ליברפול 2015/16: ימי קלופ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    "אייב גם תכלס יותר אפקטיבי" - care to explain?

    אני לא רואה שום דבר במספרים שתומך בזה, ולא במראית העיניים שלי. שניהם מתסכלים כל אחד בדרכו שלו. אייב הולך עם הראש בקיר לתוך שחקנים וללאנה מסתובב סביב עצמו ופעם ב... מוסר טוב, אני לא יודע למה אתה כל כך מעדיף את הראשון כל עוד הוא עושה את זה באחוזי הצלחה איומים.
    וזה בכלל בלי לקחת בחשבון את העבודה ההגנתית והלחץ שללאלנה עושה, תרומה התקפית נטו.
     
  2. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    מלו, ההצעה של פאלאס לא קשורה כרגע לטירוף של השוק האנגלי, יש פה משהו חריג. כמה שאוהבים לצחוק על ההצעה של לסטר על טרוי דיני למשל, דיני זה שחקן חשוב לווטפורד ואחרי עונה טובה, היא לא רוצה למכור ולא צריכה את הכסף. כל אלה דברים שמשפיעים על ערך של שחקן - בנטקה אחרי עונה בינונית עד גרועה, נחשב על ידי הרוב לפלופ, לא נספר ע"י קלופ וברור לכולם שגם אם יישאר הוא יהיה שחקן שולי ושאנחנו מעדיפים למכור.

    על הנייר הכל מתחבר כאן לעוד מכירה של פלופ בחצי מחיר ממה שרכשנו אותו, אבל פאלאס באה ושמה על השולחן כמעט את כל מה ששילמנו עליו. זה לא סביר, אני חושב שאנחנו עומדים להרוויח בגדול מהרצון של פאלאס לבצע איזה החתמה גדולה ומתוקשרת, סוג של הצהרת כוונות, ומהרצון שלהם לסגור את זה מהר. אני לא חושב שאף אחד אחר יציע על בנטקה משהו שקרוב לזה.

    אז כן, לסגור את זה מהר ולצחוק כל הדרך לבנק.
     
  3. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אם התכוונת לטירוף של השוק האנגלי במובן של השחקן האנגלי אז לא הבנתי אותך קודם, טעות שלי. אני חשבתי שהכוונה הייתה בכלל לכל העסקאות שמתרחשות באנגליה הודות לסכומים ההזויים שנכנסים מזכויות שידור, במצב כזה אני לא רואה הבדל גדול בין דיני ואייב לבנטקה ואיגהלו. בשני המקרים מדובר בקבוצות שבעבר הקרוב שיא ההעברות שלהן עמד על 10-15 מ' פאונד ועכשיו הן מוכנות לשלם גם פי שתיים על שחקנים רציניים. נכון שבמקרה של שחקנים אנגליים הדרכון מוסיף למחיר אבל לדעתי העלייה המובהקת קשורה בראש ובראשונה להסכמי זכויות השידור החדשים, ועכשיו אולי גם לירידת הפאונד כתוצאה מהברקזיט.

    בכנות, אני לא חושב שהעונה האחרונה אמורה להדליק תמרור אזהרה עבור פאלאס או כל מי שחושבת לגעת בבנטקה. זה היה ברור שהוא לא מתאים לשיטה אבל הוא לא הראה לרגע שהוא לא מקצוען, לא נחוש לעבוד והוא גם גירד כמה גולים חשובים בהזדמנויות שקיבל. אם בעונה כזו הוא הגיע ל-10 שערים (9 בליגה) אני חושב שפארדיו יכול להיות מאוד מעודד, זה לא מובן מאליו שחלוצים שעוברים עונה לא פשוטה עדיין מסיימים עם תפוקה סולידית.
     
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    אני מסתמך על העיניים שלי. אין שום תועלת בלאלאנה וגם לא יכולה להיות כי הוא שחקן מאוד שלילי והוא שחקן התקפה. אין לו שום תכלס במשחק.

