ברצלונה 2017/18:: דאבל ופרידה מאינייסטה; האם גריזמן יצטרף?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Civil, ‏28/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    לא ברור לי בכלל מה בארסה מנסה לעשות פה.
    אולי ואלווארדה מתכוון להקצין את גישת ה'לדלג על הקישור', ואם הכוונה היא להוסיף את דמבלה וקוטיניו (במחיר, שניהם + פאוליניו זה רק קצת יותר מניימאר) אז מבחינת פרסונל זה מתאים לגמרי. 2 קשרים אחוריים כמו בוסקטס ופאוליניו ומקדימה קוטיניו מאחורי שלישייה התקפית. זה שם את ראקיטיץ' ואינייסטה בספסל, אבל אני לא יכול לחשוב על סיבה אחרת להביא את פאוליניו במחיר כזה.
     
  2. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    גם ארדה טוראן נרכש בסביבות המחיר הזה ובידיעה ברורה שהוא מתוכנן לשבת על הספסל.

    אין לי בעיה עם העמקת הסגל כל עוד השחקנים שמגיעים שווים את החולצה (דוגמאת דני סבאיוס במדריד) אבל לפני עומק צריך להסתכל על ההרכב הראשון והשלים עם זה שאינייסטה לקראת הסוף, בוסקטס לא יכול להחזיק לבד את האמצע וכל אחד מהקשרים האחרים בסגל (גומש, ראפיניה, דניס, ארדה) נמצאים מתחת לרמה. פאוליניו זה עוד כישלון ידוע מראש בשרשרת של ההנהלה ואני משוכנע שואלוורדה לא רצה אותו אצלו.
     
  3. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    ארדה הגיע כמחליף ראשון (וכמעט-בלעדי) לשלישייה ההתקפית.
    פאוליניו מגיע כמחליף ראשון ל...בוסקטס?

    בוסקטס סוגר עמדה עם רוברטו כגיבוי. אינייסטה וראקיטיץ' ביחד סוגרים עמדה אחת. זה משאיר חור של עמדה בהרכב (לגיבוי יש את גומש\רפיניה\דניס) בנוסף לחור שהשאיר ניימאר (שם כגיבוי-חצי-מספיק יש את דלופאו ופאקו). בקיצור, אם פאוליניו לא להרכב זה אדיוטי לגמרי. אם הוא להרכב זה עשוי להיות יעיל בשיטה מסוימת.
     
  4. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    בפועל מדובר במחיר כמעט זהה ועל אותו תקן - שחקן ספסל.

    השיטה לא תשתנה זה בטוח. פאוליניו לדעתי מיועד להיות מחליף לבוסקטס כמו שאמרת, רוברטו בתור קשר אחורי רך מדי ואם איך שמסצ'ראנו נראה בעונה שעברה רק במקרי חירום הוא יוצב בקישור. עכשיו נותר רק לקוות שההגעה של פאוליניו לא מבשרת שקוטיניו נשאר באנגליה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא רואה כל קשר בין פאוליניו לקוטיניו. אולי שבארסה תביא את ערן זהבי, גם הוא משחק בסין. ומעניין מי יהיה השחקן ההתקפי שיצטרף לבארסה, עושה רושם שדמבלה פתח בשביתה בדורטמונד וקוטיניו מנגד הצליח לדחוק את ליברפול לפינה.

    https://scontent.fhfa2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/20799165_10156584505299899_7187877265996771965_n.Xxx?oh=5ce0d3e3ec781edf4ebc444b1f127bb1&oe=5A23EA9D

