ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    איסקו הוביל את מלאגה לרבע גמר צ׳מפיונס, לאן קוטיניו הוביל אותנו ? תודה.
    אדן הזאר הוביל את ליל לדאבל, צ׳לסי לאליפות בתור שחקן מפתח.

    ניימאר לא שחקן משלים לסוארז ומסי, הוא שחקן (בדיוק כמו סוארז אגב) שניצח לבארסה משחקים לבדו כשמסי לא הופיע, ושסוארז לא הופיע.

    אתם מאדירים פה את קוטיניו יותר מדי אבל בסופו של דבר אין מה להתווכח, הנתונים מדברים בעד עצמם והכי רחוק שהגענו בהובלתו זה מקום רביעי.

    טומי כתב שהוא צריך להיות אחד מהשחקנים המובילים אחרי שמסי ורונאלדו יפרשו, לאו דווקא מתמודד על כדור זהב וכבר אמרתי שהבנתי אותו לא נכון. התקרה שלו זה איסקו ואדן הזאר בעיני.
     
    Civil אוהב/ת את זה.
  2. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    מסכים לגמרי. זה גם לא נראה שהוא בדרך לזוז לאנשהו, לא משנה כמה זיוני שכל נשמע בתקשורת בקטאלוניה. מבחינתי הוא יחזור להיות רלבנטי ב-1 לספטמבר.

    כמו שווקאון כתב פה לפני שזה נבלע בקשקשת על קוטיניו, המשחק היום לא באמת מעניין. אנחנו עלולים לשמוט נקודות מעכשיו ועד סגירת החלון, אבל זה בטל בשישים לעומת הנזק שאנחנו עושים לעצמנו כשאנחנו יוצאים לעונה הזו עם הסגל הנוכחי.
    בקישור המרכזי אני יכול לבלוע את צ'אן, קאטרמול, ויינאלדום ומי שעוד יחלטר שם (מילנר או גרוייץ').
    בקישור הקדמי, ברגע שללאלנה נפצע, יש לנו שחקן אחד בדיוק בעמדה הזו ואם הוא לא כשיר כי במקרה ברצלונה הציעה עליו 100 מ' פאונד, אין לנו כלום. חייב להגיע לשם משהו או למצוא לזה פתרון בתוך הסגל.
    בהגנה זה אסון שמחכה לקרות. זה נס שלוברן מסיים משחק בלי לעלות לנו בשער. זה נס שמורנו מסיים משחק בלי לעלות לנו בשער. וזה לא שמניולה, מאטיפ או אלכסנדר-ארנולד סולידיים, פשוט הטעויות שהם עושים נראות פחות מביכות. אנחנו צריכים איזה 3-4 ניסים כל שבוע כדי שיהיה לנו סיכוי לנצח, זה לא מודל שיחזיק מעמד.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,255
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    אין בזה שום דבר חדש. אנחנו כבר שנים משחקים התקפה נגד הגנה. אנחנו צריכים רכש איכותי, והרבה. זה כמובן לא יקרה עם הבעלים האלה אז באופן כללי אין יותר מה לטחון מים.

    נשבר לי ה... מכל פעם לבנות על זה ששחקני ההתקפה שלנו ינצחו לנו משחקים למרות הקישור וההגנה. גם להם נמאס ובגלל זה הם מחפשים לברוח ברגע הראשון שיש להם הזדמנות.

    new season, same old shit.

    עד שלא יהיו בעלים חדשים לא נראה תארים.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אז עכשיו שקוטיניו בדרך לעזיבה מגמדים אותו ועושים אותו שחקן ש"הוא גג אדן האזר"?

    קוטיניו שחקן פנטסטי ואין שום סיבה שבקבוצה כמו ברצלונה הוא לא יהיה אחד משחקני הטופ העולמי שלא כולל את מסי ורונאלדו. מי שאומר אחרת משקר לעצמו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  5. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    ייאמר לזכותי שאמרתי את זה הרבה לפני בקשת ההעברה ובכלל כל הסיפור עם בארסה: (הציטוטים האלה מחודש מאי אחרי כמה הופעות טובות בסוף העונה)

    עומד על זה גם היום, ולא מנסה "לגמד" אותו.
    ואגב ממתי להיות אדן הזאר זה רע ? זה לא השחקן שקושר בתחילת הקיץ לריאל ? ושאם לא הפציעה מי יודע איפה הוא היה משחק היום ?
     