    אייב סוחט עבירות, אייב מאיים על השער טוב יותר, אייב נותן אופציה של מהירות שלאלאנה לא. והכי חשוב, לאייב יש אפסייד גדול משמעותית.
     
  5. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    לזכותו של אייב יש לאמר שהוא שחקן די ישיר וחיובי (כמו רוב הקיצונים האנגליים בגילו). זה היה מאוד מרשים בגיל 18 כשהוא היה עובר מגנים עם כוח מתפרץ, אבל כשמפסיקים לעשות לו הנחות ומצפים לראות גם תוצר סופי רואים שהוא מאוד מאוד לא יעיל.
    העובדה שהוא כמעט תמיד מנסה ללכת ב-1 על 1 שווה משהו רק אם הוא מצליח לייצר מצב מסוכן, אבל לרוב הוא סתם נכנס עם הראש בקיר או מאבד את הכדור למתפרצת של היריבה. כשזה קורה 4-5 פעמים במחצית ואנחנו מאבדים פוזשן בגלל הנסיונות שלו, בחיי שאני מעדיף סביבון שמדי פעם מכניס כדור עומק טוב במקומו.

    לגבי מאיים על השער טוב יותר וסוחט עבירות אני לא בטוח שזה מדויק, לא קשה לבדוק את זה בסטטטיסטיקה. אכן נותן אופציה של מהירות, אבל שוב, בעייני זה חסר תועלת אם אין לזה end product. אם הוא ישתפר בתחום הזה אולי הוא יגיע רחוק יותר מללאלנה. בכל מקרה, לא סביר שבליברפול היינו יכולים להרשות לעצמנו לתת לו להשתפר לאט-לאט בלי לפגוע בהישגיות של המועדון. חובת ההוכחה היא עליו בכל מקרה, הוא זה שעובר לבורנמות' בזמן שללאלנה בליברפול.
     
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    היתה לו רק מחצית אחת כזאת (שאני זוכר בכל מקרה) שהיתה באמת רעה בקטע של איבודי כדור.

    לא רוצה לראות את לאלאנה בכלל. לרוץ הרבה לא פקטור בכלל מבחינתי וזה כל מה שהוא עושה. שחקן התקפה שנותן גול פעמיים בעונה כשגם לבשל הוא בקושי מבשל.
    אייב לפחות מנסה לייצר משהו. לאלאנה הוא דאונינג משודרג.
    אני חושב שלאייב יש פוטנציאל להפוך לקשר התקפי ברמה טובה מאוד, אחד שמייצר שערים באופן קבוע. הוא ככל הנראה מגיע למאמן טוב שבתקווה יוכל להוציא את זה ממנו.

    איזה הישגיות בחייך. חותם שגם עם לאלאנה לא נגיע לשום מקום וזה שחקן בשיא הקריירה שלו.
     
  7. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    בבדיקה זריזה ללאלנה העונה יש 8+7 בכל המסגרות בערך פי 1.5 דקות מאייב (4+4). לא שמדובר פה בנתונים להתגאות בהם, אבל אם ללאלנה חסר תועלת אז גם אייב חסר תועלת.

    בכל מקרה, עכשיו מאנה הגיע ואמור להוריד אותו לספסל, ואנחנו אולי נביא עוד חלוץ במקום בנטקה. אייב היה צריך המון מזל כדי לקבל את אותה כמות דקות שקיבל העונה.
    אני מאחל לו בהצלחה בבורנמות' אבל זה ממש לא מובן מאליו שיגיע אפילו לאן שללאלנה הגיע. יכול לגמור כקיצוני האנגלי התורן שעובר בין ניוקאסל, נוריץ׳ ו-ווסט ברום.
     
  8. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    לאן לאלאנה הגיע? אם רודג'רס לא טיפש הוא שחקן בסוטון (שאמנם קבוצה טובה, אבל אמצע טבלה קלאסי באנגליה).
     
