הליגה הצרפתית 2016/2017

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏11/8/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    חדשות מרעישות מכיוון מארסיי שצפויה לעבור בעלות במהלך השבוע הבא, ע"פ הדיווחים מרגריטה לואי דרייפוס הגיעה להסכם עם איש העסקים הלוכסמבורגי ז'ראר(או ג'רארד או חרארד?) לופס והצעד הראשון של הבעלים החדש צפוי להיות מינויו מחדש של המאמן הארגנטינאי הנערץ בדרום צרפת מרסלו ביאלסה שלא קיבל את נבחרת ארגנטינה. אם ביאלסה יגיע כנראה שפראנק פאסי שפתח את העונה עם 1 מ-6 ישאר בצוות המקצועי, אל לוקו ביאלסה מתכנן להביא איתו לא פחות מ-6 שחקנים חדשים, לא ברור אם יגיעו עוד בחלון ההעברות הנוכחי או שיצטרפו בינואר.
     
  2. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    Nigel de Jong,

    סיקור מדהים. נהנתי מאוד לקרוא.

    ---

    • דאנטה חתם רשמית בניס. רכש מרשים, בהחלט ירד ביכולתו בשנים האחרונות אבל עדיין שחקן טוב.


    • מקווה שיש אמת בדיווחים על החלפת הבעלים במארסיי, ביזיון מה שהולך שם.
     
    Nigel de Jong אוהב/ת את זה.
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    כמה מילים על המחזור השני:

    1. את ההחמצות של קבאני מול מץ כבר ראינו, זה היה המשחק(הרשמי) הראשון של קבאני בפ.ס.ז' בעידן פוסט-זלאטן והאורוגוואי היה מזעזע מול השער. למרות שחסה ובן-ערפה הגיעו ויכולים לשחק בשפיץ אני לא חושב שיש לקבאני תחרות אמיתית על העמדה והעונה הוא יצטרך להוכיח שהוא יכול להיות החלוץ המוביל של פריז בהיעדרו של זלאטן, בליגה זה פחות יורגש ואת התפוקה ירצו לקבל ממנו בצ'מפיונס. מי שכן נמצא בכושר הבקעה נהדר הוא קורזאווה, 3 משחקים 3 שערים למגן השמאלי הפורח של פריז. במץ אפשר לציין את תומא דידיון השוער הצעיר שלמרות יציאה מוזרה בשער של קורזאווה נתן משחק טוב מול סוללת הכוכבים של אמרי.

    2. כתבתי בשבוע שעבר על ההופעה הטובה של סן-מקסימאן נגד פריז ובשבת הוא המשיך איתה בדרך לניצחון בכורה מרשים של באסטיה 0-3 על לוריאן. נראה שהווינגר שמושאל ממונאקו הולך להיות בעל הבית של באסטיה בהתקפה, הוא יכול לשחק באגפים כמו שראינו נגד פריז וגם כשחקן חופשי כמו מול לוריאן, הדריבל שלו מצוין ובשבת הוא סיפק את השער הראשון בבעיטה אדירה לחיבורים מחוץ לרחבה. גם אנזו קריבלי המושאל מבורדו עשה מה שהוא יודע הכי טוב ונגח פעמיים לרשת(וגם החמיץ פנדל). בלוריאן הפסידו את המשחק בשבוע שעבר בגלל אדום טיפשי של טורה וגם בשבת שוב אדומים מיותרים של אנדונג וז'אנו פגעו בקבוצה של ריפול שפותחת את העונה רע מאוד עם 0 מ-6.

    3. בורדו הגיעה לדרבי דה לה גארון מעודדת אחרי הניצחון היפה על סנט אטיין בשבוע שעבר אבל אם נשפוט ע"פ על המשחק האחרון לא הרבה השתנה מהעונה שעברה. ההגנה שוב רעה מאוד ושוב חוסר יציבות משווע לקבוצה מבירת היין, מסוגלים לנצח ושבוע לאחר מכן לקבל בראש. אני לא יודע מה בדיוק המצב עם קראסו אבל גורבנק צריך לחשוב על פיתרון בשער, עם ז'רום פריור הצעיר כל הגבהה לרחבה היא חצי שער, הוא גם נראה קצת נמוך ובינתיים 4 מתוך 6 השערים שספגה בורדו הגיעו מנגיחות קלות מאוד של שחקני היריבה, מול נוגח כמו ז'וליאן זה בכלל לא כוחות. אצל טולוז כנראה שכחו מהעזיבה של בן-יאדר כי ברייטוייט לוקח יפה אחריות בהתקפה, צמד יפה שלו עם בעיטה חופשית שמזכירה את אלה של בן-יאדר. בינתיים פתיחה מצוינת שלהם 4 מ-6, תיקו בולודרום וניצחון ענק על היריבה הגדולה.

