מנצ'סטר יונייטד 2015/16-הסיוט שנגמר עם גביע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏10/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,455
    לייקים שהתקבלו:
    6,377
    גם טרוי דיני היה מתעלל בהגנות האלה ויש את השחקן החמוד הזה מפאלאס שנראה כמו מסי כשהוא פוגש את ליברפול ושנים נייסמית' נראה כמו ואן באסטן כשהוא רואה את צ'לסי, נו ו?

    מדובר בכשרון בינוני מאוד עם סטט' חמודה לא יותר מזה.
    מיקיטריאן כמעט סגר שלושים שערים ושלושים בישולים בעונה שעברה, יש בכלל מה להשוות?

    המשחק של מאנה מבוסס על מהירות וכוח, זה חמוד כשזה מגיע מקבוצה שמגיעה כאנדרדוג ויוצאת על מתפרצות, זה יראה הרבה פחות טוב בקבוצה גדולה ששואפת לשלוט במרכז המגרש, לשחק על שטחים קטנים ולצפות שהקיצוני שלה יקבל את ההחלטות הנכונות בשליש האחרון.

    אין פה בכלל מקום לדיון, רק אתה מעדיף מאנה באותו מחיר שאפשר להשיג את מיקיטריאן(כשכמובן יהיה הבדל ניכר ביניהם בשכר כי האחד בוגאטי והשני פורד פוקוס).


    מצחיק שגם קראתי פה את הטיעון הזה של מרגיש כמו פלופ כי הוא יגיע מדורטמונד...רגע, עצרו רגע ובהתחשב בכל הזבל שסותון מוכרת כל שנה ב25+ מיליון פאונד אני אמור להרגיש סבבה עם מאנה ב40 מיליון יורו?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/16
  2. Sir Alex Las' Killa

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    3,100
    לייקים שהתקבלו:
    491
    שוב, חולק עליך לחלוטין לגבי האיכויות של מאנה. הטכניקה, הזריזות והמשחק על שטחים קטנים זה אולי הדבר הכי טוב אצלו.

    מאנה בן 24 וכרגע לא ברמה של מחיטריאן, שכאמור בן 27 ונמצא בשיא. אבל לטעון שאין בסיס להשוואה ואין לו פוטנציאל להגיע לרמה שלו זאת היסחפות. הרי ראינו מספיק כשרונות מגיעים לפרמיירליג ומתברר שהם לא כאלו חכמים ומהירים כמו שחשבנו (קגאווה למשל).
    זה לא תסריט מטורף לומר שהארמני יתברר אצלנו כשחקן בינוני בזמן שמאנה ימשיך להשתפר (עצוב מאוד אם זה מה שיקרה). ככה שהפער ביניהם הוא לא כזה גדול, והוא מתבטא בעיקר בגיל ובניסיון. מבחינת כישרון נטו זה ממש לא צ'יצ'ריטו ולבנדובסקי. הגזמה מטורפת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/16
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,455
    לייקים שהתקבלו:
    6,377
    הוא זריז ומהיר מאוד אבל הטכניקה שלו על שטח קטן ממש לא ברמה גבוהה לא יודע מה ראית. להפך, את רוב המצבים שהוא יוצר זה קורה במעבר מהיר מהגנה להתקפה ובכניסות שלו מהאגף לאמצע.
    לא חסרים כשרונות מהסוג של מאנה עם אפסייד דומה(סאקו של ווסטהאם מזכיר אותו, רק עם קצת פחות יחסי ציבור).
    נכון שמיקיטריאן מבוגר ב-3 שנים ונמצא בשיא שלו, אני לא חושב שאי פעם מאנה גם יגיע למעמדים שהארמני הגיע אליהם(קרי לשחק בקבוצה מצוינת ששווה לפחות רבע גמר אלופות ולהצטיין כמוהו).
    הארמני השנה נתן 32 בישולים ו23 שערים מהאגף בלבד וכל זה כשהוא השחקן הכי דומיננטי בהתקפה של דורטמונד, קבוצה שאני מצפה שנשחק באותו סגנון, בטח עם התקציב שיש לנו.
    הארמני טוב מאוד בלקרוא את המשחק גם מהקישור האחורי, יש לו טווח מסירה מדהים, הוא שיחק בעבר גם בקישור, הוא רואה את המשחק הרבה יותר טוב, אולי מאנה עוד ישפר חלק מההיבטים האלה אבל אני לא חושב שזה אי פעם יצדיק את המחיר שישולם עליו(אגב, אם אנחנו נכנסים עכשיו למירוץ עם ליברפול על מאנה אני מקווה שברור לך שזה לא יסגר "רק" ב30 מיליון פאונד לאחד הצדדים).
    בליברפול בונים על מאנה כי בכל זאת יש שם את קוטיניו שאמור להתניע את העניינים וזו קבוצה שגם ככה בונה על לשחק הרבה יותר מהר במעבר מהגנה למתפרצות וגם השאיפות שם לא באמת דומות.

