באיירן מינכן 2015/2016 :: העונה האחרונה עם פפ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏31/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    עניתי אם הייתי עולה עם מולר או לא. תקרא שוב מה שקראתי. אין לי שום תשובה חד משמעית. מכאן במשרד הנוח הייתי עולה עם מולר במקום אלונסו. בשום מקרה לא הייתי מוותר על אם הייתי צריך לקבל את החחלטה בעצמי, לא בטוח. גם לגבי מחרתיים כשזה בבית ואנחנו צריכים לנצח אני לא בטוח אם הייתי מעיז כל כך.

    לא יודע למה אתה נתפס לבעיטה של אלאבה. הקיצונים שלנו דווקא כן הגיעו במחצית השניה למצבים טובים והעבירו כדורי רוחב מצויינים. היו לנו עוד כמה מצבים כולל הרחקה מהקו של לא זוכר מי זה היה, מצב מעולה של וידאל בתוך הרחבה והדיפה אדירה של אובלק לבעיטה אחרת שלו. היינו שווים גול אבל לא הצלחנו. מה לעשות. אנחנו לא הראשונים ולא האחרונים שלא יבקיעו בקלדרון.

    כל הנויאנסים שאתה מדבר עליהם הם העדפות אישיות ולא שום טעות פאטלית של מאמן להבדיל ממה שקרה לפני שנתיים במדריד.


    אלון, ריברי בינתיים פצוע ואתה שוב עושה את הטעות של ריאל מדריד עולה בלי מרטינז. זה השחקן שלא הייתי מוותר עליו בשום אופן. לפני כולם. כולל לפני מולר.
     
  2. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    אז בוא נראה אם אני מבין אותך נכון, כשאתה אומר שלא בטוח שהיית מעיז כל כך בגומלין, אם אתה אומר שמבחינתך זה הגיוני שמולר לא יפתח גם בגומלין, ואולי גם בגמר (כי אם אתה זהיר כשאתה מגיע בפיגור, אז בגמר אתה צריך להיות אפילו יותר זהיר)? האם לתת לו רק 20 דקות גם בגומלין זה סבבה מבחינתך?

    אתה אומר שהיית עולה עם מולר אבל זורק בלי הפסקה סייגים ("מהמשרד הנוח", "אני לא בטוח", "אולי לא צריך להעז כל כך") והמסקנה שעולה היא שמבחינתך זה בסה"כ מהלך הגיוני ואולי אף מתבקש להפוך את מולר לשחקן ספסל במשחקים הכי חשובים של העונה. (אם אכן זה מה שאתה מתכוון, מאחר וזה מה שהבנתי מדבריך אז כך אני אתייחס לזה, אבל אם זה לא מה שהתכוונת אני מתנצל מראש).

    כשאני קורא את זה אני לא יכול שלא להיזכר איך דרשת מלאב ונבחרת גרמניה לא לתת ספציפית למולר לשחק במשחקי הידידות של הנבחרת מטעמים אנוכיים של אוהד קבוצה כדי לא לסכן אותו, אבל אתה מקבל בהבנה ויתור עליו בהרכב במאני טיים של המאני טיים. יש בזה משהו משעשע, אני חייב לציין.

    מולר, סמל, שחקן בית, ווינר בנשמה, מומחה לשטחים שנלחם ורץ בלי הפסקה היה פה כמעט קונצנזוס בפורום הזה, אבל יש חשש כל כך גדול מלבקר את פפ וההחלטות שלו שויתור עליו כשחקן הרכב במאני טיים נראית כמו החלטה הגיונית בעיני חסידיו.

    עד כדי כך שלמרות ששאלתי זאת כמה פעמים, אף אחד מסנגוריו של פפ בדיון לא הסכים להגיד שמולר במשחקים החשובים ביותר בעונה, או לפחות בגומלין בבית ובגמר צריך להיות באנקר.

    הטעות של פפ מול סימאונה באה לידי ביטוי ב20 דקות הראשונות, כשלא השכיל להכין את הקבוצה שלו אל מול הלחץ של אתלטיקו בפתיחת משחקים במטרה להבקיע שער מוקדם, והוא אפילו הודה בזה במידה מסוימת.

