מלכת החורף :: סיכום חצי עונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏7/1/16.

  1. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    http://oi67.tinypic.com/14bql1.Xxx

    שנים רבות שלא ראינו סיבוב ראשון (שיסתיים פורמית בשבוע הבא) כ"כ צמוד ותחרותי כמו שהסריה A של עונת 2015-16 סיפקה לנו. אינטר, שלא הייתה בתמונת הסקודטו לפי פרשנים רבים ערב פתיחת הליגה נראית היום כקונטדנרית בכירה ונכון לעכשיו גם המובילה של הסריה A. פיורנטינה עשתה קפיצת מדרגה תחת סוזה, ובנוסף לכדורגל הסקסי והמגניב היא גם אוספת נקודות בקצב מסחרר. נאפולי של סארי פתחה את העונה חלש, אך איפשהו באמצע-תחילת הסיבוב התאפסה על עצמה והחלה גם היא לעלות במעלה הטבלה, תוך שהיא מציגה כדורגל דורסני. יובנטוס, האלופה ב-4 השנים האחרונה, הציגה את פתיחת העונה הגרועה בתולדותיה, אך השלימה 8 משחקים רצופים והיא ממש לא רחוקה מאינטר המוליכה. רומא, שדעכה קצת אחרי פתיחת עונה מוצלחת, עדיין נמצאת בתמונת המתמודדות על הסקודטו.

    זה הזמן שלכם, חברי אייסוקר, לתת לנו את דעתכם לגבי החצי שעבר. מי הקבוצה שהרשימה אתכם? אכזבה אתכם? המאמן שהצליח ובגדול? השחקן שלא עמד בציפיות?

    1. נבחרת הסיבוב:
    2. השחקן המאכזב:
    3. השחקן המפתיע:
    4. הרכש המוצלח ביותר עד כה:
    5. הפלופ הגדול ביותר עד כה:
    6. המאמן המצטיין:
    7. שער הסיבוב:

    וקצת מסביב:
    8. מילאן תשתקם בחצי השני של העונה?
    9. אינטר - מסוגלת ללכת עד הסוף?
    10. רומא - תסיים את העונה עם גארסיה?
    11. באיזה מחזור תצליח ורונה סוף סוף לנצח?

    כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף קטגוריות כאוות נפשכם. :)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/1/16
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    נבחרת (הבחירה הכי קלה שלי אי פעם):

    ספורטיילו
    מאסינה טונלי מורייו פרס
    האמסיק פארדס אלאן
    דיבאלה היגוואין אינסיניה

    השחקן המאכזב: איטורבה

    השחקן המפתיע: זיילינסקי

    הרכש המוצלח ביותר עד כה:
    קאליניץ'

    הפלופ הגדול ביותר עד כה:
    דז'קו

    המאמן המצטיין:
    מרקו ג'יאמפאולו + סארי שבנה לו את היסודות וכרגע דוהר עם נאפולי

    שער הסיבוב:
    ג'רביניו בפאלרמו - פיפא על beginners.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/1/16
  3. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    אני חייב לציין שלפני הכל הליגה העונה פשוט נפלאה. גם מבחינת בידור וגם מבחינת איכות. זאת הפעם הראשונה מזה הרבה זמן שאני ממש מרגיש בנוח לומר שזאת בערך הליגה השנייה בטיבה כרגע אחרי הספרדית. הרבה מאוד קבוצות טובות, איכות נפלאה בגזרת המאמנים, הרבה שחקנים צעירים שמככבים בכל רחבי הליגה וסקאוטינג מעולה שכולם חוברים להם יחדיו ליצירת טורניר נהדר. אפילו קייבו מסוגלת לשחק לפעמים יופי של כדורגל וזה ממש מרענן.


    אני מת על השער הזה. הגרינטה והעקב של מג'וריני פה גדולים. לא טיל מרחוק, לא סלאלום מהפנט - פשוט יופי של גול.
     
    חייל שוקולד, Franco ו-ADP אוהבים את זה.
  4. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    881
    מין:
    זכר
    לא יודע אם ניתן להגיד שזו ליגה איכותית יותר מליגת הכסף שיש באנגליה אבל בהחלט הכיוון חיובי
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    בוא נגיד שאם העונה אי אפשר להגיד את זה, אז כנראה שלעולם לא יהיה אפשר להגיד את זה.

