המחזור האחרון בפרמיירליג: No Regrets

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏19/5/17.

  1. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    קוטיניו לא יציב, הוא העונה נתן עונת שיא וגם היא עדיין לא מרגישה כמו עונה של סופרסטאר ואפילו לא קרוב לכך, זה נראה כמו פוטנציאל שמשתפר ומשתפר. אבל לא, הוא לא ממש יציב.
     
    Sir Alex Ferguson ו-Rushie אוהבים את זה.
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    אני אשמח אם תסביר את זה. איפה באה לידי ביטוי חוסר היציבות הזאת?
    האם כל משחק שלו הוא בומבה? כמובן שלא. לא טענתי שהוא סופרסטאר אבל הוא יציב.
    אם אני לא טועה הוא סיים את העונה הזאת כשמבחינה סטטיסטית יש לו שער או בישול בקצת פחות מ90 דקות בממוצע.
     
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    הפציעה מאוד הפריעה לו. הוא היה נהדר לפניה ונהדר חודש ומשהו אחריה.
    בכלל, אני לא רואה אף שחקן באנגליה שנע עם הכדור בצורה כל כך אלגנטית כמוהו וזה משהו שלא בא לידי ביטוי דווקא בסטטיסטיקה. הוא מנהל את המשחק מהר וחכם והוא השחקן הכי טוב שיש לפרוץ הגנה צפופה באנגליה. מעבר למספרים שהוא כן מביא, הוא גם ינפח מספרים של אנשים סביבו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    קוטיניו לא יציב מנטלית, אחרי הפציעה גם כשמבחינת כושר פיזי הוא כבר חזר לעצמו הוא היה חסר ביטחון ולא היה שם כשהיינו צריכים אותו, מה שהחזיר אותו לעניינים להזכירכם היה משחק בברזיל שבו הלך לו מצוין, גם כשחזר מברזיל וכבש הוא לא היה נראה כמו בתחילת העונה ובשני המחזורים האחרונים, הוא כבש אבל לא היה מספיק טוב ולא דחף אותנו לניצחונות לבדו כמו איזה סופרסטאר.

    מבחינתי כרגע הוא ברמה של אדן הזאר פלוס מינוס, מוערך מאוד ועם זאת עדיין לא שחקן שאינו בר החלפה. הסתדרנו יפה בלעדיו כשמאנה (שהוא באמת נראה סופרסטאר בהתהוות ויכול לעשות לקוטיניו שיעורים באיך לגשת לכל משחק מבחינה מנטלית) היה לפני אפריקה.

    בקיצור, לא הוא לא יציב, הוא לא תמיד שם כשאתה צריך אותו וזה היה ככה מהיום הראשון שהוא הגיע, וכן, הוא בהחלט השתפר ומשתפר בנושא הזה מעונה לעונה.

    בעצם, הוא דיי כן יציב, אם מסתכלים עליו בפרספקטיבה של שחקן טוב בפרמיירליג, אבל הפרספקטיבה שלנו היא לשחקן שכביכול הוא הסטאר שלנו וכולם מחכים שיגיע כבר לברצלונה.
    בפרספקטיבה הזאת הוא פשוט לא שם, אבל הפוטנציאל אכן שם.
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    אתה ממשיך לטעון שהוא לא יציב, לא יציב מנטאלית, אבל אין שום תימוכין לזה. מלבד הפציעה וכמה שבועות אחריה (שראו בבירור שהוא לא בכושר מבחינה פיזית והוא גם לא השלים 90 דקות במשך שום משחק) הוא היה טוב מאוד+ כל העונה.

    אתה עוד ממשיך ואומר שהוא ברמה של אדן הזאר ומסיים בזה שהוא בר החלפה...

    אבל על לאלאנה ווינאלדום אתה עף.

    יש לך דרך מעניינת להסתכל על הדברים.
     
  6. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,567
    לייקים שהתקבלו:
    6,996
    מין:
    זכר
    פעם ראשונה שארסנל ויונייטד מסיימות שתיהן מחוץ לטופ 4 מאז 1978/79.
    ארסנל קבעה את מספר הנקודות הגבוה ביותר לקבוצה במקום החמישי- 75. טוטנהאם קבעה את הפרש השערים הגבוה ביותר לקבוצה לא אלופה- 60+.

    תארו לעצמכם עונה הבאה באיירן מסיימת מקום שלישי בשלב הבתים בליגת אלופות, נופלת לליגה אירופית ומדיחה את ארסנל בשמינית.
     
  7. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    מה קשור עכשיו לאלנה ו-ווינאלדום ?
    כן, קוטיניו הוא בר החלפה, הוא לא מה שהיה סוארז בשבילנו ואני לא חושב שאם איזה איסקו נמצא במקומו בהרכב הוא לא נותן לנו את אותם מספרים.
    וכן ההשוואה לאדן הזאר לגיטימית, יש משחקים שהוא גאון ויש את אלה שהוא נעלם, בניגוד לשחקנים כמו סאנצ׳ז או קיין.
     