    בסופו של דבר עד כה המאזן של פפ בחצי הגמר במשחקי החוץ - 1-0, 3-0, 1-0, ובבית בשני משחקים שני שערים ברשת אחרי חצי שעה.
    טענת שאתה מרוצה מפפ ומבאיירן עד כה בנקאאוט העונה, אבל הניצחון היחידי של הקבוצה בנקאאוט בתום הזמן החוקי מסתכם ב1-0 קטן על בנפיקה. בוא נגיד שבאיירן של פפ היא לא הקבוצה הדורסנית שהיא הייתה בעונת הטרבל, וזה בא לידי ביטוי גם בתוצאות וביכולת בשלבים המתקדמים של העונה ובמאני טיים.
    אז גם אם פפ לא ביצע טעויות פאטליות (אפשר להתווכח על זה), אי אפשר להגיד שהוא יצר קבוצה דורסנית או שהוא הצליח לממש את מלוא הפוטנציאל של הקבוצה שלו. כבר שנה שלישית שבמאני טיים, בנקאאוט של ליגת האלופות, הקבוצה לא מי יודע מה מרשימה.

    לפחות לגבי דבר אחד אנחנו מסכימים, כשמרטינז כשיר (ולצערינו זה לא קורה הרבה), אסור לוותר עליו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/5/16
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מה שלמדתי בחיי הקצרים זה ששום דבר לא שחור או לבן. שום דבר לא בטוח. לכן, לא מולר באנקר אצלי, גם לא מרטינז ואני יכול לראות מצבים בהם אפילו את נוייר לא הייתי מעלה.
    צריך להתאים (גם בחיים בכלל) את המעשים לנסיבות. ובדיוק כאן זה פפ מה שעשה. כנראה שאתה היית עושה התאמה אחרת. . לעולם לא נדע אם אתה היית צודק או שאולי דווקא בגלל שידוע שאתלטיקו לוחצת חזק ב - 20 דקות הראשונות ומחפשת גול בכל הכח דווקא היה צריך לעבות את המערך ההגנתי וזה מה שפפ עשה. דרך אגב, כנראה שגם אני הייתי עושה התאמה אחרת ממה שפפ עשה. אבל זה לא אומר שהוא טעה או שאתה היית טועה או שאני הייתי טועה. בכל מקרה אני הייתי שם דגש על הגנה.
    דרך אגב, לא ראיתי שביקרת את סימאונה על זה שבשביל לעבור בשמינית את אינדהובן האימתנית הוא נזקק להכרעה מפנדלים. אבל לו מותר ולפפ אסור. היות ואני אוהד באיירן, לא מעניין אותי לראות משחק יפה מעניין אותי לראות אותנו עוברים האלה וגם פנדלים נגד פ.ס.וו ירצו אותי.

    לגבי לאו ומולר. אני לא רואה את הקשר. הייתי מעדיף שמולר לא יזמן גם את סבסטיאן רודה למשחק חסר חשיבות של הנבחרת שנערך חצי שנה לפני המשחק הרשמי הבא של באיירן. על אחת כמה וכמה את מולר. אני עדיין זוכר את הפציעה של רוייס (שאולי לא החלים ממנה לגמרי אפילו עד היום).
     
  4. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    התחמקת מהשאלה שלי. לוותר על מולר בהרכב גם בגומלין זה הגיוני מבחינתך או לא?

    לגבי ההערה על סימאונה ופסוו , לא מבין מה הקשר, זה לא פורום באיירן מינכן אלא פורום על אתלטיקו. האם סימאונה יכל לעשות יותר בצמד המפגשים מול פ ס וו? יכול להיות, אני לא אוהד אתלטיקו והיא לא מעניינת אותי, אני מתעסק בבאיירן.
    מי אמר שמה שמותר לסימאונה אסור לפפ? אין חיה כזאת מאמן מושלם מבחינתי ואני בטוח שגם סימאונה עושה טעויות, אם כי אני בהחלט חושב שמה שסימאונה עושה עם אתלטיקו מרשים הרבה יותר ממה שפפ עושה בבאיירן.