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    קודם כל, נתחיל מכך שאיסקו הוא שחקן טופ וברור שאם תחליף אותו בקוטיניו לא תרגיש הרבה הבדל, אבל זו בדיוק הנקודה. לא מנית פה שחקן כמו אריק לאמלה למשל, שהוא גם שחקן ברמה טובה אבל יש לו את המגבלות שלו, אלא את איסקו, ואני חושב שקוטיניו שחקן יותר טוב מאיסקו.

    מה שרשמת על קוטיניו היה נכון לתחילת העונה שעברה לדעתי, אבל ממה שראיתי ממנו העונה, ברוב המשחקים ששיחק היה טוב, וקורה לטובים ביותר שיש להם משחקים רעים מדי פעם. אם אתה רוצה להתייחס למספרים, אז קוטיניו שידרג את המספרים שלו משמעותית בעונה שעברה, ולא אשקר, אפשר לזקוף את זה לזכות מאנה שנתן עונה אדירה בעצמו ואין ספק שגם הוא שחקן בעל תקרה מאוד גבוהה, אבל קוטיניו היה יותר טוב ממנו לדעתי. קוטיניו זה לא רק מספרים, זה קסם על המגרש, זה היכולת לנהל את המשחק, לעשות בלאגן ליריבה. אני רק מדמיין את השילוב שלו ושל סוארז כשיש חייזר כמו מסי ליד... חלום, ואני רחוק מלאהוב את ברצלונה.

    אני חושב שאם המעבר אכן יתבצע, והתחושה שלי שכן, קוטיניו יפרח ויתן עונה שתבהיר ללא ספק שהוא שחקן טופ. ברגע שהוא יבצע עוד קפיצה ביכולת, יהיה קשה לעצור אותו. ההפסד הכי גדול של אינטר מאז אנדראה פירלו.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,211
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    קוטיניו שחקן מצויין, אבל בואו נגיד את האמת הוא לא מגה סופרסטאר כמו שסוארס היה אצלכם, ובנבחרת הוא בצילו של ניימאר. לליברפול הוא ראוי ומעבר לזה, לא יודע אם לברצלונה, בטח ביחס לסכומים שאתם דורשים עליו
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/8/17
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  8. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    למה שאמנה את אריק לאמלה ? זה לעשות לו עוול. מניתי שני שחקנים שהוא קרוב לרמתם, אולי אפילו ברמתם (וזה רק בגלל שהוא לא הביא עדיין הישגים). גם לא עשיתי את זה בשביל להוריד מהערך שלו, אני חושב שזו הרמה הריאלית שלו ושזו רמה של שחקנים שבכלל לא ישימו עלינו אם נפנה אליהם. נטו בגלל זה אני משאיר אותו בכל מצב העונה, גם אם הוא יתבכיין ויספר בתקשורת על איך מחזיקים אותו בכוח.

    הציטוטים שלי ממאי האחרון, כל מה שכתבתי זה אחרי שנגמרה העונה האחרונה. וכן, ביחס לציפיות ממנו ולזה שהוא אמור להיות המנהיג של הקבוצה - היה שם שחקן שהיה טוב ממנו, והוא עשה את זה גם בכמה חודשים שקוטיניו היה פצוע. (וגם היום אגב.)
     
  9. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    בהנחה שמפרידים את מסי ורונאלדו מהשאר, קוטיניו הוא לחלוטין בטופ האירופי. לא יודע מה זה שורה שניה, שלישית או שביעית. הוא מספיק טוב בשביל להחליף את נאיימר בברצלונה וזה אומר מספיק.

    איסקו לצורך העניין גאון כדורגל שמשחק בקבוצה הכי טובה באירופה. קוטיניו לגמרי שם, זו הרמה שלו. הוא פשוט משחק במועדון שלא מעניין כלב מת.

    הוא לא סוארז שיפרק לבד הגנות ויבקיע 40 בעונה ויסחוב קבוצה על הגב שלו, אבל הוא גאון כדורגל ואם הוא לא עונה היום על ההגדרה של וורלד קלאס, אז באמת אפשר לדבר רק על מסי ורונאלדו ככאלה ולסגור את הדיונים המגוחכים האלה כבר.

