ליברפול 2015/16: ימי קלופ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    מרקוביץ'?? מה הוא הראה בליברפול שמצדיק בכלל שיהיה שחקן סגל על חשבונו?? אוריגי בתור קיצוני? מה הוא הראה בתור קיצוני שהוא מצדיק שיהיה שחקן סגל על חשבונו?

    לאלאנה? enough said.
    אתה מציג פה 3 אופציות שהן במקרה הטוב נשמעות בינוניות על הנייר מול שחקן צעיר, עם לא מעט כשרון שעבר עונה ראשונה קשה אבל ראבאק זו עונה ראשונה.
    קיץ קודם קראתי פה לא מעט אוהדים שהיו בטוחים שאייב הוא סטרלינג משופר, אז פתאום זה שחקן שנוח לוותר עליו עבור 15 מיליון פאונד(בנינו זה מחיר לא יותר מסביר עבור שחקן שהעריכו שהפוטנציאל שלו הוא לפחות כמו של סטרלינג לפני קיץ...) כשיש עוד שחקנים כמו לאלאנה, מרקוביץ', אוריגי לעמדת הכנף או אפילו מאנה שעוד לא ערך משחק 1 בקבוצה? לדעתי זה הזוי.

    סטרלינג ממש לא מביך כמו קארול של ליברפול.
    קארול של ליברפול נראה לא קשור לרמות האלה מDAY 1.
    סטרלינג התחיל דווקא טוב בסיטי, נתן כמה משחקים שהראו מה הוא יכול לתת בקבוצה כשמאחוריו סילבה וKDB מזינים אותו בכדורים אבל הלך לאיבוד בהמשך ביחד עם כל הקבוצה בערך.
    הוא עדיין צעיר וגם רק אחרי עונה ראשונה אבל אני ממש לא אהיה מופתע אם זה יראה הרבה יותר טוב כבר מהעונה הזאת, הכשרון שם.
    אגב, גם מבחינת סטט' הוא נתן להם 11 שערים ו10 בישולים בכל המסגרות(זו בערך הסטט' שלו גם מליברפול), כמה קיצוניים באנגליה נותנים דאבל דאבל כזה גם בעונה גרועה?
     
  2. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,378
    לייקים שהתקבלו:
    3,800
    אוריגי לא רע בכלל בתור קיצוני, הוא מהיר ויש לו דריבל מהטובים אצלנו. מרקוביץ' לא הראה יותר מדי אבל קלופ כנראה רוצה לתת לו צ'אנס אם הוא נותן לו להישאר ואין יותר מדי דיבורים על עזיבה שלו. על לאלנה אני מסכים איתך, אבל כשמדובר על חביב המאמן אין יותר מדי תקווה כבר.

    הבעיה היא שאייב לא הראה שום התקדמות, אולי שווה לתת לו עוד הזדמנות אבל רק בהשאלה. יש לנו 4 שחקני קישור קדמי שבהיררכיה לפניו והוא יקבל רק פירורים אצלנו. יש לו נתונים התחלתיים טובים של דריבל ויכולת פריצה, אבל יש את זה ללא מעט קיצונים אנגליים, מה שמבדיל בינם לבין הרמה הגבוהה היא קבלת ההחלטות והתכליתיות. יותר מדי פעמים אייב התעקש על דריבל לאורך הקו לדוגמה שגרם לאיבודים קלים מדי.

    קארול זה שחקן שצריך לשחק בשבילו. כשאתה משחק על הדשא הוא לא מועיל בכלום, כשאתה בונה סביבו משחק התקפה כמו בווסטהאם הוא נראה לפרקים כמו חלוץ אדיר (מזכיר לך את המשחק מול ארסנל). הסיטואציה איתו לא התאימה מההתחלה אצלנו ולא רק באשמתו. סטרלינג די מביך הרבה פעמים שאני רואה אותו, המסירה שלו ברמה נמוכה, הבעיטה שלו לא קיימת והוא לא מעט פעמים שוגה בפעולות פשוטות. בסיטי לא קשה להגיע לסטטיסטיקות כאלו, לא מעט שערים שלו היו מול שער ריק וכו'.
     
