היכל התהילה של הכדורגל הספרדי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏31/8/10.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://e01-elmundo.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2016/05/06/14625610205155.Xxx

    עונת 2006/07, עשור שלם חלף מאז. זו הייתה אחת העונות המשוגעות והמטורפות של הכדורגל הספרדי. עונה בה האליפות הוכרעה במחזור האחרון. ריאל מדריד של קאפלו, שבנה את הקבוצה מחדש וניקה את שאריות עידן הגלאקטיקוס - נגד ברצלונה של רייקארד, שפתחה את העונה כאלופת אירופה הגאה ומחוזקת בזאמברוטה, טורהאם ואחרים - אך סבלה מפציעות ושובע. אחרי שריאל ניצחה 4:3 את אספניול ובארסה שמטה ניצחון על בטיס בקאמפ-נואו ברגע האחרון - המהפך בצמרת הושלם. ואז הגיע המחזור ה-37. ריאל מדריד מתארחת בסראגוסה שנלחמת על גביע אופ"א ואילו בארסה מארחת את אספניול הירבה השנואה שרוצה לקלקל.
    עשור שלם ל-'טאמודזו'. דמיינו את הצרחות של נדב יעקובי ברקע ואם הטירוף שלכם אז. אין דברים כאלה. 'ועכשיו....אספניול משווה ל-2:2. אספניול משווה ל-2:2 בדקה ה-90. ריאל מדריד חוזרת למקום הראשון, אני לא מאמין שאני אומר את זה. באותה דקה, באותה השנייה. הכל היה גמור, האליפות הייתה כבר של ברצלונה...'
     
  2. בארסה-מכבי Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/17
    הודעות:
    24
    לייקים שהתקבלו:
    2
    מין:
    זכר
    אני חושב שזאת אחת מהעונות שכולם ללא יוצא מן הכלל יסכימו שהקבוצה הפחות טובה והפחות איכותית זכתה בתואר.אני לא חושב שאני אגזים אם אני אומר שהיינו לפחות בשתיים שלוש דרגות יותר טובים מריאל,אבל איכשהו במפגן לוזריות מדהים הצלחנו לבעוט בדלי.כנראה הפיספוס הכי גדול בהיסטוריה שלנו.ריאל פשוט גנבנו לנו את התואר שלא הגיע להם.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין ספק שריאל מדריד הייתה פחות איכותית מבארסה. אבל המילה 'גניבה' היא פשוט לא במקום. מזכיר לך רק שבקלאסיקו בקאמפ-נואו, שבוע אחרי שריאל הודחה מליגת האלופות בצורה מאוד אכזרית - ריאל הובילה שלוש פעמים והייתה מאוד-מאוד קרובה לנצח אבל מסי בהתגלות האלוהית הראשונה שלו למעשה - השווה. בארסה של רייקארד הסריחה את הדשא במחזורי הסיום ורשמה איזה רצף מטורף ושלילי במשחקי החוץ להוציא את ההסתערות על אתלטיקו מדריד וה-6:0 ההוא. ולריאל מדריד היה אופי מטורף ורעב עצום. אלה היו 25 השניות המטורפות בתולדות הליגה הספרדית. אגב, אם סביליה הייתה כובשת שער במשחק שלה במקביל היא הייתה יכולה להעפיל למקום הראשון!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/6/17
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    כי לא הייתם קבוצה מספיק טובה. כדורגל זה לא רק טריקים של רונאלדיניו אלא עוד הרבה דברים שאוהדי הקבוצות ה"יותר טובות" נוטים להתעלם מהם.
    במשחקים הישירים הייתם צריכים שער של מסי בדקה 90 בבית כדי לא להיות עם 0 מ6.
     
  5. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    ומה הטיעון הזה בא ללמד אותנו? בגלל שמדריד הובילה שלוש פעמים באותו קלאסיקו זה מה שמעיד על העונה כולה?

    מעשית בארסה נתנה להם את האליפות כמו פראיירים. זו הייתה בעיטת וולה בדלי.
     
