Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
     
    golding אוהב/ת את זה.
  2. מגןימני Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/12
    הודעות:
    251
    לייקים שהתקבלו:
    168
    תן לסמית' קרדיט כשמגיע לו. הוא נתן כמה זריקות ממש יפות.

    כל הכבוד לצ'יפס, אבל אני לא מכור עליהם מהמשחק הזה כמו כל ההשתפכויות. היה כמה פלייז של אינצ'ים שהיו יכולים לשנות את המשחק לחלוטין (ההסתבכות של קופר למשל, זה היה באסט בקאברג' שהיה נכנס לאנדזון אם הוא לא היה פתאום נותן ריצת דונלד דאק ). חוץ מזה, יותר מדי נקודות מספשל טימז ומהלכים הגנתיים, זה לא דבר שאפשר לסמוך עליו.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  3. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    המחצית הראשונה של סמית הייתה הטובה ביותר שראיתי ממנו מאז ההזייה בפלייאוף מול הסיינטס. אשכרה הואיל לזרוק את הכדור לעומק ותיקתק מהלכים קריטיים שהעלו את הצ'יפס ליתרון משמעותי שהם לא איבדו עד סוף המשחק. בחצי השני הוא כבר נזכר מי הוא והסריח את המגרש לאורכו ולרוחבו אבל למזלו קאר והרסיברים של אוקלנד הסריח אפילו יותר.

    מסכים לגבי השורה התחתונה וגם אני לעולם לא אהיה מכור על קבוצה שאלכס סמית הוא ה-QB שלה אבל אני חוגג כל ניצחון והישג של אנדי ריד כאילו אין מחר כי העבודה שהוא עושה באירגון הזה כבר שנה רביעית היא אדירה וגובלת בניסים. זה לא רק הפוטבול שהוא מצליח להוציא מבינוני מת כמו סמית, זה הפרסונל ובעיקר הזהות של הקבוצה. אין משחק שלהם העונה שראיתי ולא גיליתי איזה שחקן חדש שלא שמעתי עליו שצץ משום מקום ועשה מהלכים (דוגמאות מהראש של כאלה שהוא מצליח להוציא מהם משהו על בסיס קבוע - נונייז, סורנסן, מיצ'ל, זמבו, ג'יימס אושנסי. שנה שעברה אלה היו ספנסר וור, צ'ארקנדריק ווסט, אלברט ווילסון) .הוא יודע לזהות כישרונות, לא מפחד לקחת Red Flags כמו טייריק היל, מרקוס פיטרס, ספנסר וור ומיישר להם את הראש. אין ספק שהם לא משחקים פוטבול אטרקטיבי וסקסי וכמראה לא ישחקו לעולם אבל איכשהו הם תמיד מהנים. אותי לפחות.
     
  4. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  5. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    רציתי גם להצטרף אליכם לחגיגות הניצחון של הצ׳יפס, הזריקות המוצלחות הראשונות לעומק בקריירה של אלכס סמית׳ והסיכויים שלכם ללכת all the way.
    אבל אז קראתי הבוקר שהשחקן מס׳ 1 בהגנה הנפלאה שלהם, דריק ג׳ונסון, קרע את גיד האכילס. הוא כבר לא ישחק יותר העונה. וכולנו יודעים שעם כל הכבוד לסמית׳, טייריק העבריין וקלסי - הצ'יפס נשענים על ההגנה שלהם.

    נצטרך למצוא darling אחרת שאולי תדגדג קצת את בריידי בפלייאוף
     
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    תמיד יהיה לנו את מקארתי וטומלין. ומקאדו. יהיה בסדר.

    :sm_crybaby2:
     
    Nigel Winterburn אוהב/ת את זה.
  7. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,329
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    יש קלישאה כזאת שהקבוצות שבאמת רוצות להצליח צריכות שיהיה להן לא את הפותחים הכי טובים אלא את ה-35 עד 53 הכי טובים. בין אם זה נכון ובין אם לא, זה מאוד בולט בשלבים האלו של העונה ובפלייאוף עצמו כשבערך כל הקבוצות סובלות מפציעות של סופרסטארים ו/או חוליות שלמות חסרות. ואפילו כשלא, עדיין שחקנים שוליים יותר יכולים לעשות את ההבדל כמו שבאטלר למשל עשה בזכייה האחרונה של הפאטס. יש התמקדות מטורפת בסופרסטארים למרות שכולנו יודעים עד כמה פוטבול משחק עמוק. וברור שפציעות כמו של גרונק וארל תומאס זה לא פשוט שחקן אחד תותח פחות וזה בעצם פגיעה במערכת שלמה שהיכולות של השחקן החסר מאפשרות פריחה שלה - ועדיין, כל יומיים מישהו אחר נפצע ותמיד זה מלווה בתגובות של "הלך על הקבוצה הזאת" וזה קצת מצחיק כשמסתכלים על זה בקונטקסט הרחב שבו רוב הקבוצות מגיעות פגועות מאוד ולכולן יש חסרונות איפשהו ברוסטר (או ברמת האימון).

