דיון התקשורת לעונת 2017/18

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שי, ‏30/6/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,117
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
  2. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    תכל'ס כל דבר מלבד לכתוב מה היתה תוצאת המשחק ומה עשה זהבי נראה לי מיותר. אם תרצו, זו מחלת האינטרנט - יש מקום להכל, בניגוד לעיתון שצריך לבחור את תכניו בקפידה.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אוי נו זה כל כך עיתון הארץ. ערן זהבי הוא השחקן הכי דומיננטי שהיה אי פעם בליגה,גם מבחינת העליונות עליה וגם מבחינת ההד התקשורתי. זה ברמה כזאת שברגע שהוא עזב את הליגה היא הפסיקה להיות מעניינת,איפה תמצא לי עוד שחקן עם כזה אימפקט על הליגה שלו. זה לא משנה באיזה ליגה זהבי משחק היום, זה עדיין ערן זהבי. ומה לעשות שאת הציבור יותר מעניין מה הוא עושה בסין מאשר מאבק הירידה של אלמוג כהן או המאבק על הצ'מפיונס של ביברס נאתכו(לדעתי אלכס, יוכין ואני היינו היחידים שראו את המשחקים שלו). אני לא אומר שזהבי שחקן טוב מהם אבל הוא לבטח מעניין מהם. אז אם את הציבור זה מעניין אתה יכול ללכת נגדו? מי אתה בכלל?
    ותתפלא אבל גם בעיתון מסקרים בהרחבה את גוואנז'ו. הכתבה של עמיקם שהתייחסת אליה זאת כתבה שאמורה להתפרסם במעריב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/17
    abcd אוהב/ת את זה.
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    הוא מסוקר יותר מהם רק בגלל הפרובינציאליות פה.
    הרי אצלינו הלהטוטנים הגדולים מליגת העל, שהשחילו אתמול שניים לטל כחילה והתגברו על בן והבה, תמיד יהיו מעניינים יותר מכאלה שמשחקים רחוק מהעין מול הגנות קצת יותר רציניות ובכלל ברמות יותר גבוהות.
    מה זה אינגולשטט? מה זה ליגה רוסית? מה זה ברייטון? תן לי תקציר של מכבי נגד אשדוד ושבת ביציע!
     
    oranfu ו-Blanco 7 אוהבים את זה.
  5. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    דן פרבר מנגן באחד ההרכבים המטורפים בעולם, מי מדבר עליו ? אבל אני בטוח שאדון @Telkiyski יודע את המילים של הלהיט "זהב" בע"פ, ובוודאי יודע מה זה "טודו בום" בעברית.

    או בקיצור - מה הקשר בין הצלחה מקצועית לבין פירסום ? מה הקשר בין רמת הקולגות שלך לבין סיקור תקשורתי ?
    יש כוכב, ויש לא כוכב.

    אנשים ישבו מול הטלוויזיה בעונתו הראשונה של זהבי בסין רק על מנת לחשב את המענק שקיבל על הגולים שהבקיע, אנשים בדקו והתעדכנו מה הוא עושה מידי שבוע, שוב, כדי לבדוק כמה כסף הוא הכניס.
    זכה למעקב צמוד כאן בפורום, בעיקר בהתחלה, מרוב המגיבים.
    אז סימן שהציבור מקבל מה שהוא רוצה, והוא רוצה סטאר, הוא רוצה זהבי.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    טלקיסקי באמא שלך, היה לך מושג מי זאת אינגלושטט עד שאלמוג כהן הגיע לשם? מי מהישראלים בכלל הכיר את הקבוצה הזאת? עד היום יש לא מעט ישראלים שלא יודעים איך להגות את השם שלה. אם חמד וכיאל לא היו משחקים בברייטון היא היתה מעניינת פה מישהו?מישהו היה משתין בכלל לכיוון של הצ'מפיונשיפ? אפשר לחשוב שהליגיונרים שלנו מככבים בצ'לסי ומנצ'סטר סיטי
     
  7. Blanco 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    686
    לייקים שהתקבלו:
    307
    מין:
    זכר
    @DRORIKO ,
    את אותה שאלה אפשר גם לשאול הפוך. היה לך מושג מי זאת גוואנגז'ו עד שערן זהבי הגיע לשם ?
    מעבר לכך, נניח ולא היו לנו ליגיונרים שם - באיזה ליגה היית מתעניין יותר - הגרמנית או הסינית ?
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    רמת העניין מורכבת מכמה גורמים,זהות הקבוצה היא רק אחת מהן. חשוב גם מי הוא השחקן עצמו. ערן זהבי עזב לסין ככוכב גדול,הוא הטביע פה חותם הרבה יותר מאלמוג כהן או בירם כיאל,אז כפועל יוצא הוא גם יותר מעניין מהם.
     