    ראינו גם מלא כשרונות שהצטיינו בקבוצות אמצע טבלה בלי לחץ באנגליה וכשעלו לבמה הגדולה כשלו לחלוטין, למעשה יש בשנים האחרונות הרבה יותר דוגמאות כאלה מאשר דוגמאות של שחקנים וורלד קלאסים שעשו את המעבר מבחוץ ולא הסתדרו פה.
    זה לא תסריט הזוי ואפילו התסריט הריאלי שמיקיטריאן באותו מחיר של מאנה יתן הרבה יותר לקבוצה שתשיג אותו, מגיע בשל, עם נסיון לקבוצה שצריכה גם וגם.
    גם איכות מוכחת וגם נסיון.

    לא יודע מי הכניס את ההשוואה של צ'יצ'ריטו ולבאנדובסקי, גם אני לא מחזיק מי יודע מה מהמקסיקני ולא חושב שהוא חלוץ לאחת מהקבוצות הגדולות אבל בנינו? שיחק כבר ב-2 קבוצות גדולות, באחת מהן הצטיין לפחות למשך 2 עונות, נתן עונה גדולה עכשיו בלברקוזן של 25+שערים.
    איפה הוא ואיפה מאנה? מאנה את הכותרות שלו עשה העונה בעיקר בזכות המעבר שהוא ניסה לכפות על סואתהמפטון לעשות בשבילו בערך מנובמבר, פעולות שעלו לו במקום בהרכב למשך תקופה ארוכה מאוד.
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,455
    לייקים שהתקבלו:
    6,377
    קלטו איזה סרטון מביך עשו בשאלקה בהכרזה של אמבולו

     
  5. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    זה לא רלוונטי. גם אני לא ראיתי אותו בלייב (אולי לכמה דקות, אבל לא להרבה יותר מזה) אבל הדיון אפילו לא עסק בו.

    סתם לידע כללי, אני מניח שהתבססת על טרנספרמרקט? ההגדרה שלהם לבישול היא בעייתית קצת וכוללת בנוסף לבישולים רגילים, אם אני לא טועה, גם סחיטות פנדל, מסירות לשערים עצמיים, בעיטה שנהדפת ע״י השוער והריבאונד נכנס וכו׳. מספר הבישולים הרשמית של מחיטריאן בבונדסליגה בעונה האחרונה הוא 15, לפי ה-TM הוא 20. אז העונה שלו היתה יותר של 25 שערים ו-25 בישולים :)

    אני לא פוסל שזה יקרה. מחיטריאן לא בהכרח יתאקלם באנגליה ויציג את היכולת שהוא הציג בעונה האחרונה בדורטמונד ובשחטאר - צריך לזכור שעד העונה האחרונה הוא נחשב לפלופ בדורטמונד ו״חזר לחיים״ בעיקר בזכות תומאס טוכל. ובכל זאת, הוא לדעתי שחקן הרבה יותר מוכשר ממאנה וההבדל ביניהם לא מתבטא רק בניסיון ובגיל.