    כל שנה יש כאן הייפ מטורף סביב הפאטס בחסות ספריוול שעובד חודשים שלמים כדי לנחס אותם, אבל גם הם עם המאמן התותח והק"ב האליל והמערכים היצירתיים (ו/או הלא חוקיים) לקחו בסה"כ סופרבול אחד בארבע עונות שאני עוקב וגם שם זה היה בזכות FUCK UP של ה-OC של היריבה וכשיש להם שני קורנרים סופרסטארים שמחזיקים את החלק האחורי של ההגנה כאילו אין דברים כאלה. כל שנה יש איזה משהו אחר שעוצר אותם ולכו תדעו מה יהיה השנה. בעונה הראשונה (שלי) כולם ידעו שריי לואיס ואד ריד היו ON A MISSION, אבל מישהו ציפה שפלאקו יראה כמו רודג'רס על סטרואידים? עונה אחר-כך לא היה את גרונק וההתקפה הייתה מוגבלת כשההגנה לא הייתה טובה מספיק כדי לחפות על כך מול ההתקפה המפחידה של דנבר. בעונה שעברה זאת הייתה ההגנה של דנבר שהייתה היסטורית מספיק כדי לחפות על דחליל בעמדת הק"ב.

    אז נכון, אין העונה הגנה היסטורית כמו של דנבר של לפני שנה - אבל יש הגנות טובות מאוד עם ק"בים קצת פחות יצורים ממאנינג/אוזויילר. ואין סיאטל עם הגנה מושלמת שכזאת בראשות תומאס ומרשון שפותח אפשרויות לווילסון - אבל לפאטס אין גרונק בהתקפה ואין ריבאס/טאליב בהגנה. לכו תדעו מאיפה ההתעלות תגיע ושל מי. וגם אם פוקסבורו זה שואה, בסופרבול במגרש נייטרלי זה כבר עולם אחר לגמרי. אפילו סיאטל האדירה עם כל הכוכבים בהגנה ומרשון וראסל בטירוף באיצטדיון הכי מפחיד בליגה והמאמן התותח שלהם היו צריכים רצף של ניסים הזויים כדי לגבור על פאקינג מייק מקארת'י.

    פלייאוף זה קסם ובכל שנה יש את משחקי ה"במה לעזאזל הרגע צפיתי". אפילו בהימורים (שהם מאוד מוטים לטובת הקבוצות הגדולות והחזקות כי כולם שמים עליהן כסף) יש כרגע סיכוי שווה לזכייה של הפאטס ולאי-זכייה של הפאטס. אם סתם לתת הערכה אישית? יש יותר סיכוי שהם לא לוקחים מאשר שהם יקחו.

    יהיה אש. חלאס פסימיזם.
     
    sandro ו-אלעד אוהבים את זה.
  8. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    בקיצור, תגיד שאתה מהמר על הצ'יפס וזהו.

    אגב, במהלך המשחק ריד החליף את ג'ונסון בסורנסן, שהוא בכלל סייפיטי, ואחרי מספר מהלכים הוא הראה ניצוצות של ליינבאקר לא רע בכלל. לכו תדעו, אני חושב שבמקרה של הצ'יפס המערכת, ואולי בעיקר החלק ההגנתי, גדולה ומשמעותית יותר מאינדיבידואל אחד, טוב ככל שיהיה.
     
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אחלה כתבה על השלישייה הגדולה של דאלאס.

    The Triplets 2.0
     
  10. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
  11. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    התגובה הרשמית של אליאור היא שבפעם האחרונה שהוא התייחס לדברי ההבל של מל קייפר הדינוזאור הנוכל שעובד עם סוכנים הייתה אי שם בעשור הקודם. אליאור כבר מזמן לא לוקח ברצינות "מומחים" שמקיאים עליו סטטיסטיקות בלי לספק שום קונטקסט. "57.6% דיוק ב-ACC זה בעייתי וקבוצות יפחדו מזה" - מה איכות הצוות המסייע שלו? מה השיטה ההתקפית של פאטרנו דורשת ממנו? איך אחוז הדיוק הזה הושפע מרמת היריבות שהוא פגש? מה בכלל רמת היריבות שהוא פגש?