    אני לא אוהב את הכיוון של הרכש הזה, כלומר זו הייתה התחושה שלי אם הייתי קטלוני. אם הוא כזה טוב למה הוא בסין בגילו 'המופלג?' קראתי גם שהוא נבחר ע"י אוהדי הספרס לרכש הגרוע ביותר. לא צריך מחליף לבוסקטס בכל-כך הרבה כסף, יש את מסצ'ראנו. בוסקטס בדרך-כלל בריא כמו שור. לא רואה את בארסה משחקת כל-כך מהר עם שני קשרים אחוריים פרופר בהרכב שלה.
    אגב, אי-אפשר שלא להתייחס למסיבת העיתונאים של ואלוורדה אתמול. את דבריו של פיקה על ניימאר ניתחו כבר לאורך ולרוחב. המאמן ואלוורדה אמר שלא ידע על עזיבת ניימאר עד ליום האחרון - נשמע חארטה\עלוב, ולגבי פאוליניו רמז שלא מדובר ברכש שלו, כנראה של המנהל הספורטיבי.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצת זז מנושא הדיון כרגע, זמנית: אתמול חלפו 13 שנה ליום בו סמואל אטו הצטרף לברצלונה. עם 130 שערים ב-199 הופעות החלוץ הקמרוני שהעביר חמש עונות בברצלונה - מדורג במקום השמיני בטבלת כובשיה בכל הזמנים. אטו השחקן היחיד שזכה פעמיים ברציפות בטרבל וכזכור פפ החליט 'לחתוך אותו' ב-2009 דווקא אחרי עונת השיא שלו בקריירה עם 36 שערים.
    היכן אתם מדרגים אותו, אוהדי בארסה ובכלל, בטופ חלוצי בארסה לאורך השנים? בהשוואה ללואיס סוארס(כמובן שסגנון המשחק שונה), ריבאלדו, סטויצ'קוב ואחרים? היו שנים שהוא היה אימת ההגנה של ריאל מדריד, שוב ושוב ושוב הוא כבש מולינו. למרות שכבש שערים רבים גם אחר-כך, נראה שאחרי הפציעה הארוכה ההיא ב-2006/07 הוא לא באמת חזר להיות אותו השחקן.
     
  7. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    הרכש של פאוליניו מסריח כמו העברה של דאגלס, אף אחד לא מבין מה הם באמת רוצים לעשות עם המהלך הזה.
     
    optimus אוהב/ת את זה.
  8. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    הרכב למשחקים גדולים:
    מסי-סוארז-דמבלה
    -----קוטיניו------
    -פאוליניו-בוסקטס-
    סמדו-פיקה-אומטיטי-אלבה
    ------טר שטגן------

    (מוניר-פאקו-דלופאו)
    (רקיטיץ'-רוברטו-אינייסטה)
    (וידאל-מסצ'רנו-מרלון?*-דין)
    (----סילסן-------)

    מבחינה סגנון משחק: מאפשר לבארסה ללכת לגמרי על גישת ה'דילוג על הקישור' והעברת הכדור כמה שיותר מהר לשחקנים היצירתיים בהתקפה. כמובן שבמשחקים קלים יותר רקיטיץ' ואינייסטה ישחקו יותר, ובמשחקים קשים יותר אפשר גם להסיט את קוטיניו לשלישייה ההתקפית ולפתוח עם אחד מהם במרכז. בסך הכל זה מאפשר גמישות - הן מבחינת השחקנים והן מבחינת הסגנון. זה הגיוני לגמרי.

    מבחינה כלכלית: יש סיכוי לא רע שבארסה יוצאת ברווח מהקיץ הזה. ניימאר מקזז את קוטיניו ודמבלה, מכירת הפלופים (ורמאלן, גומש, ארדה) כמעט מקזזת את שאר הרכישות.

    לדעתי, כל עוד מסי בברצלונה - היא ברירת המחדל לזכייה בתארים. השחקן הזה יותר מרמה אחת מעל כולם, וכל תואר שהם מפסידים צריך הסבר. זה לא אומר שהם צריכים לזכות בהכל כל הזמן (הנטרול שלהם על ידי אלגרי בעונה האחרונה זו הדחה לגיטימית לגמרי, אילו היה מדובר ב2-0 ולא ב3-0), אבל זה כן אומר שהם צריכים לבנות את הקבוצה בצורה שתמקסם את היתרון שלהם. לא ראיתי מספיק את פאוליניו (מישהו מהמבקרים ראה אותו לאחרונה?), אבל מבחינת פרופיל השחקן - יכול להיות שהוא סוגר לואלוארדה את הפאזל.
     
