מנצ'סטר יונייטד 2016/17-אימפריות נופלות לאט

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏8/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,946
    לייקים שהתקבלו:
    6,320
    גם לפני הפרק האחרון פרגוסון מתייחס בהרחבה לראיולה ולדרך שקיבל את הטלפון עליו(נדמה לי בנופש עם דיוויד גיל).

    סיר אלכס שייך קצת לעולם הישן בכל מה שקשור לאמונה של איך שחקנים צעירים צריכים להיות מיוצגים.
    למזלו הוא לא היה צריך להתמודד עם העולם החדש של ראיולה על ספידים שכבר רואה איך מכל עסקת ענק כזאת הוא גוזר עמלת סוכן מטורפת(זה בכלל משהו שפרגוסון לא היה מצליח לעכל, אולי היה מוציא ספר רק לזה).

    לוקאקו ופוגבה זה חיבור שנוצר מסוכן.
    לא מניב אפריקאי ולא מהורים דוברי צרפתית מאיזה קולוניה.
    סוכן שבגיל צעיר מאוד השתלט על שני שחקנים שמגיל 16 כבר כל העלם הכיר והיה קל ליחצן אותם(אתם שוכחים אבל בגיל הזה לוקאקו כבר הבקיע בליגת אלופות והשני היה בדיונים עם מה שקרה עם לה האבר וה300 אלף פאונד שעברו מתחת לאיזה שולחן כדי לגנוב אותו מהם ותוך כדי שהוא השחקן הכי מדובר בנבחרות ילדים ונוער של צרפת).

    כששניהם מביאים לשולחן נתוני פתיחה כאלה כולל פוטנציאל שכבר בגילאים האלה היה אפשר להבין שהוא די מטורף, מאוד היה ״קל לחבר ביניהם״ להציג אידיליה ועל הדרך לשים אותם כפנים של הסוכנות ולברבר שיום אחד הם יתאחדו או יתייחדו כי הם נועדו זה לזה.

    הכל ראיולה בקיצור.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אנחנו מדברים על מדיניות הרכש של יונייטד וזה די סמלי שביום בו מגיע חלוץ טוב מאברטון בסכום מופרז ושערורייתי, ווין רוני, שחקן אחר שהגיע מאברטון כילד הפלא של הכדורגל האנגלי והוא אחת הרכישות הגדולים של יונייטד - מסיים את דרכו. הגיע הזמן ואולי זה היה ממזמן, אבל לפחות לפי מה שקראתי - הדרך הייתה די מביכה, מוריניו איים עליו שלא יהיה במסע המשחקים וכאלה, חבל. על רוני אכתוב את משנתי בהמשך כשהעניין יהיה רשמי. אי-אפשר לקחת לרוני את מה שנתן ואפשר לדון שוב האם עמד בהבטחה במאת האחוזים(התחושה היא שרוב הזמן לא היה הלידר בעצמו, נניח ואן-פרסי חתום על האליפות האחרונה).

    לגבי הוויכוח כאן. בקיץ הרבע מיליארד יורו של ריאל מדריד, פרוייקט הגלאקטיקוס2, היא השקיעה המון אבל צירפה את כריסטיאנו רונאלדו, קאקא, צ'אבי אלונסו, קארים בנזמה, וגם את אלביול שהיה אמור להיות בלם נורמלי ואפילו ארבלואה שעלה גרושים וזו הייתה מציאה.
    נכון ש-'המחירים עלו' ו-'השוק השתגע' וזה הרבה גם בגלל מנצ'סטר יונייטד. הזנחה של שנים וסגל של ליצנים והנה כל שחקן בשוק, כל מלפפון בשוק שגם ככה בעייתי - הפך לעניין של חיים ומוות כמו לוקאקו עכשיו. המועדון איבד כל זהות וכל שפיות, ואי-אפשר להתעלם מהנתון שנתתי.
    אין שום בעייה בבזבזנות, אבל בעצם יש - יונייטד לא הביאה שום הישג וארבע שנים זה הרבה זמן, ומעבר לכך המשפט הזה 'אנחנו לא ריאל מדריד'.
    אבל נעזוב, כשריאל מדריד 'שברה את השוק' היא החתימה שחקנים כמו פיגו, זידאן וכריסטיאנו רונאלדו - שחקנים שאתה יודע שלא יכולים להיכשל, אין מצב כזה, הם טובים מדי. לא חשבתי שרונאלדו יעבור את ראול ויהיה מלך השערים שלנו בכל הזמנים אבל היה ברור שהוא מכונת התקפה. ההשתוללות של יונייטד על פוגבה למשל היא ממש לא זהה.
    בואו נגיד שעם גארת' בייל ריאל מדריד טעתה, אבל אני מאחל ליונייטד שהיא תיפגע 'בול' עם השחקנים שבאו בגרושים, כמו ריאל מדריד. אוזיל הגיע בכסף קטן בזמנו בגלל שעמד לקראת סיום חוזה. ומה נגיד על אסנסיו? מתי יונייטד הביאה שחקן כה מוכשר בגרושים? על ואראן שהגיע בגיל צעיר והוא בלם לעשור שלם? אפילו קאסמירו שחזר מפורטו ולוקאס ואסקס שחזר מאספניול.
     
  3. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,352
    לייקים שהתקבלו:
    4,707
    אפשר לא להפוך את הדיון הזה ל"מי יש גדול יותר" או "מי מגעיל יותר" בין ריאל מדריד ליונייטד? יש מספיק דברים לומר לחובת ההתנהלות הן של יונייטד של השנים האחרונות והן של ריאל של, ובכן, מאז בריאת היקום.
     
    SerieA, golding ו-אלעד אוהבים את זה.
  4. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    אכן לא הבאתי סרגל מידה של "מציצים" אבל לשאלתך,סתם קפץ לי הוידיץ' והפטריס. הבאנו אותם בכסף זול יחסית בחלון ההעברות 2006 ואני מתגעגע אליהם ברמות על.
     
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,946
    לייקים שהתקבלו:
    6,320
    פארק לא מציאה?

    אפילו ביילי, אחרי עונה שהוא אחד משלושת הבלמים הכי מרשימים בספרד וכשיש עליו ביקוש, 32 מליון פאונד זה ממש לא מחיר גבוה אם אתה מבקש להביא בלם שהוכיח את עצמו, שהפיק עוד לפניו.
    בטח כשקיץ אחד לפני סיטי מביאה מאותה ליגה, באותו סטטוס, מאותו לבל של קבוצה בלם במחיר כפול כמעט וקיץ אחרי מדברים לי על ואן דייק aka באראזי הבא במחיר של 70 מליון פאונד.

    לא יסכימו אבל גם זלאטאן לא עבר לפה במליונים(כן שכר גבוה וחוזה לעונה לפני הקייטנה של הmls).

    אל תהפכו לי פה את ריאל למה שהיא לא.
    גם היא משלמת פרימיום כשהיא רוצה פרימיום.
     

מצב נושא:
הנושא נעול.