    אתה אמרת שאתה מרוצה מפפ על שלבי הנקאאוט עד כה. מילא בנפיקה שלמרות שהתאכזבתי מהיכולת הקבוצה הייתה יעילה, אבל יובה? מיתרון 2-0 בחוץ להיכנס לפיגור 4-2? כדי להוכיח שפפ ניהל סבבה את המשחק מול אתלטיקו התעסקת בדיון בלי הפסקה באם היה נכנס גול של אלאבה ואם לוידאל היה מתלבש, מנגד אני מזכיר לך גול חוקי שנפסל ליובה ושני מצבים של 100 אחוז של קוורדדו ושל מורטה בגומלין, ושעד דקה 70 באיירן לא תפקדה. הוא היה רחוק שתי דקות מהדחה עד שמי אם לא מולר הציל לו את התחת. אבל אתה פסלת את ה"אם" שהעלו במשחק הזה, כי זה לא התאים לתזה האוטומטית שלך שפפ עושה עבודה מצוינת גם בצ'מפיונס (כן אני יודע למעט ריאל).

    הפסד 1-0 מול אתלטיקו בחוץ זה לא תוצאה טובה, אז או שמוותרים על ה"אם" ואומרים את זה, או שכשמזכירים את ה"אם", מזכירים גם את צמד המשחקים מול יובנטוס ואומרים את האמת - זה לא היה ניהול משחק טוב מצד פפ, אם זה כן היה הוא לא היה נזקק לכל כך הרבה מזל, נאיביות של היריבה וגול ברגע האחרון אחרי שהקבוצה כבר הייתה ביתרון חוץ מבטיח של שני שערים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/5/16
    JohnTerry26 אוהב/ת את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני קטלתי את אתלטיקו העונה לא פעם בתור זה שעוקב אחרי הליגה שבוע אחרי שבוע. נשגב מבחינתי להבין למה גם מול קבוצות פח מהתחתית היא משחקת בצורה די לא נעימה לעין ובקושי כובשת. בקיץ היא החתימה חלוצים טובים כמו וייטו וג'קסון מארטינז ואחד תקוע בין הספסל ליציע והשני כבר בסין. רוצה לומר שאתלטיקו מדריד של החצי הראשון של העונה היא לא אתלטיקו מדריד הנוכחית.

    תומאס מולר כן צריך להיות באנקר בהרכב, אין סיבה שלא. הוא עושה גול מכלום. לא צריך לספר לכם מה הוא. קלאסי למשחקים כאלה, הרי את הקבוצות הרגילות בגרמניה באיירן מפרקת גם עם רובן על רגל אחת, עם מאריו גצה הנשכח ועם דויד אלבה כקיצוני שמאלי. מצד שני, יש הבדל בין מקרה בו מאמן עולה עם הרכב לא נכון, כמו שקרה בקאלדרון, לבין דינמיות של משחק. יש כאלה שמותחים ביקורת על פפ גם על השלישייה שבארסה כבשה נגד באיירן אשתקד וזה לא נכון. פפ לא משחק על המגרש והוא לא יכול למנוע טעויות אישיות של שחקנים כמו בואטנג(לאו דווקא בעימות מול מסי הרי כשמסי בא עם הפנים ובמהירות באחד על אחד אין לאף-אחד סיכוי נגדו). אני גם לא חושב שפפ שגה בניהול המשחק נגד יובה בטורינו ולא רואה סיבה להמשיך עם האובססייה על תוצאות במשחקי החוץ. בליגת האלופות פעם היה קשה מאוד לנצח משחק חוץ. המטרה היא לעבור שלב, למי ששכח.

    התוצאה מהויסנטה קאלדרון גרועה מאוד ואני שוב אומר. אם באיירן תודח בחצי הגמר זה כישלון גם נקודתי וגם חוסר הצלחה כללי בתקופתו בבאיירן.
     
