מחזור 2 בליגת העל: מכבי שוב מנצחת, 0-0 בין הפועל ת"א לב"ש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Butragueño, ‏26/8/16.

  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לא היה כזה ברור שייגמר תיקו.

    אני ראיתי דברים טובים אתמול ובמשחק מול חיפה, למרות ה1/6.
    ההגנה אחלה בינתיים. שמרנו על רשת נקייה ב4/6 משחקים עד כה.
    הקבוצה מניעה כדור יפה.

    אני סומך על גוטמן שיידע להכניס לקבוצה הזו משחק התקפה נורמלי יותר, כזה שמייצר מצבים.
    כשזה יקרה, הפועל תהיה קבוצה טובה באמת.

    האכזבה הכי גדולה עד כה זה גורובסוב.
     
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    היה מביש לראות את אלי גוטמן מסמן לשחקני הפועל תל אביב בסוף ליפול ולמשוך זמן, כאילו אנחנו במשחק גביע מול קבוצה בליגה תחתונה.
    ההרכב שלנו אתמול, ביחד עם העייפות מסלטיק, היה משחק קלאסי להפועל ת"א לנצח בו. כמו אחרי התיקו 0 - 0 בטרנר מול מכבי חיפה בשנה שעברה, גם אחרי התיקו הנוכחי אני אטען שזה מלמד בעיקר על החולשה של היריבה שלנו, שאפילו בהרכב שני שלנו על גבול השלישי ירדה לבונקר במחצית השנייה במטרה להוציא נקודה מהמשחק.
     
    yakar אוהב/ת את זה.
  3. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,804
    לייקים שהתקבלו:
    6,464
    הפסקה השניה נאמרה בצחוק אני מניח...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,804
    לייקים שהתקבלו:
    6,464
    מול היוונים וסלטיק זה אתם הייתם אדירים(במקרה השני אני בהחלט חושב כך) ואתמול זו היתה העליבות של היריבה?
    סתם כדי לנסות להבין איך זה עובד.
    או שפשוט יש לך משהו נגד הפועל ת״א שגורם לך הנאה מיוחדת להקניט אותה ולספר לנו הודעה שניה או שלישית כמה היא עלובה?(כנראה רק כי לא הצלחתם לנצח... משום מה יש לי תחושה שאם הברזילאי היה כובש בסוף שער נצחון דווקא היה לך נוח להחמיא להפועל על משחק טוב).


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    amn ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  6. yakar Member

    הצטרף ב:
    ‏4/10/07
    הודעות:
    887
    לייקים שהתקבלו:
    269
    את האמת ,הקרדיט הגדול ל30 דק' הראשונות הטובות של הפועל תל אביב מגיע לברק בכר.
    עלה עם 2 חלוצים , ועם בוזגלו מתחת לחלוץ. מערך שבכלל לא עבד. בגללו תל אביב השתלטה בקלות על המשחק. אחרי שהוא שינה את זה וסימן לבן שהר לרדת לאגף , ולבוזגלו לאגף השני. המשחק עבר לשליטה מוחלטת של ב"ש.

    אי אפשר לשחק נגד חוליית הקישור המעובה של ת"א ככה.

    זה דבר אחד לשחק עם מחליפים שפחות מתואמים , ועוד לבלבל אותם עוד יותר עם מערך שהם לא מכירים.
     
    rivaldo ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    מסכים חלקית.

    גם אתמול וגם נגד חיפה, יכלתם לצאת עם שלישייה ברשת. הבלם הזר (סימיץ'?) היה טוב מאוד אתמול, אבל גוטליב נגיד? כמעט סידר ללוסיו גול אחריי שלא הרחיק כדור טוב וסידר מצב לברזילאי שהיה צריך לדחוק את הכדור ממטר אבל איחר במאית השנייה ובגלל זה הכדור עבר ליד הקורה. היו כמה מצבים טובים אתמול לב"ש, הטוב שבהם היה בעיטה של בוזגלו מתוך הרחבה שחלפה סמוך לקורה והייתה חייבת להיות לפחות במסגרת לדעתי.

    אז למה מסכים חלקית? כי לצד הירידה על גוטליב (גם ורטה לא מרשים בלשון המעטה), הבעיה של הפועל היא הקישור האחורי, וזה תקף גם לבית"ר. מאוד קל להגיע לאיזור הרחבה של הפועל, וכשיש שחקנים כמו וואקמה, בוזגלו ושהר ממול, אז זו סכנה ממשית גם אם מרכז ההגנה עומד נכון. אז או שאביחי ידין יכנס לעניינים ויתן מענה הגנתי בקישור, או שגוטמן צריך לחפש גם לשם שחקן. גורובסוב לא נראה שחקן ברמה, לפחות כרגע.