  6. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    הוא בא ללמד שברצלונה הייתה קבוצה לא מספיק מאומנת שהסתבכה קשות בכל פעם שהיריבה ממול העזה לאתגר אותה (רוב משחקי החוץ, המפגשים הישירים מול הצמרת). ברור שהסגל של ריאל באותה עונה היה נחות משמעותית, אבל בארסה לא איבדה את האליפות ההיא רק בגלל לוזריות.
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    והיה לנו את רוד, בעונה שלדעתי עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר האפשריים, אפשר להגיד שהביא את האליפות במו-רגליו.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יש כאן אנשים, באמת, שיהיו בריאים. מה אני כותב ומה אחרים אומרים. הנקודה שבאתי להבהיר - לקבוצה ההיא של ריאל מדריד היה טונות של אופי. לא סתם היינו מנצחים הרבה פעמים בדקה ה-90: אספניול, רקראטיבו, מהפך במשחק האליפות נגד מאיורקה, מהפך נגד סביליה בברנבאו ועוד ועוד ועוד. כדורגל יפה זה לא מספיק. בארסה הפסידה לסביליה שהורחק לה שחקן, לדוגמא. היא לא הצליחה לקחת נקודות באף משחק שהיה צריך לנשוך בו.
    אגב, במשחק ההוא נגד אספניול מסי כבש צמד, אתם זוכרים. ואחד השערים, נו, אתם יודעים. ואם כריסטיאנו היה כובש ככה למשל וחלק היו רשומים לפורום אז..

    להלן הטבלה במחזור ה-28:
    1. ברצלונה - 56 נק'.
    2. סביליה - 54 נק'.
    3. ריאל מדריד - 51 נק'.

    לגבי רוד, עונה מפלצתית שלו, גולת הכותרת היה השיא של הוגו סאנצ'ז שהוא השווה עם 7 מחזורים רצופים בהם הוא כובש. הייתי סקפטי קצת לגביו בהתחלה, רציתי את טרזגה אבל אכלתי את הכובע ובגדול. השחקן מס' 1 שלנו בדרך לאליפות מס' 30. בימים בהם רוביניו היה 'הקוסם' שלנו יחד עם גוטי במידה והוא קם על הצד הנכון. הוא היה משחק ההתקפה השלם שלנו. רוצו לראות את הגולאסו נגד ולנסיה.

    ****
    בין אם אתה אוהד ריאל מדריד או ברצלונה, בין אם אתה אוהד נייטראלי מהליגה האנגלית לדוגמא - המחזור ההוא בספרד ובכלל אותה חצי דקה - זה היה טירוף, משהו שלא קורה כל יום.
     
  9. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,847
    לייקים שהתקבלו:
    1,164
    מין:
    זכר
    ללא ספק העונה הכי משוגעת שאני זוכר,ואחריה13/14 שאתלטיקו,ברצלונה וריאל הגישו אחת לשניה ולשלישית את האליפות על המגש,ואף אחד לא רצתה.
    האליפות של ריאל ב06/07 היא ללא ספק קודם כל הפסד אליפות של ברצלונה,עד היום בברצלונה כשאומרים את השמות רפאל סוביס וראול טמודו מקללים מיד אחרי.מפגן לוזריות שאין שני לו.
    לגבי הקלאסיקו בקאמפ נואו באותו עונה,אנשים שוכחים שברצלונה שיחקה טיפה יותר ממחצית בעשרה שחקנים כי אולגר הורחק לא בצדק(כמובן שזה אחרי שהוא שוב שבר את מלכודת הנבדל כהרגלו).
     
  10. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    באותה עונה דרמטית ברצלונה הוליכה את הליגה רוב הזמן והיחידה שהחליפה איתה מקומות הייתה בכלל סביליה. לעומת זאת, ריאל מדריד שסיימה כאלופה (עם לא פחות מ8 הפסדים במאזנה) התנדנדה מרבית העונה בין המקום השלישי לרביעי עד הפיניש האחרון שבו היוצרות התהפכו (עלתה לפסגה רק במחזור ה34) והשאר היסטוריה. פראיירים כבר אמרנו, ואם זו לא בעיטה בדלי מה כן.

    "היא לא הצליחה לקחת נקודות באף משחק שהיה צריך לנשוך בו" - אז היה לנו מהפך מאוחר על סראגוסה משערים של אטו ורונאלדיניו בתוספת הזמן, מול סלטה ויגו בחוץ כששתי הקבוצות חזרו מפיגור היה זה גודיונסן הגולם שכבש בדקה ה90, כשגם בסיבוב השני בקאמפ נואו ההכרעה הגיעה בעשר הדקות האחרונות משערים של רונאלדיניו וג'ולי. גם מאיורקה ברשימה הודות לשער העצמי של פרננדו נבארו סמוך לסיום, ומסי כמובן בקלאסיקו השני חתם שלושער שהחזיר אותנו שלוש פעמים מפיגור כפי שכבר צוין כאן.

