הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    רובינסון צריך לקבל הרחקה מ2 משחקיןככה כל שחקן שמתגרה למרות שלדעתי לשחקן מותר להתגרות וגם לאוהד לקלל ואסור שתהיה פריצה למגרש או כניסה ליציע וזה גם במקרה זהבי סופו ואחרים.
    אבל אם כבר נהגו בדין הזה כלפי שחקנים אז מגיע לו.

    את הגוף המיותר שרק מחפש מכות שנקרא משטרת ישראל צריך להעיף עוד אתמול מהמגרשים.

    אני לא בבית אז לא יודע עוד מה רשמו וגם לגבי המשחק צריך לראות תקציר .

    ממה שאני ראיתי כשהייתי במשחק הקהל שלנו לא אשם בעימות עם המשטרה שפתאום קפצה ליציע שלנו אחרי שבכלל הבלאגן היה ממול.
    אבל נראה אם פספסתי משהו כי מיציע 1 לא רואים הכי טוב.
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שמע, אתה מאוהדי הפועל הבודדים שאני ממש מעריך וגם חושב שבאופן יחסי אתה אפילו בין האובייקטיבים. נעים מאוד לדון איתך גם אם אנחנו לא מסכימים, רק משהו אחד מפריע לי ואני לא מדבר ספציפית על הערב. כל הזמן שיש עימות עם המשטרה והפועל אני שומע את המשפט "הקהל שלנו לא אשם בעימות עם המשטרה". עכשיו בוא, כולנו יודעים שהמשטרה היא לא בדיוק טלית שכולה תכלת רק שאותו דבר אפשר לומר על האוהדים שלכם. לא הגיוני שבכל פיצוץ שבו מעורבת המשטרה, מעורבים גם אוהדי הפועל. אם המשטרה אוהבת מכות, למה לא מכים את אוהדי מכבי? ירושלים? חיפה? חולון? למעט מקרים מאוד חריגים אחת למאתיים שנה. אצלכם זה כמעט על בסיס שבועי בין אם בכדורגל או בסל. מצטער, אני פשוט לא קונה את זה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,028
    לייקים שהתקבלו:
    14,661
    מין:
    זכר
    מאז שנייט הגיע הפועל לאט לאט מתחילה להיראות כמו קבוצה. לא קבוצה מפחידה אמנם, אבל גם לא הפח שהיא היתה רוב העונה. לכו תדעו אם לא נקבל דרבי כבר בסיבוב הראשון (מתי היתה הפעם האחרונה שהן נפגשו בפליאוף?)
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,028
    לייקים שהתקבלו:
    14,661
    מין:
    זכר
    אמנם עם משחק עודף על חיפה, אבל עדיין לא האמנתי שהראה את אילת במקום השלישי בטבלה. עודד מרגיש בבית.
     
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,216
    לייקים שהתקבלו:
    6,063
    @Hapoel_Tel_Aviv
    אם אתה מוציא את המשטרה אז יהיה שקט? אתה חושב שאלה שהתפרעו הערב יתנהגו למופת אם נראה כמה סדרנים במגרש?

    אותי חינכו לתת כבוד לחוק. נגיד שהמשטרה בעיה אז אתה צריך לדעת שבשלב מסוים הם מגיבים לא? אני פשוט לא מבין את זה ואני לא מגן על שום קהל. צבע לא מעניין אותי. אדום, סגול, צהוב, ירוק. יש פשוט חבר'ה שבאים למגרש בשביל להתנהג באלימות והקהל של הקבוצה שלך יותר מדי מעורב בארועים האלה.
     
  6. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,261
    לייקים שהתקבלו:
    5,450
    רוצ'סטי מתחפש לחרייפה...