    לא רואה מי בדיוק באירופה נמצא מעל הלבל בו קוטיניו נמצא היום אבל מתחת לרונאלדו ומסי. הזארד? חולק על זה מאוד, וגם הוא כמו הברזילאי. שניהם לא שחקנים שסוחבים קבוצה על הגב שלהם.

    יהיה קשה להחליף אותו אולי יותר מאשר חלוץ שפשוט מפציץ לך 40 גולים בעונה.

    גיל,
    לא יודע איך יש לך את האנרגיות להתעסק אשכרה במשחק עצמו. ננצח, נפסיד, מה זה כבר משנה? אתה יודע מה תקבל בכל משחק ובכל עונה והתוצאה הסופית תהיה מדכאת. כל התחלת העונה התחרבנה עם הקיץ הזה. גמר את כל הציפייה מהעונה הזאת.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    זה לעשות לו עוול כי קוטיניו טופ עולמי ולאמלה לא.

    https://media.giphy.com/media/3ofT5yFjWxh15lsl0s/giphy.Xxx
     
  11. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    השוותי אותו לאיסקו ואדן הזאר, זה לא טופ עולמי ?...
    אורי כתב את זה מעולה, הוא לא שחקן שיסחוב קבוצה על הגב, הוא בהחלט יכול להתעלות ברגעים גדולים והוא גם עשה את זה אצלינו, אבל הוא לא שחקן של לספק את הסחורה ולהביא ניצחונות במו ידיו בצורה עקבית.
    הדרג הזה מבחינתי זה הדרג של מסי, רונאלדו, ניימאר, סוארז, לבאנדובסקי.
    הוא יהיה נפלא כחלק ממכונה וכבר כתבתי את זה, אני פשוט חושב שלא חסר קשרים התקפיים בעולם שיכולים להיכנס היום להרכב של ליברפול ולתת 10-10, 8-8, מספרים כאלה. הוא לא בלתי ניתן להחלפה כמו סוארז, שלך עכשיו תמצא מישהו שיתן לך 20 גולים בעונה, אז 31-10 ?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/8/17
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,211
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    הזאר זה לא שחקן שסוחב קבוצה על הגב? שמעתי נכון?
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  13. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    רק רוצה לסייג את עצמי במעט, אני מאמין שקוטיניו מסוגל להגיע לתקרה האמיתית שלו מעמדת הקשר המרכזי ב4-3-3 או מאחורי החלוץ ב4-2-3-1. אני לא חושב שהוא יכול להיות שחקן על כשחקן שלישייה קדמית, אבל אם יהיו שלושה לפניו (וזה גם מה שמייעדים לו אידיאלית בברצלונה לדעתי) - הוא בהחלט יכול תוך שנה-שנתיים להיחשב בין הגדולים באירופה לעמדתו.

    ומי שכתב לגבי מאנה ואליפות אפריקה והיעדרויות - אז מאנה שיחק שלוש דקות יותר מקוטיניו בעונה שעברה בטוטאל. הסנגלי עם רקורד של 13-5, קוטיניו 13-7. וזה לא שאני אומר שקוטיניו יותר טוב ממאנה, אלא בוא לא נשכח שגם קוטיניו יכול היה לשחק יותר וחטף פציעה לא נעימה באמצע העונה. לקח לו כמה משחקים לחזור לעצמו אחריה. בעיניי שניהם רמה מעל כל מה שיש לנו בסגל, שניהם חשובים באותה מידה ובצורה שונה. גם את מאנה אני רואה בטופ העולמי עוד שנתיים.