  6. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אני דווקא למדתי בחיים שלפעמים ועוד איך יש שחור ולבן והאפור רק מכסה על חוסר נכונות להודות בכך. אם פפ עף בחצי השנה זה כשלון מוחלט שלו, לא אפור ולא נעליים. באיירן נבנתה להתמודד עם המפלצות הספרדיות. אם גם מול אתלטיקו, שכבודה במקומה מונח, הוא נכשל הרי ששלוש שנים רצוף עף מול הספרדיות. בשביל לעבור את ארסנל, יונייטד של מויס, שחטאר ופורטו לא צריך מאמן ב15 מליון יורו לעונה עם סגל כזה. ויפה אמר ראוליטו שזו שגיאה לפתוח בלי מולר ואין פה שום "התאמה למשחק". קילרים ווינרים כמו מולר עושים כל ההבדל בשלבים האלו והמאמן שגה בצורה קשה מאוד ואולי חרב לנו הזדמנות לזכות בתואר כשברצלונה בחוץ ויש לנו הכלים לקחת את זה. לא רואה במה ריאל עדיפה עלינו או הסיטי. הזדמנות שתחמוק בצורה נוראית אם לא נעבור שלכו תדעו מתי תחזור. המאמן הזה מהמר איפה שלא צריך (כמו גם נגד ריאל ב2014) וחושב שהוא גדול מהמשחק. הוא ממש לא. מחר משחק על הקדנציה שלו. בואו נראה כמה הוא גאון טקטית. נכון שהתוצאה לא טובה מהמשחק הראשון אבל עדיין גול שלנו ואנו בשוויון. זה לא בור שבלתי אפשרי לצאת ממנו. בואו נראה אותו עושה משהו מיוחד או שיחטוף עוד נוקאאוט מסימאונה. עם כל הכבוד לאתלטיקו אין לה ההתקפה של ריאל או ברצלונה כך שלא ברור מה בדיוק הוא עשה במשחק הראשון עם הגנה על חשבון מולר. התפוצץ לו בפרצוף דקה 11. נראה מה יעשה מחר כדי לתקן. בנתיים איינדהובן עמדה טוב יותר מול אתלטיקו בקלדרון מאשר אנחנו ועם הרבה פחות כלים.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
  7. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    זה ההרכב שהייתי רוצה למחר:

    נוייר
    אלאבה - בנעטיה - בואטנג - לאהם
    מרטינז
    ריברי - וידאל - מולר - קוסטה
    לבנדובסקי

    מקווה שפפ קורא פה בפורום :)
     
  8. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    פפ לא קורא פורומים, הוא יהיר מדי בשביל זה. מאז שחלם בלילה על איזה שינוי טקטי שברצלונה נתנה לריאל שישיה אי שם בתחילת הקדנציה שלו שם הוא חושב שהוא גאון גדול. היה יושב שעות עם ביילסה על ברביקיו ומדברים טקטיקה. איפה ביילסה היום? מה יצא מהדיבורים האלו אם במאני טיים של המאני טיים עולה בלי השחקן הכי חשוב שלו? אני מקווה שלפחות הבשר היה טעים...
     
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    פפ לא אוכל בשר. הוא יהיר מדי (גם) בשביל זה.
     
  10. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    יכול להיות...
    פפ במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "לא הפסדנו בגלל שמולר לא פתח ולא ננצח בגלל שמולר יפתח". איזה מין משפט זה? מנין לו? אולי מולר ישים צמד מחר ויעלה אותנו לגמר? שהגאון יתרכז באיך לעבור ולא במתק שפתיים. מבקרים אותי פה כשאני מדבר על תוצאות החוץ הלא טובות של באיירן בתקופתו ועל האובססיה שלי למשחקי החוץ אבל זה קריטי: בליגת האלופות אסור להכנס לבור גדול במשחקי החוץ. תראו את המאזן שלנו איתו בחוץ בכלל בהצלבות ובעיקר בחצאי הגמר. פעמיים פיגור 0:1 (רק 31% מהקבוצות חזרו מפיגור כזה בהצלבות) ופעם אחת 0:3 (שלמרות ההרכב החסר אני זוכר שנדב רשם פה שהיתה תחושה שלמרות זאת ניתן היה להוציא יותר). אגב גם שם פפ הימר בלי שכל: במקום לשמור על פיגור מינימלי עלינו להתקפה כמו קמיקזות להשיג שער חוץ וקבלנו בראש. אני מצטער אבל אין לי אמון טקטי במאמן הזה. יותר מדי פעמים התאכזבנו בקדנציה שלו, בסוכנויות ההימורים אנו פייבוריטים לזכייה ואיתו חוזרת לנו תדמית הלוזרית שלא עומדת בציפיות ולא בפעם הראשונה. העונה זו הזדמנות עצומה לזכות, מבלי לזלזל באף אחת מהיריבות שנותרו. באיירן לא נחותה מבחינת סגל ויכולת מול אף אחת מהן ואין מי שפייבוריטית מולנו בגמר כי ברצלונה בחוץ. אבל כשיש לך מאמן מהמר, חוכמולוג ויהיר אז כל זה לא שווה. בגומלין לא יהיו חידושים והמצאות: נשחק רגיל, החזקת כדור 20:80 ונקווה לטוב. אם נשים רגע בצד את העצבים שיש לי על המאמן הזה שנמאס עליי לגמרי הרי שיכול להיות מעניין מחר מהמון בחינות: האם אתלטיקו תשנה משהו אם תיקלע ל0:1 או מבחינתה בונקר עד הפנדלים? האם תילחץ בהתחלה כדי להשיג שער שיגמור הכל? מה יעשה סימאונה אם פתאום באיירן מובילה 0:2 (מצמד של מולר כמובן...)? אתלטיקו בנויה לתקיפה אינטנסיבית? יכולים להתפתח תרחישים מאוד מעניינים. רק חבל שהכל על חשבון הבריאות שלי...:blink:
     
