ליברפול 2016/17

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏8/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    זה הדבר הכי פחות הזוי בלייפציג, כל ההרכב שלהם זה הרכב של ריג'נים בפוטבול מנג'ר.
     
    שי, אלעד ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  2. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,940
    לייקים שהתקבלו:
    2,333
    אני מתכנן להשתחרר מהצבא בסוף אפריל ולנסוע למשחק האליפות מול מידלסברו באנפילד ב21 למאי.
    כיוון שזו הולכת להיות פעם ראשונה שלי בהחלט במשחק של ליברפול אשמח להיעזר בניסיון שיש כאן לאנשים עם כמה שאלות:

    1. מה הזמן הכי נכון לסגור את הדיל? (מבחינת מחירים וזה שלא יהיה סיכוי שהתאריך של המשחק פתאום זז).
    2. חברות נסיעות מומלצות.
    3. טיפים לעיר ליברפול וטיפים נוספים.
     
  3. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    :grinning:
     
    Gianzola ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  4. Big Virgil Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/11
    הודעות:
    702
    לייקים שהתקבלו:
    497
    1. ברגע שמודיעים על שידורי הטלוויזיה אפשר להיות בטוחים שהמשחק לא יזוז, זה קורה בד"כ בערך חודשיים לפני המשחק. מהרגע הזה נכון לסגור את הדיל. למרות שאם אני לא טועה משחק סוף העונה לעד נשאר קבוע כי כולם משוחקים במקביל והוא גם ככה לא משודר באנגליה (שבת ב1700 שעוננו), תוודא אותי על זה.
    לגבי רכישת כרטיסים, בהנחה שאין לך חבר באנגליה שיכול לעזור לך להשיג כרטיסים ובהנחה שזה באמת יהיה משחק אליפות תצפה לשלם הרבה מאוד כסף.

    לי היה ניסיון טוב העונה (זה היה משחק חוץ שלנו באמרייטס) עם בחור ישראלי שגר בלונדון ומוכר כרטיסים. אני יכול לנסות לקשר אותך אליו. תפנה אלי בפרטי אם אתה רוצה.

    2. אני מניח שבחברת נסיעות התכוונת למשהו בסגנון איסתא כדי לסגור חבילה ? זה בטוח הרבה יותר יקר. כרטיס תקנה בנפרד וטיסה בנפרד. אם אתה גמיש ואין לך בעיה להעביר כמה ימים באנגליה או אפילו לקפוץ לויילס אז אתה יכול לקנות כרטיסי טיסה כבר בזמן הקרוב ולמצוא מחירים מעולים. momondo.com הוא דוגמא לאתר טוב וזול לסגור טיסות. יש עוד כמה כאלה.

    3. טיפים תקבל יותר קרוב למועד האירוע ;) חפרתי מספיק.
     
    owen11111, Rushie, Mellow29 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,767
    מין:
    זכר
    אתה רוצה להגיע לדרגת אלוף בצה"ל?
     
    SerieA ו-Rushie אוהבים את זה.
  6. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,323
    לייקים שהתקבלו:
    5,815
    אולי הוא בן 8.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  7. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    בגלל שזה המשחק האחרון (AKA משחק האליפות), אני לא חושב שיש סיכוי סביר שהתאריך או השעה ישונו. זה תמיד ב-15:00 שעון אנגליה ותמיד במקביל בכל המגרשים. אני לא יודע אם התאריך הוא סופי אבל משער שכן - היתרון הוא שאתה יכול לנסות להזמין כרטיסי טיסה מראש ובכך למצוא מחירים טובים יותר (איזיג'ט), החסרון הוא שזה משחק אחרון לעונה והביקוש לכרטיסים אמור להיות יחסית גבוה, במיוחד אם יהיה לנו על מה לשחק במחזור הזה.

    בכל מקרה, ההמלצה הכי משתלמת היא באמת לפצל טיסה וכרטיסים ולדאוג להכל באופן עצמאי ונפרד - הקאץ' הוא שלא כ"כ פשוט להשיג כרטיסים אם אתה לא מכיר שם אף אחד. במקרה כזה אולי לא תהיה לך ברירה אלא לסגור איזשהו דיל לטיסה+כרטיס למשחק אצל סוכנות כלשהי. אולי שווה לך גם לבדוק בפייסבוק של חוג האוהדים הרשמי של ליברפול בארץ, הם מקבלים הקצאות ל-X כרטיסים מהמועודון בחלק ממשחקי הבית. גם אם מאוחר מדי להרשם לעונה הזו, יש שם הרבה מאוד אנשים שיכולים לקשר אותך לאנשים אחרים שמוכרים כרטיסים.

