טוטו איטליה 7\2016:: הגיע הזמן לנחש את העתיד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏17/8/16.

?

אלופת הליגה האיטלקית לשנת 7\2016 היא?

  1. יובנטוס

    79.3%
  2. נאפולי

    3.4%
  3. רומא

    13.8%
  4. אינטר

    3.4%
  5. מילאן

    0 הצבעות
    0.0%
  6. אחר

    0 הצבעות
    0.0%
  1. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    יצאתי בהרגשה שונה לחלוטין.
    קרתה פדיחה עם ורמאלן. מניסיון עבר (כמו היד של ג'ולי מול אינטר), רומא הייתה מנסה להמשיך בתוכנית המקורית שלה ללא Plan B מתאים להתפתחות כזו. מול פורטו כולם עברו להגנה על מנת לשמור על היתרון\לצאת עם תוצאה רצויה. הם הזמינו את פורטו לתקוף והפורטוגזים תירגמו את זה ל30 בעיטות לשער. העניין הוא שהבעיטות הללו גרמו לאליסון לפהק ולאוהדים לא יצא לבחון את השוער החדש ולראות מה הוא שווה. להזמין את היריבה לתקוף ולגרור אותם למצבים מחורבנים עם משחק הגנה קבוצתי זה משהו שלא ראיתי מרומא בערך אף פעם. "לספוג" 30 בעיטות סתמיות תחת לחץ וסגירה נכונה זו לא פאניקה וגם לא "חוסר מזל" של היריבה. זה קאלצ'ו איטליאנו במיטבו שהיה רחוק מאוד מרומא לאורך ההיסטוריה שלה (=נגזרת על ארון התארים).

    הדבר שהיה חסר לי זה בועט חופשיות מושלם. איזה אדיר זה יכל להיות אם הבעיטה החופשית בדקה האחרונה שפארדס שלף ממקסי פריירה על סף הרחבה הייתה מנצחת לרומא את המשחק. פיאניץ' היה שם את זה ברשת בקלות. מצד שני, היינו חוטפים איתו 4 כבר בדקה ה50. מצד שלישי, אין לרומא איום אמיתי ממצבים נייחים.
     
  3. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אני לא רואה את זה ככה. אני רואה את זה בתור "נגמר 1-1 כי זאת פורטו שהיא קבוצה טובה אבל לא הרבה מעבר". מול באיירן או ברצלונה זה שוב פעם היה נגמר בשישייה. כנראה שגם מול דורטמונד ופסז. עם השמות החדשים המגניבים וה"כוח" של ספאלטי. כאילו כל הדברים החיוביים שקרו לרומא בחצי השנה האחרונה (וקרו) איכשהו מובילים לקבוצה שנמצאת ותמשיך להמצא במצב מנטלי קבוע שמלווה אותה כבר שנים על גבי שנים. עצם זה שעם כל הכדורגל המעולה של חצי השעה הראשונה הייתם במצב שבו הייתם צריכים לעבור להגנה טוטאלית ברגע שהורחק לכם שחקן כדי לצאת עם משהו מעיד על בעיה שחוזרת על עצמה.

    אני ממש לא מזלזל בלהוציא תיקו בפורטו שהיא קבוצה הרבה יותר מנוסה מרומא ברמות האלה. זה פשוט אני מצפה כבר מרומא להתקדם הלאה ויש לי תחושה שזה לא קורה. במשחק ההוא רומא נראתה לי בדיוק כמו הסגנית הנצחית שהיא.
     
  4. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,852
    לייקים שהתקבלו:
    2,348
    מין:
    זכר
    הדבר שהכי פגע ברומא באותו משחק הוא העובדה שהיא קבוצה הרבה יותר טובה מפורטו ב-11 על 11, ולמרות זאת בחצי השעה הראשונה, שהיו צריכים להיות מובקעים ארבעה שערים, נכבש אחד וגם הוא רק משער עצמי.

    אבל סלאח ודז'קו, זה עדיין לא זה. במקרה של סלאח, אינני בטוח שזה אי פעם יהיה מספיק טוב.
     
  5. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    יוריץ' גם כן דמות מאוד מעניינת. שיחק בקרוטונה, שם אומן ע"י גאספריני. ב-2006 האחרון עזב לאמן את ג'נואה ויוריץ' המשיך איתו. הוא וגאספריני בילו שם 4 שנים עד 2010, כשיוריץ' פורש ממשחק וגאספריני עובר לאמן את אינטר. האחרון לקח את יוריץ' איתו לאינטר כעוזר. השניים גם אימנו ביחד תקופה קצרה בפאלרמו. בינתיים גאספריני חזר לג'נואה ובעונה שעברה יוריץ' חזר לקרוטונה, הפעם בתור מאמן. הקבוצה הייתה מועמדת לירידה אבל יוריץ' העלה את הקבוצה לסרייה A כבר בעונה הראשונה שלו. הפרס שלו? קיבל את המשרה בג'נואה והחליף את המנטור שלו גאספריני שעזב לאטאלנטה. ניסיתי לספור כמה סגירות מעגל יש בסיפור הזה אבל התייאשתי אחרי 5.
     