  9. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
  10. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    גם אני מעדיף את אייב על מרקוביץ' וכנראה גם על לאלאנה. ועדיין אפילו אם התחרות שלו תהיה רק מול מאנה, בעונה ללא אירופה לא יהיו לו כאן מספיק דקות בשביל לעשות את קפיצת המדרגה שהוא צריך לעשות. צריך לזכור שגם מילנר שיחק לא מעט בכנף בעונה האחרונה ויכול להיות לפניו ברוטציה. אייב צריך מקום קבוע בהרכב כמו שקיבל סטרלינג כאן בגיל 18 בשביל להתבגר במשחק שלו, 15 מיליון זה הכי גבוה שנוכל לקבל עליו. מפה זה רק ילך ויירד. הסעיף של הרכישה בחזרה הופך את זה מעסקה כדאית לכדאית מאוד.

    מטריף אותי איך שמותחים אותנו עם סאקו. אמרו שהחלטה סופית תהיה אתמול. עכשיו שוב לחכות עוד כמה ימים?
    איך המועדון לא מתלונן על זה? פשוט ביזיון שאנחנו צריכים לחכות ככה בשביל לדעת אם לקנות בלם או לא.
     
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,994
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    כתבתם פה המון הודעות מאז שהתחברתי בפעם האחרונה אז אני בטח אחזור על כמה דעות שכבר היום פה אבל אין ברירה כי לקרוא הכל עכשיו ייקח לי הרבה זמן.
    על אייב - לא רציתי את העסקה עד ששמעתי שיש סעיף קנייה בחזרה, אם הסעיף הוא על 25-30 מ' פאונד ולא משהו לא ריאלי כמו 100 אז אני בעד העסקה עכשיו. לדעתי כישרון טוב מאוד, לא הלך בעונה האחרונה אבל הייתי נזהר מאוד מלוותר עליו. אני גם בעד העסקה רק אם הכסף הזה הולך לרכש, כמו שזה נראה ומרגיש לי אנחנו נסיים את העונה בפלוס ובשביל פלוס יותר גדול לא הייתי מוכר אותו.
    אגב, אני מצידי הייתי מריץ את אייב כמגן שמאלי גיבוי למורנו או אפילו ראשון, יכול להצליח שם אם יעבדו איתו על זה.
    על בנטקה - קלופ לא אוהב אותו, בשביל מה יש להשאיר אותו? יש פה התלבטות בכלל? רכש מצויין לפאלאס, מכירה מצויינת לנו, רק שייסגר.
    על רכישות - אנחנו מתקרבים למשחק נגד ארסנל ועדיין לא הבאנו קשר, צריכים להתחיל להזדרז.

    עכשיו קראתי את ההודעות,
    לגבי לאלאנה מול אייב - אייב יותר נועז, אבל אני מסכים שיש בעייה קשה עם התכליתיות שלו. אני זוכר המון דריבלים שלו, שכן הצליחו, והסתיימו בכדור רוחב סתמי שכנראה הוביל לקרן או לחוץ לטובתנו. ז"א גם כשהדריבל שלו מצליח זה לא מביא תפוקה. במשך תקופה ארוכה אחוז קטן מאוד מאוד של הדריבלים שלו בכלל הצליחו. יש איתו בעייה. לאלאנה לדעתי שווה סגל אצלנו, הוא צריך להיות שחקן שעולה מהספסל בד"כ ופותח כשיש חיסורים. אייב בינתיים עם כל הרצון הטוב היה רוצה להיות בסטטוס של לאלאנה.

    מרקוביץ' נראה לי כמו שחקן מאוד חלש, אני חושב שאכלנו שם לקרדה כשהאמנו להייפ סביבו. צריך להיפטר מהשחקן הזה כל עוד מישהו יכול עוד לחשוב שהוא שווה משהו. אם אין לו שטח פנוי הוא רע.
    מעדיף את לאלאנה ואייב עליו.

