחים להישאר בריאים, זה מטורף. עכשיו שון לי נפצע שוב. בשביל הג'איינטס זה טוב אני מניח.

    ופינת הפנטזי - ספילררררררררר סוף סוף פורע שטרות עם מהלך מהסרטים. גם ריברס נתן סוף סוף משחק טוב אחרי ששאר הליינאפ שלי די הסריח.

    אין על המשחק הזה.
     
  3. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    קודם כל לא עברה שום רבע עונה יא מרמר, אולי רבע עונה לאוהדי ג'איינטס שיודעים שהעונה עבורם מסתיימת במחזור 17 אבל לרוב אוהדי הפוטבול גם ינואר ושבוע מסויים בפברואר נספרים ככה שעדיין יש זמן.

    דבר שני אני שמח לראות שזכיתם אתמול בסופרבול. באמת, ברכות. ריגשת. ניצחון חוץ על קבוצה מטומטמת שעשתה לא פחות מ-17 פנאלטיז במשחק וגם זה בשיניים ועל הקשקש אחרי שעשיתם הכל כדי לסבך עניינים כולל פאקינג זריקות ברדזון עם 4 דקות על השעון למרות יתרון 24-10 (אם כי איליי הלך לרובן הגבר בחטיפה אז אני מרגיש צבוע להתלונן. ועדיייייייין....). תכניס לראש ותפנים שקופלין כבר פג תוקף ולא תגיעו איתו לשום מקום. כל הארגון מרגיש מיושן ומסריח ועתיק ואנשים חיים בסרט שהקבוצה של 2008 עדיין קיימת בזמן שהיא לא. אתם אולי כן תצליחו להשתחל איכשהו לפלייאוף לאור הצחנה שמשתוללת בדיוויז'ן אבל באמת שקשה לי להתלהב ולנבא דברים טובים בעתיד.

    דעתי על דנבר לא השתנתה ממה שכתבתי פה אחרי שבוע 1 או כל הקיץ או כבר 3 שנים. אני לא סומך על פייטון מאנינג והזרוע המתה שלו ואין לי מושג לפעמים איך הוא עדיין מצליח לתפקד איתה. כמות הברווזים שהוא משחרר בלתי נתפסת ואני מרחם על הרסיברים שלפעמים אוכלים בגלל זה פיצוצים בגלל שעד שהכדור מגיע אליהם, המגן מצליח לסגור ולהיכנס בהם בשיא המהירות בזמן שאם לפייטון היה טיפה Velocity הם כבר היו מתחילים ב-Football move סטייל הרסיברים בניו אינגלנד.
    הגנתית יש שיפור עצום בעיקר בגלל חילופי המתאמים כי ווייד פיליפס>>>>>>>>>דל ריו והוא יודע איך לנצל את הכישרון המטורף שיש לו לעבוד איתו. משחק MAN TO MAN עם טאליב והאריס כל המשחק ושולח בליצים אקזוטיים ברגעים הנכונים שמתישים את ה-QB וגורמים לו להתפרק עד סוף המשחק. עדיין צריך לראות איך זה יעבוד מול תותחים כמו בריידי, רודג'רס ולאק. אם רוצים לחלום על לעשות משהו בפלייאוף אז ה-OL יהיה חייב להשתפר משמעותית כדי לבסס משחק ריצה אמין וחזק שנוכל לפנות אליו כשהזרוע של פייטון לא תצליח להשלים מסירות של 4 יארד. קוביאק מודע לזה ומנסה להתקין את זה מתחילת העונה אבל זה לא ממש מתאים לפייטון, גם פיזית אבל בעיקר מנטאלית והוא עשה פוזות אחרי המחזור הראשון כולל כמה עקיצות לא אופייניות ונראה שקוביאק כרגע נכנע והחזיר לו את המפתחות לעשות מה שבזין שלו בהתקפה, שזה בגדול אומר 99% מהזמן שאט-גאן ופחות התבססות של ה-ZBS. הקונספטים של חסימה איזורית כמעט לא מתקיימים כשההתקפה יוצאת לפועל מהשאט-גאן וכסוג של פשרה הוא ופייטון סיכמו בשבועיים האחרונים שההתקפה תצא מהפיסטול אבל זה נראה כמו ניסיון לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה כי אין ממש שיפור בשום פרמטר.

    ככה שאם שאלת אם הפאטריוטס ידלגו לסופרבול, התשובה היא בהחלט כן.