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    אוריגי חלוץ, צריך לשחק ולהספר כחלוץ.
    לא בטוח לגבי כמה הוא טוב ומוכן לתפקיד כזה אבל שם צריך לבדוק אותו.
    בתור קיצוני ביחס לאייב? הוא סוג של פלסתר. מרקוביץ' לא הראה שום דבר, זה שקלופ ככה משום מקום בונה עליו(או לא בונה עליו, הקיץ עוד ארוך) זה לא משהו שאתה צריך לקבל אותו בלי לגבש שום דיעה מסביב.
    לאלאנה חביב המאמן? פה קבור הכלב.

    הנקודה היא שאתם מתלהבים מסכום די סביר במונחים של הכדורגל האנגלי(בחייאת זומזום, טאסונד תוך חצי שנה משלים שני מעברים בסכום כולל של 22 מיליון פאונד!) על שחקן שיש לו פוטנציאל להמכר בעתיד הלא רחוק ב20+ מיליון פאונד.
    לדעתי לאייב יש הרבה יותר ממהירות ודריבל. יש לו טכניקה די טובה עם הכדור, הוא מאוד חזק. הוא לוקה בקבלת החלטות אבל הוא שחקן בעונה ראשונה שנפל לתוך משחק בליברפול בינונית מאוד שגם ככה הייתה בלי הרבה רעיונות בהתקפה בחלק גדול מהמשחקים. אצל קלופ הוא לדעתי גם די מהר נמחק מהרוטציה(להכניס אותו ל3-4 דקות בסוף זה לא באמת להשתמש בו, בדיוק כמו עם דפאיי אצלינו כשביקרו אותו על חצי שנה בעונה שזה בערך מה שהיה משחק פעם ב-3-4 משחקים).
    גם סטרלינג נראה לא יציב בעונה הראשונה שלו אצלכם וגם סביבו עלו אז השאלות על קבלת החלטות בעייתית(נכון שהוא היה צעיר בשנתיים, אבל מבחינת קילומטראז' בכדורגל? הם די שווים בנקודת ההתיחסות, עונה ראשונה מול עונה ראשונה).
    אתם מוחקים אותו לדעתי מהר מדי, בטח כשהסגל שלכם רחוק מלהראות משביע רצון בעמדות האלה.

    על חצי עונה טובה אפשר לקבל בהמשך הצעות של 25 מיליון פאונד ומעלה בכדורגל האנגלי שכבר מזמן איבד את הפרופורציה לערך.

    קארול זה שחקן בינוני נקודה. גם בווסטהאם, הוא לא היה באנקר בהרכב בחצי הראשון כששיחקו בסגנון הרבה יותר ישיר(מן הסתם גם בגלל פציעות), אם הם חושבים להביא את לאקאזט כנראה שגם הם מבינים שכדאי להשתדרג על התקרה שקארול נותן להם. סטרלינג זה שחקן שהכשרון שלו יכול לקחת אותו רחוק מאוד.
    קבלת החלטות בעייתית, בעיטה בעייתית, בעיתיות במסירה - אחלה אלה דברים שעוד אפשר לשפר כשאתה רק בן 21.
    אתה טוען שלא קשה להגיע למספרים האלה במנצ'סטר סיטי ועדיין שום קיצוני שם לא הגיע למספרים האלה העונה.
    סילבה 4 שערים ו12 בישולים בכל המסגרות, נבאס שער ו10 בישולים ב52 משחקים(אגב באף עונה שם הוא לא הגיע למספרים של סטרלינג מהעונה האחרונה), נאסרי לא שיחק הרבה העונה בגלל הפציעה אבל לא נתן תוצרת.
    ושוב, סתכל מחוץ לסיטי, כמה קיצוניים בליגה נתנו דאבל דאבל של שערים ובישולים?
    כמה בליברפול?
     
  4. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,378
    לייקים שהתקבלו:
    3,800
    לגבי הקיצוניים אין מה להוסיף, זה המצב הקיים וכנראה שקלופ מרוצה מכך. צריך לתת בו את האמונה לפחות בזה.

    הסכום הוא די הרבה כשחושבים על כך שאייב היה בסך הכול עונה אחת שחקן סגל אצלנו. הוא הראה ניצוצות אבל לא באיכות שהראו שחקנים כמו ראשפורד, פוסו מנסה ואפילו איובי מארסנל. הוא פוטנציאל וקצת קשה לבקש עליו 20 מיליון פאונד, הוא פשוט לא הוכיח עדיין כלום. טאונסנד לפחות הראה שהוא שחקן פרמיירליג לגיטימי.