    טיפים לעיר ליברפול זה באמת תלוי לגבי תחומי העניין שלך, אבל באופן כללי יצא לי לשים לב שלא מעט אוהדים שטסים למשחקים עושים את זה בנסיעה ביום אחד ממנצ'סטר או לונדון, ולדעתי זה די מפספס את החוויה. העיר הזו מעניינת מספיק כדי להישאר שם כמה ימים לפחות, הרבה יותר ממנצ'סטר (לפחות לדעתי). תקנה כרטיסים ל-legend tour באיצטדיון - לא ביום של משחק, זה עולה כפול מסיור רגיל אבל לשמוע את הסיפורים מאגדות מועדון זו חוויה אחרת לגמרי. אני עשיתי את הסיור עם פיל תומפסון וזה היה סיור+מופע סטנדאפ בכרטיס אחד, הבן אדם אדיר.
     
    Rushie אוהב/ת את זה.
  8. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    תמיד ביום ראשון. התאריך והשעה שרשומים באתר (א', 21.5 15:00) לא צפויים להשתנות.
     
    Scouser Tommy ו-Big Virgil אוהבים את זה.
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,652
    לייקים שהתקבלו:
    18,524
    לא ראיתי את המשחק וגם לא ממש תקציר מסודר.

    אני שוב אכתוב על הגיס החמישי לוקאס. נמשיך להחזיק את האפס הזה במועדון כ"גיבוי" (גם לזה הוא לא מספיק טוב) והוא ימשיך לשחק לא מעט. נגד לידס בגביע הליגה הוא בסדר (חוץ מהמצב היחיד לגול שהיה להם כל המשחק והגיע בדקה השלישית באופן ישיר אחרי טעות כפולה שלו) אז בכיף שיהיה. אפשר לא להחזיק מסאקו אבל זה שהוא במילואים ופאקינג לוקאס ממשיך להסריח על הדשא כבר 10 שנים זה לא יאומן.

    גם לוברן מקבל הרבה מאוד מחמאות מהאוהדים שלנו באופן כללי. "שחקן אחר מאז שקלופ הגיע". הוא גרסה פחות מוצלחת של סקרטל. יש לו פה ושם משחקים טובים זה נכון (אבל לא מצוינים וכאלה כן היו לסקרטל) אבל הטעויות קריטיות של איבוד עשתונות משום מקום הן פשוט הרבה יותר מדי תדירות אצלו. זה לא רציני לשחק עם מישהו כזה באופן קבוע. את הפאניקה שלו הוא משדר על כל הקבוצה.

    קאריוס נראה רע מהרגע הראשון. אמנם הגיע שיפור מסוים בתקופה האחרונה אבל הכל יחסי. המועדון הזה הוא בדיחה בכל הנוגע לרכש כבר הרבה שנים אבל שום דבר לא מייצג את זה נאמנה כמו עמדת השוער. כמות הליצנים שהעמדנו בעמדה כל כך קריטית בעשורים האחרונים היא בלתי נתפסת.
    ראיתי אותו מעט מאוד בגרמניה אבל לא נפלתי. הוא בטח לא עשה רושם של עילוי. באנגליה הוא נראה עוד פחות טוב.
    ההשוואות לדה-חאה כל כך מגוחכות - "גם דה-חאה לא הרשים כשהגיע לאנגליה". אני לא חושב שהוא היה כזה גרוע, הוא לבטח הראה גם דברים מבטיחים. עד עכשיו לא ראיתי שום דבר מרשים בקאריוס. לא שוט סטופינג, לא משחק רגל ובטח שלא משחק גובה.
    כמובן שדה-חאה הוא גם דוגמה אחת לשוער שהתחיל לא טוב והפך אדיר (כשמלכתחילה נחשב לכישרון ענק ולא סתם עוד שוער צעיר). כמה עוד דוגמאות כאלה יש לנו? וכמה יש לנו של שוערים שהתחילו גרוע והמשיכו גרוע?

    זה שהנדרסון לא מנהיג ולא מסוגל לשחק תחת לחץ רשמתי פה כבר לא מעט. אני מסתמך פה על מה שרשמתם כי לא ראיתי אבל אני מבין שבשלב מסוים ספגנו גול מטעות גדולה, נלחצנו בלי שום סיבה והם התחילו ללחוץ. הנדרסון יהיה מהראשונים שיגדיל את הלחץ הזה כי הוא יעיף בפאניקה כל כדור שיגיע אליו. הוא לא מסוגל לשחק את התפקיד הזה ברמה גבוהה אבל כנראה שקלופ לא מסכים (או שחושב שעד שיוכל לעשות רכש מתאים זה מה יש). הוא בטח לא אסון כמו שני הליצנים והאפס שציינתי קודם.

