ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    גם בלי קוטיניו ועם סטארידג' נכה ההתקפה היא עדיין החלק הכי חזק בסגל שלכם.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  2. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    אני לא זוכר קיץ אחד ב3 שנים האחרונות שלא שמענו בו בדיוק את אותו דבר על סטארידג'. אפילו הניסוח לא משתנה. בכושר הכי טוב שהוא היה בו, נראה חד ומוכן לעונה, שם אם הפציעות מאחוריו.

    זה כבר מעליב כמה אפשר לזלזל באינטיליגנציה של האוהדים, אבל למועדון יש אינטרס ברור למכור לנו את הסיפור הזה, אז ברור שהוא יעשה את זה. אף אוהד שפוי לא בונה על סטארידג' למשהו, ולמען האמת אני גם לא חושב שקלופ בונה עליו. העובדה שלא הגיע חלוץ רציני היא מאכזבת בעיקר בגלל הכשלון הכללי בכל הקיץ הזה, אם לא מביאים שום דבר אחר היו יכולים לפחות להביא חלוץ ומגן שמאלי רציניים.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,992
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    חכה, מביעים עניין ב סרי מ ניס.
    יש עדיין זמן, אפשר להביע עניין עכשיו, להגיש הצעה עוד שבוע, לבחון את המים ככה עם הצעה של 20-25 מ' פאונד. ב31.8 אולי נסגור עסקה. נקווה שמישהי אחרת לא מציעה לפני כן.
    זה התסריט הכי אופטימי.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    האמת שצריך להגיד תודה למועדון הזה, כמות הפעלים החדשים באנגלית שלמדתי בזכותו היא מרשימה. Monitor, Register interest, Enquire.

    רק מה, נתקלתי באיזו מילה לאחרונה... Bid. מישהו יודע למה הכוונה?
     
    oranfu, Scouser ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  5. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    הבעיה עם אוריגי זה שהוא לא קילר, שזה בערך כל מה שסולאנקה כן ממה שהתרשמתי.
    אז אתה כן מקבל משהו שאין לך.
    חוץ מזה שאני כן רואה אותו כחלוץ לגיטימי, הוא לא מרגיש לי ילד כי הוא חזק מאוד וגבוה והוא ידחוף את אוריגי אני בטוח בזה. אני גם חושב שהוא יכול להיות הפתעה נעימה העונה.
    אני בסדר עם השלישייה הזאת, קצת הדאיג אותי שפירמינו הולך להיות החלוץ העיקרי שלנו העונה ועדיין דיי מדאיג שהוא לא יצליח לספק את הסחורה אבל לא נראה שמישהו כאן שותף לתחושה הזאת. המשחק שלו מול ווטפורד היה מעולה וקצת הרגיע אותי.
     
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,992
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    הוא לא לגיטימי בשום צורה עם כל הכבוד להפתעה שלנו ממנו בפרי סיזן.
    חלוץ זה מישהו שידחף את פירמינו החוצה מההרכב, שיהיה ביניהם מאבק על החולצה מספר 9, ככה צריכה לחשוב קבוצה עם אמביציה לאליפות.
    אין קשר אלינו, אצלנו רוצים מקסימום הצלחה במינימום עלות. בול סולאנקי, אחלה הימור, ב10 מ' פאונד אתה מקבל פה שחקן שאולי יהיה גדול, אולי יהיה טוב, אולי יהיה בינוני, נחכה ונראה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  7. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    עם כל הכבוד, אנחנו לא במצב של להביא שחקנים בסכומים גבוהים כדי להביא תחרות לשחקנים כמו מאנה, פירמינו, קוטיניו, שחקנים שמשחקים ברמה גבוהה כמעט באופן הכי עקבי בקבוצה. זה פריבילגיה לריאל מדריד לא לנו.

    אנחנו לא מתקנים איזה 20 בעיות קשות יותר מזו ואתה מדבר על להביא חלוץ מוכח שישים לחץ על פירמינו ? אין לי שום טענה בגזרת החלוצים ואם קלופ חושב שפירמינו זה החלוץ שהוא צריך אני גם זורם איתו.
     