    לא תהיה עוד עונה שבה כל כך הרבה קבוצות צמרת אנגליות הן אנדראצ'יבריות ברמה כזו.
     
  6. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    אם כבר יש ספק אז מול הליגה הגרמנית שהיא אחלה ליגה. האנגלית מזעזעת השנה. וליגה זה לא רק צמרת - הכל שם מזעזע. הם נראים כמו שהליגה האיטלקית נראתה ב-06/07. קריסה טוטאלית באיכות ואם הייתה קבוצה סבירה אחת בליגה כמו שבאיטליה היה אז את אינטר או באנגליה היה את הטופ 4 החזקות היא הייתה לוקחת אליפות בעשרים ומשהו הפרש.

    ובחזרה לדיון:
    הייתי מנסה לדחוף איכשהו את פוגבה לנבחרת. התחיל רע כמו כל יובנטוס ולא ממש מצא את עצמו אבל לדעתי הוא נהדר לאחרונה. ג'ק שלנו שווה מקום על הספסל. ההפתעה הייתי אומר דונארומה. אוהדי מילאן שעוקבים שמעו על השם שלו וידעו שיש שוער מוכשר בגילאים הצעירים, אבל אני לא חושב שמישהו ציפה שהוא ידיח בגיל 16 את דייגו לופז ויהפוך להיות סוג של עוגן בשער עד כמה שמוזר להגיד את זה. מדובר בתופעה שאני לא ממש יכול לחשוב על דומה לה.
     
  7. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    881
    מין:
    זכר
    יובה רמה בפני עצמה ויותר טובה מכל קבוצה אנגלית היום . אבל אתם באמת חושבים שאינטר פיורנטינה ורומא ברמה של סיטי צ'לסי יונייטד ארסנל ? אני בספק. צריך גם לקחת בחשבון את קבוצות הבטן שבאנגליה מפוצצות בכסף ויכולות להרשות לעצמם שחקנים בקאליבר כמו שאקירי ורונדון עכשיו בוא תשווה את זה לגנואה או סאסוואלו. ההפרשים בתקציבים בין הליגה האנגלית לליגה האיטלקית (ולשאר העולם האמת) זה בערך כמו ההפרשים בין הליגה האיטלקית לליגה ההולנדית לצורך העניין. וזה גורם מכריע אין מה לעשות
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני חושב שאחד הבלופים, ממש כך, בפרמיירליג הוא הכסף והשיווק המאסיבי. הכסף גורם לך לחשוב שאם שחקן X עלה סכום פסיכי אז הוא חייב להיות טוב ואם קבוצה Y הוציאה סכום פסיכי אז שווה לעקוב אחריה. ביחד עם העובדה שזו ליגת הכדורגל שמשווקת בצורה הטובה בעולם (בעיה קשה של הסריה א׳ לדעתי) והנה לך מוצר אטרקטיבי מאוד. ועדיין, יש גבול לכמה שאפשר לעבוד על האנשים שאתה קודם כל בא לראות כדורגל.

    אני אומנם לא רואה מספיק אבל אני לא זוכר משחק אחד שממש נהניתי בו בפרמיירליג מאז שהתחילה העונה, ולעומת זאת אני לא זוכר משחק אחד שלא נהניתי בו בסריה א׳ וזה אומר לא מעט. נכון, אין יריבה של ממש ליובנטוס (שזה דיון בפני עצמו שלא אכנס אליו), אבל יש מאמנים טובים, יש קבוצות טובות ויש שחקנים טובים שאני לא צריך אפילו להכיר את השמות שלהם כדי להנות מהם. אחרי הכול אני בסה״כ בא לראות כדורגל.

