מכבי נתניה 2017/18: למה שהפעם נאמין לך?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏30/6/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    לא ראיתי אף פעם קבוצה משחקת ככה בטרנר. אפשר בקלות לתרץ את זה בהרכב הטלאים של באר שבע אבל זה מבטל את המשחק הנפלא של נתניה.
    המגנים קצת חלשים מדי וההגנה טיפה מפוזרת אבל הקישור וההתקפה נראים מצוין ובעיקר ניכרת טביעת אצבע של מאמן.
    חייב להודות שציפיתי לראות נתניה הרבה פחות טובה אבל לדעתי הם צריכים להשאר עם הרגליים על הקרקע כי לא בכל יום הם יגיעו במוטיבציית שיא בלי שום ציפיות מהם מול קבוצה שהראש שלה במקום אחר, הכי חשוב לשמור על יציבות כי אחרי היום הם הרימו את רף הציפיות מהם ומעניין יהיה לראות אם הם גם יעמדו בו, מקווה בשבילם שלא הגיעו לשיא היכולת שלהם מוקדם מדי וידעו להתמודד עם משברים שבוודאי יגיעו.
    קבוצה טובה וכדורגל שמח, משחק מצוין של נתניה, בהחלט משהו שהיה חסר לליגה.
     
    amn, abcd, oFiRzZz ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  2. Bilev Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/14
    הודעות:
    304
    לייקים שהתקבלו:
    71
    מין:
    זכר
    אני מקווה שנמשיך ביכולת הטובה גם במשחקים עם קבוצות מהליגה שלנו (עכו שבוע הבא.. בעיני רוחי אני זוכר את המחזור השני בליגה הלאומית גם אז פגשנו את עכו, ונגמר 4-0)
    בן צעירי ממשיך להיות החוליה החלשה ואני מקווה שקובי מור כבר החלים מהפציעה, כי גולדנברג עם כמה שהוא הכי הרשים אותי בגביע הטוטו+משחקי האימון - עדיף שישחק כמגן ימני/בלם ולא כמגן שמאלי. חבל על כך שהורחק מצד אחד, כי בעצם אם היה נשאר אז אולי במקום גולדנברג היה נכנס קוגבניה. מצד שני טוב שלא ישחק משחק הבא, ואני מקווה שמחליפו יתן את משחק חייו (אולי אפילו קוגבניה כמגן שמאלי)
    עלי מוחמד היה מעל כולם היום אצלנו.

    לגבי ב"ש, אני בטוח שגם אם ההרכב שעלה היום היה משחק לכל אורך העונה הוא היה בפליאוף העליון לפחות. שנה שעברה הם פתחו עם 7 מ-12, ועד סוף הסיבוב הראשון כבר הוליכו ב-10 הפרש.

    כמה דברים קטנים:
    1) ביציע העיתונות דיברו על עימותים של אוהדי ב"ש עם הספסל של מכבי נתניה.. מישהו יודע מה היה שם?
    2) רז זהבי הוסיף ששחקנים אומרים לו שהם מעדיפים שדראפיץ יעמוד על הקווים כל ה90 דק'. לא מבין מה הם חוזרים לדבר על זה כ"כ הרבה.. הרי אייל סגל דיבר באחד מהראיונות הראשונים על זה שהוא רוצה שהצוות המקצועי יישאר שנים במכבי נתניה ושבעתיד סלובו יהפוך למנג'ר או תפקיד גדול אחר, ושי ברדה יהיה המאמן. אז מה הבעיה שהוא עומד על הקווים חצי משחק?
     
  3. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    כשסלובו וברדה הצהירו שנתניה תשחק בכל מגרש לפי הסגנון שלה ולא תתאים את עצמה ליריבה הם אשכרה התכוונו לכך. חששתי לפני המשחק משילובם של ערן ודיע במשחק שכזה, אבל הם וצמד המאמנים הוכיחו שאין ממה לחשוש.