    לגבי ההשוואה של מחיטריאן/מאנה ללבנדובסקי/צ׳יצ׳אריטו - אני אחראי לזה ;)
    אולי זו השוואה לא ממש מתאימה, אבל לצורך העניין אפשר להחליף את לבנדובסקי בבנזמה שקצת פחות טוב ממנו (ובבקשה לא להיכנס לדיון על זה כאן).
    צ׳יצ׳אריטו ומאנה (מההתרשמות שלי ממנו) הם שני שחקנים שטובים מאוד לקבוצות בסדר הגודל של לברקוזן וסאות׳המפטון (לברקוזן קבוצה יותר טובה מסותון, אבל זו לא הנקודה), והם שחקנים מוגבלים יחסית שלא מתאימים, לפחות לדעתי, להיות שחקני הרכב בקבוצה ששואפת לזכות בליגה גדולה.
    בנזמה ומחיטריאן, לעומתם, הם שחקנים בטופ 5 בעולם בעמדה שלהם וסוג השחקנים שקבוצות ששואפות רחוק צריכות לשאוף להשיג.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,789
    לייקים שהתקבלו:
    18,612
    לא שאני בא לטעון שהם שווים ברמתם (הם לא), אבל גם מחיטריאן מבקיע את רוב השערים שלו במשחק מעבר, לא?
    ולהגיד שהם יעלו כמעט אותו דבר זה לא רציני. המשכורת של מחיטריאן תהיה לפחות לפחות כפולה משל מאנה. זה הבדל משמעותי.

    חוץ מזה שאתה מצפה שתשחקו כמו דורטמונד? יפה. לא סביר כל כך כשהם אחת הקבוצות הכי אטרקטיביות מבחינת כדורגל ומאוד התקפיים ולכם יש את מוריניו.
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,380
    לייקים שהתקבלו:
    25,801
    מין:
    זכר
    זה לא שיש סגנון אחד שמזוהה עם מוריניו
     
  8. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,789
    לייקים שהתקבלו:
    18,612
    מה שבטוח הוא שלא מדובר במאמן שמשחק כדורגל פתוח והתקפי. הדגש אצלו הוא תמיד קודם כל על הגנה.

    בכל מקרה, גם הוניגסטין אומר שנציג של דורטמטנד נמצא באנגליה והעסקה קרובה מאוד. סעמק.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,455
    לייקים שהתקבלו:
    6,377
    שלא תבין לא נכון, אני לא חושב שמוריניו יישם את הפנטזיות של אוהדי יונייטד לכדורגל טוב, התקפי וכו..

    אבל כן יש ציפייה בסיסית, בטח עם השלד שהוא מקבל ועם הכסף שהוא עתיד לקבל להמשיך לראות קבוצה ששולטת במרכז המגרש, מניעה כדור ומשחקת יותר בחצי של היריבה. רוב הסגל גם ככה מורכב כבר משחקנים שיכולים ליישם את זה, זה גם יתאים הרבה יותר אם מתכננים להמשיך לחלטר באמצע את רוני, קאריק, שוונשטייגר, שאף אחד מהם לא צעיר ומהיר כדי ליישם כדורגל שבו אתה לוחץ בלי הכדור ומתכנן לצאת מהר קדימה(יענתו חי יותר על שטחים גדולים בסופו של דבר ביציאות מהגנה להתקפה). אם שחקנים כמו מאטה והררה ישארו אז גם הגיוני יותר שהפוזישן ימשיך להכתיב את הטון, כמובן שנצטרך לקוות לראות משחק פוזישן הרבה יותר יצירתי ומתוחכם בשליש האחרון וזה מה שדורטמונד הביאה העונה.
    זו דורטמונד שידעה לשחק גם מהר אבל גם להניע כדור ולשבת על היריבות שלה, מיקיטריאן היה חלק חשוב מאוד בהתקפה שלהם.

