WWE

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י הילד האדום, ‏7/7/05.

  1. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    נו אבל זה תסריט ידוע מראש, חולי כסף ההנהלה של ה-WWE. כסף ורייטינג. האמת שפעם חיבבתי את הענף אבל היום רק מהצצות קטנות אני נגעל.
     
  2. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
  3. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    WWE: - kick

    עוד כתבה טובה הפעם בנושא פציעות. פצועים בראש ללא ספק.
     
  4. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    ספויילר ראמבל:







    מי שמכיר אותי יודע שהייתי עד לפני כמה שנים מהמכורים הכבדים. אבל הההתדרדרות הבלתי פוסקת של המוצר גרמה לי לנטוש כמו רבים וטובים ולהסתפק בפעם בשנה ראסלמניה וראמבל. איפשהו עם העזיבה של סי אם פאנק משהו בי כבר הבין שדי נגמר. ולמה אני רושם את זה? כי אמרתי, יאללה, נוריד את הראמבל. תמיד זה קרב כיפי. אז הורדתי ולראשונה מאז אולי אותו נאום מיתולגי של פאנק שבו הוא שובר כל קיי פייב אפשרי, הצלחתי להתרגש מה-WWE. לרגע אחד באמת אמרתי....וואו! וזה כמובן קרה ברגע שהפנומן AJ סטיילס נכנס לזירה. שמעתי לא מזמן על זה שהוא חתם בWWE ותהיתי אם זה לא קצת מאוחר מדי לכוכב האדיר הזה, כנראה הכוכב הכי גדול שלא דרך עוד בבניין של הWWE. אהבתי גם את התגובות המרעישות ושגם השדרים ידעו יפה להגיד שהוא ממש לא אלמוני שמגיע לWWE אלה סופרסטאר ענק. אנחנו ב2016 ואי אפשר לעבוד על אנשים שה-WWE זה חזות הכל. כולם כבר מכירים את האינדיז, TNA, יפן ועוד...

    הסוף כרגיל, מר לצפיייה שגם ב2016 טריפל אייץ' הוא כוכב ההצגה ושוב מאבק בין השלטון למתאבק עם ריינס והמקמהונים בשיחזור המי יודע כמה למאבק ההוא בין אוסטין למקמהון בתחילת שנות ה-2000 - עוד שיחזור לא מוצלח שהקהל לא קונה. שום דבר חדש אין להם בקנה לקרייטיב הנוראי הזה. והתגובה של הקהל לסטיילס, אוון, ועוד.... אולי אולי תביא אותם למסקנה שחלאס עם הביג שואים והקיינים והטריפל אייץ'. מתי כבר תיתנו את המושכות הלאה?

    לחשוב שהמיין איבנטרים של הארגון הזה יכלו להיות בשנים האחרונות: סי אם פאנק, סטיילס, בראיין.... אבל גם המיין איבנט של רסלמניה 2016 איכשהו יכיל בתוכו מתאבק שכבר היה שם לפני 15 שנה.
     
  5. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    מן הסתם שאני מעלה כאן משהו מן העבר אבל במקרה נתקלתי היום בכתבה על הקרב הזה, והחלטתי לצפות בו שוב.
    לדעתי שלושת המתאבקים אולי שהכי אהבתי בתקופה שצפיתי עדיין בהיאבקות.

     
  6. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    קרב אדיר. הענף הדרדר מאוד כיום.

    דרך אגב טריפל H המאבק האהוב עליי חזר להיאבק, במקרה זפזפתי בטלוויזיה וראיתי קרב שלו.
     
  7. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    גולדדדדדבררגגג !@#@!%$!%!!

    איזה התקף נוסטלגיה. 5 הדקות שהכי נהנתי לראות ב-WWE מאז שפאנק עזב. חבל שחזר רק לקרב אחד, אבל אפשר להבין, לחזור לעסק 12 שנה אחרי, כשאתה כמעט בן 50... לא צחוק. אם הקרב יתעלה אפילו בקצת מהביזיון שהיה באותה מניה, יהיה טוב.



