ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,341
    לייקים שהתקבלו:
    7,489
    שטויות גמורות. הופנהיים הייתה טובה יותר? אפס חשיבה ביקורתית, סתם זה אופנתי להכנס בקבוצה כי כולנו עושים את זה אז כל יאללה כולם מצטרפים.

    לא משחק גדול שלנו, אבל לחלוטין לא נפלנו מהופנהיים שלא הראתה פה כלום, תיקו היה כנראה משקף יותר אבל במשחק חוץ כזה צריך גם לדעת לגנוב תוצאה, אנשים פה חייבים להכנס לפרופורציות ולהפסיק עם ההלקאה העצמית הזאת על כל תוצאה שהיא פחות מ3-0 סוחף וחד צדדי. הופנהיים זה לא איזה שטיח נפרס וזה משחק שהיה יכול בקלות להיות מוקש רציני.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,671
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    לא יודע אם 0:3 אבל הופנהיים הגיע ליותר מצבים ממכם והמשחק שלה היה יותר שוטף
     
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,652
    לייקים שהתקבלו:
    18,524
    אני חושב שהופנהיים קבוצה טובה. אין לי ספק שהיא קבוצה מאוד מאומנת שמניעה כדור טוב מאוד. לא קל להניע כדור נגד הלחץ שלנו והם עשו את זה יפה לפרקים.

    הגיעה ליותר מצבים? לא נראה לי. אבל זה ברור שיש לנו בעיה קשה מאוד בקישור וככה קשה מאוד להציג משחק שוטף.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  4. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    מחצית שניה טובה, חבל על הגול כמובן (מי אם לא לוברן שישבור את קו הנבדל...).
    הלחץ היה מעולה אבל החמצנו המון. סלאח נראה מאוד עייף ואסור לשכוח ששיחקנו לפני כמה ימים עם אותו הרכב.
    בכללי סלאח מראה סיומת רעה, חייב ללמוד להביא את הכדור לרגל שמאל בכל מחיר, זה לא בושה גם אריין רובן עושה את זה. הבעיטות שלו יוצאות דרדל'ה כל פעם כשהוא בועט בימין.

    אני חושב שג'יני השתפר במחצית השניה ואפילו היה הבולט בקישור, הוא לא אפס כמו שאתם עושים ממנו פה אבל הוא כ"כ נעלם לפעמים שזה מרגיז.
    כ"כ הרבה יותר כיף לראות את מילנר בקישור מאשר באגף, הלחץ שלו שינה את המשחק מבחינתי. הנדרסון היה בסדר גמור אבל יש טובים ממנו בקבוצה וצ'אן מראה כבר בכמה פעמים האחרונות שביצע את תפקיד הקשר האחורי שהוא אכן מסתדר איתו. אז מבחינתי כרגע שלישיית קישור של צ'אן-מילנר-ג'יני למחזור הבא, למרות שמאכזב אותי לראות את גרויץ' פעם אחר פעם נכנס ועושה כ"כ הרבה במעט זמן ולא מקבל הזדמנויות.

    אה ואני מאוהב בארנולד אגב, הרבה זמן לא ראיתי מגן ימני עם כ"כ הרבה אינטליגנציה. בכלל לא מרגיש בן 18.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,652
    לייקים שהתקבלו:
    18,524
    זה לא כאילו סלאח התכוון לקחת את זה לרגל ימין. הנגיעה הראשונה שלו היתה עלובה וזה מה שיצא.

    לוברן שבר את הנבדל בגול הזה אבל תכלס הוא חירבן פחות או יותר כל התקפה שלהם. כמעט כל התקפה שלהם הוא עשה טעות, זה לא יאומן איזה משחק הוא נתן פה.

    ווינאלדום הוא כלום, כלום. זה ששגיא כהן זיין עליו את השכל רק מאשר את זה.

    הנדרסון ממש לא היה בסדר גמור. כל כך לא בסדר גמור שאפילו קלופ החליף אותו.