    ציינתי עוד בהודעה הראשונה שלי שההבדל הניכר יהיה בחוזה, זה ברור.
    האחד הוא וורלד קלאס והשני שחקן שמגיע מסאותהמפטון ויש גבול כמה דרישות השכר שלך יכולות להיות מופרעות.
    כמובן שאם באופן תיאורטי בלבד היינו מתעניינים במאנה אז ברור לך שהעברה שלו לא הייתה נסגרת על 30 מיליון פאונד ומשכורת של 80 אלף פאונד בשבוע(שאגב, היא גם משכורת גבוהה מאוד בכדורגל העולמי).

    מבחינתי אין בכלל שאלה, לא רואה בכלל את הפוטנציאל של מאנה מגיע לגבהים של מיקטריאן מהשנה וחצי האחרונות.

    שמח מאוד ששתי העסקאות קרובות להסגר.
     
  10. Sir Alex Las' Killa

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    3,100
    לייקים שהתקבלו:
    491
    מן הסתם, הוא קיצוני, בדיוק כמו הארמני. התקפות היום זה בעיקר מתפרצות. אבל לטעון שזה מסתכם בזה זה שטויות. הוא ה- GO TO MAN שלהם שהמשחק עומד.
    מה הקשר? סאקו משחק בעיקר כחלוץ, באופי שלו הוא ממש לא קיצוני טיפוסי, והוא כדורגלן די גמלוני ואפור. כבש העונה 5 שערים בלבד.
    800 בישולים ו500 שערים. לא? יש לו בליגה בדיוק 15 בישולים ו11 שערים.
    נתונים מעולים כמובן והוא עקבי בניגוד לעבר, אבל קח בחשבון שמאנה בהחלט עלול להגיע למספרים האלו.
    למאנה כבר העונה יש 11 שערים ו6 בישולים.
    וזה באמת מה שאנחנו מחפשים?
    אנחנו צריכים קיצוני שאוהב לרוץ על הקו, גם להיכנס לאמצע, שחקן שלוקח במהירות ובדריבל הגנות, פחות שחקן עם חשיבה של פליימקר. לא רואה בדברים הללו שום פער בין השניים, אני אפילו מעדיף את מאנה לתפקיד כזה. שלא לדבר על הפקטור של מעבר לאנגליה, דבר שיכול למחוק את שאר הדברים שהארמני כרגע יותר טוב בהם.
    לא... הוא עשה את הכותרת שלו על ידי זה שהיה השחקן הכי יצירתי וחשוב בהתקפה שלהם, ועשה כאב ראש להגנות הכי טובות בליגה. כל פעם שהוא לא פתח או הוחלף הקבוצה סבלה וגם קומאן ספג בוז.
    בכל מקרה הוא כבר סגר בליברפול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/6/16
    oranfu ו-owen11111 אוהבים את זה.
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,455
    לייקים שהתקבלו:
    6,377
    אהה?? יש ויש. קבוצה כמו ליברפול מתוכנתת לשחק הרבה יותר על יציאה למתפרצות מאשר על הנעת כדור ומשחק בחצי של היריב, במצב כזה קיצוני מן הסתם יקבל הרבה יותר שטחים ומרחבים, קיצוני עם טאץ' יחסית בינוני כמו מאנה אבל מהירות וכוח(ברמה גבוהה) ודריבל(יחסית טוב) יכול לעשות יחסית דברים טובים. אני בדיעה שזה לא באמת ישדרג מי יודע מה את ליברפול, בטח כשהם צריכים להדביק פערים שכנראה ילכו ויגדלו אחרי הקיץ הזה וב30 מיליון פאונד שהם קנו אותו, היה אפשר להשיג שחקן יותר טוב, יותר מוכח, יותר יצירתי.
    גם מאנה לא קיצוני טיפוסי. ראיית המשחק שלו וקבלת ההחלטות היא ממש לא של קיצוני טיפוסי, הוא גם לא מוסר כל כך טוב כמו שאתה מנסה להציג, בעיקר לא במשחק עומד. סאקו שחקן די דומה בתכונות שלו ובסגנון, הוא משחק גם הרבה בכנפיים, שנה האחרונה הייתה פחות טובה והוא איבד את המקום בהרכב, שנה אחת אחורה כבר נתן 12 שערים ב23 הופעות אצל הפטישים.
    יש עוד שחקנים בסגנון הזה, יש הרבה פחות שחקנים ברמה ועם סט האיכויות של מיקיטריאן היום.
    לא 800 ולא 900(לא צריך לשקר ולסבן אותנו כדי להעביר איזושהי נקודה שהיא לא נכונה במקרה הטוב), 19 שערים בכל המסגרות בדורטמונד העונה ו23 אם אתה מחשיב גם את השערים שנתן במוקדמות הליגה האירופאית(בעצם למה לא להחשיב? לא זכור לי שהורידו לרוני את השלושער במוקדמות מול בריסל בציון מניין השערים שלו לעונה האחרונה).
    ברוב האתרים מציינים בין 25-32 בישולים שהיו לו העונה בכל המסגרות(חלק מהאתרים שוב מכניסים גם את הבישולים מהמוקדמות של האירופאית ושוב למה לא להכניס? זה לא תרם להם משהו? אהה אולי זה סתם בישולים של כדור שהוא מסר לשוער שהגביהה לאובמיאנג שנגח לעמוד ומשם נגח לשער, הבנתי).
    Henrikh Mkhitaryan Player Profile - ESPN FC
    Henrikh Mkhitaryan - Goal.com
    Henrikh Mkhitaryan - player profile 15/16 | Transfermarkt
    Henrikh Mkhitaryan Stats - Season & Career Statistics | FOX Sports