  9. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    פאוליניו נכשל בכל מקום שדרך בו, שנית הוא משחק בסין והוא די מבוגר, נראה שהקריירה שלו הולכת אחורה ולא קדימה.
    את סרי יצא לי לראות בכמה דוחות סקאוט, הרבה יותר מתאים מכל מעומד אחר, כמו כן יש גם ביקורת מצויינת של צ'אבי על השחקן, ואם צ'אבי ממליץ אז כנראה שהוא יודע מה טוב לברצלונה.

    דרך אגב, המחיר שלהם אמור להיות דומה.
     
    Civil אוהב/ת את זה.
  10. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    קשה לי להאמין שבמשחק גדול בארסה תשנה את השיטה מ4-3-3 הקלאסי שלהם ועוד יותר קשה לי להאמין שאינייסטה לא ישחק במשחקים החשובים...
     
  11. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    ההפך הוא הנכון, אינייסטה נשמר בצמר גפן בשביל המשחקים החשובים או כשהקבוצה בצרות.
     
  12. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    לדעתי דמבלה צפוי להיכנס בדיוק על העמדה של ניימאר וקוטיניו לקישור באמצע (בעיקרון במקום ראקיטיץ', אבל הקרואטי עדיין ישחק הרבה).

    פאוליניו הוא כנראה עוד שחקן רוטציה לקישור, כביכול מחליף לבוסקטס. זאת החתמה לא ברורה כי הוא פשוט לא נחוץ וגם אם החליטו שכן- במחיר הזה אפשר למצוא יותר טוב ממנו
     
  13. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אבל אתם שוכחים שדמבלה משחק בעיקר בצד ימין וקוטיניו לא בעמדה של רקיטיץ' או אינייסטה.
     
  14. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    בשלישייה ההתקפית אפשר להחליף מקומות כל הזמן, ככה שאני לא חושב שזה קריטי מי מעדיף איזה צד.
    קוטיניו שיחק לא מעט כהתקפי מבין שלישיית קישור. אם שמים מאחוריו שני גרזנים (בוסקטס ופאוליניו) זה יכול לעבוד לא רע.

    בהנחה שדורטמונד וליברפול ראו את המשחק אתמול - אני משער שהם הקפיצו את המחירים בעוד עשר מליון. בלי הרכישות האלה (ולא נראה שיש לכם אלטרנטיבות מוכנות) אין לכם בשביל מה לפתוח את העונה, ואנחנו כבר באמצע אוגוסט.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה עניינים על סדר היום.

    - הקהל. אינייסטה אמר בהתבטאות לא שגרתית אחרי המשחק - "הופתעתי מכמות האוהדים של ריאל מדריד ביציע". מסתמן שהרבה אוהדי בארסה ויתרו על התענוג שכן המשחק לא נכלל במנוי. ייתכן ואוהדי בארסה סיפסרו את הכרטיס. נכתב שלפי הערכות הקבוצה הרוויחה 6 מיליון יורו מהמשחק.
    - 'רכש, ועכשיו', זעקה כותרת 'הספורט' הקטלוני שרשם אתמול עיטרה את שער העיתון עם תמונה של פאוליניו שקיבל יותר ריספקט מאשר הקלאסיקו. גם סרחיו בוסקטס הגיב על המצב - "אנחנו חייבים רכש בלי קשר למשחק הזה, הסגל הזה זקוק לריענון כדי להמשיך להיות תחרותי".
    - המאמן ארנסטו ואלוורדה שציפה לבכורה רשמית טובה יותר בקאמפ-נואו אמר - "אני לא חושב ש-3:1 משקף את מה שקרה. התוצאה רעה אבל אפשר לחזור מזה".
     
מצב נושא:
הנושא נעול.