  8. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    אנחנו לא ריאל מדריד... כאילו שזה לא ברור לכולם פה. אף אחד לא מצפה שיהיה לנו 2 שחקנים ברמה גבוהה לכל עמדה, אבל הנקודה היא שצריך להיות מחליף אחד איכותי לכל עמדה בסגל: מגן מחליף (פה נניח שיש את ארנולד), בלם מחליף (אין), קשר אחורי מחליף (אין), קשר התקפי מחליף (נניח שלאלאנה בהרכב מלא), וחלוץ מחליף (אין). איפה העומק? (אין).

    המקום היחיד שיש לנו בו מחליפים ברמה סבירה זה בקישור המרכזי, כשאם אנחנו בסגל מלא שכולל את קוטיניו אז לאלאנה, וויינאלדום, מילנר וגרויץ' יכולים לתת שם עבודה.
     
  9. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אתם מקטינים יותר מדי את אוריגי, אותו שחקן שהיה הכי טוב שלנו בסוף 2016 ושמילא יפה מאוד את החסר בעונה שעברה כשמאנה היה פצוע. הוא גם עוד צעיר ומתפתח, יכול פתאום להתפוצץ משום מקום.
    אני חושב שסולאנקה גם יכול להתמודד איתו וגם אין סיבה שלא יעשה את זה, כבר ראינו שהוא לא איזה אפס.
    אני לא חושב שהעומק שיש לנו בקישור בכלל איכותי יותר מההתקפה אבל אני זורם על זה, ואם כך אז זו העמדה השניה עם האלטרנטיבות הכי טובות בקבוצה.
    כך או כך, להביא מישהו שידחוף את פירמינו במלא כסף זה דבר שאני חושב עליו עוד שנה או שתיים (בקצב שלנו), לפני זה אני קודם כל דואג לבנות הגנה מ-0, להביא קצת איכות לקישור החלש שלנו ולהחליף כמובן שוער.
    ההתקפה זה הדבר האחרון בסדר העדיפויות, אפילו ווינגר אני מביא לפני חלוץ, כרגע האלטרנטיבה שלנו לכנף זה ריאן קנט להזכירכם... (אחלה שחקן, אין לו שום ניסיון אבל).
     
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    אתם הולכים רחוק פה. מחליף איכותי לכל עמדה? בואו נתחיל מזה שיהיה לנו שחקן איכותי בכל עמדה כי מבחינתי אין לנו כלום בכל עמדות ההגנה ובשער. גם בקישור המצב דומה רק שאמרה ולאלאנה הם כן שחקנים ברמה מספיק טובה מבחינתי (לא יודע אם ברמת הרכב אבל לפחות ספסל).

    אני חושב שאני אחד מאלה שיותר מחזיקים מאוריגי. אני חושב שיש לו הכל חוץ מקילריות וזה חתיכת חיסרון בשביל חלוץ. הוא מהיר, הוא חזק, הוא גדול פיזית, יש לו טכניקה טובה ובעיטה חזקה. אבל הוא צריך ה-ר-ב-ה מצבים בשביל להכניס גול. חלוץ צריך שיהיה לו רצח בעיניים כשהוא רואה את השער ואת זה פשוט אין לו. אני לא פוסל אותו לחלוטין כי זה עניין מנטאלי שאולי יגיע ויש לו את כל הכלים.
    סולנקי (ואני מחזיק ממנו כבר שנים, עוד מהתקופה שראיתי אותו בנוער של צ'לסי) יכול להתפתח לחלוץ טוב מאוד+ אבל בחייאת, להגיד שהבאנו חלוץ הקיץ זה פשוט מצחיק.