  9. Blanco 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    686
    לייקים שהתקבלו:
    307
    מין:
    זכר
    אין עוררין על כך שהחותם שהוא הטביע בליגה הוא הרבה יותר גדול מזה שהותירו אלמוג כהן ובירם כיאל. מצד שני הוא משחק בליגה פחות אטרקטיבית וטובה, אז זה אמור טיפה לאזן את העניין.
     
  10. רון עמיקם Member

    הצטרף ב:
    ‏21/2/04
    הודעות:
    2,389
    לייקים שהתקבלו:
    620
    יש פה משהו שכולכם מפספסים.
    יש פה שחקן שמרוויח סכומי כסף שמרוויחים כוכבי כדורגל עולמיים, יותר מכל שחקן ישראלי קיים או כוכב ישראלי אחר בעבר. לא רק שמרוויח, הוא משדרג את שכרו מדי עונה - ומשלמים לו! קודם מכבי, עכשיו גוונגז'ו ואחר כך אולי שנגחאי או שנדונג או טיאנג'ין ובסוף לוס אנג'לס גלאקסי או ניו יורק סיטי, שם הוא יגמור את הקריירה. אבל זה לא הכסף, זו העובדה שהוא מייצר שערים בכמות מפלצתית, יותר מכל שחקן ישראלי אחר בהיסטוריה - יש לו ממוצע בארבע העונות האחרונות שלאלון מזרחי אף פעם לא היה אפילו בעונה אחת - 0.8 שערים למשחק, ממוצע של טופ 10 בעולם. כלומר, מדי שבוע הוא יוצר כותרות מעצם זה שהוא מייצר גולים, או כסף, או שגם גולים וגם כסף.
    בהתחשב בכך שאנחנו לא הליגה השישית באירופה וגם לא ה-16, והלגיונרים שלנו, אפילו בגראסהופרס או בברייטון - שמייצרים גם גולים, לא עומדים בקצב שלו, בוודאי שבפגרה, אז זהבי מככב, ביג טיים, ובצדק גמור.
    כל מי שחושב אחרת, הוא או נפגע ממנו כאוהד הפועל לשעבר, או חובב כדורגל בריטי שפשוט נעלב בשביל תומר חמד - שחקן נהדר, אבל בחיים לא כזה שהשפיע על הליגה בה שיחק כמו זהבי - או סתם כזה שעינו צרה.
    ערן זהבי הוא מפלצת. תחשבו על עיתונות ארצית. אם הייתה חיה בתוכה מפלצת, היא הייתה מציבה עליה פפארצי 24/7.
     
    oFiRzZz ו-orimor2212 אוהבים את זה.
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אוקיי, אז לפי התיאוריה שלך אם נשלח את אלי אלבז ל4 שנים לליגה האינדונזית, שם הוא יעמיד ממוצע של 1.104 שערים למשחק, הוא גם יהיה ראוי לסיקור מטורף? טופ 7 בעולם זה יהיה.
    הקריטריון לסיקור שחקן הוא כמות השערים שלו? מזל שבונוצ'י וקייליני לא נולדו בראשון לציון או ביבנה, אחרת סתם היו ממורמרים כל הקריירה.

    אני "נפגע ממנו כאוהד הפועל לשעבר" ואני חושב שהוא שחקן גדול, אבל אני לא בטוח שהוא הכי גדול בדורו כשאני רואה ששחקנים כמו חמד, כיאל, נאתכו ואלמוג כהן הצליחו ברמות שהוא נכשל בהן. גם טב"ח הבלם מבחינתי גדול ממנו בהרבה.
    לא מבין מה הבעיה פה.

    לשייך כל אחד שמבקר את הסיקור כלפי זהבי או את זהבי עצמו כ"או אוהד הפועל או נפגע ממנו" זה די זול בעיני. יש גם המן אוהדי הפועל שמשתתפים קבוע בפסטיבל זהבי המזדמן ומבחינתם הוא "שחקן לווסטהאם" בדיוק כמו לדעתך ולדעת שאר המעריצים.
    יש גם ביקורת עניינית שצריך להתייחס אליה והאמת שמבחינתי הסברים כמו "הוא מרוויח מלא כסף וכובש טונה גולים" זה לא הסבר מספק. הוא משחק בליגה שהיא לכל היותר ברמה של הליגה הישראלית שידוע ששופכים בה כמויות כסף לא הגיוניות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/17
    oranfu ו-alexshw אוהבים את זה.
  12. רון עמיקם Member