    קבוצות של ג'ף פישר הן הדבר הכי מפגר בליגה. כבר שנים שסט לואיס גורמת לסיאטל וסן פרנסיסקו (בימים הטובים) לירוק דם ואז מפסידה בבית לאיזה אוקלנד או וושינגטון. אני באמת לא יודע איך לאכול את הקבוצה הזאת כי אני מאוד מחזיק מהכישרון ההגנתי שם, ואפילו מפישר החזקתי כאחלה מאמן עד קילקולי הקיבה של השנים האחרונות. פולס הוא סמרטוט שאי אפשר לסמוך עליו ואם גרלי ימשיך להיראות כמו המפלצת שהוא היה בקולג'ים ואתמול (יש לו פוטנציאל אדריאן פיטרסוני. רק שלא ייפצע) אז ההתקפה אמורה לתקתק לא רע ולהשלים את ה-DL המפלצתי שלהם אבל אני צריך לראות אותם מחברים איזה 2-3 ניצחונות לפני שאני ארגיש איתם טוב.

    אטלנטה ב-4-0 (שבקלות היה יכול להיות 2-2 אבל לא נצא ממורמרים) ועם לוח המשחקים הבא בחודשיים הקרובים: וושינגטון, ניו אורלינס (בחוץ), טנסי (בחוץ), טמפה, סן פרנסיסקו (בחוץ). כלומר פייבוריטים ב-4 משחקים לפחות ומצב ל-5 אם מחר בריז מתעורר פתאום בלי תחושה בכתף. פאקינג הזייה ותהיות עבור מי סבא רבא של מאט ריאן מספק שירותי מין בגהינום בשביל המזל הזה. אבל אני מבסוט. זה אומר כרטיס לפלייאוף בסבירות גבוהה, זה אומר ציפיות, זה אומר הייפ, זה אומר התפרקות גראנדיוזית של מאטי אייס שמפתיעה את כל העולם ואישתו. IM IN. אבל חייב להגיד מילה טובה לדן קווין כי האנרגיות והאגרסיביות בהגנה אלה דברים שבאמת לא ראו תחת סמיתי ולמרות הכישלון הדליל רואים שהשחקנים יודעים מה הם עושים ומה רוצים מהם. נראה איך הם יתגברו על מכת הפציעות שתבוא, אם תבוא, כי זה היה ה-DOWNFALL שלהם בשנים האחרונות אבל כעיקרון כל עוד חוליו בריא אז בהתקפה לא אמורה להיות שום בעיה והגנתית זה טרופאנט וביזלי שנותנים את הטון. בכל מקרה אני מחכה להם בפינה.


    בגזרת הפנטאזי אתה מוזמן לצנן התלהבות כי ספילר לא עשה כלום ובקושי ראה מגרש עד הפוקס בהארכה. יש לך עדיין קבוצה פחונית מינוס ואתה עדיין על ה-HOT SEAT. אם כי יש לך כרגע גיבוי מלא מההנהלה. בקיצור - ג'ו פילבין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/10/15
  4. eran.m Member

    הצטרף ב:
    ‏16/3/08
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר
    חשבתי שנפסיד , אבל לא ככה...

    מה יהיה עם המועדון הדפוק הזה ?!

    2.0
     
  5. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    חמודים אתם עם כל הבדיחות על אוהד הצלחות.