    ארנולד אכן כישרון רציני. צריך עוד להשתפר הרבה אבל יש לו את הכלים.
     
  6. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,043
    לייקים שהתקבלו:
    6,756
    לא יודע למה קוראים לו ג'יני, אני דווקא הייתי הולך על קאספר. רוח רפאים מוחלטת בקישור, כמו לשחק עם פחות שחקן. מפחד מהכדור ומהצל של עצמו. השאלה הנשאלת היא רק למה לעזאזל במשחקים מול הגדולות הוא נראה מעולה? מחלה מנטאלית רצינית יש לוויינאלדום הזה. נמאס לי להגיד את זה כבר על שחקנים שלנו אבל יש לו סט יכולות טכניות ופיזיות, מה שחסר זה בעיקר בראש. אגב - גם את החשיבה המהירה להוציא את הבעיטה החופשית בפאס זריז הוא הרס כשלא העמיד את הכדור כמו שצריך על הקרקע, שער שהיה צריך להיפסל. בקיצור הוא הראשון לצאת מהקישור מבחינתי, אפילו לפני הנדו שהיה גם חלש היום.
    הבולט בקישור היה צ'אן, במיוחד כשעבר לשחק קשר אחורי. הגיע הזמן לתת לו את המנדט שם.
    ארנולד בהצגה, זה מצחיק להגיד את זה כי הוא היה סופר רגוע גם לפני כן אבל השער הנפלא שיחרר אצלו משהו, נתן כמה דריבלים מעולים ולפי קצב ההתקדמות שלו קליין יהפוך לשחקן ספסל מהר מאוד. ועדיין, אם יש משהו שאני שונא זה את ההרגל של שחקנים להרים יד לנבדל ולא להסתער על השחקן שמקבל את הכדור... אבל היי, כשהמודל שלך זה לוברן שעושה את זה כל הזמן, לא פלא שהוא למד את זה. אה וגם הקרואטי כמובן שבר את קו הנבדל כמו שצוין פה כבר. איזה בלם אפס.
    מורנו עוד פעם בתצוגת נפל, הגיע הזמן שקלופ יתעורר ויבין שלא השתנה אצלו כלום, אלא הפרי סיזן זה לא אינדיקציה אמיתית לשום דבר.
    מאטיפ סולידי מאוד לדעתי, דוחף רגליים כשצריך, שם גוף טוב כשצריך. עם פרטנר נורמלי הוא יכול לייצר הגנה יציבה לדעתי.
    בהתקפה מאנה פשוט חווייה של שחקן, ימשיך ככה וגם לו נצטרך למצוא מחליף בקיץ הבא. סלאח במשחק יחסית לא חד ועדיין הוא איום, בטוח שהוא יכניס יותר ככל שתתקדם העונה. פירמינו במחצית ראשונה שקטה אבל במחצית השנייה היה טוב מאוד.

    נצחון יפה אבל כמות המתנות שחילקנו בהגנה... קשה לי מאוד לעזוב את זה. צד שמאל של ההגנה לא קיים פשוט, כדורים עוברים בין הרגליים בלי סוף. עד מתי?
    לפחות לא ספגנו ממצב נייח. כבר התקדמות.
     
    Liverpool-Forever, golding, oranfu ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  7. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    יש לי המון מה להגיד על המשחק הזה ועל הקבוצה הזו, אבל מכיוון שהמשחקים שלה גובים ממני כל כך הרבה אנרגיה אשתדל לקצר.