    חבורה של גברים הייתה היום על המגרש, נתנה את הטון בחלק משלבי המשחק, הגיעה להזדמנויות ועצם תחושת הפספוס ביציאה מהמשחק מלמדת על ההופעה של היום. אז נכון, זה לא ההרכב הראשון של ב"ש, אבל במשחק שותפו מיכאל אוחנה, אוגו (אתה לא המשוגע היחידי בליגה. טוב מאוד, ערן), מליקסון, אייבינדר ושיר צדק. שאר השחקנים היו משתלבים בלי בעיה בשאר קבוצות הליגה, ובכל זאת, גם אנחנו לא בהרכב הכי אופטימלי ששאפנו להיות בפתיחת הליגה, עם בלם שני (דודי תירם, שהיה מצוין!) ובלי חלוץ רציני. מצטער, שרם, זה לא זה. לא לרמה הזאת, אולי בהמשך.

    לבוא למבצר של ב"ש ולתת הופעה כזאת, זאת תעודת כבוד למועדון ולאוהדיה שלא הפסיקו לעודד (למעט 10 דקות בסביבות הדקה ה - 75-85).

    *עלי מוחמד כמובן המצטיין. הוא ואביב אברהם משחקים בביטחון מדהים כאילו הם משחקים בליגה הזאת כבר כמה שנים. תענוג לראות את שניהם על המגרש.

    *לגלזר יש נוכחות במרכז השדה, אבל איזה הבדל בין הביטחון של השניים שהזכרתי קודם לבין הביטחון שהוא מראה. די הססן במסירות שלו שלא תמיד מגיעות ומשחק במעט חוסר ביטחון בכל הקשור ליצאה קדימה.

    *דיא סבע עם משחק די מאכזב בסטנדרטנים שאנחנו מצפים ממנו ועם החמצה אדירה. לפחות הוא פיצה בבישול לאביב.

    *חלוץ, חלוץ, חלוץ !!!! עם חלוץ אמיתי (כמה נזכרתי בקאיודה) אנחנו משפרים את רמת הקבוצה בכמה מונים. גם היום היינו יוצאים עם 3 נקודות לו רק היה חלוץ רציני. הכניסה של ריביירו לא הועילה יותר מידי, הייתי מצפה משחקן מהיר כמוהו, שנכנס בשלבים האחרונים של המשחק מול הגנה עייפה, לעשות הרבה יותר ממה שעשה. מאוד מאכזב.

    *שופט פחדן. עבירה ברורה בגול של ב"ש על דודי תירם. שיפוט עם נטייה בייתית, אבל לא מצפה הרבה משופט חסר עמוד השדרה הזה.


    בשבוע הבא עכו ולא אגזים אם אומר שבלי ניצחון לא עשינו הרבה היום. אלה המשחקים שאנחנו צריכים לקחת את ה- 3 נקודות.

    כל הכבוד!
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,775
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    פתחנו עונה...
    וסרמיל, אורוות, אשדוד, אצטדיון ר״ג... אאוט!
    איזה כיף לבוא למשחק בארץ ולהרגיש בחו״ל...
    ב״ש נראתה רע. בגלל ההרכב, ואני חושב שגם בגללנו(יותר כיף לי לחשוב ככה אז תנו לי... :) )
    כל הקיץ מדברים על זה שהקבוצה בנויה משחקני לאומית. היום עלו 8 שחקנים שבעונה שעברה שיחקו בלאומית. זה אומר שהם שחקנים ברמה של ליגה לאומית? לא נראה לי... השלושה שלא הם הבלם הגרמני הויבך שאני מאמין שילך וישתפר- זקוק לעוד תאום, בן צעירי שלא שיחק יותר מידי בחלק השני של העונה בבני יהודה ודני עמוס.
    הקבוצה עלתה נחושה, אגרסיבית, הצליחה לשלוט באמצע ולגרום לבכר לפני המחצית לשלוף את אוגו- וזה אומר הרבה...
    כדי להפסיק להיות רק ״נחמדים״ צריך לדעת לנצל יותר טוב את המצבים. ההחמצה של דיא... אוףףף איך זה לא נכנס?
    עכשיו בואו נראה את הח׳ברה מגיעים באותה מוכנות ואותה מוטיבציה מול עכו בשבוע הבא... זה יהיה מבחן גדול...