    בגדול אני לא רוצה להתפרע עכשיו יותר מדי כי ברור שזה סתם קליק בייט שהם היו חייבים למלא בגלל טקס ההייזמן ושניהם (בעיקר מקשיי שהוא קצת יותר הגון ונורמלי) מסייגים בשורה התחתונה שהוא עדיין צעיר מאוד ויש לו לפחות עוד שנה כדי לעבוד על הטכניקה ולהשתפר אז הדברים שלהם לא באמת רלוונטים. אני רק יודע מה העיניים שלי אומרות לי וזה שיש עם מה לעבוד פה. צפיתי במשחק הקשה ביותר שהיה ללוואיוויל העונה מול היריבה האיכותית ביותר שהם פגשו והבחור תיקתק זריקות יוצאות מהכלל מהפוקט והיה ה-QB הטוב ביותר על מגרש שכלל את מי שכנראה הולך להיות בחירת טופ 5 בדראפט הקרוב. כתבתי בעצמי אחרי אותו משחק שהמבנה הדקיק שלו מדאיג, שעבודת הרגליים שלו עדיין לא מספיק טובה ושהוא מסתמך יותר מדי על הזרוע החזקה שלו. אבל שוב, יש פה עם מה לעבוד, במיוחד אם הוא יגיע ל-OC הנכון שיידע להשתמש בו. הסטריאוטיפ הקלאסי על ה-QB האתלט השחור שצריך לחשוב להפוך לרסיבר או קורנר לא יעבוד בליגה שממשיכה להעניק צ'אנסים ככבר כמעט עשור לדחלילים כמו מאט קאסל וכריסטיאן פונדר.

    ללא ספק מכה קשה להגנה אבל בוא... בוא..... ג'סטין יוסטון ואריק ברי הם עדיין שחקנים טובים וחשובים יותר ממנו ובשנתיים האחרונות יש אפילו קייס לפיטרס ודונטארי פו. מסכים שזו מכה אנושה למצ'אפ הספציפי מול הפאטס כי ג'ונסון הוא הליינבקר הטוב ביותר שלהם במשימות כיסוי והיה אמור לעשות עבודה סבירה על סלוט'ס/RB's שהם היו מבודדים עליו. אני מקווה מאוד שראמיק ווילסון יצליח להיכנס לנעליים האלה מהר כי ממה שראיתי ממנו העונה ובמשחק בחמישי בפרט יש לו את הנתונים. הוא אתלטי בטירוף והשאלה הגדולה היא מה ה-FOOTBALL IQ שלו והאם הוא יוכל להימנע מטעויות מנטאליות שיעלו לקבוצה בריבית במצ'אפ פוטנציאלי עם הפאטס.

    לא יודע אם זה 35-53 הכי טובים כמו 35-53 שצוות האימון יודע איך להשתמש בהם בצורה נכונה ולהסתיר כמה שיותר את המגבלות שלהם. כשגרין ביי נאלצים להסתדר עם הקורנר ה-3 וה-4 בדפט צ'ארט קייפרס (ומקארתי) ממשיך לזרוק אותם ל-ISLAND ודורש מהם לכסות את דשון ג'קסון ו-TY הילטון ב-1 על 1. כשזה קורה בקבוצה כמו קנזס אז הקורנר הזה מקבל עזרה מ-ALL PRO כמו אריק ברי כל המשחק שמחפה עליו בדאבל קאברג' ומפשט לו את המשימה לכיסוי שטח קטן יותר בלי לדאוג שישרפו אותו בראוטים עמוקים. כשלקבוצה כמו הקולטס נפצעים 2 תאקלים פותחים אז פגאנו וה-OC התורן (השנה צ'אדזינסקי) לא יתאימו את הסגנון ההתקפי ויקצרו את הראוטים לרסיברים אלא ימשיכו לקרוא את אותו חרא שגורם לאנדרו לאק להחזיק את הכדור ולקבל פיצוצים כמעט בכל סנאפ. כשזה קורה בקבוצה כמו מינסוטה וה-OC החציל לא מסתגל אז מראים לו את הדרך החוצה באמצע העונה ומקדמים מישהו שכן יעשה את זה וישאיר לקבוצה ולהתקפה סיכוי להוציא מים מסלע.