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    לא הבנתי מה זה אומר "בר החלפה".
    צריך לשמור על השחקנים האלה כדי שהקבוצה תשתפר. ברור שלא נתפרק אם הוא יעזוב כמו שהתפרקנו כשסווארז עבר, אבל מה זה בעצם אומר?
    אסור למכור אותו. כל השנים מכרנו שחקנים וזה הוביל אותנו לעונות בלי אליפות. זה חלק מרכזי מהסיפור.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    ״הוא לא מה שהיה סוארז בשבילנו״. wake up call רציני ידידי, לא זוכר בפרמיירליג שחקן שעושה ככל העולה על רוחו בלי קשר לקבוצה שמסביבו. הנרי ורונאלדו שיחקו בקבוצות אדירות בכל חלקי המגרש, ולא שאני איכשהו בא להוריד מהגדולה שלהם, אבל הם מעולם לא נאלצו להתמודד - בשיאם - עם אותם הכלים שהיו לסוארז. לא היו דברים כאלה ובספק גם אם יהיו בעתיד הקרוב בפרמיירליג. זה חייזר נושך יוצא דופן.

    ברגע שמתחילים לדבר על מונחים כגון ״בר החלפה״ זה הרגע שאתה יודע שאין סיכוי לליברפול להיות קונטנדרית אמיתית. לא משנה כמה קלופ ינסה להפוך את האוהדים מ״ספקנים״ ל״מאמינים״, לעולם לא יהיה לו סיכוי אמיתי לאורך עונה שלמה אם לא יקבל את הכלים המתאימים לכך.

    החיפוש אחר המאנות צריך להתחיל. אתמול.
     
    oranfu ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סיום העונה של טוטנהאם נפלא בעיניי, הארי קיין עם פיניש גדול זוכה בתואר מלך השערים באנגליה עם רקורד מטורף. מעניין אותי האם קבוצות לוטשות עיניים לגבי פוצ'טינו, הן בליגה האנגלית והן בכלל. המסיבה של אוהדי טוטנהאם כפולה ומכופלת אחרי מה שקרה לארסנל. אני מקווה שכמאמר הקלישאה - קבוצה תפתח את העונה הבאה כפי שהיא מסיימת את העונה.

    ג'ון טרי נפרד מצ'לסי וזה די מרגש אפשר לומר, חמש אליפויות זה רזומה יפה מאוד. מעניין לאן קונטה יכול לקחת את הקבוצה הזו בעונה הבאה.

    לפני 20 שנה, עונת הדאבל של 1997/98, העונה בה ונגר החל את הקסם שלו בארסנל - זו הייתה הפעם האחרונה בה ארסנל לא שיחקה בליגת האלופות ועכשיו זה קורה שוב. הוא צריך להתפטר, די, נמאסת. אפילו הפאתטיות הזו של הישענות על הטופ4 כאינדיקצייה חיובית למשהו כבר איננה. ושבטוויטר של הליגה האירופית כותבים 'ברוכה הבאה ארסנל', מה נאמר ומה נגיד?

    מניח שחלק 'יקפצו עליי' כי קשה שלא לחבב את יורגן קלופ, לא מערער על האיכויות שלו כמאמן חלילה וברור שליברפול זה לא גן של שושנים. אבל המקום בליגת האלופות רחוק מלהיחשב הצלחה. לא אשתמש במילים של כישלון אבל קלופ יכל בקיץ לבנות קבוצה בצלמו ובדמותו - יחסית, השקיע כספים, נהנה מכך שליברפול זכתה לזמן מנוחה ארוך בלי הלחץ והעומס של אירופה - לא חושב שזו עונה גדולה שלהם, רחוק מזה. כדורגל איכותי ומעניין ומאזן טוב נגד הגדולות, או.קיי, לא מעבר. על רקע הכשלון המדהד של פפ ובטח מוריניו - אולי קלופ הרע במיעוטו.
     
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    לגבי קלופ, הוא הוציא נטו 0 אז להגיד שהשקיע כספים זה לא נתמך במציאות. הוצאנו כלום בהשוואה למתחרות שלנו.
    בנושא לכישלון/הצלחה, המטרה הריאלית של ליברפול הזאת היא מקום 4 ומעלה...אי אפשר להפוך את העונה הזאת לכישלון, אפשר כן לתהות האם לא יכלנו לבצע מספר מהלכים שהיו מקרבים אותנו למקום ה-2 זה כן. אני חושב שלהשיג 90+ נקודות כמו צ'לסי זה נדיר מאוד ולכן בכל מקרה מאבק אליפות לא ריאלי שהיינו מצליחים לנפק העונה.
    בסופו של דבר העונה היא הצלחה והציפייה מקלופ היא שההצלחה הזאת תהיה קבועה ונהיה כמה שנים ברצף בליגת האלופות יחד עם מאבקי אליפות פה ושם.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  12. Ryan Giggs11 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    1,923
    לייקים שהתקבלו:
    54
    לקבוצה אנגלית יהיה יותר קל להוציא את מסי מברצלונה מאשר להוציא את קיין מטוטנהאם.
     