    ככה זה כשיש פגרה. חופרים בארכיון ומחפשים מתחת לאדמה על מה להתווכח.
    תדייק, זוכרים רק מה שנוח.
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    איך לא צפיתי שתתבכיינו על השופט 11 שנים לאחר המקרה. אם עד כה חשבתי שאתם בכיינים בגלל שהשופטים בעד ריאל מדריד, עכשיו אני מבין שזה כי השופטים לא בעדכם. מבחינתכם, צדק זה שופט שדופק את היריבה. חיים מלאי תסכול. כמובן שזכרתי את האדום אבל לא זכרתי על מה הוא היה, אבל בניגוד לאנשים אחרים, אני פשוט לא מדבר אם אני לא בטוח. אז אלא אם שינו את החוקים, זה צהוב חרדל.


    פראיירים או לא, זה כדורגל, ואליפות לוקחים על צבירת נקודות לאורך עונה שלמה, גם בתחילתה וגם בסופה. קבוצה שמגיעה לשיא בינואר ולא במאי לא תיקח אליפות ולהיפך.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין לו שום סיבה 'לחפור מתת לארכיון', העונה הזו הנוכחית 2016/17 היא הגדולה ביותר של ריאל מדריד, נהתי מכל רגע, אני מרחף כבר שבוע, שלא יגמר לעולם. ועכשיו לרשימת השטויות שלך:

    המהפך על סלטה ויגו היה במחזור הראשון! הראשון! גודיונסן הבקיע ונחשב לרכש מוצלח! בארסה אז הייתה קבוצה אחרת. כן, גם היו הצגות כמו מול אתלטיקו מדריד, כמו ה-4:0 על ויאריאל והגול הנפלא של רונאלדיניו במספרת. אבל מה? רוב העונה בארסה לא הצליחה לרוץ. היא הוציאה נקודה בקלאסיקוס וגם זה בשיניים ובמשחק הראשון לא היו לה תשובות להתקפות המתפרצות והמערך הלא-סימטרי של קאפלו. הלאה:

    מחזור 29: סראגוסה - ברצלונה 0:1| המארחת הייתה חזק במאבק על ליגת האלופות, בעקבות הניצחון עברה את ולנסיה בטבלה והעפילה למקום הרביעי, 6 נק' מהמקום הראשון.
    מחזור 31: ויאריאל - ברצלונה 0:2| השם ויאריאל נותן קונוטצייה לקבוצת צמרת אבל זו לא הקבוצה של פלגריני שהעפילה לחצי גמר הצ'מפיונס והייתה רחוקה פנדל אחד מוצלח של ריקלמה מהארכה. ויאריאל הייתה במקום ה-11
    מחזור 34: תיקו 1:1 עם בטיס בקאמפ-נואו, רפאל סוביס השווה לבטיס בדקה האחרונה. בטיס אז דורגה במקום ה-16
    מחזור 37: תיקו 2:2 עם אספניול בקאמפ-נואו, מסי כובש צמד, אחד מהם בידו, אספניול משווה ברגע האחרון - טאמודו.

    מחזור 30: 1:0 קטן על מאיורקה מהמקום ה-14 בבית| מחזור 32: ניצחון 1:0 קטן על לבאנטה מהמקום ה-17

    ברצלונה בחוץ באותה עונה: 8 נצ', 5 תוצאות תיקו ו-6 הפסדים.
    באותה עונה גם לא היו לה יותר משלושה נצחונות ליגה רצופים.

    לגבי הקלאסיקו - אני לא אשם שרייקארד הרכיב את אולגר. שתי עבירות של מאה אחוז צהוב, מה לעשות. רייקארד זה שניסה את מערך השלושה בלמים שקרס שם. ודווקא באותו משחק רוד החמיץ כמו מטורף אחרת אנחנו סוגרים עניין עוד בדקה ה-50.
     
  13. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    לא הבנתי על ניצחון במחזור הראשון לא מקבלים שלוש נקודות? גודיונסן זה רכש מוצלח? על איזו פלנטה? ואני מדבר שטויות.
    אתה לא מחדש לי כלום בנתונים שציינת - ובעצם רק מחזק את הדעה שלי. זה היה בידיים של ברצלונה והיא פשוט שמטה את זה בפוטו פיניש.