    על אף שזו ממש לא תיהיה הדעה הפופולארית, בעיניי בנקודת הזמן הזו זו הליגה האיכותית, התחרותית והמגוונת ביותר העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/1/16
    Alta Tensione ו-ג'ורדן לאב אגדה אוהבים את זה.
  9. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    ג'ורדן לאב אגדה אוהב/ת את זה.
  10. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    ראית את יונייטד משחקת כדורגל? זה שקוראים לה יונייטד לא הופך אותה לקבוצה טובה. וזה תקף לשאר קבוצות הצמרת באנגליה. קבוצות הבטן גם כן משחקות כדורגל גרוע ואף "שם" שהן מחתימות לא אמור לשנות את העובדות שבשטח. גם השמות האלה לא באמת כל-כך טובים. מה כל-כך מדהים בשאקירי ורונדון? זה שלשחקן יש "שם" והוא הוחתם בהרבה כסף לא הופך אותו לטוב. סוואנזי החתימה את באפטימבי-חלוץ-נבחרת-צרפת-WOW-גומיס, אבל בפועל מדובר בחלוץ גרוע ומביך. בערך כל החלוצים המקבילים בקבוצות התחתית באיטליה לא רואים אותו ממטר. אבל לפבולטי אין "שם" אז למה מי זאת ג'נואה ליד סוואנזי עם הכסף. במה שאקירי טוב מאדר? על סמך השנה האחרונה הייתי אומר שאדר טוב יותר. הנה, שני שחקנים מקבוצות מרכז טבלה. אחד נקנה בהרבה כסף, השני לא. מה זה אומר על הרמה שלהם? כלום. יודע מה? בוא נעבור על שמות כמו שצריך. וואסקז, קוואליירלה, באזלי, דייגו פרס, מקסימוביץ', פבולטי, רינקון, פרין, פרוטי, לאזאר, דסטרו, דונסה, מאזיני, קסאנו, פרננדו, אדר, סוריאנו, פדרו פריירה ועוד - כולם שחקנים מעולים שמציפים את קבוצות התחתית האיטלקיות באיכות בזמן שקבוצות התחתית האנגליות משלמות על שחקנים דומים וגרועים מהם סכומים מונפצים ותכלס אוספות שאריות וריג'קטים שקבוצות דרג ב' ו-ג' באירופה שמחות להפטר מהם ולעשות קופה על הזבל שלהן. ואני לא מדבר בכלל על רמת האימון כשבאנגליה הקבוצות מורכבות לרוב מאוסף הזוי של שחקנים שלא יודעים מה הם עושים וגם כשיודעים מה לעשות הם לא טורחים כי הם שם רק בשביל המשכורת השבועית ההזויה שהם בחיים לא האמינו שיפלו עליה, בעוד שבאיטליה רוב מוחלט של הקבוצות מאומנות כמו שצריך ויודעות לעמוד על המגרש. ליגה זבל לפתיים שאוכלים כל מה שחברות הפירסום מוכרים להם. ואם רוצים לחזור לצמרת - בארבע העונות האחרונות שוחקו 18 משחקים בין איטלקיות ואנגליות באירופה. הליגה העשירה עם הכוכבים והשמות הצליחה לרשום רק 4 ניצחונות. 4 ניצחונות ב-18 משחקים. ברמת הנבחרות שוחקו 4 משחקים רשמיים בין הבוגרים וה-U21 והמאזן עומד על ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים לאיטליה. אנשים יגידו "מה קשור עכשיו נבחרות" אבל הנבחרות ובמיוחד הצעירות מורכבות משחקני מרכז טבלה ותחתית, כלומר ברור איזו ליגה נהנית משחקנים מקומיים טובים יותר שמרפדים את הקבוצות באיכות. ההבדלים באיכות ברורים וחד משמעיים לטובת ליגה מסויימת, אבל אנשים לא קולטים את זה בגלל "שמות".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/1/16
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    רשימה לא רצינית אם הליגה השישית בטיבה באירופה לא נמצאת שם B)
     