    סטרלינג שיחק בקבוצה הכי איכותית בליגה כנראה, את השערים והבישולים מגרדים בסופו של דבר, כשאתה מוסר לאגוארו כל התקפה הוא יתן את הגול. משחקן של 50 מיליון פאונד אתה מצפה להיות שובר שיוויון, שחקן שמכריע משחקים גדולים מהסוג של דה ברויינה או אגוארו. אני ראיתי בעיקר את סטרלינג שובק חיים במשחקים הגדולים.
     
  5. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    על בנטקה אחרי 4 עונות באנגליה עם מספר שערים דו ספרתי, אמרת לנו שאנחנו צריכים לנשק לפאלאס את הידיים כשבאו עם הצעת פתיחה של 25 מ' פאונד. לאייב, שבשנתיים שהוא כאן אפשר לספור את הבישולים והשערים שלו על יד אחת, אתה אומר שאסור לנו לשחרר תמורת 15 מ' כי אולי אפשר לקבל הצעות טובות עליו אם יתן עוד חצי שנה. שמע, אני מקווה שבמנ' יונייטד מנהלים את הפיננסים שלהם כמו שאתה מנהל אותן על גבי הפורום.

    בלי להכנס לקארול וסטרלינג, שלא ממש קשורים לדיון, אני לא רואה איך אייב היה מתפתח לפוטנציאל הגדול(*) שכביכול קיים בו. אם אנחנו מתיימרים להיות קבוצה תחרותית, פשוט אין סיבה שבקיץ אנחנו נבנה על סיטואציה בה הוא קיצוני בכיר אצלנו. כשאנחנו בתוך העונה, יש אילוצי פציעות ופתאום שחקנים צעירים פורחים - זה נפלא, אבל זה חוסר אחריות לבנות מלכתחילה על צעירים שבאופן מובהק לא בשלים להשיג את המטרות שלנו.
    מאנה וללאנה מעליו בצדק מוחלט, ובחצי השנה האחרונה גם אוג'ו, שנראה הרבה יותר חכם בפעולות שלו בשליש הקדמי עלה על חשבונו. אני כבר לא מדבר על אוריגי, אינגס וסטארידג', כולם שחקני שליש קדמי שאני מעדיף לראות בהרכב גם out-of-position לפני שאני לוקח את אייב. פשוט אין לו מקום לקבל את הדקות שהוא צריך, ולנו אין לוקסוס לתת באופן מודע לשחקן לא בשל להתגלח על הזקן שלנו.

    (*) - אכלתי את הלוקש הזה של הפוטנציאל הגדול עד לפני שנה. כן, הוא חזק יותר מסטרלינג ואפילו מהיר יותר. ועדיין, אין לו בראש חצי ממה שהיה לסטרלינג, שגם הוא לא בדיוק גאון גדול. סטרלינג התקשה מאוד בקבוצה עם בעיות אימון וגם תג מחיר רציני שהכביד על שחקנים גדולים יותר לפניו, אבל ביינתים אייב הוא זה שצריך להוכיח שהוא לא הופך לטאונסנד או פנאנט. סטרלינג יסתדר.
     
    Rushie אוהב/ת את זה.
  6. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    חבר, אתה מדבר עם אנשים שראו את אייב בכל דקה שלו העונה על הדשא, תסמוך עלינו שאנחנו יודעים קצת להעריך אותו יותר נכון ממך.

    אני מסכים עם הדוגמא של סטרלינג, שחקן שבאמת כולם בנו עליו הרים וגבעות, קברו אותו כשאכזב (גם אני), וטעו לגמרי כשהוא פתאום התפוצץ ב 2013-2014 והיום מלכלכים עליו כי הוא עזב בצורה מגעילה אבל שוכחים כמה אדיר הוא היה בקבוצה ההיא.

