הפועל באר שבע 2016/17 - אלופים שנה שניה ברציפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏17/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,117
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
    רוחו של זהבי עוד שוררת על המועדון, מגע יד האלוהים שריר וקיים.
    יש גם כופרים שרואים ביוהאן קרויף אלוהי הכדורגל, ג'ורדי יצא לו מאשך שמאל, אז גם.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    ועם כל זה נשארתם הז** ביד כבר שנתיים... מזל שאלוהים יש רק אחד... :)
     
  3. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    לגביי קואנקה הזה האמת נמצאת איפשהו באמצע, יכול להיות שהוא יהיה הצלחה אדירה, ויכול להיות שהוא יהיה כישלון, מה שבטוח שאי אפשר לדעת מה יהיה איתו.
    ונכון לעכשיו הוא לא אמור להיות שובר שוויון, אבל בהחלט שחקן שיכול להחליף את בוזגלו וזה מה שאנחנו צריכים בנוסף לחלוץ ולשחקן כלבויניק במקום סוארס.
    אלחמיד+חלוץ+קואנקה ואפשר לחתום קיץ מעולה עבורנו.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    בהמשך למשחק אתמול, מחצית ראשונה לא טובה, שנייה טובה יותר. בן שהר כחלוץ נראה לא טוב, אני חושב שהגיע הזמן להפוך קצת את היוצרות ולנסות לתת לגאדיר את השקט והביטחון להיות החלוץ הראשון למשך כמה משחקים ולראות מה יוצא לנו מזה. בן שהר במשחק זורם פשוט אוויר בחלקים גדולים של המשחק.
     
    yakar אוהב/ת את זה.
  5. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    הבעיה עם בן שהר שגם בתפקידים אחרים במגרש הוא נראה כמו אוויר לדקות רבות.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם 'הכל יילך לפי הספר', קרי נאווקמה ימשיך לעשות כאן קירקס מההגנות ומיכאל אוחנה יתקדם כמו שמצפים ממנו אחרי שעונת הבכורה שלו השאירה תיאבון - אם קוואנקה יצליח או לא זה יהיה פחות קריטי. אני חושש בעיקר לגבי מליקסון והפציעות שלו מה גם שהוא לא ילד ושוב יהיה עומס גדול על הקבוצה.
    העזיבה של בוזגלו די צפויה, כמובן שבאר-שבע מאבדת כאן כוח משמעותי ואצילי היה צריך להיות היורש. מה שכן, שיהיה בריא בוזגלו, הוא לא מבין שהפציעה שינתה את המצב, הוא לא יקבל את חוזה המיליונים שלו וכמה מכבי חיפה כבר תשתולל עליו? מעניין. הסיכון שם הוא גדול מאוד. מעלה תמונה ככה עם תמונה של בית וכותב שהוא נפרד ותודה, משהו מאולץ. לא ככה עושים את זה, כל-כך מעט קלאסה.
     
  7. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    בינתיים המצב עם ניב זריהן מאוד מדאיג, הוא לא מסיים אימונים, ידוע שיש הבדל בין האימונים באשדוד להפועל באר שבע, אבל לא ידעתי שההבדל כלכך גדול.
    אם ניב זריהן היה בשיא כושרו, אני בספק אם קואנקה היה מגיע, כי יש גם את גאדיר ואת מליקסון על אותה עמדה. אולי מבינים שיהיה קשה לבנות עליו.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    לדעתי ההחתמה של קואנקה נועדה בשביל שמליקסון יוכל לשחק קבוע באמצע.
    גם לאחר ההחתמה של קואנקה לזריהן יהיה מספיק דקות אם יהיה כשיר ויוכיח את עצמו.
    בכל מקרה, פציעות זה חלק מהעניין, גם אוחנה פצוע עכשיו, גאדיר היה פצוע בחלק גדול של העונה שעברה, גם בוזגלו נעדר לא מעט בעונה הקודמת ככה שלא צריך להתרגש מהפציעה של זריהן, נחכה לו שיחלים ונקווה שיקח את ההזדמנות שיקבל...
     
  9. yakar Member

    הצטרף ב:
    ‏4/10/07
    הודעות:
    887
    לייקים שהתקבלו:
    269
    ומה עם אוחנה?
     
  10. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    יצטרך להוכיח את עצמו, בשביל שיכנס לשלישית הקישור הפותחת, יהיה ברוטציה עם ראדי ומליקסון.
     