    ובכללי נראה שלוקח לבאר שבע זמן להיכנס למשחק.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    בניגוד לחלק מאוהדי הקבוצות האחרות בפורום, שבגלל הקנאה להצלחת הפועל באר שבע קשה להם לפרגן להצלחה האירופאית שהשיגה, ההודעות שלי מגיעות דווקא מהכיוון ההפוך, וזה האכזבה מהמצב שמועדון כמו הפועל תל אביב הגיע אליו.
    מילא אנחנו, בלי מליקסון, בלי אוגו, בלי ברדה, בלי מגן שמאלי ראשון, כשטוני, סהר וראדי מוגבלים למחצית, כשאפילו מחליף כמו גאדיר לא כשיר (הגענו כבר ל - 8 שחקנים חסרים/לא כשירים ל - 90 דקות?) כשאנחנו כמה ימים אחרי מאמץ גדול מול סלטיק, אפשר עוד להבין למה לא הצגנו יכולת כמו שאנחנו מציגים בדרך כלל.
    אבל הפועל ת"א, במשחק הבית הראשון שלה העונה, עם איצטדיון מלא מאחוריה, עם סגל מלא ובלי משחק מול מועדון כמו סלטיק כמה ימים קודם, איזה סיבות יש להפועל ת"א להראות כל כך רע ולהיכנס לבונקר כל המחצית השנייה?

    זוכר שכאשר כתבתי את אותה ביקורת על מכבי חיפה לאחר 0 - 0 בטרנר, היו כאן חלק שהגיבו בסגנון שלך, שבגלל שלא ניצחנו אני בוחר לא לפרגן לחיפה.
    זוכר מקרה דומה גם לאחר משחק גביע הטוטו מולכם בקיץ שעבר, שגם שם ציננתי את ההתלהבות, ואפילו במשחק ההפסד שלנו מול עכו.
    בכל מקרים למעלה, תרצה או לא, איבדנו נקודות בגלל בעיות אצלנו, כשהיריבות בכל המקרים לא מתעלים לרמה גבוהה ואי אפשר ללמוד מהנקודות שהיא לקחה מולנו כלום ושום דבר.

    אז אני חוזר על עצמי שוב, ומוכן שתזכיר לי שוב את ההודעה שלי בסוף השנה, בלי שינוי משמעותי בהפועל תל אביב, במיוחד בכל הנוגע ליצירתיות, הם שוב לא יהיו פקטור בליגה שלנו ושוב יהיו במרחק ניכר מאיתנו וממכבי ת"א.
    בשביל לסגור משחק כמו שגוטמן סגר אתמול מול ההרכב השני שלנו לא צריך להיות הפועל ת"א עם איצטדיון מלא ותקציב לא קטן בכלל, אפשר גם להיות רעננה ולהגיע לאותם תוצאות.

    מהפועל ת"א, עם מאמן כמו גוטמן על הקווים, עם איצטדיון מלא, עם תקציב גדול, עם שאיפות להיות פקטור השנה, הציפיות הם שונות לגמרי. עם הרכב מלא אנחנו מנצחים אותם בקלילות אתמול, הם הציגו רמה מאוד נמוכה של כדורגל, ובמחצית השנייה פשוט איבדו כל מסירה שנייה מה שאפשר לנו לשלוט במשחק ולהגיע להזדמנויות של לוסיו ובוזגלו בסוף המשחק למרות היכולת החלשה שלנו אתמול וההרכב החסר.
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,804
    לייקים שהתקבלו:
    6,464
    לגבי סעיף 1-
    הרכבים חסרים זה כבר מזמן זה לא משהו שאני מתרגש ממנו.
    לפעמים קבוצה באה בהרכב חסר ונראית הרבה יותר טוב מאשר עם ההרכב הראשון.
    עולים שחקנים מחליפים וצעירים עם המון רצון ואמביציה, מצד שני תחושה שבגלל ההרכב החסר יהיה קל יותר- והתוצאה במקרים האלה לא פעם מפתיעה.

    לגבי המשפט המודגש- יאמר לזכותך שאכן כך היה. לא חושב שמישהו התלהב יתר על המידה מנתניה חוץ מהתקשורת שכבר סימנה אותנו לפליאוף עליון. זוכר שאתה אמרת לאחר המשחק הזה שנתניה חלשה(התחושה שלי היא שזה באמת היה כדי לצנן את ההתלהבות וגם אתה לא חשבת שזה יהיה עד כדי כך גרוע).
    לי האסימון ירד בשלב יותר מאוחר- אבל כשהוא ירד הוא ירד עד הסוף וגם מחמזה בארי ומישצ'נקו שיש אנשים שהתלהבו- אני טענתי שהם רחוקים מלהלהיב אותי ואם הם השחקנים היותר טובים אצלנו- המצב שלנו קשה מאוד!