    לגבי אייב, כמו שכתבתי, ראינו כל דקה שלו על המגרש, הוא יודע לעבור שחקנים והוא פיזי ומהיר ויש לו אחלה דריבל, בכל השאר הוא הרחק מאחור.
    הוא לא יצירתי, הוא לא מחלק כדורי עומק ואפילו לא מסוגל לקבל החלטות בצורה נכונה. הבעיה אצלו היא אך ורק בראש.
    אני לא רואה אותו מקבל הרבה דקות בעונה הבאה ביחד עם מרקוביץ' ואוג'ו, אני חושב שאוג'ו פחות אקספלוסיבי ממנו אבל הרבה יותר בוגר וגם קלופ כנראה מעריך אותו יותר.

    15מ' זה אמנם לא הרבה כסף, זה גם לא מעט, אבל לפי מה שמדווחים כרגע בבילד ובעוד מקורות בגרמניה אנחנו חושבים על קובה בלאשיקובסקי (עסקה שמוערכת ב 5-7 מ') ולכן זה אולי הטריגר לשחרר את אייב.

    אני אומר בפה מלא שכל אוהד ליברפול לא חשב שאנחנו מסוגלים להוציא על אייב יותר מ 7 מ' אחרי עונה כזו בה הוא כבש שער בודד בפרמייר ליג בלא מעט משחקים.
    יכול להיות שנתחרט על זה אבל זה לא כסף שציפינו לקבל וזה מספיק כסף בשביל להביא את הצ'וריץ' הזה שהם רוצים או את ווינאלדום שגם עליו התחיל איזשהו דיבור.
     
  7. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    חבר, אתה מדבר עם מישהו שגם לא הפסיד דקה אחת דפוקה של אייב העונה, תסמוך עליי שאני מכיר ויודע איך להעריך אותו(לא פחות וכנראה יותר טוב ממך).

    אוג'ו- שחקן מוכשר מאוד אבל זה לוקח אותי כל כך לקיץ 2015.
    אז אייב היה ה"סטרלינג המשודרג" שלכם. עונה קשה אחת עברה ואתם כבר לא חשבתם שתגרדו עליו יותר מ7 מיליון פאונד אז 15 מיליון זה מחיר מציאה.
    עונה אחת קשה של אוג'ו וגם איתו תרגיש נוח להמשיך הלאה ב15 מיליון פאונד?? אי אפשר באמת לפסול שחקנים צעירים כאלה שהראו פוטנציאל בגלל עונה אחת רעה, בטח ככשהרוטציה על העמדות האלה גם ככה מורכבת משחקנים לא מוכחים או לא מספיק טובים.

    קובה בלאשיקובסקי? ברצינות? הלוואי. זה כל כך קרייג בלאמי כזה של החלק האחרון של הקריירה.

    לא יודע מי אלה כל האוהדים שלא חשבו שאפשר להוציא על אייב יותר מ7 מיליון, אם יש כאלה אז הם לא מאופסים על מה שהולך בשוק הזה.
    כל ג'יימס טומקינס עולה כאן 10 מיליון פאונד, טאסונד עם שני מעברים בחצי עונה כשהמעבר הטרי שלו הוא 13 מיליון פאונד, על פאקינג טרוי דיני הצעיו 33 מיליון פאונד, דוויט גייל 10 מיליון פאונד, ג'יימס צ'סטר לפני עונה ב9 מיליון פאונד לחזק קצת את הספסל פיוליס.
    אתה מבין את המגמה? לא צריך לעשות יותר מדי כדי לעבור את הפרייס טאג הזה של 7 מיליון פאונד.

    אני לא צחקתי עם פיל ג'ונס, עם כמה שאני יורד עליו אני לגמרי מצפה שנמכור אותו לפחות ב-15 מיליון פאונד בהתבסס על כל האוננות האנגלית הקבועה שיש סביבו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/16
    oranfu אוהב/ת את זה.
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    אייב בן 20 ובתכלס נמצא עונה אחת שלמה בקבוצה הבוגרת של ליברפול. ב2014/15 הוא שיחק 600 דקות בטוטאל בליגה על 12 הופעות, כלומר לא באמת שיחק בגיל 18-19.
    הוא בן 20 ראבאק!

    בנטקה בן 25, מוצר מוגמר, מתאים לסגנון מסויים של כדורגל. מה שאתה רואה מול העיניים שלך זה מה שאתה יודע שתקבל.
    חלוץ שיכול לתת 10-12 שערים בקבוצות קטנות בליגה כשזה גם מגביל את הקבוצה לשחק בסגנון מסויים כדי למקסם את מה שהוא נותן.
    אם זה שווה 31 מיליון פאונד? לדעתי לא, אבל אני כבר לא מחפש הגיון בקיץ הזה בפאלאס או אצלכם.