     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    לא יודע, אני מעריך שהגיל עושה את שלו. גם אני הייתי בעבר די מכור להאבקות. כמתבגר עוד לא ממש הבנתי שהכל למעשה מזויף, אבל גם כשזה קרה תמיד הערכתי את המעמסה הגופנית של החבר'ה האלה. המגע הראשון שלי עם העולם הזה היה עם הערוץ הלבנוני (METV). בחדרי היה לי טלוויזיה קטנה שאיתה הצלחתי לקלוט בשחור לבן את האקשן מהארגון המתולוגי WCCW. לא תמיד באיכות טובה ראיתי את הקרבות עם בין היתר האחים וון אריק, כריס אדאמס, אריק אמברי, ג'ף ג'ארט, 'אייסמן' קינג פרסונס, אל פרז, ג'רי לאוולר, וכמובן הגנרל סקנדור אכבר. עד סוף שנות השמונים יכולתי מדי פעם לראות WWE דרך תכנית הספורט בערבית בערוץ הממלכתי שם גם שידרו תמונות מה-WWF

    בשנות התשעים מדינת ישראל התחברה לכבלים ולאט לאט נחשפנו יותר ויותר ל-WWF שעם הזמן הפך ל-WWE. בין לבין ראינו גם אקשן מארגונים אחרים. כוכבים שכבר לא התאבקו אצל וינס מק'מהון פתאום צצו אצל WCW. מי זוכר את הפיודים הנהדרים בין סטינג לחבר'ה של NWO בראשות הוגן שפתאום הפך ל'היל'.

    בכל מקרה שום סיפור לא התקרב למה שקרה ב-WWE עם הפיכתו של האנדרטייקר ל'רע'. בעיניי מה שקרה בין האיש מעמק המוות למשפחת מקמהון היה ענק. סטפני צעירה על צלב, מי זוכר את זה? בשבילי ה'אנדרטייקר' היה תמיד המתאבק הכי גדול בהיסטוריה. האלק הוגאן עם הפטריות האמריקאית המוגזמת מעולם לא עשה לי את זה. הכניסה של מארק קאלווי לזירה היה פשוט מצמרר. נורא נחמד מה שהיום עושים עם בריי ווייאט, אבל זה לא מתקרב לעוצמות של ה'אנדרטייקר'.

    בשנים שאחרי 2001 די עזבתי את ההאבקות. בהולנד לא בדיוק שמים לב לספורט הבידורי הזה. זה לקח מספר שנים עד שהצלחתי דרך צלחת לווין שקניתי לראות שוב את מעללי ה-WWE. בארץ עוד ראיתי את הקרבות הגדולים של ה'רוק' וסטון קולד סטיב אוסטין. בעיניי כמות הכריזמה שהיו לשניים מאד קשה להשוות. אם לא היותו בעלה של סטפני אני מעריך שגם טריפל H מעולם לא היה מגיע למספר גדול של אליפויות. בכל מקרה בשנים האחרונות אני עוקב מדי פעם אחרי הנעשה. פעם ביתר קביעות פעם כשסתם אני רוצה לחזור לילדותי (...), אבל אני מאד מתחבר למה ש @הרצליה עד מוות אומר. הארגון מנסה בכח להשאיר באור הזרקורים מתאבקים שלא ממש מגיע להם. גם את הקטע של ההופעה החד פעמית בארוע גדול מחליש את הארגון. היום המטרה היא בעיקר רייטינג. כשאני רואה את גולדברג המזדקן אני כבר ממש לא מתלהב. יותר מזה, איך מישהו כזה 'ינצח' את לסנר? ה-WWE צריך להפסיק עם העניינים האלה. מה, עוד מעט שון מייקלס שוב יחזור שלא לדבר על ריק פלייר שבשנותיו האחרונות בזירה נראה פשוט מצחיק עם גופו הזקן (שיהיה בריא). בסדר, אפשר מדי פעם לגרום שמתאבק קטן כמו ריי מיסטריו יקח את האליפות, אבל זה לא עושה כבוד לאף אחד לראות אנשים בגיל מוגזם מתאבקים נגד חבר'ה שעדיין לא עוברים את גיל הארבעים. לסטר אולי בן 39, אבל גולדברג כבר לא עמד 12 שנה בזירה. ההאבקות מעולם לא היה הגיוני, אבל יש גבול, לא?