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,028
    לייקים שהתקבלו:
    14,661
    מין:
    זכר
    לא מבין למה מכבי לא עשתה עבירה בתחילת ההתקפה
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,216
    לייקים שהתקבלו:
    6,063
    ממש כל הכבוד רוצ'סטי, אידיוט גמור. הדבר היחיד שנהנתי היה מאיתי שגב עד שרוצ'סטי גמר לנו את המשחק. פשוט אפס הבחור הזה ולא רק בגלל האיבוד המטומטמם הזה. הוא פשוט לא יודע לשמור. בחיי, אנחנו אוכלים העונה המון חרא בגלל ההנהלה והשטויות שלה. אגב, הפסד 9 העונה בליגה...
     
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,401
    לייקים שהתקבלו:
    6,852
    אם יש משהו שאני לא אוהב זה אנשים שמביעים דעה למרות שאין להם שום מושג על מה הם מדברים. אפילו @Hapoel_Tel_Aviv שהיה במגרש(!) לא ראה בדיוק איך הכל התחיל. וכל אחד פה משחק לי אותה פתאום קורא בקלפים על סמך סרטון של דקה וחצי באתר ערוץ הספורט.

    אז בקצרה: כן, אוהדי הפועל ידועים לשמצה. מצד שני מתי הפכו אוהדי הפועל חולון לכאלה מאותרגים? אם אני לא שוכח כל מיני מקרים אז את הנזק הכי גדול שנעשה עד היום במגרשי הכדורסל עשה אוהד של הפועל חולון שזרק חזיז שהעיף למאבטח שתי אצבעות באוויר. וגם משטרת ישראל היא גוף רקוב. בקיצור בואו נירגע עם ההאשמות.
     
  10. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    תשמע, מה שקרה לפי מה שאני ראיתי*****: נקלעה שלשה, שחקני הפועל ירדו וכנראה שנייט רובינסון התגרה באוהדי חולון, לא קשה לי להאמין לזה כי זה די באופי שלו ומסכים שזאת אחריות שלנו לדאוג שהשחקנים שלנו לא יתגרו, לא שזה מצדיק תקיפה של שחקן.

    עכשיו אוהדים שלנו בשער 4 התחילו לצעוק ולקלל את אוהדי חולון מן הסתם אבל ללא אלימות פיזית ואז האולטראס שלנו שאני לא מצדיק אותו כי הוא גם אוהב לחפש ריבים עבר לשער 4 שהוא נחשב שער רגוע והלהיט את האווירה שם.
    בסופו של דבר ההמולה שם נגמרה וחזרו חלק מאנשי האולטראס ליציע 1 כדי לקלל את אוהדי חולון ואת המשטרה. מי שמכיר את הדרייב אין יודע שיציע 1 הוא ממול יציע 3 של חולון והיו רק קללות רחוקות. בשלב מסוים, שוטר נכנס ליציע שלנו כדי לעצור אוהד, אני ראיתי את זה ומיד הבנתי שהולך להיות בלאגן וזזתי עוד יותר לצד כדי להתרחק מזה, אפשר להגיד שכולם אולי צריכים לנהוג ככה אבל לא כל אחד נוהג ככה ובטח בן אדם רואה שעוצרים את חבר שלו ובלהט האווירה, פה אנשים אצלנו אשמים
    כמוך אני גם חושב שצריך לתת כבוד לחוק למרות הכל ומחאות ודברים כאלה צריכים לעשות בשלטים שירים + צורות חוקיות (למרות שגם על זה יצאו בדרבי..) ולא באלימות שלא עוזרת בכלום.
    שים לב כי המהומה הייתה בין יציע 3 ל4, הכניסה בוצעה ליציע 1, מי שמכיר יודע שזה בכלל לא קשור אחד לשני.
    זה כמו שאוהדי הפועל בשער 13 בבלומפילד יריבו עם אוהדי מכבי בשער 11 ויכנסו לשער 5 סתם ככה כי האוהד עבר משער 13 ל5 (בדרייב אין זה אפשרי אבל בבלומפילד לא, זאת הדוגמה אבל)