    אלעד, אין מה לעשות. יש הרבה מאוד חפיפה בין הענפים מבחינת לוחות זמנים ואתה פשוט צופה במה שאתה מעדיף לצפות. אני מאמין שזה משתנה מבנאדם לבנאדם ולכל אחד יש את ההעדפות שלו. כיום אני מעדיף פוטבול על כדורגל גם בלי קשר לפאקרס/מילאן ולכן הרדזון (מולטיקאסט מטורף של כל המשחקים בו זמנית) מקבל עדיפות אצלי על פני משחק של מילאן. צפיתי ברדזון ואחר-כך במשחק של הפאקרס, התעדכנתי בזמן אמת במשחק של מילאן והיום בצהריים השלמתי את מילאן בשידור חוזר. זאת ההעדפה האישית שלי. כשאני מדבר על עצמי, אני יכול להעיד שממש ירד לי מכדורגל אחרי שנחשפתי לפוטבול כמו שצריך. ההתנהלות הכללית של הענפים שונה לחלוטין ולמרות שיש הרבה ביקורת על טיפוסים כמו רוג'ר גודל (הבלאטר של ה-NFL), אי אפשר להתעלם מזה שכדורגל מנוהל בצורה מאוד פרימיטיבית. כאוהד מילאן ואיטליה שנדפק אלוהים יודע כמה פעמים משופטים ואז התגובה הכללית היא "זה חלק מהקסם של המשחק", ואז אתה עובר לפוטבול שבו דואגים שלשופטים יש גישה להילוכים חוזרים ובכל פגרה השופטים, ראשי הקבוצות והליגה נפגשים לועדה שבה מעלים הצעות לשיפור המשחק. כשזה קורה, אתה מהר מאוד מתחיל להסתכל על כדורגל בצורה מאוד שונה מאיך שהסתכלת על הענף כשגדלת עליו. וכן, פוטבול מאוד ממוסחר ומשחקי בית מוזזים ללונדון והכל, אבל הכדורגל איבד את הזכות לטענות מהסוג הזה ברגע שפארסות כמו קטאר יצאו לאוויר העולם.

    אוהד או לא אוהד?

    הלוואי פאלקונס בפלייאוף. תצחק על מאטי אייס והכל, אבל הם מביאים דרמה כי אתה יודע שכדי להגיע לקריסה הם קודם כל מפציצים, בוזזים ואונסים קבוצה ממש חזקה למשך לפחות מחצית אחת. זאת בניגוד לקבוצות כמו הבנגלס שעולות לפלייאוף ועפות על הסיבוב הראשון בלי לדגדג אפילו את היריבה.

    הם אוברייטד. קהל מגניב, אחלה רוסטר והכל, אבל יש הייפ כזה סביבם בגלל הכריזמה של המאמן. כל קבוצה שתזרוק עליהם מספיק תנצח אותם. הג'טס יותר טובים.

    נ.ב.
    פילבין RIP רשמית
     
    Dekel אוהב/ת את זה.
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אני יכול להעיד שעברתי תהליך כמעט זהה לשל פרנסואה. אצלי זה התחיל מ-2008 (הרבה בזכות הדיון הזה אגב) ודי הלך והקצין משנה לשנה. היום אני בקושי צופה בכדורגל בין ספטמבר לפברואר כי אני גם ג'אנקי של קולג' פוטבול שמשוחק בשבת עם דברים לא פחות משוגעים ואווירה ב-50 רמות יותר כיפית מה-NFL. הרמה הרבה פחות טובה והמשחקים מאוד מרושלים ואו שמתרגלים לזה או שלא. אני יודע שיש הרבה מאוד חולי NFL שלא מסוגלים לצפות דקה בקולג' פוטבול, ולהפך.

    בקשר לקבוצה אהודה - אני מניח שזה טוב להתחלה רק כדי להיכנס לעניינים חזק אבל ככל שהזמן יעבור וככל שמתחברים לענף יותר הופכים יותר לאוהדים של הליגה ופחות של קבוצות. ככה זה לפחות היה אצלי. התחלתי לאהוד את דנבר כי התלהבתי מקאטלר וחשבתי שהוא הולך להיות הדבר הבא (כולנו היינו צעירים ותמימים ועשינו טעויות והתעוררנו במוטל דרכים זול עם גבר זר ושעיר לידנו) רק כדי להתעורר אחרי שנה ולגלות שלוציפר האנושי העיף אותו בטרייד ושינה ב-180 מעלות את הקבוצה שהתחלתי "לאהוד". ככל שהוא החריב את הקבוצה הרגשתי יותר זוועה עבור האוהדים כי מה שהוא עשה באמת היה נדיר אפילו בהיסטוריה של הליגה אבל אני יכול לומר שהיום, למרות שדנבר כביכול קונטנדרית אני מגדיר את עצמי כ-90% אוהד NFL ו-10% דנבר. אם יהיה משחק בין גרין ביי לניו אינגלנד בו זמנית עם דנבר-בפאלו אני אצפה בראשון 11 פעמים מתוך 10. ואם היו נותנים לי אפשרות לבחור אם אני מעוניין שבולטימור תזכה בסופרבול ב-2012 או דנבר, הייתי לוקח את בולטימור בלי לחשוב פעמיים כי הערכתי את השחקנים וצוות האימון שם יותר, ורציתי ש-ALL TIME GREAT כמו אד ריד או מאמן תותח כמו הארבו יוכלו לסמן V על הרזומה עם טבעת סופרבול, יותר מאשר שסמרטוט רצפה כמו ג'ון פוקס יעשה את זה.

