מוקדמות יורו 2016

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏12/11/14.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    טור מצוין של רונן דורפן בישראל היום על המגמה המפתיעה במוקדמות יורו 2016, הכותרת היא "אימפריות נופלות מהר" והוא מדבר על הולנד, בוסניה ויוון שעשויות למצוא את עצמן מחוץ ליורו דווקא בזמן שינוי הפורמט והגדלת הטורניר ל-24 נבחרות, בעוד נבחרות קטנות כמו איסלנד, אוסטריה ו-ווילס(ואפשר לציין גם את צפון אירלנד והונגריה) לא רק שיעיפלו אלא יעשו זאת מהמקום הראשון או השני, קרי שגם במתכונת הקודמת הן היו מפלסות את דרכן לשם כנראה. רוסיה למשל נמצאת במקום סביר רק בעקבות ניצחון טכני על מונטנגרו. דורפן מציג את המספרים:
    12 מנבחרות יורו 2004 היו ב־14 העולות ל־2008. ב־14 העולות ל־2012 היו 11 שחזרו ב־2008. ומהשלוש האחרות, שתיים היו ב־2004. כלומר, בתוך יורו של 16 נבחרות היתה תחלופה קטנה יחסית. לדבריו, אולי השיטה החדשה שידרה סיכוי, אמונה, הנבחרות לא איבדו את הראש אחרי שני משחקים גרועים. איסלנד האמינה בעצמה למרות שקיבלה את הולנד, תורכיה וצ'כיה משום שגם מקום שלישי היה מספיק לה.
    ליורו המורחב עדיין יש בעיה קשה של שיטה. טורניר שבו עולות ארבע הנבחרות הכי טובות מהמקום השלישי הוא תמיד רווי תוצאות מסוכמות של מחזור אחרון. אבל היקף הנבחרות, יש להודות, לחלוטין מצדיק את עצמו.
     
  2. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    שעולות 3 מתוך 4 זה באמת הולך להיות מעצבן ונראה את זה ביורו הקרוב. אפשר לפתור את עניין 24 הנבחרות בכך שיעשו 4 בתים של 6 כמו בכדורסל, יותר קבוצות ישחקו יותר משחקים אבל יצטרכו לשמור על הפרש של ימים בכך שכל נבחרת תשחק כל 3 ימים.
    החסרון שיש קבוצות שעשויות למצוא את עצמן בבית מהר, מתוך זה יעלו 2 לרבע הגמר וככה יהיה רק משחק אחד יותר לכל נבחרת במצטבר ושזה יאריך את הטורניר בעוד יומיים שלוש.
    אני לא מצליח לחשוב על פורמט יותר טוב שגם עומד בעומס זמנים.
    שעולות 16/24 יש יותר סיכוי לעלות מלהכשל וזה מזכיר את הקופה אמריקה שגם קולומביה למשל שלא עשתה כלום עברה שלב וזה יפגע באיכות היורו.

    שיטה נוספת שתעלה את האיכות אבל תוריד מהריגוש והכמות נבחרות זה ש24 הנבחרות יתמודדו בנוק אאוט, ישארו 12 שיחולקו ל4 בתים של 3 והראשונה בכל בית תעלה לחצי גמר, לא שיטה כל כך כדאית.
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    יורו של 24 נבחרות זה גרוע, נקודה. זה אומר ש-44% מסך המדינות באירופה מעפילות לטורניר הגמר, כאשר ברור לכולנו שלפחות חצי מהן, לא באמת ברמה הנדרשת להציג טורניר איכותי כמו שהיה עד היום. ולחשוב שרק לפני 23 שנים עוד שיחקו במתכונת של 8 נבחרות...אז כן, 8 נבחרות זה קצת מדי, בטח אחרי הפיצול של בריה"מ ויוגוסלביה, אבל ה-16 נבחרות היה פשוט אופטימלי וברוב המקרים היתה אחלה רמה.
     
  4. Christian Dailly Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/06
    הודעות:
    453
    לייקים שהתקבלו:
    74
    מסכים לגמרי.

    למעשה יש אולי 10 נבחרות איכותיות באירופה,עוד 6 בינוניות וזה סוגר אחלה יורו.