    על אייב אתה משלם בידיעה שיש שם פוטנציאל ואתה מקבל שחקן בן 20, לא מעוצב ואחרי עונה אחת מלאה ברמת הפריימרליג.
    יש לו הרבה מה להוכיח אבל גם לאוג'ו יש הרבה מה להוכיח, למרקוביץ' יש הרבה מה להוכיח, לאינגס כקיצוני(באמת אתה מעדיף אותו שם על קיצוני טבעי?) יש הרבה מה להוכיח, לבראנגן ששמענו שגם עליו קלופ בונה יש הרבה מה להוכיח.
    ככה זה בדרך כלל עם שחקנים צעירים שאין להם קילומטראז' ברזומה.
    בין כה וכה אתם הולכים עכשיו לעונה שתצטרכו ששחקנים צעירים יתגלחו על הזקן שלכם, חשבתי שזה די ברור לך.
    אני פשוט חושב שעדיף שאם זה יקרה אז לפחות עם שחקנים שהאפסייד שלהם יכול להצדיק את זה וכאלה שכבר עברו עונה ראשונה מלאה עם הקבוצה, אבל שוב אם אתם לא רואים את זה אז בכייף תסתפקו בקובה בלאשיקובסקי או בלאלאנה?(רציני איך הוא הצדיק מבחינתך ב49 משחקים, ש95 אחוז מהם היו נוראיים שהוא אופציה עדיפה מאייב, ששיחק פחות מחצי מהכמות שהבלרינה הזה שיחק אצלכם? לכל הפחות אי אפשר להעדיף את השני כי הוא לא נבדק ברמה שלאלאנה נבדק).
     
  9. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    בנטקה זה כשלון מתוקשר וידוע. אני גם מניח שזה לא סוד לאף אחד באנגליה שהיינו שמחים למכור אותו תמורת הצעה סבירה, זה לא אייב אלא שחקן בשל שאמור להיות בשיא שלו ונקנה לפני שנה ב32 מ' ליש"ט, ונכשל. היה לי ניחוש מושכל שהוא יימכר, אבל זה היה נראה לי כמו מקרה קלאסי לקבוצה שתריח את הייאוש שלנו, תגיש איזו הצעה ראשונה מעליבה, קצת מו"מ ובסוף זה ייסגר בחצי ממה ששילמנו עליו במקרה הטוב. כמה פעמים זה כבר קרה לנו?

    לקבל עליו כמעט את מלוא הסכום ששילמנו (זה כנראה ייסגר באיזור ה30) זה מוזר לדעתי, אולי אני לא מעריך נכון ובאנגליה לא חושבים שגודל הכשלון הוא כמו שזה נתפס אצלי, אני רואה פה שחקן שהגיע בקול תרועה, שיחק קצת תחת רודג'רס (ולא היה רע, אבל היו ספקות לגבי ההתאמה שלו) ומאז ההגעה של קלופ פשוט לא נספר. לפי כל הדעות הערך שלו בשוק היה אמור לצנוח. לגמרי לחטוף ולברוח.
     
  10. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    קצת קשה לי להאמין שאוהד יונייטד ראה משחק משחק של ליברפול (גם כאלה ששודרו במקביל ליונייטד) בשביל ג׳ורדן אייב.

    על כל ראהים סטרלינג יש אלפי כישלונות, לראהים סטרלינג היה בראש מה שלא יהיה לאייב בזמן הקרוב כל עוד יקרה משהו חריג.
    את התנועה שסטרלינג ידע לעשות בגיל 19, ואת המשמעת שלו לאייב יקח הרבה זמן ללמוד אם בכלל זה יקרה.

    כרגע ואך ורק על סמך מה שעובדתית הוא עשה בקריירה, הוא לא טוב מאנדרוס טאונסנד.
    כרגע הוא נראה ווינגר אנגלי טיפוסי, יש לו טונות של כישרון אבל כדורגל משחקים קודם כל עם הראש.
    בניגוד אליו הטענות לסטרלינג היו שהוא לא היה מספיק פיזי ושהמעבר מכדורגל נערים לפרמיירליג היה גדול עליו.