  11. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לברון אחי עכשיו קראתי התגובה שלך שבה הזכרת את איינדהובן ויובנטוס. לגבי איינדהובן אני מודה שהייתי קצת בשוק מזה שבבית, בגומלין, אתלטיקו שיחקה כאילו יאללה בואו לפנדלים. אבל סימאונה הוא לא פפ מבחינת הציפיות. ללא ספק הוא מוציא הרבה יותר מאתלטיקו מאשר פפ מבאיירן.
    לגבי יובנטוס: ניהול משחק חרפה של פפ. אנשים פה מבלבלים בין ניהול משחק לבין פאניקה. פאניקה לפעמים מצליחה ולפעמים לא. אחרי 0:2 במשחק הראשון היה ברור לי שלא נחזיק: אנו פריכים מאחור תחת פפ. היה ברור שאם נקבל הראשון יבוא השני ובשני יצאתי מהבית בכלל כי שלישי לא היה כזה מופרך...בגומלין קבלנו מתנה: יובנטוס בלי דיבאלה ומרקיזיו. נכון שהגול הראשון היה מטעות של אלאבה ונוייר אבל ראית בגישה של השחקנים משהו כבוי. אולי חשבו שכבר עברו. לעלות ככה למשחק זה עניין של מאמן. הוא נכנס לבור כזה עמוק מול יובנטוס שרק נס מארץ הניסים (וכמובן מולר...) הוציאו אותו מזה. שאף אחד לא יקשקש פה על החילופים שלו עם קומאן וטיאגו: זה לא נבע מטקטיקה עילאית: הבן אדם כבר שמע את מכונת הכתיבה מדפיסה את מכתב הפיטורין שלו אז זרק הכל לדשא וקיווה לטוב והאיטלקים כבר נפלו מהרגליים בסוף-חד משמעית עברנו את יובנטוס למרות פפ ולא בזכותו (ובזכות איבוד הכדור של אברה נדמה לי לוידאל בשוויון של מולר). שום קשר לפפ.

    אפילו בקלדרון הזדמנות מעולה נפלה בדקה ה93 כשמולר, מי אם לא הוא, הוריד בראש לוידאל שסיים רע מאוד.
    בקיצור: לפי דעתי עד כה הדמות הגדולה של פפ מברצלונה התכווצה קצת בקדנציה שלו בבאיירן. ולדעתי היא תתכווץ עוד בסיטי.
     
  12. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    הרכב מצוין של פפ - בואטנג, ריברי ומולר בפנים, ברנאט אפילו לא על הספסל. בדיוק ההרכב שהייתי עולה איתו, כן גם עם אלונסו שלמרות החולשה יש לו את הניסיון במעמדים האל והיכרות טובה יותר עם היריבה מהשחקנים האחרים. אפשר היה אולי להרכיב את בנטיה ולהסיט את מרטינז לקישור, אבל אני לא סומך על בנטיה ונראה שגם פפ לא ממש אז אני איתו בהחלטה.
    מסתבר שהוא אפילו לא על הספסל, מוזר, הוא עדיין עדיף על טסקי.