    בקשר לשוער אני מיואש. לא נראה לי שיגיע שוער רציני למועדון הזה בעתיד הנראה לעין. התקווה היחידה היא שקאריוס ישתפר באופן ממש ממש דרסטי (או שיקדמו מהר מאוד מישהו מהנוער כי יש לנו שם כמה שוערים עם מוניטין דיי גדול).

    את לוברן אני מסוגל "לבלוע" כבלם שלישי רביעי אבל למען השם שיביאו בלם ברמה בינואר.

    על השלישי אני לא יכול להגיד יותר כלום. אני רואה את השם שלו בסגל ועולה לדשא ופשוט נהיה לי רע. אני ממש ממש שונא אותו וזה נטו מבחינה מקצועית. לקלופ מגיע להפסיד כי הוא מתעקש לתת לדקל קינן הברזילאי דקות משמעותיות. ככה פשוט.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  10. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,590
    לייקים שהתקבלו:
    1,266
    מין:
    זכר
    אם כבר מדברים על קאריוס-לוברן-לוקאס.

    1.לוקאס, אין מה להגיד עליו, הסמל של הבינוניות של השנים האחרונות, לא יכול לראות אותו משחק במדים שלנו, אפילו שיש לו משחק סביר הוא פצצה מתקתקת, כלכך הרבה רגעים רעים עברתי בגללו שאני לא מצליח לחשוב על אחד ספציפי, זה ממש טיפה אוכל אותי שאומרים שהוא דמות בחדר ההלבשה, פעם זה היה סטיבי וקרא, היום זה לוקאס.
    אבל מה שממש מצחיק, מי שזוכר שהוא חתם בעונת 2007/08 הוא הגיע בתור קשר עם אוריינטציה התקפית בכלל, השחקן הצעיר ביותר שזכה בכדור הזהב של הליגה הברזילאית שתותחים כבדים ביותר זכו בו (קאקא, טבז, רוביניו, ורבים וטובים אחרים). ואיך שהוא הפך לקשר אחורי רע שעם הזמן ניהיה בינוני, והכי הכי מצחיק, הבחור הזה היה המחליף של אלונסו כי רפא לא ספר את אקווילני.

    2. לוברן, לוברן שייך לזן של שחקני בטחון, כשהם על הגל הם אדירים, כשהם לא אז..ממש לא. לוברן הוא שחקן כזה רק הרבה יותר קיצוני.
    לא מסכים עם זה שלא היו לו משחקים מצוינים, היו לו גם היו לו. הבעיה שלו זה מה קורה כשהוא יוצא מ"הקמפורט זון" כמו כשקרה נגד בורנמות' שפתאום לא שיחק לצד אחד שקט כמו מאטיפ. בתור בלם פותח הוא לא יציב בעליל, אבל בתור בלם שלישי, שבמקרה הצורך נכנס להרכב לצד בלם שקט ואיכותי, הוא יכול להיות נפלא. ההשוואות לסקרטל אגב לא נכונות מצד שניהם, סקרטל בלם שהתחיל נהדר עד הפציעה נגד סיטי ב2008/9 ואז הדרדר בצורה רצינית עד שהגיע דלגליש וייצב אותו יחסית אבל עדיין תמיד היה בלם פאניקה שמלחיץ את כל ההגנה. ורק מרחיק כדורים רוב הזמן בלי מחשבה. לוברן מצד שני, התחיל על הפרצוף אצלנו, דווקא בגלל הפאניקה ששרה על ההגנה בזכות סקרטל והיה לו קשה מאוד להתייצב, רק לאחר שקלופ הגיע וסקרטל יצא מההרכב לוברן התחיל להתאושש, ובניגוד לסקרטל, לוברן הוא בלם שמנסה לקדם משחק ולא רק להרחיק כדורים סתם, אז הרבה יותר קל לראות איבודי כדור שלו ממסירות רשלניות או נגיעות מיותרות כי הוא מחפש את המסירה הנכונה.
    מסקנה: בלם פותח - לא לא, בלם שלישי - אחלה בחלה

