סיכום עונת 2016/17

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏28/5/17.

  1. Gunner_ForeveR Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/08
    הודעות:
    1,526
    לייקים שהתקבלו:
    43
    שחקן העונה: אלכסיס
    מנג'ר העונה: קונטה
    הקבוצה המפתיעה: טוטנהאם
    הקבוצה המאכזבת: יונייטד
    השחקן המשתפר: סון, לואיז, מוזס
    השחקן המאכזב: פוגבה, מוסטאפי, ג'אקה..
    הרכש המוצלח של העונה: קאנטה
    הרכש הכושל של העונה: מוסטאפי
    משחק העונה: סוואנזי - פאלאס
    שער העונה: העקרב של ג'ירו
    הרגע הזכור שלכם מהעונה: הניצחון המתוק כמובן בסיום העונה על צ'לסי
    הרכב העונה: דה חאה, ווקר, ורטונגן, אלדרווילד, אלונסו, קאנטה, אריקסן, האזרד, סאנצ'ז, קיין
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מניח שהתגובה שלי לא תהיה פופולארית במיוחד אבל לצד רגעים מאוד יפים בליגה האנגלית אני חושב שהייתה עונה די חלשה מהצמרת ואני לא אוהב את המגמה שם. מאמני על הגיעו לפריימרליג יחד עם מוריניו שרצה לשקם את תדמיתו אחרי השנה האחרונה, הרבה כסף בוזבז ולא ראינו תוצאות.

    אני חושב שההפסד של צ'לסי בגמר לארסנל שהיה משחק מאוד נרפה הוכיח שהקבוצה של קונטה צריכה להשתדרג משמעותית לקראת העונה הבאה יחד עם ליגת האלופות. ואותה קבוצה די בינונית של קונטה ביחס לאלופות קודמות - השיגה מס' נקודות בלתי-נתפס ושחטה את הפריימרליג בריצה של חודשיים-שלושה. הגביע של ארסנל הוא חצי נחמה, יונייטד רשמה עונה מבישה כשנאלצה לוותר על הליגה והייתה מלכת תוצאות התיקו וגם פפ לראשונה בקריירה נחל כישלון חרוץ. טוטנהאם הייתה נק' האור בעונה הזו. ועכשיו לקטגוריות:

    שחקן העונה: הארי קיין. נהוג לבחור שחקן מהאלופה אבל בלתי-אפשרית לפספס את ההשפעה שלו על טוטנהאם. נכון שבמחזורים האחרונים הוא כבש בקצב פסיכי והשתלט על מלכות השערים מה שהשכיח פתיחת עונה לא טובה אבל הוא חלוץ נפלא, מביא ערך מוסף לקבוצה והמספרים שלו מדברים בעד עצמם. אני זוכר את הדיונים כאן בת'רד של מנצ'סטר יונייטד למשל האם הוא מתאים להיות החלוץ של הקבוצה ועד כמה הוא יצליח במקום אחר, לדעתי הוא שווה צ'אנס. לטעמי גם אלכסיס סאנצ'ז ממש ראוי לאזכור.

    מנג'ר העונה: אנטוניו קונטה. יש ביקורת מסוימת כלפיו אבל הוא לקח קבוצה שבורה מנטאלית, למד מההפסד לארסנל, שינה מערך ושיחק אותה. נראה אם בעונה הבאה הוא יוכל לקחת אותה צעד אחד קדימה.

    הקבוצה המפתיעה:
    הקבוצה המאכזבת: מנצ'סטר סיטי השקיעה הון בקיץ וחיזקה את ההגנה, הבסיס שקיבל פפ בירושה היה לא רע בכלל וכמובן הפרופסור הגיע אבל זו הייתה עונה די רעה. בניגוד לארסנל למשל ממנה לא היו לי ציפיות ממש גבוהות - סיטי הייתה חלשה. לטעמי גם לסטר נחלה נסיגה יותר מדי גדולה ביכולת והיה מביך לראות איך היא מתדרדרת כפסע מהקו האדום. במקום השלישי - מנצ'סטר יונייטד. ציפינו חבלי לידה אבל לא בצורה כזו. בלי זלאטן היא מסיימת קרוב למקום העשירי.

    השחקן המשתפר: מוזס השתלב טוב במערך החדש של צ'לסי. הצליחו להעלים את החסרונות ההגנתיים שלו לפרקים ועם המהירות והשטחים שקיבל היה לא רע ביציאה להתקפה.