    הצטרף ב:
    ‏21/2/04
    הודעות:
    2,389
    לייקים שהתקבלו:
    620
    אלי אלבז לא יעמיד ממוצעים כאלה בליגה האינדונזית כי הוא לא העמיד ממוצעים כאלה מעולם. גם בליגה של קונוסים הוא לא יעמיד ממוצעים כאלה כי חסרים לו פרמטרים שיש לזהבי ואין לו, החל מיכולות מקצועיות ובעיקר יכולות מנטליות.
    זהבי הוא לא הדרבליסט, לא המוסר, לא הנוגח, ולא הבועט הכי טוב אי פעם (למרות שמבחינת בעיטה, הנקיון בבעיטה שלו הוא די נדיר בכדורלג הישראלי). אני מניח שהוא גם לא הווינר הכי גדול, לא הסקורר הכי גדול, לא האישיות הכי גדולה, אבל זה בדיוק כמו אתלט בקרב עשרה. הוא לא ישבור אף שיא עולמי במקצוע פרטני, אבל במכלול הוא מפלצת. נחכה לערכים שלו בפיפא 18 ואולי נקבל את הפרופורציה...או שלא...
    זהבי טוב בכל פרמטר, גם אם לא הכי טוב, ולכן הוא נמצא איפה שהוא נמצא: בליגה שקשה מאוד להכנס אליה כבר מבחוץ אם אתה לא כוכב ענק, בשכר שלו ובכמות השערים שלו.
    לא ברור איך זה קרה, כי הוא לא שיחק באף נבחרת נוער והעביר את השנתיים הראשונות שלו בבוגרים בקבוצה בינונית בליגה הלאומית, אבל זה קרה. לא לשכוח שאולי הוא לא כבש ככה באיטליה, אבל הוא שיחק באיטליה, מקום בו רק בנין והוא הם הישראלים ששיחקו, והוא גם נמכר לשם ב-1.6 מיליון יורו בתחילת העשור, אז הסכומים היו יותר צנועים מהיום.
    תסתכל על זה בפרספקטיבה הנכונה: היום, בוודאי היום, אין משהו ישראלי שמתקרב אליו מבחינת המכלול. בספק אם בעבר.
     
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אתה יודע מה אתה טוען פה בעצם?
    אתה בעצם טוען פה שאם נבחרת הונגריה תשחק 10 פעמים מול סן מרינו ותתן לה 10 פעמים 12-0, היא תיחשב בעינייך גדולה מנבחרת ישראל ששיחקה 10 פעמים מול נבחרת מקדוניה ולא השיגה תוצאות דומות.

    אתה לגמרי לגמרי לגמרי מתעלם מההגנות והיריבות שאיתן הוא מתמודד, וזה שגוי מאוד בעיני.
    אתה לא יכול לטעות באופן כל כך חד משמעי שזהבי גדול כל כך מחמד, נאתכו או רפאלוב בזמן שזהבי מתמודד עם ההגנות של הליגה הסינית וטל כחילה ואלה מתמודדים מול הגנות רציניות.

    מה אתה חושב? שזה מקרי שבסין הוא מגיע פעמיים לפחות במשחק מול שוער ומול אלנבניה, ויילס, דינמו קייב ופורטו המצב הכי טוב שלו במשחק זה בעיטה לא נוחה מתוך הרחבה? באמת?

    גם ישראל יכולה לתת לאנדורה 5-0 בזמן ששוויץ תתן לה רק 3-0. אז מה? זה אומר שישראל טובה משוויץ?
    תמדוד את זהבי ביחס לנאתכו וחמד כשהוא יתמודד מול ההגנות שהם מתמודדים מולן מדי שבוע.
    בדיוק כמו שאת נבחרת ישראל אני אמדוד ביחס לשוויץ לפי מה ששתיהן עושות מול סרביה, קרואטיה או רוסיה ולא מול אנדורה ולוקסמבורג.

    ממש נורא מרשים אותי איך הוא כובש בצרורות מול השוערים והבלמים הסינים. באמת איזה ביש מזל שנגד בלגיה ואיטליה היא לא הגיע למצבים שהגיע אליהם אתמול נגד טיאנג'ין. איזה באסה זה.
     
    חייל שוקולד, oranfu ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  14. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אז כנראה שהבעיה נמצאת בי כי לא טרחתי אף פעם לראות משחק שלו בסין, אף פעם לא נכנסתי לאינספור הפושים שאני מקבל לנייד על כל אחד מהמשחקים שלו נגד נערי שאולין פ.צ. או וואטאבר וגם לא נראה לי שיצא לי לראות את אחד מהגולים שלו בסין או להתעניין מה המצב של הקבוצה שלו בטבלה. לא כי יש לי משהו נגדו או שאני חושב שהוא שחקן לא טוב אלא פשוט כי הוא משחק בליגה שולית ולא מעניינת שמשום מה זוכה כאן לסיקור היסטרי בגלל שחקן אחד שקשה לומר עליו שהוא כוכב שיש אליו אהדה ארצית ברמה שמזכירה את בניון, ברקוביץ' ורביבו(מה שמוביל אותי למחשבה עד כמה הכדורגל שלנו הלך אחורה בשנים האחרונות שהלגיונר "הבכיר" שלנו משחק בסין ולא באנגליה/ספרד).
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    @Telkiyski זהבי אולי מתמודד מול הגנות פח אבל גם משחקים איתו בקבוצה שחקנים פח ובכל זאת הוא מצליח לייצר כל כך הרבה שערים. אתה רואה את בירם כיאל לוקח מועמדת לירידה בליגה הסינית ומקפיץ אותה לשיפולי הצמרת?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.