    עכשיו ל-6 בינוניות האלו יצטרפו עוד 8 חלשות וזה יוריד את הרמה.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  5. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    אני לא חושב שזה כבר ככה, הפערים די הצטמצמו, יש 2 נבחרות טובות (גרמניה,ספרד) ומבחינת סגל גם בלגיה ואנגליה,כל השאר בינוניות.
    אני לא רואה איך חוזרים אחורה אבל
    יותר נבחרות זה יותר זכויות שידור,משחקים וימים.
    יותר התאחדויות שמקבלות כסף וככה מצביעות לפלאטיני.
    היורו של 2020 הולך לשבור שיאים של זכויות שידור וצופים בגלל שהוא מפוצל.
    וגם במוק' זה ככה אם היו 2 עולות אז נגיד המשחק ישראל-קפריסין לא היה מעניין אף אחד ובקושי היה ממלא את בלומפילד אבל עכשיו זה הופך ל"משחק קריטי" וככה זה לעוד נבחרות.
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,239
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    מעניין אותך אבל אם מסתכלים מבחינה העניין לציבור חובבי הכדורגל בעולם כולו זה פוגע קשות. בדיוק כמו שיטת פלאטיני מכניסה מדי עונה לצ'מפיונס קבוצות לא קשורות.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  7. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941

    אלבניה יכולה להבטיח העפלה היסטורית ליורו בהתאם לתוצאה שלה נגד סרביה ולתוצאה בפורטוגל-דנמרק.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,665
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    המוקדמות יורו פשוט נהדרים, גם מתח עד הסוף אבל מעבר להכל הרבה הפתעות- צפון אירלנד עולה לראשונה ליורו,איסלנד עולה לראשונה ליורו, וילס(קרוב לודאי) עולה לראשונה ליורו. ולזה צריך להוסיף את איי פארו שמדהימה.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,239
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    צפון אירלנד מעפילה בפעם הראשונה בהסטוריה ליורו.
    ברכות פאדי :)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/10/15
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,665
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    למרות ההפסד גרמניה מעשית ביורו. צריך להיות תרחיש ממש ממש הזוי כדי שהיא לא תעפיל.
    פולין-אירלנד הולך להיות משחק מטורף. מי אמר שפלאטיני כזה גרוע :)
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,239
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    לבנדובסקי עם 12 שערים במוקדמות היורו הזה. רחוק שער אחד משיאו של דייויד הילי מצפון אירלנד שכבש 13 במוקדמות יורו 2008 אך זה לא עזר לנבחרתו
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    ואני רק יכול להיות בדכאון ולקוות שנס יביא את הולנד ליורו...בסה"כ אי אפשר לשכנע אותי שעל הנייר צפון אירלנד למשל יותר טובים מאוראנייה. אחחח, בסה"כ די מגיע להולנד להשאר בבית. חבורה של שחקנים שחושבים שהם עדיין שווים משהו (הדור הותיק) או הצעירים שכבר הולכים עם האף למעלה. מישהו כמו ממפיס שלא רוצה לדבר עם התקשורת בגלל שהיא לועגת על צורת הלבוש של ה'כוכב'. ברצינות אם הולכים ככה ברחוב מותר להגיד משהו לא?

    http://www.telegraaf.nl/telesport/article24434718.ece/binary/i/Memphis+Depay.Xxx

    מישהו היה צריך להגיד לבחורצ'יק שבנבחרת מדברים עם התקשורת. יש גם הרבה אוהדים צעירים שרוצים לשמוע מה יש לו להגיד. ממפיס גם לא צריך לשכוח שעל הנייר הוא אמור בקרוב להנהיג את הנבחרת. בצורה הזאת אני כבר יודע שהוא קודם כל צריך להתבגר, לא לבוא למקום האסיפה של הנבחרת כמו מישהו שמחפש תשומת לב, ולהתחיל לעשות את ההבדל בנבחרת. לא סתם ואן חאל הביא אותו ליונייטד, נכון?
     
  13. All_Hale_Conradinho Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/14
    הודעות:
    801
    לייקים שהתקבלו:
    184
    מין:
    זכר
    אני לא יודע עד כמה זה פחד רציונלי או לא, אבל אני ממש ממש חושש מאפשרות שבה צ'כיה ואיסלנד מוכרות את המשחקים נגד טורקיה. אם הם מפסידים בצ'כיה ואנחנו מנצחים בקזחסטן אנחנו עוקפים אותם, אבל מה הסיכוי שהם יפסידו לנבחרת שכבר עלתה לטורניר ולכן סביר להניח שתעלה הרכב ב'? מבחינת איכות נטו הטורקים יותר טובים מהצ'כים גם ככה, אבל מול צ'כים חסרי מוטיבציה ובהרכב שאינו החזק ביותר שלהם, יחסי הכוחות בכלל לטובתם. אם זה יהיה תיקו ואנחנו ננצח את קזחסטן, נשתווה להם בנקודות אבל הייתרון יהיה אצלם בגלל המפגשים ראש בראש, ואז אין לנו מה לעשות חוץ מלהתפלל להפסד ביתי שלהם לאיסלנד, תוך כדי שאנחנו (אולי) מנצחים את צ'כיה.
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    למה צ'כיה ואיסלנד ימכרו את המשחקים שלהם? יותר מזה, בוא נקווה שאנחנו נוציא 6 נק' מהמשחקים שלנו...
    את האמת שאם לא הייתי הולנדי הייתי בעד שהולנד תשאר בבית. התוצאות מול איסלנד (שני הפסדים), טורקיה (נקודה אחת) וצ'כיה בחוץ לא בדיוק מחמיאות לשום שחקן הולנדי. הסתבכנו בצורה מביכה ואני שלם עם זה אם נשאר בבית. באמת לא ציפיתי שנדרדר ככה, אבל הכדורגל ההולנדי במשבר קשה. אולי רק אי השתתפות מביכה מהיורו הבא יפנים להתאחדות וראשי הקבוצות עד כמה הבושה גדולה. באמת, זה לא רק הנבחרת. תסתכל על הקבוצות. עזוב לרגע את התוצאות העלובות בשנים האחרונות באירופה של ויטסה, אוטרכט, טוונטה וגם של פיינורד (בעונה האחרונה הם היו בסדר גמור), אייאקס תחת דה בור מתקשה אפילו לגבור על ראפיד וינה, סלטיק ומולדה. מול יאבלונץ אנחנו די במזל ממשיכים הלאה.