    - חמישה שערים לאחר שני מחזורים ולקאזט ממשיך להעלות את המחיר שלו אולי לקראת מעבר אפשרי עד סיום החלון, ליון בינתיים ראשונה.
    - מארסיי בפתיחת עונה רעה כמו אשתקד תמשיך להחזיק אצבעות להגעתם של הרוכש החדש וביאלסה, עם פאסי האפור קשה לי לראות את העונה שלהם הולכת לכיוון חיובי.
    - פתיחה מצוינת לקומבוארה בגנגאן למרות משחקים לא קלים על הנייר מול מונאקו ומארסיי, לוקא דו מתגלה כרכש מצוין במרכז השדה.
    - סנט אטיין ממשיכה את המומנטום מהניצחון בטדי עם ניצחון בכורה העונה עם הרכב חצי משני מול מונפלייה, דילן סן-לואי הצעיר במשחק הבכורה שלו בליגה במדי סנט אטיין מבקיע, אולי נראה אותו שוב בחמישי נגד בית"ר.
     
    Franco ו-Die Werkself אוהבים את זה.
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    האוהדים בסטאד ולודרום תלו לפני המשחק שלט בו היה כתוב "גרמתם לנו כבר לשנוא אתכם אחרי שני מחזורים, עצה: תנצחו".
    השחקנים בלבן-תכלת שמעו להם ורשמו ניצחון ראשון עונה 0-2 על לוריאן שמצידה עם 0 מתוך 9, פתיחת העונה הרעה ביותר בתולדותיה בליגה הראשונה. קאבלה בבעיטה חופשית יפה וגומיס לאחר מבצע אישי מרשים הכריעו את המשחק, למארסיי יש הרכב לא רע אבל אין עומק כי הספסל מלא בעיקר בצעירים והם יהיו חייבים להתחזק בעוד מספר שחקנים עד סיום החלון. היום למשל ראינו את משאש ולייה איסקה בהרכב, שחקנים צעירים ומוכשרים אבל הם יתקשו לרוץ עונה שלמה בקבוצה לחוצה כמו מארסיי שממשיכה לחכות לרוכש שיביא איתו את ביילסה שיביא איתו מספר שחקני רכש.

    כמה חדשות:
    - סופיאן בופאל הכוכב של ליל בדרך לסאות'המפטון של קלוד פואל, הסיינטס ישלמו לליל 20 מיליון יורו(4 מיליון בונוסים), בופאל מחר יעבור את התעלה בדרך לבדיקות רפואיות.
    - עוד לפני שעברה את בית"ר צירפה סנט אטיין שני שחקני חיזוק משמעותיים לסגל, ז'ורדן ורטו מאסטון וילה והנרי סייבה מניוקאסל, שניהם באים בהשאלה.
    - פסז' נפרדת משאריות בסגל. בנג'מאן סטאמבולי שעבר עונה מאכזבת ולא מפתיעה בבירה נמכר לשאלקה, סיריגו עובר בהשאלה לסביליה ובאהבק יושאל לעונה נוספת, הפעם לפסקארה האיטלקית.
    - טולוז הייתה אמורה לצרף את אולה ג'ון מבנפיקה אך ההולנדי חתם לבסוף בוולבס והסגולים קנו במקומו את ג'ימי דורמאז השבדי מאולימפיאקוס.
    - מילאן ביסבאץ' חוזר לצרפת, הבלם הותיק מצטרף למץ שחשקה בו לאורך כל הקיץ ותהיה התחנה החמישית שלו במדינה.
    - מאריו באלוטלי לצרפת? ע"פ מספר דיווחים החלוץ הוצע לנאנט(שסירבה) ולניס שעשויה להחתימו, ואם כבר ניס אז לאחר ההחתמה של דאנטה בקבוצה מהריביירה רוצים להחזיר לסגל את קרלוס אדוארדו שנתן עונה מצוינת לפני שנתיים ובעונה האחרונה שיחק בערב הסעודית.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    דקה 42 בדיז'ון: ליון מובילה 1-2 נראית טוב, מגיעה ללא מעט מצבים וכמה דקות קודם לכן לקאזט הבקיע את השישי שלו בשלושת המחזורים הראשונים. אבל אז לקאזט יורד במפתיע לכיוון חדר ההלבשה כנראה בגלל פציעה/חשש לפציעה, ולבואנה עוד הספיק להיכנס לפני המחצית אבל עם הבאזר דיז'ון מצליחה להשוות ובמחצית השניה ליון נראית כבר הרבה פחות טוב והמארחים עם חצי שעה אחרונה מצוינת רושמת ניצחון בכורה 2-4 (רביעיה ראשונה של דיז'ון בליג 1) גדול על סגנית האלופה שצריכה לעשות חושבים בכל מה שקשור למשחק ההגנה שלה - אנקולו היה צריך לקבל אדום במחצית הראשונה והוא חייב תודה לשופט שריחם עליו, מאפו נראה שיכור, והמגנים לא מגנים. כבר שבוע שני חוגגים לליון על האגפים והפעם זה הסתיים גם בארבעה כדורים ברשת.