    עכשיו אני לא מבין - במשטרה מחפשים בכוח מהומות? אם אתם יודעים מי האוהד תעצרו אותו אחרי המשחק, למה בכלל להכנס ליציע אחר וליצור עוד מהומה אחרי שמהומה אחת נרגעה?
    ידוע שכניסת שוטרים ליציע זה "אירוע" במשחק וכל הארגוני אולטראס (בכל הקבוצות) מתחילים עם שירים ועוברים ל"מעשים" כמו למנוע מהשוטר לעלות.
    בקיצור שוטר נכנס, האוהד סירב כמובן להעצר ואוהדים שלנו שהם חברים של האוהד ניסו למנוע את המעצר, שוטרים נוספים נכנסו וזה הגיע לכמות
    מכובדת שאני מעריך אותה בערך כ20 שוטרים שנכנסה ליציע וכמו שאמרתי, השוטרים מחפשים מכות, האולטראס מחפש מכות, בדרך נגררים מי שיושבים ביציע ובלאגן גדול שנוצר בגלל חיפוש אלימות של המשטרה, גם שרמי כהן נכנס להרגיע את הרוחות - השוטרים סירבו לצאת.

    לגבי מה שאמרת, גם אוהדי חולון היו מעורבים בתקריות עם המשטרה לא פעם אחת ולמה לא נכנסים ליציע של מכבי למרות שגם אוהדי מכבי עשו מעשים מכוערים פיזית כמו שבירת כסאות או זריקת חפצים על שחקנים שלנו? זה אני לא יודע.
    הקהל של ירושלים באמת הוא פחות מעורב לדעתי במקרי אלימות פיזית למרות שלקהל שלנו נתפסים גם בקללות מילוליות מכוערות כלשהן.


    אני רוצה לראות בחדשות הספורט/אתרים אחרים אח"כ
    וידאו או משהו לגבי הקהל שלנו שיוכיח לי אחרת, טוענים שהותקף שחקן של חולון, אם אכן הותקף (אני לא ראיתי שחקנים של חולון בכלל באזור של היציע שלנו באותו רגע כי הייתי מרוכז במה שקורה בצד השני, יכול להיות שכן, הראות במה שקורה בצד לא הכי טובה מאיפה שאני יושב)

    ****בטלוויזיה אולי רואים יותר טוב ויכול להיות שבאמת פספסתי משהו אבל זה ממה שאני מבין עד עכשיו, אם אני אראה איזה משהו אחר אז הדעה תשתנה.
     
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ליאור, בתגובה שלי לא דיברתי על האירוע הערב אלא בכללי. ובואו לא ניתמם, ב-90% ממקרי האלימות במגרשים מעורבים אוהדי הפועל. אז מה? צירוף מקרים ממש מוזר? משטרה אוהדת מכבי? תעשה לי טובה עם השטויות האלו. ובכדורסל אוהד חולון (שהוא בכלל אוהד בית"ר) העיף שתי אצבעות אבל בכדורגל אוהד הפועל שרף לאוהד אחר את הפנים. מה אגיד לך? ממש שוחרי שלום...
     
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,401
    לייקים שהתקבלו:
    6,852
    לא אמרתי שהם שוחרי שלום. אמרתי שאתה לא באמת יודע מה קרה שם ולכן אין שום תוקף למה שאתה אומר.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ואני חוזר בפעם ה30 שאני לא דיברתי על האירוע הערב. דיברתי בכללי שבאופן מאוד מקרי והזוי, ב-90% מהתקריות שיש בליגה, השם של אוהדי הפועל בפנים. אותי לימדו שאם כולם מאשימים אותך במשהו ספציפי, אולי כדאי שגם תעשה בדק בית.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,216
    לייקים שהתקבלו:
    6,063
    @Hapoel_Tel_Aviv
    השוטרים מחפשים מכות, האולטראס מחפש מכות.