    לא, מבחינתי אולי כדאי שהולנד תשאר בבית. ואני אומר את זה באמת עם הרבה כאב.
     
  15. All_Hale_Conradinho Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/14
    הודעות:
    801
    לייקים שהתקבלו:
    184
    מין:
    זכר
    הכדורגל ההולנדי במשבר, אבל זה בשום פנים באופן לא משבר שהופך אותנו לנבחרת שאינה בין 24 הטובות באירופה. אני לא מייפה את המציאות ואומר שלהיצע הנוכחי של שחקני הולנד יש סיכוי להביא תארים בינלאומיים משמעותיים. אבל להגיד שאנחנו לא מייצרים מספיק כישרון ברמה שגורמת לכך שאנחנו לא מסוגלים להעפיל ליורו בן 24 נבחרות? זה לא נכון עובדתית. מה שקרה לנו בקמפיין הזה היא תאונה איומה. צריך להיות לא שפוי כדי להגיד שהסגל שיש להולנד באמת ובתמים פחות טוב מזה של איסלנד או צ'כיה (שלא נדבר על נבחרות שעלו מבתים אחרים כמו צפון אירלנד). מה שכן יש להם זה מאמנים טובים, שיטה ובעיקר חוסן מנטלי. אנחנו היינו תקועים עם אידיוט כמו הידינק שהרס את המצב כ"כ ויצר כדור שלג במסגרתו אנחנו נותנים הופעה גרועה, הביטחון יורד, בגלל שהביטחון יורד ההופעה הבאה עוד יותר גרועה, ואז יורד עוד יותר ביטחון... וכו' וכו'. בלינד האב לא היה מצליח לתקן את זה גם אם הוא היה רוצה. אנחנו עוברים משבר, אבל באמת, זה לא משבר כזה גדול. זה פשוט שהתרחשה פה תאונה איומה, שהתרחשה כשברקע נמצא המשבר הזה - ולכן זה נראה כמו משבר יותר גדול ממה שהוא באמת.

    והצלחות באירופה, להזכירך, כבר אין לנו יותר מעשור. הייתה את התקופה החמודה הזאת של איינדהובן באזור 2005, אבל מעבר לזה כבר הרבה מאוד זמן שאין הצלחות בזירה הזאת. אייאקס עברה את שלב הבתים פעם אחת בלבד מאז 2004. בקיצור, זה לא משהו שהתחיל היום. ואפילו אם היה איזה קשר מהותי בין הצלחות באירופה של המועדונים לבין הצלחת הנבחרת, אז וואלה אני לא זוכר קבוצות צפון איריות או איסלנדיות או צ'כיות מצליחות שם מי יודע מה לאחרונה. וכנ"ל חוסר היכולת שלנו לפתח שחקני הגנה טובים, מה שכולם מדברים עליו שהרג את הקמפיין הנוכחי. מה, כי הייטינחה ומאתיסן שהגנו על העורף במשך רוב העשור הקודם כן היו שלאגר מדהים?
    ועם סגל דומה לזה שיש עכשיו עלינו למונדיאל (שאליו היו רק 13 כרטיסים) בלי יותר מדי בעיות מבית לא הרבה פחות קשה. ועוד ועוד ועוד סיבות שמראות שלהגיד שאנחנו במשבר כישרון כ"כ גדול עד לרמה שאנחנו לא בין 24 הנבחרות הטובות באירופה, זה חתיכת עין פסימית שלא לצורך. יש מקומות רבים מאוד לביקורת באיך שההתאחדות מתנהלת, אבל הם לא קשורים לדברים האיומים שקרו בקמפיין הזה.
     
    Ajacied אוהב/ת את זה.