    SerieA ו-אלעד אוהבים את זה.
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,671
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    1. מי תהיה אלופת איטליה בעונה הבאה? יובה
    2. איזו קבוצה תניף את הקופה איטליה? נאפולי
    3. מי יהיו הקבוצות שיבטיחו את מקומם בליגת האלופות? יובה,רומא,אינטר
    4. אילו קבוצות יסיימו במקומות שמובילים לליגה האירופאית?נאפולי,סאסואולו,פיורנטינה
    5. מי יהיו שלושת היורדות? פסקרה,אמפולי ואודינזה
    6. מי יהיה השחקן המצטיין? דיבאלה
    7. מי יהיה המאמן המצטיין? ספאלטי
    8. הקבוצה המפתיעה? אינטר
    9. הקבוצה המאכזבת? פיורנטינה
    10. מי יהיה מלך השערים? היגוואין(אבל ביותר סולידי משנה שעברה)
    11. מי יהיה השוער שיספוג הכי פחות? בופון
    12. מי יהיה מלך הבישולים? דיבאלה
    13. הרכש המצטיין? היגוואין
    14.הרכש המאכזב?לפדולה
    15. תגלית העונה? פיאצה

    בונוס:
    - אדין דז'קו אובר\אנדר 15 שערים? יעשה 15 ואולי קצת יותר
    -אינטר VS מילאן? אינטר
    - מי יהיה המאמן שיפוטר ראשון? נראה לי שהיה צריך לשנות את השאלה לאנדר/אובר של מאמנים בפאלרמו
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/8/16
  7. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    אחלה קונספט. אני גם רוצה!!!

    יובנטוס - דעה לא פופולרית במיוחד כנראה (או שכן?), אבל למרות העזיבה של פוגבה ומוראטה לטעמי התחזקנו ביחס לעונה שעברה. ההגנה מושלמת, ההתקפה משודרגת, סימן השאלה היחיד כרגע הוא בקישור וגם הוא צפוי להיענות עד סוף החודש. פיאניץ׳ ואלבס מוסיפים לנו מימד טכני נוסף, שאר הסגל מפוצץ בכישרון ולפרקים (בתקווה שיותר) אנחנו הולכים להציג כדורגל מהפנט. הולכת להיות עונה כיפית!

    נאפולי - הדיבור על חוסר העומק של הקבוצה בעונה האחרונה עושה לטעמי קצת חסד עם סארי. באופן אישי הרגשתי שיותר משאין לו אלטרנטיבות על הספסל, אין לו רצון או יכולת להשתמש בהן והוא מעדיף פשוט לזרום
    ב433 עם אותו הרכב, לבצע את אותם החילופים באותן הדקות בדרך לאותה תוצאה צפויה מראש. היכולת שלו ללמוד לנהל סגל רחב, לבצע רוטציה ולהכין תכנית ב׳ יעילה תהיה קריטית לסיכויים של נאפולי לשחזר את העונה האחרונה בליגה ולהגיע רחוק בליגת האלופות. תחושת בטן - מיליק זה פלופ. גביאדיני הולך להתפוצץ.

    רומא - הרכש אמנם לא מרהיב (יכול להשתנות אם בורחה יגיע) אבל מצד שני גם אף שחקן מפתח לא עזב (בהנחה שסטרוטמן כשיר באמת מתאים לספאלטי יותר מפיאניץ׳) והקיץ המלא תחת ספאלטי והשפםקרחת שלו יעשה לקבוצה טוב. בעיניי ספאלטי עדיין מאמן טוב מסארי ורומא תהיה היריבה העיקרית שלנו על הסקודטו. מאמין שתעשה גם עונה יפה באירופה במידה ולא תקבל הגרלה רצחנית מדי בבתים.

    פיורנטינה - מגדירים מחדש את המונח ״דורכים במקום״. רכש חסר השראה, התמקדות בצעירים וחוסר אמביציה כמיטב המסורת של דלה ואלה יספיקו כנראה לעוד עונה של כדורגל ״ספרדי״ איכותי, קמפיין אירופי טוב ומאבק על מקומות 4-5-6. בסיום העונה לסוזה יימאס והוא יעזוב.