    דבר ראשון, קודם כל הרשה לי גם לגנות את הקהל של חולון כמו שאני תמיד גם מגנה אלימות מצד הקהל של מכבי (סל) ומכבי חיפה (רגל).
    דבר שני, בכוונה ציטטתי אותך במלים האלה כי לדעתי פה יש כמובן הרבה אמת. הבעיה היא רק שלפחות לפי הרושם האולטראס של הקבוצה שלך ושל בית"ר (רגל) כמעט מעורבים בכל פעם באירועי אלימות. זה שהחוק בארץ לא עושה מספיק כדי למגר את האלימות במגרשי הספורט, זה כבר דיון אחר שאולי תסכים איתי, אבל אמרתי כבר לא פעם שרמי כהן הוא בעיה בפני עצמו. דווקא בימים שיש ביריבה העירונית קרב לא פשוט בין הנהלת מכבי לבין האולטראס אני תמיד מרגיש שרמי כהן הוא חלק פעיל בבעיה של האלימות. העובדות מדברות בשטח, לקהל של הפועל ת"א בכדורסל יש כרגע את הרקורד הכי ארוך של מקרה אלימות. זה כבר לא רק בדרבי אלא גם בין היתר עם החבר'ה של חולון. מתי שמכבי וחולון נפגשים לא זכור לי כבר שנים מקרים כאלה. (קהלי ירושלים וחולון גם לא בדיוק אוהבים אחד את השני). אפילו משחקי מכבי ויורושלים שהפכו ליותר טעונים בשנים האחרונות לא מסתיימים בקרבות ביציע. אני מצטרף לעידן ואומר גם לך. כדאי שרמי כהן יעשה פעם בדק בית ולא אוטומטי יאשים את המשטרה.

    לסיום אני מסכים איתך שיש בעיה ברגע שהמשטרה נכנסת ליציע, אבל בסופו של דבר זה יגמר במכות כי אתה חושב שמחוץ לאולם אותו האוהד ייעצר בשקט? ההבדל היחיד הוא שאז לא יהיו מצלמות טלוויזיה באזור, אבל קשה לי להאמין שהעניין לא ייגמר באלימות רבתית.
     
  15. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    טוב, אז לאחר שאני רואה את הסרטון בONE זה מחזק אצלי את זה שהמשטרה חיפשה מכות.
    בתור צופה בוואן אתה תחשוב שהקהל שלנו ניסה לפרוץ למגרש או משהו ובגלל זה עלו שוטרים אבל הסרטון הזה מתחיל מאמצע המהומה.
    כמה אוהדים משער 1 עברו לשער 3 בדרייב אין כדי "לעזור" בתגרה בין שער 3 ו4 ולחמם אוהדי חולון, זה נרגע ואוהדים חזרו לשער 1, ובאו לעצור כנראה את אותם אוהדים, נכנסש וטר אחד, האוהד לא רצה להעצר והתנגד והחל בלאגן, עוד שוטרים נכנסו שכלל זריקת חפצים לעבר השוטרים שגם שרמי כהן בא השוטרים לא רצו לצאת מהיציע

    גם בסרטון הזה אתה יכול לראות שוטרים שנכנסים ואוהדים שמנסים למנוע מהם לעבור (לא רואים אמנם זריקות של חפצים כולל כסאות), אבל מראים שוטר שמכה אוהד
    ראיתי דברים כאלה כל כך הרבה פעמים בספורט וכרגיל שמעון אמסלם קופץ בראש "שמרימים יד על שוטרים" , "להפסיק את המשחק" האיש הזה רק מחפש להסית כלפי הקהל שלנו.
    מראים את הסרטונים מאמצע המהומה ולא מתחילתה, למה בכלל אוהדים התחילו לזרוק כסאות או חפצים, סתם ככה כי בא להם? ככה זה נראה לצופה, למה בכלל התחילה המהומה? רק כי המשטרה חיפשה את זה ועלתה ליציע על משהו שקרה ביציע אחר ויכל להפתר בשקט.
    מסכים עם המשפט של @de Middenweg גם השוטרים וגם האולטראס מחפשים אלימות. אבל היום מי שהתחיל (כן נשמע ילדותי וזה) וחיפש את זה זה השוטרים כדי לגרור את הקהל שלנו אחרי שרגע לפני זה הם סיימו מהומה עם הקהל של חולון וכנראה התחשק להם לבוא אלינו כדי לריב.