    יש מצב שהשנה הזאת של הבנגלס תהיה השנ.... חחחחחחח סתם. אבל ברצינות עכשיו. המצב ב-AFC מחריד יותר מהשנים האחרונות בהן הוא היה די מחריד. הקולטס הם גן חיות עם QB פצוע ומאמן שחי על מזוודות כל שבוע, פיטסבורג קבוצה בלי הגנה ובלי QB ל-4-5 משחקים הבאים, בולטימור בבור של 1-3 עם איזה 700 פציעות קשות לשחקני מפתח, דנבר משחקת עם QB בלי זרוע. אם השנה סינסי לא באמת עושה את קפיצת המדרגה ומנצחת לפחות משחק פלייאוף אחד, שכנראה יהיה בבית, אני חושב שהעידן של אנדי דלטון יסתיים ויש מצב אפילו שמרווין לואיס יטוס.

    לא מסכים איתך בקשר לג'טס יותר טובים מהבילס. ההתקפה של הבילס>>>>>> ובליגה כזאת זה משמעותי וינצח להם יותר משחקים. טיירוד משחק לא רע בכלל ואפילו בתצוגה כמו אתמול הוא היה אחד הפחות גרועים בקבוצה. הוא מעדיף להישאר בפוקט ולסרוק את כל המגרש במקום להסתמך בצורה אבסולוטית על האתלטיות שלו כמו רוב ה-QB's האתלטיים. יש לו טאץ' מצויין במסירות עמוקות והאמת היא שחוץ מהמשחק מול בליצ'ק שיודע איך לאנוס לרוקיז' את הנשמה כולל לעילויים שבהם (לאק עד היום לא חיבר משחק טוב מולו) יש לו קייס לטופ 12-13 QB בליגה. הפליימייקרים בהתקפה לא נגמרים (ווטקינס, הארווין, קליי, וודס, וויליאמס, מק'וי), ה-OL כשהוא לא מבצע 40 פנאלטיז במשחק השתפר מאוד מהזוועות של העונה שעברה, בעיקר במשחק הריצה, וקרלוס וויליאמס נראה כמו הדבר האמיתי ואחד שיכול לסחוב בכיף כשמק'וי בחוץ לעתיד הנראה לעין, והאמת היא שגם כשהוא יחזור.

    אני חושב שהם הרבה יותר אמינים מפיצמג'יק והכלים ההתקפיים בג'טס. הגנתית זה סיפור אחר ומשהו לא ברור עובר עליהם. ה-DL לא מפחיד כמו בעונה שעברה ועדיין אין לי מושג למה כי הפרסונל נשאר זהה למעשה ואפילו התווסף עומק שאמור להקל עליהם את העבודה. הסקנדרי משחק מצויין ודארבי הרוקי נראה כמו veteran של 10 שנים בליגה. הבעיה שלהם היא בחוליית הליינבקרים האיטית שלא מסוגלת לשמור על כלום במשחק המסירה ואכן קבוצות שמסוגלות To spread them out יאנסו אותם כל המשחק עם מסירות ל-RB's, לסלוט ול-TE ורקס יהיה חייב למצוא לזה איכשהו פיתרון למרות שאין לי מושג מהו כי בובי ואגנר לא בדיוק מחכה לו בפראקטיס סקווד.

    אני גם תמיד אהבתי ותמיד אחזיק אצבעות לרקס כי אני חושב שהוא מאמן הגנתי מהשורה הראשונה ובליגה שבה אהבלים שנחשבים מאמנים התקפיים מקבלים כל שנה צ'אנסים ולא מוכיחים את עצמם יש לו מקום אבל כן, זה ללא ספק נראה שהוא לא למד שום לקח מהתקופה שלו בג'טס וחוזר על אותן טעויות. אמצוינאלי מדי בצורה שמשליכה לשחקנים וגורמת להם להשתגע ולאבד את הראש (אתמול אחרי המשחק הוא והשחקנים האשימו את השופטים שחיפשו אותם), אובססיבי ברמות קשות על בליצ'ק והפאטריוטס ולא מפסיק לדבר עליהם, ולא ממש מתעניין או שם לב מה קורה בהתקפה. הוא משאיר הכל לגרג רומאן העתיק שלפעמים חייב הכוונה והוראה מגבוה לפתוח את הפלייבוק ולהתחיל לשחק טיפה יותר נועז, בעיקר מול הגנות חלשות במקום לקרוא מהלכים עם האצבע בתחת ולא לשחרר את הרצועה לפליימייקרים כמו טיירוד והרסיברים בהתקפה.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  7. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    יכול להיות שהוא המוריניו של פוטבול בעצם?
     