    אז יש וי על ההרכב, מקווה שגם ההכנה הטקטית והמנטלית הייתה ראויה וזה יבוא לידי ביטוי כבר מהדקה הראשונה. לא יכול לחכות!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/5/16
  13. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    איזה באסה, הקבוצה באמת הגיעה דרוכה ושיחקה מעולה, אבל מספיק טעות אחת בהגנה כדי להכריע את המשחק.

    מולר היה נהדר והוכיח כמה משמעותית הייתה ההחלטה להשאיר אותו על הספסל במשחק הראשון, אמנם ביאס רצח עם הפנדל אבל זה יכול לקרות גם לגדולים ביותר (מסי הגדול באותו מעמד לפני 4 שנים מול צ'לסי החמיץ בסיטואציה דומה).

    עד השער שבא משום מקום באיירן שלטה לחלוטין, הכתיבה את הקצב ושיתקה את אתלטיקו, אחרי השער באופן טבעי השתנה המומנטום.
    השחקנים נכנסו להלם והיו עצבנים, אחרי רבע שעה הצליחו להתעשת ולהשיג שער אבל כבר לא נשאר מספיק זמן לנסות ולהבקיע שער נוסף, וזאת למרות שהיו הזדמנויות מעולות להבקיע את השלישי.

    קומאן - מוכשר מאוד, אבל חוסר הניסיון שלו ממש בלט הלילה, הוא הגיע למצבים מעולים אבל קבלת החלטות שלו הייתה גרועה מאוד.

    מילה לגבי השיפוט - בד"כ אני לא מתלונן אבל אני חושב שהשיפוט נטה לכיוון אתלטיקו בשני המשחקים וזה בא לידי ביטוי לא רק בשריקה האומללה לפנדל אלא גם בשריקות קטנות, הייתה לו יד קלה על המשרוקית בשריקה לעבירות נגד שחקני באיירן והתעלמות מעבירות שביצעו שחקני אתלטיקו.

    היו לי הרבה ביקורות על פפ, הן לא נעלמו ואני עדיין חושב שהוא טעה במשחק הראשון, אבל צריך להיות הוגן ולהודות שהיום הוא עשה הכל נכון וזה היה פשוט חוסר מזל.
    ובכל זאת, מבחן התוצאה הוא זה שקובע והיום ניתן לקבוע סופית שהקדנציה שלו היא אכזבה.
     
    AS R ו-Die Werkself אוהבים את זה.
  14. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    חבל. באיירן עם משחק מעולה פרט לקטע (לא זוכר בדיוק כמה זמן זה היה, אז אני זורם עם לברון והולך על רבע שעה) שאחרי הגול של אתלטיקו, המחצית הראשונה היתה באיירן הדורסנית כמו שבאיירן שואפת להיות. בעיקר חוסר מזל במשחק הזה והתוצאה מהמשחק הראשון הובילו להדחה.

    מצטרף לתלונות של השיפוט. אני גם הרגשתי שרוב ההחלטות הגבוליות הלכו לטובת אתלטיקו, אבל היא לא קיבלה שום כרטיס צהוב על בזבוזי זמן (!).

    איזה הבדל בהגנה של באיירן (לא רק מבחינה הגנתית) בין אלאבה בלם וברנאט בשמאל לבואטנג בלם ואלאבה בשמאל.
     
  15. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    שיחקנו מדהים,וזה עוד יותר מבאס שעולים שוב ושוב בגישה פחדנית במשחקי חוץ בליגת האלופות ואז בבית עולים כמו אריות.

    זה היה משחקו האחרון של פפ איתנו באלופות,אבל לאורך כל התקופה עלינו להשיג 0-0 בכל משחק חוץ ובגלל זה הפסדנו או סיימנו בתיקו כמעט את כל המשחקים(פרט לאחד או שניים).

    ראינו כמה חשוב לשחק את הכדורגל שלנו בשני המשחקים ולא רק בבית.

    וכן יש שינוי אדיר בין ברננט לבואטנג, שבוע שעבר היה לנו את בנעטיה ועדיין פפ חשב שהוא חכם גדול.באלופות אין מקום להתחכמויות האלו,ועל הדברים הקטנים אתה הולך הביתה.

    בכל זאת, כבוד גדול לשחקנים על הטירוף אתמול,שיחקו באמת מדהים ונלחמו עד הסוף. נהנתי מכל רגע.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.