מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. Drama Guest

    מעניין מה הלך בין היינס ללנדסברג עם כל הטראש טוק ביניהם
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,817
    לייקים שהתקבלו:
    14,637
    מין:
    זכר
    אגב מדברים הרבה על בנדר ופארמר, אבל היה עוד שחקן שגודס לא ספר אתמול-דגן יבזורי, שלמרות שחזר מפציעה לא שיחק אתמול(אלא אם הוא נכנס לאיזה חילוף הגנתי ובדיוק הלכתי לעשות קפה). כמו השניים הראשונים גם יבזורי זה שחקן שהונחת על גיא. כמו שכבר כתבתי,אל תתפלאו אם תראו אותו בקרוב לובש צהוב אבל של קבוצה אחרת...
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,817
    לייקים שהתקבלו:
    14,637
    מין:
    זכר
    פדרמן ג'וניור מחרטט ביציע העיתונות על זה שפיטרו את פיני "כי הוא לא היה מספיק טוב בתור עוזר מאמן". מעניין,כי מעולם לא נתקלתי בקבוצה שאחרי עונה של כשלון משאירה את המאמן אבל מפטרת את העוזר שלו.
     
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    וואו, איזו שכונה. קשה להאמין שזה קורה בטלוויזיה.

    אגב, מתוך אינטואיציה בלבד אני מאמין לכל מה שפיני גרשון אומר. לעומת זאת, פדרמן נראה כאילו בא לכסת״ח על המותג מול האוהדים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/15
    idans10 אוהב/ת את זה.
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,817
    לייקים שהתקבלו:
    14,637
    מין:
    זכר
    פדרמן אומר שפיטרו את אלון שטיין כי אין לו ניסיון באימון. ואיזה ניסיון בדיוק יש לאבי אבן?
     
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לפעמים אני מתקשה להאמין עד כמה המועדון הזה מנוהל בצורה בעייתית מבפנים. היום קיבלנו קמצוץ מזה.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,817
    לייקים שהתקבלו:
    14,637
    מין:
    זכר
    חבל שפיני בשיחת טלפון התפתל ופחד להגיד לפדרמן מה הוא באמת חושב עליו ועל ההנהלה. ככה זה כשפיני מועסק כיום בערוץ של רקנאטי.....
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,853
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    פיני מתחרט על מה שאמר וזה ברור.
     
  9. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,272
    לייקים שהתקבלו:
    4,849
    מין:
    זכר
    שוב, אם כל מה שפיני אמר אכן קרה, הוא היה צריך עוד כשהיה במכבי להגיד תודה רבה ולהתראות ולא להציג את כל ההתנהלות כשהוא כבר לא שם.
    מצטער אבל זה בעייתי. כמו שאני ממש לא מעריך מאמנים שאחרי שכבר פוטרו אומרים שבפועל לא נתנו להם לקבל את ההחלטות/ לא החתימו את השחקנים שרצו וכו'.
     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    כמה דברים על הראיון עם דני פדרמן.
    דבר ראשון שבולט היה שתוך מספר שניות האיש התחיל להתחמק. איינשטיין שואל שאלה ברורה וג'וניור מיד מתחיל "אני קודם כל רוצה להגיד משהו אחר." מבחינתי כשזה קורה כבר ברור שהמרואיין בבעיה. הוא לא השאיר עליי כל רושם חיובי. כל מה שהתקשורת דיווחה שקרי. אז בסדר, לא תמיד התקשורת מדייקת, אבל יאללה שיהיה רציני. הדלפות יש בכל העולם ובארץ התקשורת אוהבת לצטט 'מקורות בעילום שם', אבל זה לא מסתיר את העובדה שהמערכת לא מתפקדת. גני פדרמן לא רואה את הסגל הדפוק והבלתי מאוזן (אהה כי הבולס בימי ג'ורדן הצליחו וגם גולדן סטייט...וואלה איזו השוואות)? יותר מזה, גלדסטון שואל פעמיים שאלה שגם אני הייתי שואל. מי היום מחליט על העניינים המקצועיים? תשובה של דני? אחרי מספר דקות זה שכל המערכת בוחרת. למה? כי ביום א' X מחליט וביום שני זה Y? חבר'ה, זה בדיוק מראה על המערכת שצריכה שינוי וזה לא מהיום. בכוונה הדגשתי פה מספר פעמים את העניין של יעקב שחר. פשוט אין מה לעשות, יש מצב שצריך לשנות דברים. מה שעבד בעבר אולי לא יעבוד היום כי דני פדרמן, שי רקנאטי וניקוליה וויציץ' לא מתקרבים לרמת הכשרון שהיה לשמלוק, מוני פנאן ואחרים. פאברני זו החתמה של גודס כי הוא התלהב ממנו פעם אחד באימון? שיהיה בריא, אבל מאד קל לפדרמן הבן להגיד עכשיו את שהמאמן הוא זה שאחראי על ההחתמה ההזויה הזאת. יותר מזה, האיש עומד מעל למאמן אז גם הוא אשם בהחתמת פאברני. הוא גם יכול להגיד: "אולי גם אני טעיתי." סיפור בנדר גם לא משכנע אותי.