    לגבי סעיף 2-
    זו תהיה הפתעה עבור רוב קהל הכדורגל בישראל אם הפועל ת"א תהיה בצמרת הגבוהה השנה ולא תהיה במרחק דו ספרתי מאליפות.
    הציפיות נובעות בעיקר מהערכה לאלי גוטמן שכבר עשה בעבר מהפך כזה בהפועל ת"א- מקבוצת תחתית לצמרת גבוהה. לא בטוח שהוא יכול לשחזר את זה במציאות הנוכחית.
    אני אישית מאמין שהפועל ת"א תהיה בפליאוף עליון. אם הכל יתחבר לה היא אפילו יכולה להפתיע. לא הייתי שופט אותם כל כך מהר.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפועל לא משחקת נגד מסי-סוארז-ניימאר ולא כל בעיטה לשער היא גול. באר-שבע לא הייתה טובה אתמול. סימיץ' בלם ברגע האחרון והפתיע אותי, המצב של בוזגלו היה קורץ, זה נכון, ועדיין. לאף קבוצה בליגה חוץ ממכבי אין את האיכות של באר-שבע גם אם היא לא משחקת באותה תשוקה ועולה בהרכב משני. הקישור האחורי שלנו בסדר, הוא פחות דומיננטי משל יתר הקבוצות גם בכלל איכות השחקנים וגם בגלל החיבור. בית"ר רצה עם אותו קאדר כבר זמן רב. אני חושב שגורוסוב הוא פרווה, מסכים איתך(אתמול היה מצב במחצית הראשונה שהפועל הייתה עם עורף דליל וגורוסוב היה חייב לסגור את ההתקפה הזו לפחות בפאול. אין לו את זה) ובן רייכרט שלפחות רץ יותר צריך לשחק במקומו. כנראה שגם נגד מכבי חיפה אנחנו עדיין לא יכולים לשחק יותר התקפי אבל נגד 'רוב הליגה' הייתי עולה עם שובושיץ' באמצע ולא בקו ועם שגיב.

    לדעתי באר-שבע טעתה בהרכב שהעלתה. ראדי שיפר משמעותית את המשחק שלה, היא הייתה מסודרת יותר. בראון מאוד איכזב למשל וגם שבתאי. אבל על טוני נאווקמה לא הייתי מוותר, בטח לא במצב כזה, כשברור שיש משתנים כמו עייפות מנטאלית וקבוצה סבירה ממול שתגיע כדי להתגונן.
    מצד שני הפועל הייתה לא רעה וטובה יותר מבאר-שבע במחצית הראשונה, היו לנו חצאי מצבים. הפועל עדיין לא יודעת להשתמש בחן עזרא ואני מאמין שמשחק ההתקפה ישתפר במעט. שווים פלייאוף עליון כי הליגה פח. באר-שבע ומכבי? רק עם משקפת.
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,803
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    לדעתי בעלים שאפתניים לא היה משאיר שחקן כמו קינן בקבוצה. גם אל עביד לא היה מגיע. אז זה לא היה בצחוק.
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,804
    לייקים שהתקבלו:
    6,464
    כולם מדברים כאן כל הזמן על נושא הכושר הגופני והפיזיולוגי וכמה צריכים להביא לארץ אנשים מחו"ל כדי לשפר את העניין הזה ואני טוען שצוות זר זה לא הוקוס פוקום וגם בארץ, במדינה שיש לה צבא כמו שיש לנו שמביא ח'ברה לכושר גופני מטורף- יש את הידע ואנשי המקצוע שיודעים להכין ספורטאים מבחינה פיזית.
    אמנם הפועל ב"ש הביאה פיזיולוג ספורט זר אבל הצוות הוא בלי שום ספק ישראלי- והפועל ב"ש היום מבחינה פיזית ומבחינת כושר גופני רמה אחת מעל הליגה. קבוצה אירופית לכל דבר! גם שמעתי כאן כל מיני ביקורות על דרור שמשון וכל מיני חירטוטים- שורה תחתונה- צוות ישראלי מוכשר בראשות ברק בכר שהוא בסך הכל מאמן בלי יותר מידי ניסיון(ההיגיון אומר שבעוד 5-10 שנים הוא יהיה מאמן יותר טוב)- ויש תוצאות!!!
    הפועל ת"א אתמול נפלה מהרגליים. שחקנים של הפועל ב"ש שחלקם משחקים משחק שמיני ותשיעי ועשירי ב- 30 הימים האחרונים- נראים פשוט נהדר!
    צוות ישראלי כמעט לחלוטין!!!
    אז כן אפשר!!!
     
    yakar אוהב/ת את זה.
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,804
    לייקים שהתקבלו:
    6,464
    כשיורדים לרמה שמדברים על הקשר של הבעלים במשחק ספציפי זה לא רציני. לפי איך שכתבת את זה היה נשמע כאילו שחר לא שמר אתמול טוב בהגנה.
     
  14. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpl1/v/t1.0-9/14192158_413555542148336_9020939935233626010_n.Xxx?oh=c644c8c768e9de124c5a9e0ce1adc8e7&oe=583AF197&__gda__=1480149275_c7933097fcd31d5436332063fd0b1270

    רב"ש רואה מה ש(כמעט)כל אוהדי בית"ר הספיקו לראות ומוריד את מורי "המצוין" לספסל.
    גם בנש, אודל ואבוחצירה פותחים בהרכב.
    ראלי מורחק ולא בסגל, שכטר ולידור כהן ירדו לספסל, בריהון בסגל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/8/16
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    שלוש החוליות החלשות מהמשחקים האחרונים לא בהרכב, נקווה שלא נגלה כמה חדשות כאלו.