    אגב לגבי השוק של אייב ו15 מ', הם מכרו את מאט ריצ'י ב12 מ' פאונד לניוקאסל....אני לא כזה מופתע שאייב מתומחר ב15.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/7/16
  12. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אתה כותב ששווה לנסות את אייב כמגן שמאלי במקום מורנו בסיטואציות מסויימות. זה נראה לי כמו אלתור מעניין אם אנחנו מגיעים למצב כמו באמצע עונה החולפת, כשמורנו לא מספק את הסחורה ואין לנו גיבוי אחר. אבל איך היית מקבל את זה אם מחר קלופ היה יוצא לתקשורת ומסביר שאנחנו לא מביאים מגן שמאלי כי יש לנו את מורנו ואת אייב?
    אני יודע שהייתי משתגע מחוסר האמביציה הזה.

    יש צורך במגן? לך לשוק ותביא את המגן הכי טוב שזמין שם. רודריגז, הקטור, ברטרנד, אנאערף.
    לא רואה הצדקה להביא פוטנציאל כמו צ׳ילוול כרגע, ועל אחת כמה וכמה לא רואה הצדקה לחסוך ולשמור את אייב כאופציה הזו. הקיץ זה הזמן שבו בונים את הקבוצה בצורה אופטימלית, יש כסף, אז אין סיבה שנסתפק באלתורים במקום לעשות רכש רציני.
     
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,994
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    אני מסכים איתך. אני פשוט מעדיף אלתור של אייב על פני רכש אלמוני.
    אני חושב שקלופ תופס ממורנו יותר ממה שרובנו תופסים ממנו. הוא רוצה להביא מגן שמאלי שיהיה ברור שהוא משני למורנו ולא תחרות של neck to neck. במקרה כזה...הייתי הולך עם אייב כממלא מקום שם.
    את כל הפלוס הזה שנצבור מהמכירות הייתי שם כרגע על הקשר 50-50 הכי טוב שאפשר להביא בשוק, חלוץ מוביל במקום בנטקה וקשר אחורי שיהיה גיבוי לאמרה.
     
    Mellow29 אוהב/ת את זה.
  14. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    הייתי מבין אם היית אומר מגן ימני, למה שמאלי ?
    על פניו יש לו כושר וחוזק, את הווינג בק אצל רוג׳רס עשה לא רע וכן הוא שווה ניסיון, אבל כמגן ימין ולא בשמאל. הייתי מעביר את קליין לשמאל לפני, אייב במילא לא יודע להגן (לפחות לא כמו אחד שגדל כמגן) ולתת לו לשחק בצד ההפוך שלו שזה קשה אפילו יותר להגן שם זה לא נראה לי כמו החלטה טובה.
     
  15. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    לא יודע, לי כל הקונספט נשמע מוזר, כאילו לנסות למצוא לאייב מקום בכוח. הוא קיצוני עם נתונים פיזיים טובים מאוד וקבלת החלטות לא משהו, בגלל שיש לנו שניים-שלושה שחקניו לפניו בעמדה צריך לשנות לו את העמדה?
    הוא צריך לעבוד על זה במקום עם פחות לחץ ודרישה לתוצאות, פחות תחרות על העמדה, מנג'ר יחסית מודרני ואת כל זה הוא יקבל בבורנמות'. שיהיה לו בהצלחה, אני בספק אם אי פעם ה-buy back הזה יהיה רלבנטי אלינו אבל מאחל לו שכן יממש את הפוטנציאל.

    אני מסכים שקלופ מחזיק ממורנו (למען האמת, גם אני מאמין שיש לו פוטנציאל רציני), אבל אין שום סיבה שאנחנו נסיים את הקיץ הזה עם +40 בהוצאות, בלי למכור אף שחקן באמת משמעותי כמו בשנתיים החולפות, ולא נעשה את המיטב כדי להתחזק. הכסף צריך לצאת על משהו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.