    גיא גודס. המאמן יודע בעצמו מה השעה. אם הוא יפסיד בחולון ובבאמברג הוא עף, אבל הדברים מסתבכים בגלל שבקיץ לא נפרדו ממנו. מכבי בשיאה לא קיבלה שום הפסד. לא נגד קבוצה אירופאית ולא ישראלית. מאמנים אחרים שניצחו יותר משחקים עפו. הנהלת מכבי פשוט חסרת אונים כי אין (כרגע) מאמן ישראלי אחר שיכול להחליף את גיא. בטח לא בקיץ כשאדלשטיין היה עסוק עם הנבחרת. אז גודס השאר כבלית ברירה ועכשיו התוצאות אחרי שגם ההנהלה המשיכה עם הטעויות שלה.

    בסיכומו של דבר דני פדרמן 4 שנים היה בתפקיד ומה הוא עשה? מקצועי הוא נכשל. שמעון ודיוויד צריכים להגיע להחלטה שהם ישאירו בנים מחוץ למערכת. הקטע הזה גם שהאבות צריכים עכשיו לראות. יש פה כשל מערכתי כבר מספר שנים. הזכייה בגביע האלופות היא בעיקר בגלל בלאט ולא בגלל שום איש אחר. הקבוצה פשוט מאבדת גובה ולא מן הנמנע שירושלים יכולה שוב העונה לזכות באליפות. אמרתי כבר בעבר שאורי אלון אולי ברכה למכבי כי הוא יכריח אותם לשנות דברים. זה יכול לקחת שנה, שנתיים או כמה שנים, אבל לי ברור שהנהלת מכבי תצטרך לשנות משהו אחרת יש סיכוי אמיתי שנראה את יותר ויותר את הגב של האדומים מבירת ישראל הניצחית.
     
  11. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    idans10 אוהב/ת את זה.
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא שאני חושב שפיני טוב מבלאט, אבל גם שאראס אמר שפיני הוא מאסטר בניהול משחקים וגם את זה צריך לדעת. מה שכן, כשמדברים על המאמן המושלם מן הסתם הוא גם צריך להעביר אימונים ולבחור את השחקנים ואת זה לא היה לפיני. ועדיין, גם אי אפשר לקחת לו את מה שתרם למכבי.

    איזה מלך שאראס. כל כך חבל שבלאט לא החזיר אותו כשיכול היה, בטח כשהוא גם ככה לא נתן מספיק דקות לפאפא שבעצמו היה בירידה. אין לי ספק ששאראס עם כל החיבור לקהל והכרת המועדון היה תורם יותר. השחקן שהכי אהבתי במכבי מאז שאני אוהד הקבוצה. הווינר הכי גדול שהיה למכבי (ביחד עם פארקר) ואחד הגדולים באירופה.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לא בטוח שזה היה הוגן כלפי בלאט לעשות לו את מה שעשו בקדנציה הראשונה כמאמן מכבי, אבל בראייה לאחור אי אפשר להגיד שהחזרה של בלאט לתפקיד עוזר המאמן לא הצליחה. כמו כן, בנקודת הזמן ההיא לבלאט הייתה בעייה דיי בולטת בניהול המשחק. עם השנים הוא שיפר את האלמנט הזה באופן דרמטי, דווקא שעמדו לרשותו כלים פחות איכותיים. ב״מכבי הגדולה״ הקרדיט שייך לכולם - אין טעם לנסות להוריד מאחד ולהגדיל את האחר. הגדולה האמיתית של הקבוצה הזו הייתה שכולם השלימו אחד את השני בצורה מושלמת - אישית ומקצועית - מאחרון השחקנים ועד הצוות המקצועי.

    מה שקרה אחרי זה... well... צריך להיות עיוור ו/או משוחד כדי להגיד שבלאט לא המאמן הכי גדול שהיה כאן.

    לגבי שאראס, מזדהה עם הדברים שאמר עידן. חתיכת טיפוס שיהיה מעניין לעקוב אחרי העתיד שלו גם היום.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    גיא פניני, דראגן בנדר, ויטור פבראני וארינזה אונואקו לא יירשמו למשחק היום (21:00, ערוץ 1) בחוץ מול הפועל חולון.

    שוב, נותרנו עם שגב, רנדל ואמבאקווה כ"גבוהים". משחק לא פשוט בחולון ובכלל נראה לי שאנשים קצת הסתנוורו מהניצחון על ססארי. זו עדיין קבוצת טלאים ועדיין אנחנו ממש לא ברמה של טופ 16. מה שכן, טוב לדעת שלגודס יש ביצים.
     
  15. Milanista Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/10
    הודעות:
    404
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מין:
    זכר
    שכחת את אופייבו. אפשרות טובה לחבר אותו לקבוצה לקראת משחקים חשובים ביורוליג.