    דבר אחרון, למרות שהוא כבר בן 42 אני מתגעגע לימיו של אדג'. הוא היה 'היל' אדיר, גם רנדי אורטון. היה כיף לשנוא אותם. מעדיף אותם בהרבה מאשר לראות את סת' רולינס מחזיק ביותר מדי חודשים בחגורה כשפעם אחר פעם הוא מנצח 'במזל'. אין לי בעיה שמדי פעם יש תסריט שכזה, אבל גם פה זה היה מוגזם. מה גם שהאיש נוהג לחקות מתאבקים אחרים בזירה ואני לא אוהב את זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/10/16
    Roma אוהב/ת את זה.
  9. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    הרפש שהולך בארגון בשנים האחרונות שובר שיאים ולא פלא שלפני שבועיים נקבע הרייטינג הנמוך ביותר ב-2 העשורים האחרונים (החזרה של גולדברג הקפיצה את הרייטינג בכמעט 20%). גולדברג איחר בחזרה שלו ב-5-6 שנים לפחות אבל עבורי, אחד שלא פספס אף פעם את התכנית השבועית של ה-WCW, נורא התרגשתי לראות אותו, לא משנה איך הוא נראה ובאיזה כושר הוא נמצא. אפשר היה לראות עליו שהוא סופר מתרגש והיה הכי לא "גולדברגי" שיש. נכון, האיש לא מתאבק ענק, לא טוב על המייק אבל עדיין הוא אחד המתאבקים האהובים והפופולריים בשני העשורים האחרונים. לא יודע אם ינצח את לסנר או לא (סביר להניח שלא), אבל לפחות אני מקווה שה-WWE לא יעשו לו את מה שעשו לסטינג, ולדעתי אחת ה"מטרות" של החזרה של גולדברג זה להכין את השטח לכניסה שלו ל-HOF בשנה הבאה.


    מבין אותך שיש בזה הרבה דברים רקובים כשמחזירים מתאבקים X ו-Y שלא היו בארגון שנים, כשיש מספר מתאבקים שלא זוכים להזדמנות הראויה להם (הדוגמא הטובה ביותר פאנק, למרות שהיה בסה''כ "כוכב"), אבל מה לעשות, כשהכתיבה וכל הארגון מותאם לעידן ה-PG ככה זה נראה והרבה אוהדים נוטשים, ויש צורך להחזיר אנשים מסוימים בשביל להעלות את הפופולריות ועל הדרך לעשות קופה. בסופו של דבר זה עסק ווינס הוא איש עסקים.
     
  10. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    החזרה של גולדברג הייתה מושלמת מכל הבחינות..
    הקהל הגיב מצוין, הכניסה המיתולוגית שלו הייתה מושלמת,
    והוא הביא פרומו מהלב. הולך להיות מעניין.
     
  11. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    שמתי לב שלמי שפתח את האשכול הזה לפני יותר מ10 שנים יש רק הודעה אחת ויחידה בפורום..

    חתיכת הישג.
     
    Sir Alex Ferguson, oFiRzZz ו-Bluekipper אוהבים את זה.
  12. HEART BREAK KID RED DEVIL

    הצטרף ב:
    ‏14/9/06
    הודעות:
    272
    לייקים שהתקבלו:
    13
    מין:
    זכר
    וכמובן יתנו ללסנר לנצח, בעיקר בגלל שהוא הפסיד במניה ב 2004.
    טוב , זה עדיף על איזשהו קרב סתמי של אנדרטייקר פעם בשנה.
     
  13. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    ראיתי כמה דקות במקרה מהרויאל ראמבל. לא מספיק אפילו בישביל לדעת מי ניצח או אם היה אירוע או כמה קרבות טובים או לא.
    אבל ראיתי את אחד המתאבקים אולי מהטובים שידע הענף והאוהבים עלי במיוחד, אנדרטייקר, וזה היה נראה ממש רע. אני מבין שזאת כנראה העונה האחרונה שלו, ומקווה מאוד שככה באמת יהיה כי זה נראה די מביך. הבחור מעל 50, הכל כבר נפול. זה לא זה.
     
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    היה ראמבל מזעזע עם זוכה מזעזע ובוקינג מזעזע. הכל מזעזע במוצר הזה. טוב, חוץ מאי ג'י סטיילס.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk