ליברפול 2016/17

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏8/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אם קלופ מרוצה איתו זה בדיוק אותו הפקר שעשו אשתקד עם ההתקפה, כשלא היה לנו גיבוי הולם. (וגם בינואר לא טיפלנו בבעיה).
    ואם יביא אנדר סטאדי שלא יהיה קשןר לרמות האלה ? פאק מישהו מדמיין בכלל את מילנר מול שחקני כנף בצ׳מפיונס ?
     
  2. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    מה יש להביא מישהו כמו קרסוול אני לא מבין. בעוד שנתיים גג אתה תחפש להיפטר ממנו ומהמשכורת/דמי ההעברה המנופחים. רק בשביל להגיד שהבאת?
    אין באמת זלזול בעמדת המגן השמאלי, מבינים שצריך להגיע משהו. מצד שני מבינים גם שאם באמת יגיע שחקן התקפה ב-40 מ' פאונד ועוד שני שחקנים בסכומים גבוהים יותר, זה פשוט לא ריאלי "לזרוק עוד 25-20 מ'". זה רחוק מאוד מלהיות מובן מאליו כשמדובר בליברפול. עם זה באה הנכונות להתפשר על פתרון טיפה יותר צולע לעמדה הזו.

    לדמיין את מילנר מול שחקני כנף בצ'מפיונס? חוץ מ2-3 קבוצות הוא התמודד מול יריבים ברמה לא פחות טובה בפרמיירליג. עשה עבודה הגנתית טובה, עבודה התקפית פחות טובה. אם אתה מראה את מילנר מול רונאלדו אז אוקיי, יש מיסמץ', אבל זה לא כאילו שבשאר העמדות אנחנו בדיוק שווים ראש בראש.
     
  3. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    למה לא ? אני חושב שעם ההבאה של סלאח ההתקפה שלנו מניחה את הדעת, גם במונחים של אירופה, זה לא הרמה של סיטי אבל מצד שני אף אחד לא יודע כמה היא באמת טובה.
    מבחינת קישור ? עם קייטה או מילינקוביץ׳-סאביץ׳ זה שדרוג גדול, ושלא נדבר על ואן דייק אם יגיע.
    בדיוק מהסיבה שאנחנו נוכל לעמוד עם הרבה קבוצות באירופה לא הייתי רוצה שנזלזל גם בעמדה פחות קריטית כמו מגן שמאלי, שיהיה קרסוול או סתם איזה מגן סביר מהליגה הספרדית, סטייל טרמולינאס שהיה לסביליה לפני הפציעה או וואטאבר, מילנר זה היה פלסטר שאיכשהו עשה עבודה יחסית טובה על שבר, אבל די לזנוח את זה, אחרי זה הם בוכים שלא מצליחים להביא שחקנים בינואר אז שיטפלו בזה עכשיו.
     
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,038
    אני אחזור על עצמי פשוט כי אני די משוכנע שזה נכון.
    זה לא עניין תקציבי עם מילנר. קלופ חושב שהוא נותן ואליו נוסף, הוא יודע להניע כדור כמו קשר (ברור לי שאני אחטוף על זה על הראש כי הוא העיף כדורים 3 חודשים אחרונים אבל הוא מסוגל גם להניע), הוא נותן מלחמה בתור אנגלי טיפוסי (קלישאה אבל תופסת במקרה הזה), הוא לא רק מגן שמאלי, הוא מוסיף לקבוצה כקבוצה דברים שאולי מגן שמאלי אחר לא יביא אפילו אם הוא מגן שמאלי טוב יותר באופן כללי.
    מסכימים או לא, זאת כבר שאלה אחרת, אני מקבל את הרושם שהמצב הוא שמחפשים אנדר סטאדי והסיבות הם בגלל מה שכתבתי. אולי בקיץ 2018.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  5. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    הדרך היחידה שלי להיות מרוצה עם מילנר זה כשהוא גיבוי, כשהוא נכנס להרכב בלית ברירה או מהספסל או במשחק טקטי, שם אתה אתה תתלהב ממנו כי הוא נותן את הנשמה גם אם הוא לא מספיק טוב, אני ממש אבל ממש לא רוצה לבנות עליו כי הוא פשוט לא שייך לרמות הגבוהות כשחקן קבוע, גם בשיא הקריירה שלו הוא לא היה ולא סתם הוא היה שחקן גיבוי בסיטי בשיא הקריירה שלו. כל מעמד שהוא יהיה בו שזה לא שחקן סגל יעיל ולא באנקר בהרכב מבחינתי יעשה לו עוול ויגרום לאוהדים להתייאש ממנו במוקדם או במאוחר. (בעונה שעברה זה היה במאוחר בשלושה החודשים האחרונים.)
     
  6. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,659
    לייקים שהתקבלו:
    1,101
  7. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    חחח, כן קצת הזוי, אבל זה כן אחד מהסגלים היותר חזקים שהיו לליברפול בשני העשורים האחרונים, וכן, אני לא רואה איך שחקן מהנוער יכול היום להשתלב בבוגרת, גם כשכל הספסל שלנו היה ילדים בעונה שעברה את הדקות שלהם הם קיבלו רק במשחקים זניחים (למעט המשחק ההזוי ההוא מול סטוק). ואגב חבל, שחקנים כמו אוג׳ו או ריאן קנט ישחקו בקבוצת פרמייר ליג במוקדם או במאוחר, לא רואה את זה קורה אצלנו.

    שני האחרונים שפרצו אצלנו היו סטרלינג, שנמכר ב 50 מיליון פאונד לסיטי, וג׳ורדן אייב, שקיבל דקות אבל לא היה שחקן הרכב, וגם כשעבר לבורנמות׳ לא ידענו מה הוא בדיוק שווה, ואני אגב חושב שעדיין מוקדם לקבור אותו.
     
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,974
    לייקים שהתקבלו:
    6,325
    אתה מדבר כאילו לא היו שלושה חודשים בחצי השני של העונה שהספסל שלכם לכל משחק לא היה אוריגי וילדים מהנוער.

    את האמת אני דווקא כן מסוגל לראות צעירים מוכשרים משתלבים אצלכם.
    אם אתה באמת מוכשר או שחקן הגנה שמסוגל גם לשים רעל באוכל של לוקאס, יש לך סיכוי לא רע.
     
    Scouser Tommy ו-muller אוהבים את זה.
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,455
    @Mellow29 אל תזלזל, בעלומיי הייתי קשר אחורי סופה :)

    אני לא מרוצה בכלל ממילנר, אבל (וזה אבל ענקי) אם מביאים באמת סלאח, קייטה וVVD (פלוס מגן שמאלי צעיר סביר) אז אני יותר ממרוצה. אני חושב ששיקולים כלכליים הם כן פקטור משמעותי אבל קלופ חושב ששאר העמדות יותר קריטיות.

    מה שג'רארד אמר זה שעל מנת ששחקן צעיר יעלה מהאקדמיה ועד להיות שחקן בוגרים בליברפול הוא צריך להיות כישרון מהשורה הראשונה. הוא גם צודק כי זה לא שכל השחקנים הם וורלד קלאס אבל על מנת ששחקן צעיר יצליח "לכפות" את עצמו לבוגרים הוא צריך להיות משמעותית טוב יותר מהבוגרים.

    שחקן צעיר יכול אולי להשתלב בקטנה למשך איזה עונה אם יש פציעות או משהו אבל ממש להשתלב זה רק אם הוא כישרון ברמות הגבוהות ביותר (סטרלינג בניגוד לפלאנאגן, סטוארט, אייב...).

    מסתבר שסלא יעלה 39 מיליון יורו כולל הבונוסים מה ששווה ערך ל35 מיליון פאונד לפי שער החליפין הנוכחי (טיפה פחות). סיכוי סביר שהוא לא ישבור את שיא ההעברות שלנו.

    אגב, לא ראיתי בשום מקום שקייטה אמר שהוא לא רוצה לעזוב. הוא דיבר על זה שהוא מחכה לשחק עם לייפציג בליגת האלופות. המנכ"ל שלהם גם אמר שעד עכשיו לא קיבלו עליו שום הצעה.

    ואני בספק אם ההחלטה שהם יוכלו לשחק באלופות באמת משנה משהו. סביר ביותר להניח שגם הם וגם אנחנו ידענו שהם בסופו של דבר יקבלו אישור.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  10. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    לא רק שלא דיברתי כאילו לא עלינו כל משחק עם ספסל של נוער, אני ציינתי את זה ואמרתי שבכל זאת הילדים האלה לא קיבלו צ׳אנס, תקרא מחדש ותבין.

    אין הרבה סיכויים שמישהו מהנוער יגיע למעמד של שחקן הרכב, אולי רק טרנט ארנולד וזה גם קלוש כי אני לא חושב שיש סיכוי שהוא יעשה שיפור כזה גדול שישאיר את קליין בחוץ.

    סטרלינג עשה את זה בתקופה שחורה של המועדון, מי היה לנו אז בהתקפה ? זה היה או הוא או לשחק עם דאונינג. היה את סטארידג׳ וקוטיניו ששיחק יותר קשר מאשר כנף. אני לא רואה מצב כזה היום, שיש לנו איזו עמדה בחוסר וכישרון מהנוער שיכול לנצל את זה, אם היה לנו מגן שמאלי מוכשר מהנוער אז ניחא, אבל אין.
     
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,974
    לייקים שהתקבלו:
    6,325
    שיחקתם עם וודברן ושיחקתם עם ארנולד כולל נגדינו, זה מספיק.