    בוא נעבור לכדורסל:
    - מהפעמים הבודדות שמכבי מפסידה וזה רע לנו, יכולנו אולי לפנטז על מקום 6, עכשיו לא בטוח על מה "פחות" רע לנו לפנטז: מקום 7 או מקום 8
    את שניהם אין באמת סיכוי לעבור, ממכבי יש אולי סיכוי לגנוב משחק... אבל למי יש כוח ל3/4 דרבים עכשיו כשיש עוד אחד גם ככה בקרוב? אז נראה לי שעידף כבר עוד סוייפ 3:0 שכנראה יקרה מול ירושילם ואם נגנוב משחק אחד או שניים או בסנסציה נעבור אותם כמובן שמעולה, המשחקים בין הקבוצות בשנתיים האחרונות היו צמודים חוץ ממשחק 2 בדרייב אין שנה שעברה.
    עדיין קיים סיכוי סביר בהחלט שהפועל מוצאת את עצמה מקום 9 מתחת לאשדוד, כי יש לנו מול מכבי,ירושלים וחיפה.
    ליגה כבר לא נרד.

    היום זה פעם ראשונה או שנייה העונה שסוף סוף אברהמי לא הזיק: 2 פסקי זמן מהם הפועל חוזרת עם 2 שלשות קריטיות.
    נייט פתח את המשחק לא הכי טוב אבל השתפר ככל המשחק המשיך ובמיוחד בחצי השני, לפני כמה ימים דיבר פה @yakov_y על טיילור באטל ועניין המשחקים הצמודים, בתקופה האחרונה הפועל מנצחת משחקים צמודים לא מעט בגלל נייט רובינסון.
    זה לא רק מתבטא בנקודות, בניהול המשחק אלא גם בחטיפות שלו שזה משהו שלא ציפתי ממנו.
    וכמובן מתן נאור: ממשיך לתת את הלב והנשמה בהגנה המדהימה ובמשחקים האחרונים - חזר לקלוע שלשות ולתת גם תרומה התקפית.
    אני לא הכי מבין במעמדים של שחקנים, אבל את רובינסון כמובן אי אפשר להשאיר, אולי את טרה סימונס אפשר להשאיר גם עונה הבאה ביחד עם ג'ף אלן? כן עושה שטויות בהגנה ולא שומר תמיד טוב, עבירו לפעמים טיפשיות ולפעמים גם שכונה אבל התרומה שלו לקבוצה אי אפשר לקחת.
    וכמובן - מעל כולם, איך לא מציינים אותו?
    רביב לימונד, עם עוד משחק של מעל 20 נקודות, כבר עונה שלישית ברציפות שהוא בא לעבוד וכמעט כל משחק מעל 15 נק', יש עוד שחקן ישראלי בליגה שנותן כזאת תפוקה 3 עונות ברצף? וגם נותן את הלב שלו בחטיפות ומנסה לשמור.. משפר את הקליעה שלו מבחוץ והיום הוא עם 3 שלשות חשובות?

    מי שראה את המשחק בTV - לא נראה לכם שקצת הקשו איתנו היום עם העבירות? היה מוזר מאוד להסתכל על הלוח תוצאות היום, ושוב פעם משער 1 קשה מאוד לראות מה שהולך בצד השני אבל היו כמה פעמים שפשוט לא שרקו אצלנו, הדיבור על זה קצת ידחק בגלל מה שקרה
    לא שאני מאשים עכשיו שהשיפוט הוא אנטי אלא פשוט סתם שהיה היום שיפוט רע לדעתי וגם קצת טמטום של טרה סימונס וג'ף אלן שעושים עבירות מיותרות.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.