    הדברים החיוביים בליון הם שלקאזט פתח את העונה נהדר, כרגע זה נראה שהוא ישאר אלא אם כן תגיע הצעה מטורפת.
    מאקסוול קורנה נראה כמו לקאזט של לפני כמה שנים שעוד שיחק באגף, יש לו הרבה כוח, מהירות וכישרון ונראה שברגע שהכל יתחבר ויהיה יותר תכליתי לליון יהיה שחקן-שחקן ומחליף ראוי ללקאזט. ולבואנה אגב נראה כמו הצל של עצמו.

    בדיז'ון משחק מצוין לטבארס בהתקפה, אנקולו ומאפו לא הסתדרו איתו וגם סמאריטאנו עד שיצא עשה הרבה צרות וגם בישל יפה את השער השני.
    דיוני נראה לא קשור לרמה, המחליף שלו ליס-מלו, שחקן בית אלמוני עם יופי של שער.
    אני הייתי בטוח שדיז'ון תיפול בגדול במשחק הזה כי ליון חגגו עליה במחצית הראשונה אבל יופי של ניצחון בכורה.
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מעניין יהיה לראות את מאמאנה משתלב עכשיו, למרות שיכולת לא טובה של ההגנה לכאורה מקרבת אותו לדקות משחק, בתור שחקן לא בשל שאולי צריך עוד להתאקלם אתה לא רוצה להתחיל לרוץ אם הגנה לא טובה מסביבך.

    לא ראיתי השבוע את קון, אבל הילד קראמו קיבל עוד פעם הרכב. אדם, כתוב משהו על ההופעה שלו באיזשהו אתר צרפתי?
     
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    ציון 6 בעיתון :)
    כמעט הבקיע במחצית הראשונה אבל פגש את הקורה, הוחלף בדקה ה-70 והמחליף שלו הרווה באזיל הבקיע את השני של קון וגם קיבל מחמאות על כך ששינה את המשחק לטובה. אוהדי קון משבחים את קראמו, טוענים שהיה טוב מאוד אתמול, הרבה תנועה וניסיון ליצירת מצבים, ציינו גם לא מעט איבודי כדור טיפשיים שלו אבל סולחים לו בגלל הגיל והכישרון.
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    גם במשחק שאני ראיתי היה לו כדור בעמוד/משקוף, אז אחרי מהלך אישי מצוין. נמשיך לעקוב :)
     
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    טוויסט בעלילה, מארסיי תימכר לאיש העסקים האמריקאי פרנק מקורט תמורת 40 מיליון יורו. העסקה תיסגר ככל הנראה רק במהלך החודשים הבאים כך ששינוי מיידי לא נראה.
     
  10. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    @Nigel de Jong

    אדאמה טראורה ממונאקו עוד פצוע ?
     
  11. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    לא, פתח בהרכב במחזור השני.
     
    Drama2 אוהב/ת את זה.
  12. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    אם ראית את המשחק, איך הוא היה נראה ?
     
  13. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    @Drama2 עוקב אחריו מאז המונדיאליטו? :)
     
  14. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    http://www.saintsfc.co.uk/cms_images/player/sofiane-boufal-five-things-news148-3278710_613x460.Xxx

    בופאל בסאות'המפטון.
    ליל סימנה כבר את המחליף ופועלת ע"מ לצרף את נעים סליטי מרד סטאר הפריזאית.
     
  15. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    אמור להיות ההאזרד הבא לא?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.