    ועוד פעם אני אומר, אין לי מושג על מה הוויכוח בכלל. עובדתית בארסה הוליכה את הליגה כמעט לכל אורך הדרך, סביליה מהמקום השני רצה עד הסוף, ודווקא ריאל מדריד שהתנדנדה בין המקום השלישי לרביעי עשתה פיניש מטורף וזכתה באליפות. אז בסה"כ הובהרה כאן נקודה שכל אדם צלול בנפשו אמור להסכים איתה. קבוצה שמוליכה את הליגה כ"כ הרבה מחזורים ולבסוף שומטת את זה היא אכבר פראיירית, בועטת בדלי ושאר הכינויים הלא מחמיאים. אתה לא מסכים עם ההיסטוריה ורוצה להמשיך להתווכח מי מלכת האופי? תפדאל, אני את שלי אמרתי.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני הזכרתי את אותו יום כאחד המותחים בהיסטוריה של הכדורגל הספרדי. לא מבין מה הטעם בלבכות על אליפות שהלכה לפח לפני עשר שנים, אבל אתה אלוף בזה. אמרתי או יותר נכון הסכמתי שברצלונה הייתה קבוצה טובה יותר מבחינת הכדורגל וסגל השחקנים אבל זה לא הכל. הלאה: אני מדבר איתך על כך שברצלונה נפלה בכגל מוקש אפשרי ואתה כטיעון נגד מציג לי משחק עלוב מהמחזור הראשון - אחלה קייס יש לך. בעצמך אחר-כך אמרת שברצלונה בעטה בדלי שוב ושוב ושוב.

    ורק כדי להסביר את השלומיאליות של בארסה - כל מה שקאפלו תיכנן באותה עונה לא הצליח לו. אמרסון נזרק לשולי הספסל ואף ליציע, מהמאדו התגלה כנגר לכל דבר. חוסה אנטוניו רייס כבש צמד במשחק האליפות אבל היה רע רוב העונה, קנבארו בטח לא היה הבלם של המונדיאל ורק RVN היה מכונת שערים פסיכית. במחזור הפתיחה נגד ויאריאל פתחו בהרכב בקהאם שיובש בהמשך רוב הזמן ובעיקר ילד הפרא אנטוניו קאסנו.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://www.ronaldo7.net/news/2012/cristiano-ronaldo-452-rivaldo-legendary-over-head-kick-barcelona-vs-valencia-3-2-camp-nou-2001.Xxx

    השואו המדהים של ריבאלדו.
    ה-17 ביוני 2001, מחזור הסיום בספרד. ברצלונה מארחת את ולנסיה בקאמפ-נואו כשהיא חייבת ניצחון על העטלפים כדי לשחק גם בעונה הבאה בליגת האלופות. ולנסיה הגיעה למשחק עם יתרון של 3 נק' - היו לה 63 נק' לעומת 60 של ברצלונה, אולם הקטלונים ניצחו במאסטייה במשחק שנעל את הסיבוב ולכן היה להם יתרון במפגשים הפנימיים. וזה היה ללא ספק אחד המשחקים הגדולים בתולדות הליגה הספרדית.

    ריבאלדו מול רובן בארחה, כך זה היה. ריבאלדו העלה את בארסה פעמיים ליתרון(3' ו-45') והקשר הספרדי השווה פעמיים(25' ו-47'). באותה עונה ריבאלדו נאבק עם ראול עד הרגע האחרון על תואר הפיצ'יצ'י. בקרב על התואר האישי הוא הפסיד, אבל את הפיניש המדהים אף-אחד לא יקח לו. בדקה ה-88 הוא עצר את הכדור על החזה ושלח מספרת אדירה לרשת של קניזארס! הנה השער! 3:2 לברצלונה שהבטיחה את מקומה במוקדמות ליגת האלופות. הקאמפ-נואו רעד כאילו בארסה זכתה באליפות. אין ספק שאלו היו הימים בהם ריבאלדו היה נקודת האור של הקבוצה. ולנסיה, הפיינאליסטית באותה העונה, שהפסידה לבאיירן בפנדלים - תיעדר מהטורניר בעונה שאחר-כך אבל תזכה באליפות היסטורית עם רפא בניטס.