    השחקן המאכזב: פול פוגבה. הכל נכון - יונייטד כקבוצה היתה מעין פקק, לעתים הוא שיחק בעמדה שלא לו, תג המחיר הביא משקולות על הרגליים וברור שהוא זקוק לזמן להתאקלמות במדינה חדשה, תרבות חדשה וכדורגל חדש, ופוגבה לא בא לעונה אחת. ועדין...

    הרכש המוצלח של העונה: קאנטה לא לחינם נבחר לשחקן העונה בפעם השנייה ברציפות. הביא את הבאלנס והיציבות לצ'לסי. שחקן שמאוד רציתי לראות בריאל מדריד אבל איחרנו את הרכבת. אם אינני טועה החמיץ רק משחק ליגה אחד. אוהב את השקט, ההתרוצצות שלו, קריאת המשחק, יכולת התיקול. ממש מקאללה 2.

    הרכש הכושל של העונה: ג'ון סטונס הגיע במחיר מופרז עוד קודם לכן והיו לי סימני שאלה האם הוא צריך להיות השחקן עליו סיטי מהמרת. יציאה קדימה עם הכדור זה לא הכל. עוד הוכחה לסכומים המופרזים שנזרקים בממלכה.

    משחק העונה: אני בוחר בניצחון של ארסנל 3:0 על צ'לסי מהסיבה הפשוטה - ארסנל התחפשה לרגע לאלופה וצ'לסי הייתה באשפתות. קשה היה להאמין שנראה שינוי כה מרחיק לכת. צ'לסי קרסה במערך של שני הבלמים - והשאר היסטוריה. במקום השני: הניצחון של צ'לסי על מנצ'סטר סיטי. הקבוצה של פפ החמיצה שיוויון בטוח ואז צ'לסי עקצה.

    שער העונה: האמת שצפיתי בתוכנית של הליגה האנגלית שסיכמה עונה והיו הרבה-הרבה גולים מטורפים. אני אבחר בעקב המטורף של ז'ירו משום שכל המהלך היה כדורגל מהיר, מהפנט, מחשמל עם כל-כך הרבה סטייל וכישוף וטכניקה. עוד אזכורים: מקטיריאן ללא ספק, אלכסיס נגד ווסטהאם ואנדי קארול והמספרת המפסיכית שלו.

    הרגע הזכור שלכם מהעונה: ברשותכם אני בוחר בשלושה.
    1) הפיטורים של קלואדיו ראניירי מלסטר - זה היה מהלך נכון מצד אחד ומצד שני כל החיבה כלפי לסטר ירדה לטימיון, הרומנטיקה מתה.
    2) מוריניו מובס, מושפל, נרמס בסטמפורד-ברידג' שפעם היה הבית שלו, צ'לסי מביסה את יונייטד 4:0 וקונטה חוגג בגולים כמו ילד מהאולטראס.
    3) ג'ון טרי נפרד מצ'לסי במשחק האחרון של העונה כשהוא מוחלף בדקה ה-26. לדעתי הבלם הגדול ביותר בתולדות הפריימרליג.

    הרכב העונה: דה-חאה| רוז, אלדרווילד, ביליי, אזפיליקווטה| קאנטה, אריקסן, האזר| אלכסיס סאנצ'ז, לוקאקו והארי קיין
     
  3. מתן ערוסי Member

    הצטרף ב:
    ‏1/10/08
    הודעות:
    142
    לייקים שהתקבלו:
    52
    היו לי לא מעט התלבטויות, לכן אני אתן טופ 3 בחלק מהסעיפים:

    שחקן העונה: קאנטה. אפשר בכיף לשים אותו לבד גם בנבחרת העונה.
    מנג'ר העונה: קונטה
    הקבוצה המפתיעה: בורנמות'
    הקבוצה המאכזבת: יונייטד. אפשר גם לציין את לסטר
    השחקן המשתפר: ויקטור מוזס
    השחקן המאכזב: ארון קרסוול
    הרכש המוצלח של העונה: קאנטה. כמו במגרש, גם פה הוא בכל מקום ;)
    הרכש הכושל של העונה: יש הרבה, מוסא סיסוקו מעל כולם. אגב, למי שזוכר ביורו אשתקד הוא לקח לקאנטה את המקום בהרכב בשלבי ההכרעה. מה בסוף? שניהם נקנו אחרי היורו באותו סכום בערך, אבל איזה הבדל
    משחק העונה: צ'לסי יונייטד 0:4
    שער העונה: המספרת של צ'אן
    הרגע הזכור שלכם מהעונה: ע"ע משחק העונה
    הרכב העונה: קורטואה - ווקר, לואיז, טובי, אלונסו - עלי, קאנטה, דה בריינה - אלכסיס, הזאר, אגוארו