    לא הבאנו כלום, הקיץ שלנו (גם אם איכשהו יסתיים עם ואן-דייק מה שאני לא מאמין שיקרה) זה ביזיון מטורף. הכנסות שיא, ליגת אלופות ואנחנו פשוט לא עשינו כלום הקיץ. אם קוטיניו יעזוב (יש פה מישהו שבאמת מאמין שלא נמכור?) אז הסגל אפילו הלך אחורה מה שנראה כמשימה בלתי אפשרית.

    אני לא מנקה פה את קלופ מאשמה כי אי אפשר לנקות אף אחד, אבל אני באמת חושב שיש לנו בעיה עצומה עם הבעלים. אני כרגע בכלל מאמין שאין כסף ומחכים או למכור שחקנים או להבטיח את ההעפלה לאלופות (או שילוב) ועד אז לא ישחררו כספים.
    אני גם אעלה כאן עוד נקודה - זה יותר מסביר שלקלופ אין באמת את ההחלטה המלאה מבחינת רכש. רודג'רס התראיין לא מזמן ואמר שהוא היה זה שהיה מחליט על הרכש, אבל האופציות לרכש היו רשימה מאוד מצומצמת של שחקנים שהמועדון סיפק והוא היה צריך להחליט מי מהם להביא. אם הוא היה רוצה שחקן שלא ברשימה - היה צריך לשכנע את הקומיטי למה להביא אותו וזה בתנאי ששחקן אחר יוצא מהרשימה של האופציות.
    זה למה הבאנו את באלוטלי (המועדון אמר לו או באלוטלי או כלום) למשל.
    אז מי יודע, יכול מאוד להיות שהאופציות האחרות שיש פשוט לא מקובלות על קלופ (או שהאופציות שקלופ רוצה לא מקובלות על המועדון). אני כרגע מסוגל להאמין להכל.

    אגב, סרי הזה מניס שאנחנו כביכול "בדקנו" לגביו - יש לו סעיף שחרור של 40 מיליון יורו (שזה אפילו לא הרבה כסף כבר). מה יש "לבדוק"? נציע להם 38 מיליון יורו ואם יסרבו אז "הם לא מוכנים למכור"?

    אגב II - הנדרסון במסיבת עיתונאים אמר שהעניין של קוטיניו לא נוגע אליו. מילא שהוא שחקן רע מאוד, אבל איזה מן קפטן זה בחייאת? מה זאת אומרת אם הכוכב הגדול עוזב לא נוגע לך??

    הם גמרו אותי הקיץ, באמת. חשבתי שאני כבר רגיל לכל החרא שהמועדון הזה מאכיל אותי כל השנים אבל הם מצליחים לשבור שיאים כל הזמן.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  11. Big Virgil Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/11
    הודעות:
    702
    לייקים שהתקבלו:
    497
    האמירה של הנדרסון אומללה כשלעצמה, אבל כשמסתכלים בפרקספקטיבה קצת יותר רחבה ונזכרים בתפקיד המרכזי שג'רארד היווה (לפי הפירסומים לפחות) בהחלטה של סוארז להשאר עוד שנה זה הופך את זה לעוד יותר מעצבן מביך ומתסכל שהכלום הזה הוא הקפטן שלנו. פשוט קבוצה בלי הנהגה על המגרש ועושה רושם שגם מחוצה לו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    מהציטוטים של קלופ ניתן להבין שהוא כן רוצה שקוטיניו יישאר (בניגוד לשמועות). הוא אומר שאם הבעלים ידחו את ההצעות של ברצלונה זה הצהרת כוונות - "אנחנו לא רוצים כסף, אנחנו רוצים להשקיע בקבוצה ואנחנו רוצים את הקבוצה הכי טובה שאפשר כי יש לנו מטרות".

    מתחיל להרגיש פה קטע שמזכיר את בניטז נגד החלאות האמת.

    הוא גם אומר שהוא לא מרוצה מכך שאמרה לא חותם על חוזה חדש אבל לפחות בעונה הקרובה הוא יישאר במועדון.


    על הפנים רבותיי. על הפנים.
     