    בליגה היו לו הכי הרבה בישולים, הוא גם היה השחקן שביי פאר יצר הכי הרבה מצבי הבקעה ברורים, מי שראה לא פספס את זה. הוא רואה את המשחק הרבה יותר טוב ממאנה, הוא מוסר הרבה יותר טוב מכל טווח, הוא מגביהה קטלני, הוא יכול לשנות קצב בצורה קטלנית והוא הרבה יותר טכני עם הכדור.
    אתה טועה, דבר ראשון אני לא יודע בכלל כמה אם בכלל מוריניו בונה על מאטה. אם התשובה היא שהוא לא בונה עליו בכלל אז זכותו המלאה להביא שחקן שהוא חושב שיוכל למלא את כל התפקידים האלה(ולדעתו בצורה טובה יותר ומיטבית). מיקיטריאן אנדרייטד בכל מה שקשור לסגירות הגנתיות, תיקולים מוצלחים, אינטרספשיונים, אני לא צריך להביא לך את הנתונים האלה, ביומיים האחרונים מקיאים אותם בהשוואות בכל צומת ברשת, בטח נחשפת אליהם. זה כבר פלוס גדול על מאטה כי זה שחקן שגם אפשר לחשוב לשלב אותו כ10 מאחורי שני חלוצים או מאחורי חלוץ במערכים מסויימים.
    דבר שני אני חושב שאנחנו כן נלך ונשחק הרבה יותר עם הכדור ברגליים של שחקני ההתקפה שלנו מאשר לבנות על המהירות שלהם בלי הכדור.
    ואני מאוד אשמח לראות עוד שחקן שכמו מארסיאל אוהב לקבל את הכדור לרגל מאשר שחקן שלוקח מגנים רק על סמך המהירות(אגב יש לו דריבל נהדר, הוא יכול לעבור מגנים גם על מהירות, הוא פשוט שחקן חכם יותר, שחקנים חכמים קוראים את המשחק ומנתחים את האפשרויות הטובות יותר ואם צריך במינימום מאמץ).
    הפאקטור של מעבר לאנגליה רלוונטי לכל שחקן שיעבור, גם לאיברהימוביץ'(רגע, הוא כבר כבש נגד קבוצה אנגלית על אדמת אנגליה?) יש גם פאקטור שלדעתי משמעותי יותר שהוא של שחקן מהאי הבריטי שנמצא בקבוצה בינונית+- ועובר בכסף גדול מאוד לקבוצה גדולה, עם בסיס אוהדים גדול, עם לחץ תקשורתי.
    מיקיטריאן כבר שיחק במעמדים הגדולים, הוא יודע ומבין איך זה. מאנה? הכי גדול ששיחק זה להגיע כאנדרדוג עם סותון לOT, אנפילד או לברידג'.
    הוא צריך להוכיח הרבה יותר, הספקות לגביו הרבה יותר גדולות ולא ברור לי איך אפשר לנסות להציג תמונה שונה.
    היה אולי הכי טוב החל מהחצי השני של העונה(וסיים אגב עם סטט' דומה לשל פלה, כולל בבישולים), אבל בוא לא נהפוך את סאותהמפטון לקבוצה של איש אחד. זו עדיין קבוצה שרצה יפה בזכות המאמן שלה, בזכות שיטה וסגנון יחודיים, יכולת להביא רכש טוב(לרמות והשאיפות שלה)קיץ אחר קיץ. זו בעיקר קבוצה שהיא תלכיד שנראה יותר טוב מסכום חלקיו.