    בקשר להכפשות המתועבות שגובלות בהוצאת דיבה בקשר לניתוחים הסופר מקצועיים והבכלל לא מוטים רגשית שלי לגבי הפאטס - אני תמיד מסייג שכל ההערכות שלי לגביהם תלויות בבריאות של הטריו בריידי-אדלמן-גרונק. השנה ההערכה הזו התגמשה בגלל משתנה נוסף שנכנס למשוואה - מארטלוס בנט. ההימצאות שלו הופכת את הפציעה של גרונק להרבה יותר נסבלת ואת ההשוואות לכל הכישלונות של הפאטס לאורך השנים בפלייאוף בלעדיו ללא רלוונטיות. לפאטריוטס מעולם לא היה מחליף ברמה של בנט (טופ 5 TE שמביא לשולחן איכויות דומות מאוד לשל גרונק, הן במשחק המסירה ולא פחות חשוב מזה במשחק הריצה עם יכולת חסימה מצויינת) בשנים שהם איבדו את גרונק לפציעה. אין אף הגנה ב-AFC עם הפרסונל ההגנתי לעצור את ההתקפה הזו במתכונת הנוכחית שלה עם כל המיסמאצ'ים לאורך ורוחב המגרש. בטח לא בפוקסבורו.

    אז כן, אני מניח שתמיד אפשר לבנות על ניסים ועל התפוצצויות הזויות של QB's בינוניים ברמה של פלאקו שפתאום ייראו כמו ג'ו מונטנה על סטרואידים אבל זה נראה לי קצת פחות סביר וריאלי מאשר לבנות על הסיכויים הדי סבירים ודי ריאליים של הפאטס לדרוס את ה-AFC החלש הזה בינואר עם יתרון ביתיות. את הריגוש והאש אתה תקבל השנה מה-NFC עם קריסה "מפתיעה ולא צפויה" של הקאובויז, לפחות ניצחון חוץ אחד מרגש של האיש שאת שמו אני לא מתכוון לשאת לשווא ותחיית המתים של גרין ביי (על זה האמת אני לא מתחייב אבל אלה בדרך כלל הדברים שקורים לדוחים כמו מקארתי). שמעת את זה כאן לראשונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/12/16
    Nigel Winterburn אוהב/ת את זה.
  12. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    http://www.up2me.co.il/images/95855126.Xxx


    בשעה טובה, כל שבועות החופש מאחורינו ואפשר להיכנס רשמית לישורת האחרונה של העונה, עם המחזור ה-14, שיימשך ביום ראשון.
    במוקד הסדרה הראשונה: בפאלו נגד פיטסבורג, וושינגטון בפילדלפיה והקולטס מארחים את יוסטון.
    במשבצת המאוחרת, טמפה ביי מחכה לניו אורלינס והסיהוקס יוצאים ללמבו פילד.
    ההיילייט יגיע במשחקים המרכזיים: בסאנדיי נייט, ניו יורק ג'איינטס - דאלאס ובמאנדיי נייט, ניו אינגלנד - בולטימור.
    להלן רשימת המשחקים המלאה לשבוע ה-14 - תהנו !



    משחקי יום ראשון (11.12):

    20:00: בפאלו בילס (6:6) - פיטסבורג סטילרס (5:7) ; שידור ישיר ב-METV
    20:00: טנסי טייטנס (6:6) - דנבר ברונקוס (4:8)
    20:00: פילדלפיה איגלס (7:5) - וושינגטון רדסקינס (1:5:6)
    20:00: מיאמי דולפינס (5:7) - אריזונה קרדינלס (1:6:5)
    20:00: קרוליינה פנתרס (8:4) - סן דייגו צ'רג'רס (7:5)
    20:00: קליבלנד בראונס (12:0) - סינסינטי בנגאלס (1:7:4)
    20:00: דטרויט ליונס (4:8) - שיקגו ברס (9:3)
    20:00: אינדיאנפוליס קולטס (6:6) - יוסטון טקסאנס (6:6) ; שידור ישיר ב-FOX וה-HD
    20:00: ג'קסונוויל ג'אגוארס (10:2) - מינסוטה ויקינגס (6:6)
    23:05: סן פרנסיסקו פורטי ניינרס (11:1) - ניו יורק ג'טס (9:3)
    23:25: טמפה ביי בקנירס (5:7) - ניו אורלינס סיינטס (7:5) ; שידור ישיר בערוץ ספורט 5 לייב (החל מ-23:40)
    23:25: לוס אנג'לס ראמס (8:4) - אטלנטה פלקונס (5:7) ; שידור ישיר ב-METV
    23:25: גרין ביי פאקרס (6:6) - סיאטל סיהוקס (1:3:8) ; שידור ישיר ב-FOX וה-HD


    * ערוץ ספורט 1 יעביר החל מ-23:05 את הרד זון (כמו ערוץ הקיבוץ באלופות).