    אם אני אגיד לך ששני צעירים כמוהם יפרצו לרוטציה של הסגל הבוגר אתה תקח את זה בשתי ידיים גם אם אתה אוהד יונייטד או כל קבוצה ששואפת
    לתחרותיות אחרת בליגה.

    העמדתם ספסל של ילדים תקופה ארוכה ועם 60 משחקים בקירוב בעונה הקרובה אני לא אתפלא לראות לא מעט ילדים מכתרים את הספסלים שלכם גם בעונה הבאה(ולפחות שניים מהם טועמים 10-15 הופעות לאחד שזה מכובד מאוד);

    לא יודע למה אתה
    מצפה כשאתה מתחיל לדבר איתי על פריצות של שחקנים רציניים במועדון.
    לצפות שיצא עוד איזה ג׳רארד או עוד סקולס זה מנותק מהמציאות.
    וגם לא אשמת המאמן אגב.
     
  12. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    למה אני מצפה ? לא יודע אני לא מצפה, אבל מה שסטיבי אמר זה שכדי להיות שחקן בקבוצה הבוגרת בליברפול אתה צריך להיות ממש טוב, ואני אמרתי שהאחרון שעשה את זה (ולא מדבר איתך על פירורי דקות שקיבלו טרנט ו-וודברן) זה היה סטרלינג, אחריו אייב (שהיה שחקן ספסל ורוטציה מובהק).
    וודברן וטרנט, סטיוארט ואלה, הופיעו על הספסל אבל כשהיה צריך שינוי לקלופ לא היה אומץ להכניס אותם ואני מבין אותו.

    אני גם לא מאמין שזה יחזור על עצמו המקרה הזה, שנה שעברה לא היינו עם עוד מפעלים חוץ מהליגה אז הלכנו במודע עם סגל קצר לעונה הזו, הפציעות עשו את שלהם והילדים על הספסל היו אילוץ.
    שוב אומר, אם לא יקרה משהו מיוחד עם וודברן (שהוא כרגע עוד ילדון, מוכשר מאוד אבל עדיין לא ברור מה מידת התרומה שהוא יכול לספק) הוא כנראה לא יקבל יותר מדקות במשחקי גביע, לגבי טרנט ? הוא הגיבוי של קליין, אבל כמה משחקים קליין מחסיר ? עד היום 1 וזה יצא במקרה מולכם.
     
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,974
    לייקים שהתקבלו:
    6,325
    סטיבי אמר, אבל סטיבי הוא לא אלוהים למרות שאתם מתבלבלים לפעמים.

    אני אגיד שוב, צריך קצת מזל, גישה לחומרי ניקוי בקרבת איזור חדר האוכל ולצלחת של לוקאס ואתה מקבל פרי טיקט לפחות להזדמנות להוכיח את עצמך ומשם השמיים הם הגבול בטח אצל מנג׳ר פנטזיונר שיום אחד האמין שמילנר זה מגן ולמחרת החליט לרוץ איתו עונה שלמה.

    כאילו Let's face it גרארד דרמטי ברמות, יש לכם כל כל הרבה זבל בסגל שמקבל big minutes שהסטנדרט לא כזה גבוה.
    נכון שזה נראה שקלופ בעונה ראשונה העדיף את כל הזבל על אמונה או צ׳אנסים לצעירים אבל אני לא מאשים אותו כל כך.

    הייתם מאוד תחרותיים תקופה ארוכה וקשה לעשות את זה בעיקר בעונה ראשונה, אולי גם לא התרשם יותר מדי מהקלאס הנוכחי הצעיר שעמד לראשותו, אולי לוקאס ולוברן תפסו אותו בוגד באשתו עם הפקידה במלווד, מי יודע?

    מה שאני כן יודע שעם 39 הופעות לפחות בעונה ללוקאס יש מקום להמוןןן צעירים, הסטנדרט מראש לא בשמיים אם הדבר הזה מקבל כל כך הרבה הופעות.
     
    Scouser Tommy ו-אלעד אוהבים את זה.
  14. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,038
    לפי מה שראיתי ג'ררארד דיבר בכלל על ההרכב בזמן שאתם מדברים על הסגל.
    לגבי הסגל זה קונצנזוס, יש לנו סגל קצר מאוד וראו את זה העונה אפילו שלא היה עומס משחקים בד"כ כי לא היה אירופה.
    לגבי ההרכב...ה-11 שלנו מהטובים בליגה, זה פחות הבעיה ובקטע הזה באמת קשה לצעיר לפרוץ להרכב ולהיות שם בלי אילוצי פציעות/השעיות.
     
  15. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אבל יש פציעות/השעיות כל הזמן.

    הכול שאלה של כישרון (ראה ערך: מקרה קיצון עם אסנסיו וריאל מדריד).
     
מצב נושא:
הנושא נעול.