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    דור, אתה רוצה להיות עיתונאי. לכן אני ממליץ שתברר קצת עובדות לפני שאתה רושם. מאזן ההוצאות שלנו תחת קלופ בקיץ הוא חיובי, הכנסנו יותר כסף משהוצאנו.
    אפשר לא לאהוב את קלופ אבל הוא הוציא מהסגל שלו את כל מה שאפשר (ואף יותר מזה). אין מה לעשות, ליברפול לא היו בליגת האלופות כבר שנים ומעבר להכנסות מהמפעל זה גם סממן של יוקרה ואם אנחנו רוצים לביא שחקנים בלבל גבוה יותר רצוי שנוכל להגיד שאנחנו חלק מליגת אלופות.

    אני מסכים שאם חוגגים רק את עצם ההעפלה לאלופת (ארסנל) שנה אחר שנה זה לא טוב. אבל במצב של ליברפול ליגת האלופות נתפסת כמקפצה על מנת להתברג שוב בצמרת הכדורגל האירופאי.
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  14. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    זה שכתבתי שקוטיניו בר החלפנ לא אמרתי שאני מחפש להחליף אותו, אלא שהדברים האלה לא תלויים בנו וברגע שקוטיניו יחליט שהוא רוצה לעבור הוא יעבור, כשאני משתמש במילה בר החלפה אז אני מתכוון לבדיוק מה שתיארת, הוא לא היה וכנראה גם לא יהיה אף פעם אחד מהשחקנים האלה, הוא כנראה איפשהו ברמה של אדן הזאר או איסקו, שניהם ככל הנראה שחקנים נחמדים בריאל מדריד או ברצלונה ולא הטופ דוגס שלהם.

    זוהי תחושתי בכל אופן, אלא אם כן בעןנה הבאה הוא מתכנן לתת 15 גולים ו 15 בישולים או איזה 20 גולים כקשר מרכזי.

    אני כותב את הדברים האלה בתור מישהו שזוכר את קוטיניו מקבל דקות בצ׳מפיונס מבניטז בתור ילד באינטר ואחד שהתעקש שמדובר ברכש טוב (בפורום שהיה פעם לליברפול) כשכולם התרגזו שמביאים ילד צעיר ולא שחקן מוכח, ובתור אחד שהשם משתמש שלו קרוי על שמו. אבל אני אומר את האמת, מה שסאדיו מאנה למשל עשה העונה (פאקינג מלך השערים בעונת בכורה בליברפול ובקבוצה עם לחצים כאלה - כמעט 20 גולים + בישולים) ואיך שהוא ניגש לכל משחק, הוא בעיני מהחומר של הגדולים ואחד שאני לא אתפלא אם יגיע לריאל אחרי איזה מונדיאל מוצלח עם סנגל.
    קוטיניו לא כזה עדיין, הוא אדיר במאני טיים אבל גם מצד שני נחנק בו הרבה פעמים (הגמר מול סביליה), הוא יכול לתת משחק פסיכי וכשלא הולך לאבד את זה לאיזה תקופה של 3-4 משחקים.
    קוטיניו נבלע כשלא הולך לו, מבחינה מנטלית הוא עוד חלש, מבחינת כדורגל אין בכלל מה לפתוח על הכדורגל שלו.
     
  15. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    כדי להבין כמה המצב רע היה בליברפול מבחינה תדמיתית תיזכר ב 14/15, כשניסינו להביא את סאנצ׳ז שהעדיף את ארסנל עלינו למרות שהיינו מרחק החלקה מאליפות וסיימנן מקום שני עם קבוצה אטרקטיבית ביותר.

    זה פרופיל הרכש שהמועדון הזה מסוגל אליו, אפילו שחקנים כמו סלאח מרומא דחה אותנו בשניה שצ׳לסי נכנסה לתמונה.

    היינו באלופות פעם אחת ב 8 שנים, אז גם אם זה בזחילה - קלופ עבר את הציפיות של אנשי כדורגל פשוטים שלא סופרים את ליברפול ויותר מזה, עמד בציפיות של האוהדים להיכנס לטופ 4.

    וכן, אמנם בסוף הכדורגל לא היה הכי מרשים אבל רוב העונה שיחקנו כדורגל מצוין.
    קלופ בקיץ הביא בערך 7 שחקנים, אתה לא בונה קבוצה בקיץ אחד ומסע הרכישות ממשיך לקיץ הקרוב. הקבוצה עדיין לא בצלמו ובדמותו אבל היא משחקת קרוב לכך, ואם אתה רוצה דוגמא ממש טובה לך תראה את ה 6-1 מול ווטפורד - זה היה הכי יורגן קלופ שיש ואחת מהתצוגות הגדולות העונה בליגה, רגע אחרי חמישייה של צ׳לסי (כשעוד המאבק היה בינינו לבינם).