    אינטר - ההחלטה להיפטר ממאנצ׳יני היא הדבר הכי טוב שיכל לקרות למועדון הקיץ. לא יודע עדיין מה דה בור שווה כמאמן אבל בהנחה שהוא לא גרוע ברמה של קודמו, הסגל הנוכחי של אינטר (הטוב ביותר מאז הטרבל?) אמור להתחרות על מקום בליגת האלופות. קאנדרבה-איקארדי-פריסיץ׳ זו שלישייה עם פוטנציאל מפחיד, הקישור התחזק וההגנה נשארה סולידית. יש תחושה שזו העונה שבה אינטר תחזור להיות רלוונטית.

    מילאן - מונטלה מאמן טוב שיודע להקנות דרך ושיטת משחק, מילאן שלו תציג את הכדורגל הכי טוב שלה מאז אלגרי, תיאבק על מקום בליגת אירופה גם עם הסגל הקיים ותשתדרג למאבק על מקום בליגת האלופות במידה ומקצה השיפורים המתוכנן לינואר אכן ייצא לפועל. ניאנג הולך להתפוצץ.

    לאציו - לוטיטו וטארה ממשיכים לתת פייט לדלה ואלה על תואר ההנהלה הגרועה ביותר בקרב המועדונים הגדולים, או לפחות בקרב אלו המתיימרים להיות גדולים. הסגל בסך הכל טוב אבל הפארסה עם ביילסה והחזרה של אינזאגי זו עוד בדיחה בשרשרת החלטות ניהוליות מגוחכות של הצמד המושמץ. אינזאגיניו עדיין לא הראה שהוא מוכן לתפקיד והאוירה הרעילה במועדון בטח לא תעזור לו להצליח. מקומות 7-10 ועוד 17 שחקני מפתח שדורשים לעזוב ונענים בשלילה בקיץ הבא.

    סאסואולו - תמשיך להיות הקבוצה הכי מגניבה בליגה ואחת המגניבות ביבשת. ההשתתפות באירופה תגרום לה כנראה לרדת כמה מקומות בטבלה אבל למי איכפת? הנרוורדי באים להנות ולשעשע וזה מה שהם ימשיכו לעשות העונה.

    טורינו - יש סוג של קונצנזוס על כך שזאת טורו הכי מפוצצת כישרון מזה הרבה מאוד זמן. יאגו וליאיץ׳ יעזרו לבלוטי להפוך לבאנקר אצל ונטורה, המשימה העיקרית של מיכא תהיה לייצב את ההגנה אחרי כל העזיבות. אם זה יקרה טורו תיאבק על מקום באירופה, אם לא מיכא יילך הביתה ולא יקבל עוד פרויקט גדול בשנים הקרובות.

    קייבו - אין דבר שאני מצפה לו יותר מאשר לטוטאל פוטבול הורונזי מול 5327 צופים מנומנמים בבנטגודי המכוער. אשרינו שזכינו לחיות בתקופה בה ניתן לראות את הקבוצה של רולנדו ״מייכלס״ מאראן בכיכובם של ריקרדו ״נייסקנס״ מג׳וריני ו-וולטר ״קרויף״ בירסה בפעולה. תבטיח הישרדות כבר במחזור השביעי ומאז תגרום לנו בעיקר לחשוב על מעלליה של אחותה הגדולה בסרייה B.

    סמפדוריה - תחת ג׳אמפאולו הקבוצה תגלה יציבות יחסית לרכבת ההרים של זנגה ומונטלה. עם זאת, התחלופה בסגל רבה מדי על מנת לשחזר את העונה עם מיכא ולאיים על מקום באירופה. אני די משוכנע שנראה כדורגל טוב מהקבוצה ומקווה שפראט/פרננדש יהפכו לפארדס/ספונרה החדשים של ג׳אמפאולו.

    ג׳נואה - כמו בתחילת כל עונה, לא כל כך יודע למה לצפות מהגריפוני למעט תצוגות אדירות מהקהל האדיר שלהם. תחת גאספריני זו הייתה קבוצה שנעה בין הופעות מחשמלות למזעזעות בקיצוניות מפחידה. לא יודע מה יוריץ׳ מתכנן והאם למרות הקירבה לגאספ וההיכרות של הסגל עם השיטה הוא מתכוון לשמר את ה343 הכמעט ניצחי שלהם. מצפה לראות אם פאבוגול המלך ימשיך להיות מלך ובעיקר את שיתוף הפעולה שלו עם אוקאמפוס.

    בולוניה - על אף העזיבה של כמה משחקני המפתח, דונאדוני ידאג שהקבוצה תמשיך להיות אחת המאומנות והמסודרות בליגה. זה יספיק ככל הנראה למקום נוח בחלק העליון של החצי התחתון.