  8. Armstrong Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/10
    הודעות:
    815
    לייקים שהתקבלו:
    116
    אמממ לא. הם שניהם מאוד הגנתיים, אוהבים לדבר על השופטים (ויש להם פה גדול) אבל מוריניו הוא מאמן שיודע לבנות קבוצות, רקס יודע לבנות הגנות. אני לא אדבר על תארים כי לזכות בסופרבול זה קשה פי טריליון מלזכות בטרבל.
     
  9. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    חסרים לו כמה עשרות תארים בשביל זה. או אחד. וגם אז לא.

    הוא גאון ואני מת על ההתפרצויות והשטויות שלו אבל הוא בחיים לא מביא את זה לכיוון של תרומה לקבוצה ושל השפעה על דברים שיש צורך להשפיע עליהם (נניח לא להעיר מפלצות ואנשים עם קפוצ'ונים בשבועיים שלפני המפגשים מול הפאטס)...

    אחד השבועות ההזויים בהיסטוריה של הקיקרים בליגה. כל כך הרבה החמצות קריטיות (מ-41 יארד בלי שטיח וגם מקצת פחות...)

    מעניין כמה שילמו למאיירס על ההחטאות בסיום מול הקולטס. מצד שני, סקובי פנוי אז החתולות מסודרים.

    צ'אנדלר קאטנזארו מאריזונה מוביל חבורה מצומצמת של יוצאי דופן עם 5\5 פילד גולס ועוד 1\1 אחרי טאץ'...

    זאק הוקר של הסיינטס אומנם פיספס פילד גול במהלך המשחק אבל נתן פאנט אדיר במקום הפאנטר שנפצע. לא שההגנה של האח הלא מוצלח עשתה עם זה משהו אבל לא משנה.

    מי ייתן ובשבוע הבא נדבר על דברים יותר מעניינים מקיקרים.. השלמות ל-TE למשל.
     
  10. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    זה לא יאמן מה שקרה עכשיו!
     
  11. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    קאם עם אחת הצהרות ה"אמרתי לכם!" הכי גדולות שראיתי.
     
    Stretford Ender אוהב/ת את זה.
  12. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לא להתבלבל. אתם חיים בעולם שסובב סביבי יא כלומניקים.


    מי יאמיןןןןןן ליייייי?????? מי?????????
     
  13. Stretford Ender Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/06
    הודעות:
    3,290
    לייקים שהתקבלו:
    24
    גיבור!! רק בסיאטל...
    מזכיר לי את ארל תומאס לפני שנתיים

    https://cdn1.vox-cdn.com/thumbor/jKaquwy8y1T2Hs3a8mzeQFKn_yk=/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/4129406/KAMPUNCH.0.Xxx https://cdn1.vox-cdn.com/thumbor/UDrS-2a64hlMaDJVEqumuvyP50o=/800x0/filters:no_upscale()/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/2885320/earlkarate.0.Xxx
     
  14. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    וואי בנאדם. אני עכשיו רואה את התוצאה. אני בוכה מצחוק מול המסך ב-6 וחצי לפנות בוקר. אל תתאבד אבל.

    סטרטפורד - זה מדהים והכל, אבל אל תתפלא אחר כך למה שונאים אתכם. הקבוצה הכי מתסכלת לשחק מולה בליגה עם כל הפריקים האלה בהגנה שיוצאים משום מקום להרוג מהלכים. גם אם אתה איכשהו שורד את ואגנר כדי להוציא מסירה יצוץ פתאום צ'אנסלור ויאכל את השאריות.
     
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מסתבר שהליונס ואני נשדדנו והשופטים החמיצו שריקה שהייתה אמורה להחזיר לליונס את הכדור ל-1 יארד ליין. KJ רייט הוציא במכוון את הכדור מהאנדזון וזה אסור.

    ביזיון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    להחזיר לי נקודה על ה-LOST FUMBLE במיידי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!