  12. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    881
    מין:
    זכר
    טוב הנבחרת האנגלית תמיד הייתה זבל גם בימים כשהיו 3 אנגליות בחצי, זה לא נראה לי מקרין על ליגה שמוצפת באינספור זרים. יכול להיות שיש משהו במה שאתה אומר בגדול, אני האחרון שיהיה סנגור של הכדורגל האנגלי שאישית משעמם אותי כל כך אבל אני חושב שאתה די מקצין לטובת איטליה ולרעת אנגליה. אני לא חושב למשל שקבוצות הבטן שם מלקטות ריג'קטים של קבוצות דרג ב ' וג' , איטורבה ושאקירי למשל היו יכולים להיות חיזוקים יפים לקבוצות אמצע טבלה ותחתית באיטליה. אני כן מסכים שהמשכורת מנופחות באופן לא פורפוציונאלי. בכל אופן יש על מה להתדין פה התשובה היא לא חד משמעית לכאן או לכאן
     
  13. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    הנבחרת האנגלית אולי הייתה זבל, אבל היו בה יופי של שחקנים. רוב השחקנים היו ברמה עולמית וזה הקרין על הצמרת שנהנתה מהם. הנקודה שלי לגבי הנבחרות היא שקבוצות איטלקיות יכולות להנות מאיכות תוצרת בית שקבוצות אנגליות צריכות לשלם עליה ולייבא מבחוץ, מה שכבר מקטין את האפקט של הכסף אם מדברים במונחים של הקניית יתרון. בגלל זה אני תמיד טוען שבלא מעט מקרים, הכסף משמש בעצם להקטנת החיסרון מצידן של האנגליות והשלמת פערים ולא הקניית יתרון.

    ברור ששאקירי ואיטורבה היו יכולים להיות אחלה רכשים, אבל בקבוצות מרכז ותחתית טבלה באיטליה יש שחקנים לא פחות טובים מהשניים הנ"ל. בגלל זה אין מה להתלהב מזה ששאקירי משחק בסטוק ואיטורבה משחק בבורנמות'. הנה, קאLLרי בימים הקרובים יצטרף לבולוניה, רק בלי תג מחיר של 20+ מיליון. זה הופך אותו לשחקן פחות טוב או לנוכחות שלו בקבוצה מסדר הגודל של בולוניה לפחות משמעותית לנוכחות של שאקירי בסטוק?
     
  14. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    ממה שהספקתי לראות בין כל השביזות ממצבה של מילאן (אין חשק לראות כדורגל דווקא בעונה נהדרת של הסרייה A):

    האנדנוביץ': אלכס סאנדרו, מורייו, קוליבאלי, פרס: אלאן, ג'אק, איליצ'יץ': דיבאלה, היגואיין ואינסינייה.

    השחקן המאכזב: דז'קו.
    השחקן המפתיע: ג'אק.
    הרכש המוצלח: מורייו.
    הפלופ: קונדוגוביה.
    המאמן המצטיין: סארי וסוזה (קשה לבחור אחד).
    מילאן לא תשתקם. אינטר מסוגלת לזכות באליפות.
     
  15. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    1. נבחרת הסיבוב:
    האנדנוביץ'
    מאסינה - מוריילו - קוליבאלי - פלורנצי
    ------------אלאן----ג'אק----------------
    אינסינייה------- דיבאלה-------איליצ'יץ'
    --------------- היגואיין------------------

    שווים אזכור - סופרטיילו, טונלי, מרקוס אלונסו,ברונו פרס, מארקיזיו, פיאניץ' ואלחנדרו גומז.


    2. השחקן המאכזב: דז'קו, כל מילה מיותר על הבוסני.
    3. השחקן המפתיע: סאפונרה, לא באמת חשבתי שהוא ימשיך מהכושר בשנה שעברה אבל הוא הופך למלפפון חם ביותר.
    4. הרכש המוצלח ביותר עד כה: קלאניץ'\מוריילו.
    5. הפלופ הגדול ביותר עד כה: קונדוגוביה.
    6. המאמן המצטיין: סוזה.
    7. שער הסיבוב: דיבאלה מול לאציו, לא השער הכי יפה שראיתי אבל שהכל הולך אז גם זה יכנס.

    וקצת מסביב:
    8. מילאן תשתקם בחצי השני של העונה? תלוי בינואר אבל לא.
    9. אינטר - מסוגלת ללכת עד הסוף? מסוגלת כן, תצליח לא.
    10. רומא - תסיים את העונה עם גארסיה? מקווה שלא.
    11. באיזה מחזור תצליח ורונה סוף סוף לנצח? שהיא תבטיח את הירידה :)