    אטאלנטה - אחת הקבוצות המסקרנות בליגה בעיניי. גאספריני הוא שדרוג עצום על אדי רייה ובמידה ויצליח לגרום לשחקנים שלו לאמץ בהצלחה את השיטה שלו אני צופה בריחה מהירה ממאבקי התחתית וכדורגל חיובי ושמח.

    אודינזה - ראיתי את ההרכב שעלה אתמול באולימפיקו והתחושה היא שחצי ממנו כלל את אותו השלד הבינוני עליו הם נשענים כבר 5 שנים, כשבכל שנה שעוברת הדנילואים והבאדו׳ז האלה הולכים ונחלשים מבלי שקמה להם אלטרנטיבה. הסגל חלש ועייף ויש מצב טוב שהזיגזוג של פוצו בין המועדונים השונים יוביל העונה את קבוצת האם שלו לליגה השנייה.

    פאלרמו - מעבר לסלידה מההתנהלות של זאמפריני, הסגל הנוכחי הוא אחד החלשים של הקבוצה מאז ומעולם. בלארדיני יפוטר ויחזור ויפוטר ויחזור ויפוטר שוב כמו עוד 4-5 מאמנים אחרים. מקווה שבסיום העונה יקרו שני דברים - ירידת ליגה או מכירה של המועדון לבעלים שפוי. חותם על תסריט של גם וגם.

    אמפולי - לקחה בעיניי הימור מסוכן עם הקידום של עוזר המאמן (שאת שמו אני מתעצל כרגע לגגל) של סארי וג׳אמפאולו לתפקיד המאמן הראשי. הרציונאל מובן - מישהו מתוך המערכת שימשיך את העבודה המעולה של השנים האחרונות. בפועל אני חושש שחוסר הניסיון שלו והשינויים בסגל יגרמו לטלטלה ויזרקו את המועדון החביב הזה עמוק למאבקי התחתית, במיוחד אם ספונרה ימצא עד סוף החודש בית חדש.

    קליארי - בקלות ובוודאות העולה החדשה עם המרקאטו המרשים ביותר. הסגל עמוס איכות וניסיון בליגה הבכירה ועושה רושם שהסרדנים פה בשביל להישאר.

    פסקארה - אודו עושה רושם של מאמן גדול In the making וקשה שלא להשוות אותו ואת הקבוצה שלו לדי פרנצ׳סקו וסאסואולו של לפני 3 שנים. הסגל חייב חיזוק בשביל להינצל אבל התחושה היא שפסקארה הזאת לא תהיה שק חבטות כמו בגיחה הקודמת שלה לסרייה A.

    קרוטונה - סיפור מרגש על עיר ענייה ואוהדי קאלצ׳ו מטורפים באצטדיון לוהט לא יעזרו להם לשרוד עם הסגל החלש ביותר בליגה. ניקולה מאמן טוב לקבוצות בפרופיל הזה והם יעשו את המוות להרבה מהקבוצות שיגיעו לשחק בקלאבריה, זה עדיין לא יעזור להם להינצל.
     
  8. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,484
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    מוזמנים להציץ בהימורים שלכם ולראות למי יש צ'אנס ללכת לווגאס.
     
  9. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    עברתי על הבחירות של הפורום (אני לא בחרתי, כרגיל), אז לפי כמות המשתמשים שבחרו בדיבאלה לשחקן העונה, למלך השערים ולמלך הבישולים: דיבאלה הוא השחקן המאכזב של העונה באיסוקר.
     
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    לא מסכים מכיוון שהשנה דיבאלה לא שיחק כחלוץ אלא כקשר

    Sent from my m3 note using Tapatalk
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  11. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    אין פה מה לא להסכים. זו לא הדעה שלי כי אם אנקדוטה בלבד לאור ההצבעות בפורום.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,671
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    האמת שלא יצא לי יותר מדי מביך. אפילו פגעתי עם אמפולי ביורדות, למרות שאת הקטגוריה הספציפית הזאת גנבתי מיותם
     
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,459
    לייקים שהתקבלו:
    6,387
    סך הכל למעט ההימורים המביכים על דזקו ופיורנטינה אני די בסדר
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/6/17
  14. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    טוב יש כאן כמה דברים מביכים (בעיקר האמון באינטר) אבל הימרתי על סוסו כתגלית העונה והאמנתי ביובה באלופות (קצת יותר מדי).
    דזקו עושה לי נאחס. עונה ראשון הימרתי עליו שיפציץ והוא איכזב, עונה שנייה הימרתי שיאכזב והוא הפציץ.