    יכול להיות שהוא יפרח בבורנמות׳, יכול להיות שיהיה ברמה של ווילפריד זאהה ויכול להיות שיהיה כישלון.
    אם היה נשאר אצלנו וככל הנראה לא נותן עונה גדולה הערך שלו היה יורד, עכשיו קיבלנו הצעה שגדולה פי 2 ממה שהוא שווה, יכול להבין החלטה למכור אותו ויכול גם להבין אם ישאר.

    אגב, כשתיהיה סקאוטר נדבר על יכולת גילוי הכשרונות שלך. כרגע אני מסתמך על זה שראיתי אותו קצת הרבה יותר ממך בתור אוהד ליברפול.
     
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    אני עדיין לא מבין למה אתה בטוח שראית אותו קצת הרבה יותר ממני כי אתה אוהד ליברפול.
    תנסה להסביר לי למה אתה בטוח בזה?
    ואני לא רואה את ליברפול בשביל לראות את אייב, אייב כמו כל שחקן של ליברפול לא מזיז לי.
    אני רואה ועוקב אחרי כל הליגה וליברפול בפרט(כולל משחקים של האקדמיה שלכם, אגב, בהזדמנות אוכל לעשות לך קצת הכרות איתה).
     
  12. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    כן, ואני ראיתי את כל משחקי הליגה האנגלית מגילאי 8 עד הבוגרים.
     
  13. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    ברור שלאוג'ו ולמרקוביץ' יש מה להוכיח, גם אינגס ואוריגי הן לא מניות בטוחות. העניין הוא שאתה לא יכול להחזיק 5-6 שחקנים שלכולם יש מה להוכיח, כי בשביל להוכיח את עצמם הם צריכים דקות וריצה בהרכב. אייב לא היה מרוויח כלום מהישארות בסיטואציה שבה הוא נמצא ברוטציה לפחות מאחורי 3-4 שחקנים, התרחיש הסביר ביותר זה שהוא היה מסיים עוד עונה עם 600 דקות פרמיירליג ואז נמכר בחצי ממה שאנחנו מקבלים עכשיו.

    אנשים פה העבירו ביקורת על קלופ אחרי שלא עשה רכש בינואר וגיכחו כשאמר שהוא נותן לשחקני הסגל להוכיח את עצמו - יתכן מאוד שזה עלה לנו בתואר ואולי בהזדמנות לסיים גבוה יותר בליגה - אבל למה בדיוק מופתעים שאחרי שמונה חודשים הוא עושה מה שהבטיח ומוכר שחקן שלא ניצל את ההזדמנות שלו? כשקלופ הגיע לכאן אייב קיבל לא מעט דקות, בחלק השני של העונה הוא ירד מאחורי אוג'ו בהיררכיה וזה לא מקרי. הייתה לו הזדמנות להרשים את המאמן והוא לא לקח אותה, למה שבשנה הבאה יצפה לקבל יותר קרדיט כשאנחנו רק מוסיפים שחקנים חדשים להתקפה?

    אין לי שום בעיה לקבל את זה שבמהלך העונה צריך לעשות אלתורים וחלק מזה אומר גם להעלות שחקנים מהנוער ולתת להם להתגלח על הזקן. זה דבר אחד לגלות בנוער שלך מישהו כמו ראשפורד, ודבר אחר לגמרי לפתוח עונה באופן מודע כשאתה בונה עליו להיות שחקן חשוב למרות שהוא עוד לא מוכן. כמו כן, אני לא רואה אצלו שום אפסייד שאני לא רואה אצל טאונסנד או רדמונד שאנשים פה היו מתפוצצים מצחוק אם היינו מביאים ב-15 מ' פאונד, אז למה זה אמור להיות שונה כאן?
    ללאלנה חד משמעית יותר טוב ממנו בנקודת הזמן הזו. לא קונה את החרטא של "לפחות אייב מנסה לעבור שחקנים" כשהוא רץ עשר פעמים במשחק ראש בקיר לתוך המגן שלו. ללאלנה יש את החסרונות שלו אבל הוא שחקן כדורגל ראוי, אייב ביינתים כשרון-שכונה ששום דבר לא מבטיח שיגיע לאנשהו בקריירה.