    קודם כל, לא צריך לחלק את המשחק הזה לשתי מחציות, אלא ל:״עד יציאת ההנדרסון״ ״לאחר יציאת ההנדרסון״.
    זו ללא ספק, הייתה ההופעה הכי גרועה שראיתי אי פעם מקשר אחורי שלנו. אני נשבע בחיי שהתגעגתי ללוקאס.
    כל כדור, אבל באמת שכל כדור עבר אותו. לא הייתה התקפה אחת במשך 60 דקות שהוא עמד במקום הנכון. אתם יודעים, זה משקף את מה שראיתי:


    לא האמנתי שקלופ מסוגל לא לראות את זה, ועדיין הייתי מוכן להמר שהוא לא יחליף אותו. מאד שמח שהתבדתי, אבל אם קלופ והצוות לא רואים שטמונה כאן בעיה הרבה יותר חריפה, כל צרות ההגנה (ועוד אגיע אליהן), קוטיניו והשוער הן כלום לעומת זה. 150 הדקות האחרונות שלנו עם הנדרסון הן בושה וחרפה. לא רק שהגנתית העמידה שלו היא הכי גרועה שראיתי מקשר אחורי (ואתם יודעים שאני לא נוטה להשתמש בביטויים האלה), התקפית הבחור פשוט כלום ושום דבר. אני מניח שהתקשורת האנגלית בקושי תתייחס אליו, אבל זו הייתה ההופעה הכי מחפירה שראיתי במעמד הזה הרבה זמן.

    בנוגע להגנה: כל מי שפה ראה את המשחק, לוברן פשוט לא קשור לרמות האלה. בעשר דקות הראשונות הוא עשה 3 טעויות כל כך גסות שזה פשוט לא אמיתי שזה הבלם הפותח שלנו. גם בדקות הסיום, הפאניקה שלו היא בלתי נסבלת. אפילו להרחיק כדור הוא לא מצליח.
    אני מרחם על מאטיפ, באמת. התיאור שעבר לי הכי טוב בראש במהלך המשחק זה כאילו יש 2 אנשים שצוותו ביחד להגיש עבודה באוניברסיטה, כאשר אחד מהם ממש משקיע והשני פשוט בא ולוחץ לו על delete כל פעם שהוא לא מסתכל. מאטיפ שיחק היום ברמת קאנבארו מבחינתי. כל בלם שמתמודד עם האידיוט הזה ומצליח לספוג שער אחד ראוי לצל״ש מהמלכה.

    מורנו לא טוב, אבל לזכותו ייאמר שהוא תקוע כרגע בין הקשר האחורי הכי לא רלוונטי בתולדות המשחק והבלם הכי היסטרי במשחק. יש לו קבלת החלטות שגורמת לעלי סיסוקו להראות כמו דוקטור למדעי המוח (השתמשתי בבדיחה הזו גם אחרי המשחק מול ארסנל שנה שעברה, אני אוהב אותה גם היום), אבל כרגע הוא רחוק מלהיות על המוקד שלי. נראה שגם יש לו תחרות על העמדה, בניגוד לשני האחרים.

    החולייה ההתקפית שלנו אדירה,מדהים לחשוב מה נוכל לעשות אם יהיה לנו את קוטיניו לידם. אתם יודעים מה? גם עם לאלנה אנחנו שווים עוד 2 שערים במשחק כזה. השלישייה הקדמית שלנו יצרה 5 מצבים בטוחים בלי קישור בכלל. פירמינו ומאנה עם הופעה נפלאה היום, באמת עבודה ברמה הכי גבוהה. סלאח מוסיף למשחק שלנו מימד פסיכי של עומק. אני עדיין לא מצליח להחליט אם אני מאד מרוצה מכמות המצבים שהוא מגיע אליהם (4 clear cut chances ב-2 המשחקים הרשמיים שלנו) או מאוכזב מהתפוקה הדלה שהוא נותן. באופן כללי אני חושב שאני מרוצה ממנו, אבל הוא יהיה חייב לשפר את הסיומת. לא בכל משחק אנחנו נוכל להגיע ל2-3 מצבים בהם הוא מגיע לאחד על אחד עם השוער ומבזבז את זה בדרדרל׳ה דיי מסכן.
    כרגע הוא מאד מסוכן התקפית, אבל פשוט חייב לספק יותר תצורת.