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אתמול רשמתי ש"קוואנקה היה אחת הסיבות לכך שתהיתי למה אצילי לא משחק בגראנדה", ואני אסביר. נתחיל מכך שכל שחקני ההתקפה של גראנדה, בלי יוצא מין הכלל, היו חלשים במהלך העונה. הם שיחקו בטיפשות מוחלטת, כל אחד לעצמו, ולא הירבו לעשות מהלכים יוצאי דופן או כאלה שכן ישארו בזיכרון. נמשיך מכך שקוואנקה עצמו לא בלט בשום דרך, לדעתי התפקיד שהוא שיחק בו כסוג של מגן ימני לא תרם לו כל כך, ושבאמת לא התלהבתי ממנו ולא לרגע אחד מהמשחקים של גראנדה שראיתי. אולי הוא היה יותר טוב באחרים, אני לא יודע.

    הכתבה שהעלו כאן ובכלל כל הקולות סביב קוואנקה מצביעים על בעיה שקיימת בכדורגל העולמי אך בולטת מאוד בכדורגל הישראלי, וזה הייחוס המוגזם לרזומה ועל מה שהוא מעיד. היום לדוגמה ראיתי את ה"מלפפוניאדה" של fansee עם תומר לוי מאתמול בערב, והוא אמר שלדעתו "הפועל ב"ש עשתה את הרכש הטוב ביותר, במיוחד אחריי שקאוואנקה סגר בקבוצה". הבן אדם לא יודע איך להגיד את השם של השחקן, ולכן סביר להניח שהוא לא מכיר אותו כל כך, והוא מתלהב ממנו. למה? כי הוא גדל בבארסה ועל הנייר שיחק בקבוצות טובות וברמות הגבוהות. כמו שאמרתי, זו בעיה שקיימת גם בכדורגל העולמי, ואפשר לתת את עסקת טב"ח לדוגמה - לפניי שספרטה רכשו אותו, הם הציעו על ג'ונתן ביאביאני של אינטר 5-6 מיליון אירו, סכומים גבוהים בהרבה ממה שהם רכשו את טב"ח. למה ההצעה על ביאביאני יותר גבוהה? פשוט, כי הוא שחקן אינטר מילאנו. מה זה משנה שהוא כמעט ולא תרם לקבוצה ולא קרוב לרמה שהיא שואפת להגיע, בנוסף לזה שטב"ח לא נופל ממנו (ולדעתי יותר איכותי ממנו בכמה אספקטים), העיקר שהוא מחזיק ב"רזומה מרשים". זה תקף למאמנים גם ובעצם לכל אנשי המקצוע, כפי שלמדנו עם רנה מולנסטיין וקרלסן.

    אם נחזור לקוואנקה, ונתעלם מעניין השכר, אז בגדול כן מדובר בהחתמה טובה של ב"ש. הוא שחקן שיכול לבלוט כאן, שיש לו נתונים שיכולים לשים אותו מעל הליגה ושמחזיק בניסיון רציני בליגות הגדולות, אבל מנגד הוא גם יכול להמשיך את הדעיכה המתמדת שלו בקריירה, להמשיך לא לנפק מספרים ובעצם להוות "פלופ אגדי" כמו שאורימור אמר. זה סימן שאלה גדול מאוד וימים יגידו אם ב"ש הצליחה בהימור הזה.
     
    amn ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    העניין הוא שאפילו רזומה אין לו. אין לו הצלחה בשום קבוצה ששיחק חוץ מתקופה נהדרת במשחקים הראשונים בבארסה שבהם רשם 12 בישולים ו 4 שערים בערך עד שנפצע בדרך ומשם החלה ההתדרדרות.

    אי אפשר להכתיר את ההעברה הזו בשום צורה. זה פוטנציאל לכישלון וזה גם פוטנציאל להצלחה גדולה עם שחקן שעשה דריבלים מוצלחים ברמות הגבוהות ביותר וגדל לסטנדרטים שפה רק יכולים לחלום עליהם. זה סימן שאלה גדול וכל אחד מחזיק אצבעות למשאלת ליבו.
    אוהדי באר שבע מקווים שיהיו פה שחקן שישכיח את בוזגלו, וכל השאר, עם דגש על אוהדי מכבי תל אביב , מקווים שיש פה אחד שיזכיר את סקאריונה... נחכה ונראה.

    Sent from my ASUS_T00J using Tapatalk
     
    amn אוהב/ת את זה.
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    @לירן בשביל אוהד הכדורגל הישראלי הממוצע/כתב תקשורת ישראלי ממוצע, כמה הופעות בבארסה זה רזומה מטורף.
     
  15. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    אמרתי להרבה אנשים שהוא כמו מליקסון 2008 שהגיע אלנו מכפר סבא,הוא כמובן יצטרך להוכיח את עצמו אבל אני מאמין שבאר שבע זה מקום שהוא יכול להצליח,קבוצה יותר מסודרת מגראנדה גם יותר טובה ממנה,והקהל יצטרך לגרום לו להרגיש בבית כדי שיצליח,ואם הוא יצליח אני מרחם על המגנים בארץ
     
    לירן, zivmay ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.