  13. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,100
    לייקים שהתקבלו:
    339
    קלופ הודה בכאב שלFSG יש את המילה האחרונה לגבי מכירות שחקנים והמילה האחרונה הנוכחית היא חד משמעית וקוטיניו נשאר.

    "אם, לדוגמה, יש הצעה על שחקן ואני אומר 'לא' והבעלים אומרים, 'כן, בוא נבקש מספר על כמה הם רוצים לשלם'. ואני אומר, 'אני לא רוצה לשמוע את זה'. אבל הם אומרים 'אנחנו רוצים לשמוע את זה, 50 מיליון ליש"ט ... 50 מיליון ליש"ט זה טוב'. אז הם מוכרים את השחקן - ככה עובד המועדון."

    "כך זה היה עם הנס יואכים ווצקה בדורטמונד. אתה חושב שאמרתי 'תמכור את נורי שאהין לריאל מדריד מהר ככל האפשר? זו לא היתה החלטתי. לשחקן היה חוזה. ההנהלה הסכימה, אני 100%, באמת 100% כשאני אומר שאני לא מבקש דברים שאני לא יכול לקבל ואני מכבד את הכללים במשחק."

    "אם הבעלים יגידו שברצלונה יגישו הצעה ואנחנו לא רוצים את זה, אז זה מסר ברור. אנחנו לא רוצים כסף, אנחנו רוצים להשקיע בקבוצה ושיהיה לנו את הסגל הכי טוב כי יש לנו מטרות וחלומות. זה המסר."

    "זה לא חשוב מה אני חושב. יהיה לי את השחקן מ31.8 לכל המאוחר, עד שייגמרו הכותרות בעיתונים מאתמול, אז אין שוב דבר שאני אוכל להגיד. אני חושב שאמרתי 'יש לי בוסים', נכון? יש לי הרבה בוסים, כולל אשתי. אני יכול לחיות עם זה, זאת לא בעיה. הבעלים ברורים ב100%בנוגע לזה. אין שום דבר אחר לומר ".

    Philippe Coutinho still a distraction as Jurgen Klopp bids to steer Liverpool into Champions League
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/8/17
  14. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    "הודה בכאב"? משגע אותי איך כולם מנסים לנתח את המשפטים של קלופ כאילו שזה משנה משהו, במיוחד כשכל אחד מוסיף את האינטרפרטציה שלו למה קלופ חושב ובעצם מה נאמר בין השורות. רק בשלושה העמודים האחרונים קראתי משתמש אחד שבטוח שקלופ רוצה למכור וFSG רוצים להשאיר, אחר שבטוח שFSG רוצים למכור וקלופ רוצה להשאיר, ושניהם מתבססים על אותו ציטוט בדיוק.

    ניוזפלאש: כן, המילה האחרונה אצל FSG. הם המעסיקים של קלופ, מחר הם גם יכולים לפטר אותו. בשום מקום לא נכתב שהוא המנהל העליון של המועדון הזה. מה שלא נובע מכאן זה שקלופ חולק על דעתם בקשר לקוטיניו.

    נראה לי בעיקר שמה שקלופ מנסה להגיד לעיתונאים זה שיפסיקו לזיין לו בשכל על קוטיניו ושיקראו את ההודעה הרשמית שFSG הוציאו, יש לנו מחר משחק צ'מפיונס על הראש וזה פי 100 יותר מעניין מהסאגה הזו (או שלא).
     
  15. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    לא מבין מה אתם רוצים מהנדרסון, שיוציא את כל הכביסה המלוכלכת החוצה ? כשהוא יושב מטר מקלופ בלייב ?
    הוא לא הדמות שיכולה לשכנע את קוטיניו להישאר. סטיבי היה שחקן גדול, שחקנים שהגיעו לפה הסתכלו עליו בהערצה אז הייתה לו השפעה במצבים כאלה. אתם חושבים שקוטיניו שם על הנדרסון בכלל ?
    לפחות הוא מודע לעצמו..
     
מצב נושא:
הנושא נעול.