    אמרה צ׳אן ו-ווינאלדום (של אחרי כניסת מילנר) היו בסדר גמור בקישור, אני מרחם על צ׳אן שהוא צריך לשחק עם צמד קשרים שיש להם פחות ביטחון עצמי עם הכדור ברגל מאשר לשוער של היריבה. הוא מנסה ליזום, הוא עוזר המון בהגנה. בחצי השעה ששיחקנו איתו כקשר אחורי, הצלחנו סוף סוף לראות את הבדלי הרמות בין הקבוצות.

    מניולה ומאטיפ במשחק מצויין. כן ירבו, מקווה שהמשחק הזה יתן למניולה את הביטחון להמשך העונה. מניולה עם ביטחון >> מניולה בלי ביטחוןן >> קאריוס. אני לא יודע עדיין איפה למקם את וורד, אבל כנראה שזה מעל קאריוס. מאטיפ עם כמה חיפויים ממש מרשימים, ותחשבו שהוא היה צריך לשחק כשהבלם שלידו הוא לוברן. אני באמת חושב שהוא התגעגע ללוקאס.

    ארנולד, אמאל׳ה איזה כישרון הוא. דיברנו על המון כישרונות מהאקדמיה שלנו בשנים האחרונות (אוג׳ו, אייב, סטרלינג, ווילסון, ובעבר היותר רחוק קלי ופלאנגן) - ארנולד זו רמה אחרת בכל מה שקשור לבגרות וליכולת עם הכדור. אם יתפתח בקצב הנכון ועם ההדרכה הנכונה, באמת שיכול לצמוח כאן משהו באמת יוצא דופן. מקווה שקליין יחזור במהרה כדי שיהיו לנו אופציות ויכולת לתת לקליין לחלק את הדקות כמו שצריך, אבל אם הכל יתקדם כמו שצריך (טפו טפו בלי פציעות), תוך חצי שנה-שנה לא תהיה פה תחרות על ההרכב.

    בסה״כ תוצאה טובה, לשם שינוי חילופים דיי נכונים של קלופ, ובאמת אהבתי את ההכנסה של מילנר שהכניסה לנו איזון למשחק. ממש חבל על השער, אבל זה קצת אשמת הנאיביות של ארנולד יחד עם פעולה התקפית באמת טובה. הייתי חותם על כל ניצחון לפני המשחק הזה, ועכשיו אחרי שזה היה כבר 2:0, ה-2:1 מרגיש דיי חמוץ. הם יצטרכו להבקיע לפחות 2 שערים באנפילד מה שאמור לאפשר לנו שטחים פתוחים. מצד שני, אני לא יכול להמר על ההגנה שלנו מול שום יריבה בשום אצטדיון. תוצאה מעולה, אוי לנו אם נזרוק את זה. אני לא חושב שקוטיניו ״יחלים״ מ״הפציעה״ שלו, אבל אם בטעות הגב שלו יהיה בסדר זו קבוצה שונה לחלוטין.

    כל עוד לא נביא לכאן קשר אחורי, בלם ונתפלל שאחד הקשרים ההתקפיים שלנו שלא פוחדים מהכדור (ע״ע לאלנה וקוטיניו) לא יחזרו, אני מאד מתקשה להמר עלינו בשום משחק. אבל אני בסופו של דבר מאד מרוצה מההתקפה שלנו, מה גם שהשנה באמת אמור להיות לנו עומק וגיוון מסויים. אבל כרגע עם קישור שהוא פשוט נטל קשה לי להמר עלינו. בשבת אנחנו פוגשים יריבה שככל הנראה שוב פעם תשחק עם קו הגנה נמוך, ותתן לנו להניע את הכדור עד המוות. אם נצליח לשמור על שער נקי זה משהו שאני בכלל לא חושב עליו, השאלה כמה הברקות נהיה מסוגלים לייצר בחלק הקדמי.
     