    @Walkon אני רק מזכיר שלפני כמה הודעות רשמת ש"יותר מדי פעמים אני מציץ בשרשור הזה ומקבל את ההרגשה שהראש של אנשים עדיין תקוע איפהשהוא ב2012 ולא מצליחים להתרגל למציאות החדשה בשוק האנגלי", אבל אנחנו רואים שגם לך קצת קשה לעכל את המחירים בעניין בנטקה. ;)
    לא חושב שהוא היה ממש גרוע כדי שאפשר יהיה לקרוא לזה כשלון גדול, הוא בכל זאת גירד 10 שערים בעונה שבה היינו נכים התקפית והוא בכלל לא היה באותו ראש עם שאר שחקני ההתקפה שלנו. עבור קבוצות שמשחקות בסגנון ישיר הוא אולי המנייה הכי בטוחה שיש באנגליה ל-15-10 שערים בעונה (שלא נמצאת מחוץ לטווח המחירים שלהם).


    האקו מאשר שהוספנו סעיף buy-back לסיכום עם בורנמות'. לא סביר שנצטרך להפעיל אותו אי פעם אבל מי יודע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/16
    Big Virgil אוהב/ת את זה.
  14. Big Virgil Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/11
    הודעות:
    702
    לייקים שהתקבלו:
    497
    @Coutinho10 אני מבטיח שאם תמשיך להתעקש בסוף הוא יודה שהוא ראה תקצירים מורחבים.
     
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    מסתבר שבנוסף ל15 מיליון פאונד, יש לנו גם סעיף רכישה בחזרה וגם אחוזים ממכירה עתידית. זאת לא עסקה רעה בחישוב קר.

    אבל אני מאוכזב. אני ראיתי את אייב הרבה (מניח שיותר מרוב חברי הפורום). הפוטנציאל שלו גדול מאוד. הוא מהיר מאוד, חזק מאוד, יש לו דריבל טוב ובעיטה חזקה בשתי הרגליים. נכון, יש לו ליקויים במשחק שלו אבל הוא בסה"כ בן 20.
    אני בקיץ שעבר אמרתי שלא צריך למכור את סטרלינג כי גם ככה לא ננצל בחכמה את הכסף.
    אני גם עכשיו הייתי מעדיף שאייב יישאר.

    הוא יותר טוב ממרקוביץ'. מרקוביץ' לא עולה על אייב אפילו לא בפרמטר אחד. אפילו לא אחד. גם בלי אייב, אני מוכר את מרקוביץ' בלי למצמץ.
    אני גם מעדיף את אייב על לאלאנה. אני משוכנע במאה אחוז שאם אייב היה לבן ולאלאנה שחור, אז היו מתלוננים על האינטליגנציה של לאלאנה ולא של אייב (לא מדבר בהכרח על חברי הפורום). לדעתי לאלאנה לא פחות טיפש במשחק שלו מאייב. אייב גם תכלס יותר אפקטיבי.

    אוריגי הוא חלוץ, שיישחק חלוץ.

    אוג'ו הוא פוטנציאל גדול, אבל למה הוא בכלל רלוונטי? למה אם יש פוטנציאל גדול אז צריך לוותר בשבילו על פוטנציאל אחר?

    אנחנו הולכים להכניס הקיץ משהו כמו 70 מיליון פאונד רק ממכירות. הרבה הרבה מתפנה גם מבחינת משכורות. בלי להתייחס בכלל לרווחים הגדולים מאוד שיש לנו משידורים, חסויות וכו', צריך להיות לנו הרבה מאוד כסף הקיץ לרכש. המטרות הידועות כרגע (ובטח זה שלא מצליחים להחתים אותם) זה פשוט לא מתקבל על הדעת.

    מקווה מאוד שמישהו שם יתעורר כי חוזה חדש לקלופ (לא שאני מתנגד) ומה שמדברים בינתיים מזכיר לי את שחר שאומר על רוני לוי שהוא הרכש הכי טוב של חיפה.

    לא יודע מה ראוי בלאלאנה. חוץ מזה שהוא שחקן אלגנטי והוא עובד קשה על הדשא, אני אשכרה לא רואה בו שום תועלת. ממש כלום.

    טוני גומז עומד לחתום על חוזה לשנתיים. לדעתי זה הפרוספקט בעמדת חלוץ הכי טוב שהיה לנו כבר שנים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/16
מצב נושא:
הנושא נעול.