    הוא קרוב לליברפול ב30 מיליון פאונד, מצוין. כבר פחדתי שקלופ יביא שחקן בקליבר הרבה יותר רציני(נניח דרקסלר? אולי רוייס).
    חי עם זה בשלום.

    נחיה ונראה החל מהעונה מה יהיו פערי הרמות בין השניים וההשפעה שלהם בקבוצות החדשות.

    נ.ב.
    סקאיי מהבוקר מדווחים שזה(מיקיטריאן) נסגר עבור 26 מיליון פאונד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/6/16
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,380
    לייקים שהתקבלו:
    25,801
    מין:
    זכר
    ראיתי שהמחיר של מאנה זה 34 מיליון פאונד ואילו יונייטד סיכמה עם דורטמונד על 26.3 מיליון פאונד על מחיטריאן.
    34 מיליון פאונד על מאנה זה שוד של סותון.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,455
    לייקים שהתקבלו:
    6,377
    לא יודע כמה זה אמין הדיווח האחרון לגבי מאנה(אומנם ביביסי וסקיי).
    אומרים 34 מיליון פאונד במזומן ועם בונוסים יכול לעלות ל36 מיליון פאונד.

    אתמול בלילה הדיווח מהאקו היה 30 מיליון פאונד.
    צריך לראות אם יאשרו את הדיווח האחרון גם כל הג'וייסים והבאסקומבים.
     
  14. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    כל העיתונאים האמינים שלנו אמרו שזה 30 מ' פאונד, סקיי ותחנת רדיו של ביביסי (לא עיתונאי שמסקר את אחת הקבוצות) אמרו שזה 34 מ' פאונד. בכל מקרה כנראה יש שם תוספות שכרוכות בהעפלה שלנו לליגת האלופות והצלחה אישית של השחקן, אף מועדון בשום מקום לא משלם סכום כזה במזומן מיד.
     
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,455
    לייקים שהתקבלו:
    6,377
    השאלה אם התוספות הם ל30 מיליון פאונד(ואולי ל34 מיליון פאונד) או שזה בתוך ה30 מיליון פאונד.

    כל הכתבים שלכם לא ממש עדכנו מאותו עדכון של הלילה, ככה שיכול להיות שדלפו פרטים נוספים לעסקה דווקא מהצד השני והצד שלכם עוד לא חשף משהו.
    אני מאמין שעם הזמן נגלה את זה.

    אם באמת סגרנו את מיקיטריאן ב26 מיליון פאונד זה שיחוק גדול(נוסף) של וודי. לא האמנתי שזה יסגר כל כך מהר ולא האמנתי שדורטמונד בכלל יתקפלו מהדרישה שלהם ל40 מיליון יורו, בסוף משיגים אותו ב32 מיליון אירו, שזה סכום די מצחיק בכדורגל של היום לשחקן במעמד שלו אחרי העונה שנתן.
    כנראה שגם הלחץ של ריולה על ההנהלה שלהם עשה את שלו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.