  8. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,652
    לייקים שהתקבלו:
    18,524
    מאטיפ אולי יכול להיות סביר\נסבל עם בלם מצוין לידו.

    נאיביות של ארנולד בגול שלהם אבל זה קודם כל על האידיוט הזה לוברן ששבר נבדל וגם למאטיפ יש חלק משמעותי שם. הוא לחלוטין פיספס את הכדור. אגב, זה מביא אותי לעוד נקודה - כשהכדור באוויר השחקנים שלנו (פחות או יותר כולם למעט אמרה) פשוט מפסיקים לשחק. זה במצבים נייחים ובמשחק זורם - הם פשוט מסתכלים על הכדור במקום להגיב לו.

    קאספר לווינאלדום זה יפה. הוא נגע היום בכדור פחות מכל שחקן אחר והשלים הכי מעט מסירות (אפילו פחות ממיניולה...) וזה קשר מרכזי. ביחד עם הנדרסון זה צוות בקישור שזה פשוט זוועה. יש גבול לקטע הזה עם הנדרסון, הוא שחקן גמור. הוא שחקן לקבוצה שיורדת ליגה, לא יותר. חבל עליו, באמת חיבבתי אותו אבל הפציעה הרגה אותו. הבנאדם מגיב כמו זקן על המגרש וקור-רוח וחכמה אף פעם לא היו הקטע שלו אז להפוך אותו לפליימייקר ברור שלא יעבוד.

    ארנולד, לעומת זאת, זה השחקן שנגע הכי הרבה פעמים בכדור היום.
    לא יודע מי מודע לזה אבל הוא לא גדל כמגן, זאת הסבה "יחסית" חדשה עבורו. הוא בעיקרון קשר. לינדרס (מאמן האקדמיה) מתייחס אליו בעיקר כ"מספר 6". ככה שאולי באיזה שלב ינסו אותו בקישור (אתם יודעים, כשקליין יחזור ולא נקנה קשר).
    קלופ גם אמר שארנולד וודברן עובדים על כדורים חופשיים כל הזמן באימונים אז הוא לא מופתע מהביצוע.

    אני לא מסוגל להירגע מהתצוגה הזאת של לוברן. יש מצב זה המשחק הכי גרוע של בלם שראיתי אי פעם. זה היה מדהים לראות איך כל פעולה שלו וכל התקפה שלהם הוא פשוט טועה\מפשל. בחיי ומבלי להגזים מגיע לו ציון 0 על המשחק הזה. מטורף כמה שהוא היה גרוע.

    רק על מנת לחדד כמה הופנהיים בכלל לא רעים - הם לא הפסידו בבית כבר שנה ולהזכירכם זאת הליגה הגרמנית ולא הסלובקית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/8/17
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  9. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,588
    לייקים שהתקבלו:
    1,266
    מין:
    זכר
    אני גם נוטה לחלק את זה ל״עם הנדרסון״ ו ״ללא הנדרסון״. תוקע את כל הקישור ומבלגן שם הכל.
    ווינאלדום וצ׳אן נראו הרבה יותר טוב כשהגיע מישהו שעשה סדר בקישור וחילק את העמדות כמו שצריך.
    הנדרסון ללא ספק החולייה החלשה בהרכב.

    אבל מה שבטוח ווינאלדום והנדרסון ביחד זה אסון.
    חייבים קשר חדש, חייבים.
     