    והסיבה היחידה שאני ממשיך בדיון הזה היא כי איכשהו הוא פחות מדכא מלדבר על החרא שהולך לנו בהרכב. באמת שצריך להיות עיוור כדי לא לראות מראש כבר את השחזור בגרמניה, הקבוצה שכבשה הכי הרבה ממצבים נייחים בבונדסליגה מול קבוצה שסופגת 27 שערים מנייחים תוך פחות משנתיים.
    מישהו פה מהמר נגד מערך של שלושה בלמים במטרה להתמודד איתם בגובה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/8/17
    oranfu אוהב/ת את זה.
  14. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,553
    לייקים שהתקבלו:
    1,251
    מין:
    זכר
    כמה נקודות על המשחק היום.
    לא נדבר על האובייס וההגנה למרות שגם רדנאפ וגם קראגר העלו טיעונים טובים אז אפשר לפתוח דיון קטן על זה אבל זה לא האישיו.
    (בקיצור, רדנאפ אומר שבמצרים הנייחים אין לנו מנהיג בהגנה שיתקוף את הכדור לעומת קראגר שאומר שכל העמידה שגויה ושגם בלמים ענקיים יכולים להראות רע ככה)
    לדעתי האישית כל הרע במשחק הזה זה הקישור. חלש לא ורסטילי ולא מובן מספיק.
    צ׳אן כמה פעולות טובות בודדות והשתלטות אחת מדהימה.
    ווינאלדום אנמי מאוד.
    והנדרסון שירד מאוד ברמה והכדורים על ה40 מטר האלה זה אחת התכונות הטובות שנשארו לו.

    לא עוזרים להגנה כמו שצריך, אף אחד מהם לא הדיוק תוקף ולא בדיוק מגן ולא בדיוק מעביר כדורים קדימה או מדוייק.
    המון התקפות הגיעו אלינו בגלל החוסר יכולת שהקישור שלנו היה בו. כאילו לאלנה וקוטיניו הם היחידים שהיו להם הוראות ותפקיד מוגדר במקום תמיכה כללית כמו לכל השאר.
    באיזה שהוא שלב המגנים ולוברן ניסו להגיע ישר למאנה ופירמינו שיירדו מאוד לעומק בגלל שהיו צריכים לשחק באמת בלי תמיכה קדימה מהקישור.
    גמר את כל השטף ההתקפי שיש לנו בהתקפה בדר״כ כי זה גרם ליותר מידי שטחים ריקים.
    החוסר ביכולת של אף אחד מהם להוביל כדור או לקבל כדור תחת לחץ פשוט הזמינה גלים של התקפות וים של פאניקה מהרביעייה ההגנתית המאוד שבירה שלנו.

    שני קשרים רציניים (אחד עם קוטיניו נשאר) שידעו להוביל ולנווט כדור גם תחת לחץ זה משהו שהוא חובה.

    ובמידה ובאמת קוטיניו יעזוב זה מכה מאוד קשה לתמיכה שאמורה להגיע מהקישור. ויהיה מאוד קשה להחליף אותו.

    מורנו וארנולד היו טובים והייתי בטוח שנסבול יותר בגללם. הקרוסים של ארנולד נהדרים במצבים הנייחים. לוברן ומאטיפ לא היו רעים כמו המשחק ההגנתי הכללי של הקבוצה

    מאנה ענק, פירמינו שיחק רחוק מידי מהשער אבל ציפיתי ליותר. וסאלח מגיע להזדמנויות נפלא רק צריך לעבוד על סיומת וכימיה עם מאנה ופירמינו יותר.

    מינולה היה צריך לקחת כדור קרן ברחבת החמש שלו בגול הראשון. והיה צריך לדעת להיות יותר אגרסיבי בגול השלישי.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,995
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    מיניולה ממש איכזב אותי, הוא סיים את העונה שעברה חזק מאוד, הוא היה מאוד דומיננטי ביציאות. איפה זה נעלם?
    הגול ה-1,איך שוער לא יוצא במצב כזה? הגול ה-3, תיפול מצידי תעשה בלאגן כדי שישרקו.
    ההחמצות של ווינאלדום וסלאח, חבל מאוד, היו לנו מספיק מצבים כדי לנצח וקיבלנו 3 גולים באמת כל אחד יותר מפגר מהשני.

    אתם אומרים לי שהמשחק לא חשוב ונראה לי התבלבלתם, כל מה שחשוב זה המשחקים ולא החרא שאנחנו כותבים פה כבר 3 חודשים.
    אני מנסה לשמור על אופטימיות כי הרי גם בעונה שעברה במחזור 2 עם ההפסד לברנלי קברו אותנו ובסוף יצאה עונה טובה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.