    טוטו טרנר הוא היכל כדורגל. ברמה של בלומפילד. כיף לראות המון ילדים מגיעים. ומבוגרים. ונשים. משפחות שלמות שלדעתי לא היו מגיעות לוסרמיל. אפשר להתווכח יפה יותר, יפה פחות(פחות לטעמי האישי) אבל בהחלט היכל כדורגל. אני אוהב את העיר ב״ש ומצדיע לראש העיר שם על פועלו בפיתוח העיר. אדון דנילוביץ׳, הייתי שמח אם היית איתי ברכב בשבילים שמובילים לחנית האורחים בטוטו טרנר... אני די בטוח שכבר בישיבת מועצות העיר הקרובה היית מעלה את זה לסדר היום. זו בושה וחרפה ולא מכבד את היכל הכדורגל שלכם! זה הפרצוף שלכם וחבל! מדברים כל הזמן על דרכי הגישה לנתניה... תנו לי לעמוד בפקק אבל שהאוטו שלי יחזור הביתה באותו מצב שיצא... באתי למשחק כדורגל... מסלול לטיול ג׳יפים בטויוטה קורולה לא אמור להיות חלק מהחוויה...
    קצת פוגם בחוויה שבסך הכל בהחלט היתה נהדרת!




    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    amn ו-לירן אוהבים את זה.
  5. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    עכשיו בדיון המחזור:
    אוהדי ב"ש באים בטענות לשופט פחדן(!) ובזבוזי זמן(!!). אהה וגם לזה שערן לוי הלך בהפגנתיות ליד היציע המזרחי.

    ענק
     
    yakov_y, oFiRzZz, עידן444 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  6. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    רק היה חסר שערן לוי היה אומר לאדלר "שרמוטה" אחרי שלא קנה את ההתחזות שלו ברחבה בתוספת הזמן והשופט היה מתעלם מזה.
    רגעעעעע....
     
    yakov_y, Bilev ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  7. Melikson24 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    4,806
    לייקים שהתקבלו:
    2,505
    מין:
    זכר
    אתה יכול לצטט אותנו הכל טוב.

    עצם העובדה שערן לוי יצא אתמול בלי צהוב מגוחכת.
    שטף המשחק נפגע אנושות בגלל שיפוט גרוע. בכלל, קשה לנחות לליגה אחרי שאתה משחק בצ'מפיונס. על כל ליטוף שורקים, הרצאות, הפסקות כי השופט עצמו בלי כושר... מתיש.

    אז יכול להיות שהייתה עבירה בגול הראשון (לא ראיתי ש.ח ותקציר, לא רוצה להיות נחרץ) אבל בעיניי לפגוע בקצב המשחק ולא להרגיע שחקן שמתסיס ועושה שכונה מהדקה הראשונה זו מכה יותר קריטית מאשר אי שריקה בתחילת מהלך שהוביל לגול.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    עזוב את הטענות שלהם, הם מתרכזים בדברים שהפריעו להם, כמו שאנחנו מתרכזים בדברים שהפריעו לנו (למשל העובדה שכחלון היה צריך לראות אדום כבר בתחילת המשחק, נכנס באוחנה בתאקל שיכול היה להוביל לפציעה קשה מאוד).
    אני חושב, בטח אם אנחנו כותבים בטופיק של נתניה, שאנחנו צריכים להתרכז במחמאות לנתניה, גם על הכמות וגם על האיכות של הקהל שלהם, וגם על הקבוצה שהם העמידו על הדשא, קבוצה שנתנה מלחמה עד טיפת הדם האחרונה והביכה את הקבוצה שלנו (גם אם מדובר היה בהרכב שני) לא מעט.