  10. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אולי זה אדישות שלי בזמן המשחק, אבל אני קורא את ההודעות ובחיי שלא מבין מה אנשים כותבים פה.
    החל מהדקה ה-20 לא היה לי שום ספק שנטחן אותם. זה היה משחק שהיה צריך להיגמר עם חמישיה שלנו, זה שהופנהיים יכלו לכבוש שלושה גם נכון אבל הם באו למשחק הזה בגישה נאיבית בטירוף. אני לא יודע אם זה בגלל זווית השידור בטלוויזיה או שככה זה במציאות, אבל המגרש שלהם גם ככה נראה רחב בטירוף, והם שיחקו בגישה שנותנת לנו כל כך הרבה שטח שזה אפילו לא מצחיק. הם עשו הכל יפה כשהכדור היה ברגליים שלהם, אבל בלעדיו הם חסרי מושג, לא ניסו בכלל ללחוץ את הקשרים שלנו ונתנו להם להסתובב בשקט, ולא מדובר פה על שחקנים טכניים כמו קוטיניו וללאלנה אלא ויינאלדום וצ'אן. השטח שמאנה וסלאח קיבלו פשוט מוגזם.
    הקישור שלנו לא היה נחוץ פשוט כי יכלנו לשבת נמוך ולטוס למתפרצות בכל חטיפת כדור, רק במחצית הראשונה זה קרה איזה 3 פעמים.

    חבל שנרדמנו כאן במחצית השנייה כשנגמר להם האוויר. כמו נגד ווטפורד, זה לגמרי עלינו שלא כבשנו עוד 2-3. אם הופנהיים תמשיך לנסות לשחק כדורגל כמו ב-80 הדק' הראשונות אנחנו נעבור בקלות. אם הם ילכו בגישה ישירה מאוד יש להם סיכוי לא רע, אלא אם כן בטעות נחתים את ואן דייק, דקל קינן או מישהו בערך ברמה שלו כדי להחליף את האפס לוברן.

    ויינאלדום חלש. הביקורת על הנדרסון לדעתי מוגזמת. סאלח מסוכן אבל עדיין לא התרשמתי שהוא הפך ליותר מאצן בשנתיים המוצלחות שלו באיטליה, הוא עדיין נכה ברגל ימין והוא עדיין מבזבז המון המון מצבים.
    רגע גדול של אלכסנדר-ארנולד. הוא היה מצוין לכל אורך המשחק והשער פשוט פנטסטי. מהרגעים הבודדים בכדורגל שעדיין נותנים לך איזשהי שמחה בלב - ילד שנמצא במועדון מגיל 6, כובש שער בכורה על במה כזו, בסטייל כזה.
    מניולה היה מצוין, אני מבין שאנשים התחילו לחגוג על איזו חצי טעות שלו ביום שבת אבל עדיין בשנה האחרונה הוא אחד השוערים הכי יציבים באנגליה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/8/17
  11. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    לא להאמין שאצל אחד כמו קלופ,לובן ומאטיפ זה הצמד בלמים שלו. הם התחרו אתמול מי יותר גרוע. (הקרואטי ניצח בפער קטן).
    כסף יש,וכנראה שיכנס עוד הרבה מעסקת קוטיניו. דבר ראשון שתי בלמים ובדחיפות!
     