    יום שני (12.12):

    3:30 בלילה: ניו יורק ג'איינטס (4:8) - דאלאס קאובויס (1:11) ; שידור ישיר בספורט 5+ וב-FOX (וה-HD)


    יום שלישי (13.12):

    3:30 בלילה: ניו אינגלנד פטריוטס (2:10) - בולטימור רייבנס (5:7) ; שידור ישיר ב-FOX וה-HD


    תכינו את הקפה: שני משחקי לילה מצוינים במוקד המחזור ה-14.


    * ערוץ FOX (אפיק 61 בהוט וביס), ערוץ METV (אפיק 150 בהוט, 109 ביס).
     
  13. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,329
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אני מודע למה שאתה מתאר עם השחקנים השוליים וגם הזכרתי את הקטע עם דשון ג'קסון אחרי המשחק מול וושינגטון. זה הורג אותי. אתה שומע את מייקי מייק מדבר בראיונות ואתה מקבל אפס תובנות. תמיד ערימה של קלישאות וסיסמאות ואתה אומר לעצמך whatever, סתם מאמן אפור שנשאר דיפלומטי ולא רוצה לפתוח יותר מדי לתקשורת. אבל אז כשאתה משקלל את זה עם הפעולות/החלטות שלו ושל קייפרס על המגרש אתה קולט שהם פשוט מאמינים בצורה עיוורת בקלישאות והסיסמאות הנ"ל. הקטע עם השימוש בשחקנים שוליים במקרים של מכת פציעות זאת הדוגמה האולטימטיבית. מישהו נפצע? הרי לך הקלישאה הכי נדושה בליגה: next man up. אבל מה? literally. מוציא את הפצוע ומכניס במקומו שחקן נחות. וזהו. בלי התאמות בלי כלום. באים לי עם תבניות מוכנות מראש של מערכים ופשוט מציבים שחקנים מבלי להתחשב בזהות שלהם. כאילו כל השחקנים בעולם הם באותה רמה ומגיעים עם בדיוק אותו סט יכולות. ומה לעשות שזה לא ככה. אז פתאום הכל קורס. ואז מגיעים למסיבת העיתונאים שאחרי המשחק ומייקי מייק עולה לפודיום ו... איזו הפתעה! קלישאה! מה הייתה הבעיה? מילת הקסם כמובן - execution. אמן לך יעשו execution יא קוף אירי מטומטם. למיליון איש לא היו תפוחי אדמה ודווקא המשפחה שלו שרדה.

    והייתי יכול להיות אופטימי אם רודג'רס לא היה כזה אפס מזדיין שעושה הכל כדי לחבל במטרות של הפרנצ'ייז. כולם צריכים להתאחד כדי להחליף את צוות האימון והרוב עושים עבודה מעולה. במיוחד מייקי מייק. עד שבא אדון רודג'רס שמשתין על האוהדים ועל המועדון כולו כי כל מה שאכפת לו זה התהילה האישית ושיהללו אותו שוב פעם על כך שסוחב קבוצה מוכה ואומללה. הוא רק נזק והוא הראשון שהייתי מעיף. מקארת'י עושה עבודה מעולה בלדרדר את הקבוצה ולהוביל לפיטורין של המאמן. כל הכבוד לו. אנשים כמוהו צריך להעריך ולהשאיר בתפקיד כמה שרק ירצו.

    נ.ב.
    דיבור על סופת שלגים ועל כמות שלג שלא הייתה בלאמבו בזמן משחק מאז שנות ה-80. רק על דברים כאלה אני בעד להעביר את כל הפרנצ'ייזים של פלורידה לעיירות אקראיות במונטנה, מישיגן וצפון דקוטה. הביסמרק ג'גוארז זה שם קטלני בעיניי. הפארגו באקנירס לא פחות.
     
    sandro ו-אלעד אוהבים את זה.
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מצחיק, עצוב ובעיקר נכון.
     
  15. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    המילה "execution" היא חולה רעה בספורט הזה. אני באמת לא מבין אם המאמנים האלה עונים ככה כי הם אשכרה חבורה של דבילים, או שפשוט אין להם כח להיכנס למחוזות יותר עמוקים ומזלזלים בעיתונאים ובצופים.

    סעמק איתך ג'ון פוקס.
     
    אלעד ו-sandro אוהבים את זה.