    3. קאריוס, אח לוריס קאריוס, מה יהיה, טוב, קודם כל נתחיל מגרמניה, שני עונות אדירות הוא נתן שם, לא פחות מזה, נבחר לשוער השלישי בטיבו בליגה. לקח יחסית די הרבה פנדלים, שלט ברחבה, שוט סטופר טוב מאוד, ומשחק רגל טוב. כל זה בגרמניה, כן?
    ואז הוא הגיע לליברפול ו...שבר את היד, אחרי שקיבל אישור מגרמניה לא להגיע למשחקים האולימפיים בריו בשביל להתחיל את העונה בליברפול כמו שצריך, ובסוף יצא קירח משני הכיוונים.
    קאריוס זה מקרה קלאסי של שוער בלי בטחון בכלל, אפשר לראות את זה עליו, הוא בלחץ. ולמה הוא בלחץ? כי אף אחד לא ציפה לכזאת עונה מאיתנו, ציפו לעוד עונת מעבר, שתגמר במקום 5 אבל תוביל לשיפור הקבוצה כקבוצה, להתמעת השיטה בצורה אבסולוטית יותר והכנת השחקנים טוב יותר מבחינה פיזית, אף אחד לא ציפה שכל הפוקוס יהיה עליו בצורה כזאת שהוא משחק תחת זכוכית מגדלת כזאת עצומה. לשחק עם דבר כזה, זה כמו עוד 20 קילו על הגב, ההשוואות לדה חאה חצי נכונות, כי שניהם היו נחשבים ממש כשרונות גדולים שנתנו עונות יפות במועדונים קטנים יותר (עם כל הכבוד לאתלטיקו של אז) ולדה חאה לקח איזה שנה וחצי - שנתיים לצאת מהשוק ולהתחיל להופיע.
    אבל זה לא אומר שקאריוס לא צריך להתחיל להתאפס על עצמו, הוא מוכרח ומהר. שוער זה עמדה סופר קריטית, ואם רוצים להרוויח שוער ענק לשנים רבות, צריך להתמודד עם החבלי לידה, שאצל דה חאה היו עדינים יותר כי גם שיחק הם הגנה הרבה הרבה יותר טובה.
    דרך אגב שאני משתמש בדה חאה כדוגמא, זה לא בגלל שאני חושב ששניהם יגיעו לאותה רמה, זה בשביל הדוגמה שכל שחקן שוער צעיר צריך זמן הסתגלות הרבה הרבה יותר גדול.
    נכון הוא עושה שטויות, אבל הוא צריך זמן ובטחון, אל תקברו אותו עדיין.
     
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,652
    לייקים שהתקבלו:
    18,524
    אם הבעיה של קאריוס היא שיש עליו הרבה פוקוס, אז מה לעזאזל חשבנו שהבאנו אותו? אנחנו אחד המועדונים הגדולים והמתוקשרים (והלחוצים) בעולם. לשוער שמשחק במועדון כזה צריך להיות קרח בורידים.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,274
    לייקים שהתקבלו:
    16,139
    הלוואי והייתי חושב שהבעייה שלו היא ביטחון. הוא נראה כמו שוער שחסר לו את יסודות התפקיד של שוער בכלל.
    מצד שני, גם פירמינו נראה כמו איזה שחקן לא קשור בתחילת הקריירה שלו אז לכו תדעו.
    העניין שכרגע קאריוס פשוט עולה לנו ביוקר, אם יש כזאת בעייה להכשיר שוער צעיר אז היה אפשר להביא 2 שוערים, גם את קאריוס וגם שוער ותיק יותר, הותיק היה משחק אצלנו וקאריוס היה מושאל לקבוצה באנגליה ומתגלח.
    אי אפשר להגיד הבאנו שוער צעיר עכשיו נתגלח כולנו עונה שלמה ואז בקיץ לספר לקוטיניו שהוא לא צריך לעזוב לברצלונה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  13. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,341
    לייקים שהתקבלו:
    7,489
    לא ראיתי שציינו את זה פה אבל ג'ויס צייץ אתמול שמאטיפ לא נוסע לאליפות אפריקה, מצוין.
     
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,652
    לייקים שהתקבלו:
    18,524
    אפשר לשלוח במקומו את לוקאס?
     
    Gianzola ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  15. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    לאוהדי ליברפול בפורום הזה יש נטייה לפסול שחקנים מהר מאוד. יכול להיות שזה חלק מתרבות האהדה המודרנית וכולנו חוטאים בזה, איכשהו פה זה בא לידי ביטוי ביתר שאת. אני לא מתרשם מקאריוס עד כה אבל ממה שאני ראיתי יש עם מה לעבוד. יכול להיות שזה ייקח כמה חודשים, יכול להיות שזה לעולם לא יקרה, מה שבטוח הוא שאחרי שליש עונה לא פוסלים אף שחקן אלא אם כן מדובר במגמת ירידה ארוכת שנים.
     
    Die Werkself, Coutinho10 ו-Rushie אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.