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,274
    לייקים שהתקבלו:
    16,136
    אני מסכים עם הרבה ממה שנכתב מעלי, אני בטח אחזור על לא מעט מהדברים אבל בכל זאת:
    קודם כל אני קראתי שהופנהיים לא הפסידה משחק בית אחד בעונה 16-17, אמנם היו שם שינויים בקיץ אבל זאת עדיין אחלה קבוצה וראינו את זה אתמול. זה היה ניצחון מצויין נגד קבוצה שזה המשחק הגדול בהיסטוריה שלה. הם עלו בטירוף למגרש והלחץ שלהם היה מטורף ועדיין ניצחנו את המשחק הזה.
    לפני האינדיבידואלי, הרגשתי שכיחידה בהגנה במצבים נייחים התגוננו הרבה יותר טוב מאשר בשבת.
    מיניולה חזר לרמה שאפיינה אותו בסוף העונה שעברה, בשבת הוא עבר משחק בלהות ועלה לנו בנקודות, טוב שהוא חוזר לעצמו. חייב להמשיך ביכולת הזאת.
    ארנולד אחלה.
    מורנו, נזכרתי למה אסור לו לשחק. אין לו מושג איך עומדים בהגנה. לשחק איתו זה להמר שב4-5 פעמים שהוא עומד בלי שום קשר להיגיון אתה לא תקבל על זה גול. טוב שהבאנו את רוברטסון. ................
    לוברן, בלם עלוב.
    מאטיפ, סביר, אולי ייראה טוב יותר עם ואן דייק או בלם נורמלי לצידו.
    הנדרסון, נראה פח אשפה בשבת וגם אתמול, חייב לעוף לספסל, הוא לא קיים בהגנה כי רצים סביבו, אין לו שום ערך מוסף בתור קשר אחורי במשחקים כאלה, הוא לא זוכה בכדורים. לדעתי הוא עדיין לא כשיר. עד שהוא יוכיח כשירות שיישב בחוץ.
    ווינאלדום, מחכה שנה שמישהו יסביר לי מה הוא אמור לעשות על המגרש. לפחות כשהוא נעלם ואני לא רואה בכלל שהוא על המגרש זה אומר שהוא לא מפסיד לנו את המשחק כמו שעשה בשבת אז אני מניח שהיה לו משחק טוב כי לא גרם נזק.
    צ'אן, הקשר המרכזי היחיד שלנו שמתפקד כרגע והוא בלי חוזה עוד שנה, דחוף לסגור את זה כבר. אחרת נצטרך להביא את דאהוד, קייטה וסרי כולם בקיץ 18 עם או בלי סעיפים.
    סלאח, כן הוא מוגבל בכמה מהפעולות שלו אבל לדעתי זה רכש בול פגיעה כשנהיה בהרכב מלא כולל הברזילאי שיושב עכשיו בבית למרות שהוא כשיר. הוא מגיע להמון מצבים במשחק, הוא יחמיץ הרבה מהם וגם יכבוש הרבה מהם. שחקן מסוכן מאוד.
    מאנה, היה ענק...איש המשחק, הופך להיות שחקן פשוט מעולה. פיזי מהיר טכני מסוכן.
    פירמינו היה טוב מאוד.
    הרכב שלי לשבת תלוי בעייפות של שחקנים באימונים, צריך לראות מי כשיר ומי לא.
    מיניולה-טרנט-מאטיפ-קלאבן-רוברטסון-צ'אן-גרויץ'-מאנה-סלאח-פירמינו-סטארידג'.

    בגדול ההרגשה עכשיו ממש טובה, ניצחנו משחק חשוב ונקווה שנצבור ביטחון גם לליגה.
     
    oranfu, Mellow29 ו-Big Virgil אוהבים את זה.
  13. Big Virgil Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/11
    הודעות:
    702
    לייקים שהתקבלו:
    497
    @Mellow29 לא יודע מאיפה היה לך את הרוגע והביטחון שאנחנו הולכים לטחון אותם אבל אני רוצה מזה גם. רק בנוגע להנדרסון, תעשה לעצמך טובה ותראה שוב את המחצית הראשונה שלנו כשאתה מחפש רק אותו, זו תצוגת בלהות לא פחות.

    כתבתם יפה וכיסיתם הכל, תוצאה טובה מאוד עבורנו ואסור שנפשל בגומלין. יאללה נקסט, חייבים ניצחון ליגה ראשון בשבת.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  14. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    לא תודה.
    רוגע ובטחון נובעים מאדישות נראה לי.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,274
    לייקים שהתקבלו:
    16,136
    אגב, יש טיימליין בנוגע לקליין? לא ראיתי דיווחים בנושא ואני לא זוכר שבמקור זאת הייתה אמורה להיות פציעה כל כך רצינית.
    אולי אפשר כשיחזור לשחק איתו בשמאל ולראות איך זה יעבוד כשארנולד נשאר בימין.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.