    מקווה מאוד בשביל הליגה שלנו שמכבי נתניה תפסיק עם הנדנדה בין הליגות ותתקע יתד, בדיוק כמו שבית"ר י"ם, הפועל תל אביב, מכבי תל אביב ומכבי חיפה חשובות לליגת העל, ככה גם מכבי נתניה חשובה לליגה. כמובן שאני לא מדבר על נתניה של הקדנציה הקודמת, אלא על נתניה הנוכחית, עם קבוצה שהאוהדים שלהם יכולים להיות גאים בה, ולא משנה אם תעשה פלייאוף עליון או פלייאוף תחתון, מקום 5 או מקום 8, אחרי הקדנציה הקודמת של נתניה, בעונה הנוכחית היא צריך להחזיר לעצמה את הכבוד, את ההערכה, צריכה להחזיר לאוהדים שלה את הסיבות לגאווה, את הרצון לבוא לכל משחק או לפחות למלא את האיצטדיון בנתניה. ואם נתניה תעלה עם אותה התלהבות לכל משחק העונה כפי שעלתה אתמול, פחות טוב או יותר טוב זה פחות קריטי, אני חושב שמכבי נתניה תחזיר לעצמה הרבה מהדברים שהיא איבדה אחרי הירידה הקודמת.
     
    amn, oFiRzZz ו-עידן444 אוהבים את זה.
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    לא צריך ארס איפה שאין. כולנו היינו מלאי מחמאות למכבי נתניה אתמול. החל מהצוות המקצועי ועד לאחרון האוהדים. תמיד יש טענות נקודתיות, אם זה לשופט ואם זה לשחקן על מקרה מסויים, זה שטויות ביחס לרמת המחמאות שקבוצתכם קיבלה על כל ערוצי התקשורת הקיימים, כולל כאן מכל אוהד ואוהד שלנו. אז חבל לנסות ולחמם מכלום ושום דבר.
    הגיע לכם לנצח, יצאנו מרוצים מהתוצאה, הלוואי שקבוצתכם תמנף את זה להמשך העונה, לראות סוף סוף קהל אחר בטרנר, מעבר לגדולות, כל כך כל כך חסר. בעונה הראשונה שלכם בטרנר הבאתם בערך חמישית מזה שזה מובן כי הייתם קבוצה חסרת תקווה ואי אפשר לשפוט אתכם, אבל העונה אני מקווה שדראפיץ ימשיך בדרך ואתם חייבים לשאוף ולעשות הכל כדי לשמור על המספרים האלו, אין סיבה שזה לא יקרה. גם אם לא יציע מלא. הייתם חסרים.
     
  10. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    1. הייתה אתמול חוויה אדירה. מהשיירה שיצאה מנתניה ואחרי כן מבית קמה, דרך הפרי גיים והמשחק עצמו.
    כצפוי מילאנו את היציע שלנו, היה עידוד מעולה (כמה שאני אוהב את קהל החוץ שלנו !) ואווירה חשמל.
    2. פעם ראשונה בטרנר, (שזה מצחיק כי אני שוכר דירה 10 דק' ממנו) - מצד אחד, כמו שחשבתי, פי 50 יותר
    ביתי מהאצטדיון העלוב שבנתניה. אקוסטיקה מדהימה וזה שהקהל ממש יושב על הדשא הזכיר לי מעט את
    הקופסא, אלף אלפי הבדלות. מהצד השני, ציפיתי ליותר מהקהל הבאר שבעי, שהיה פחות עוצמתי ממה שאני
    רגיל לו מהטלויזיה, אולי זה כי בעיקר שמעתי את הקהל שלנו מתוך היציע, אולי (וזה מובן לגמרי) המשחק הזה
    לא היה בדיוק הדבר הכי מעניין בשביל הבאר שבעים והראש היה במאריבור. שוב, ברור לגמרי.
    3. @Sir Alex Ferguson קודם כל אני מקווה שאבירם העביר לך את הדש.. דבר שני, רשמת על החוסר תיאום
    בהרכב הבאר שבעי וכל זה .. אז הנה הקונטרה - עמוס משחק ליגה ראשון אצלנו, צעירי משחק ליגה ראשון אצלנו,
    תירם משחק ליגה ראשון אצלנו, הויבך משחק ליגת העל ראשון אי פעם, גולדנברג משחק ראשון בליגה אצלנו,
    עלי מוחמד משחק ליגת העל ראשון אי פעם, עדן שרם משחק ליגה ראשון אצלנו, דן גלזר משחק ליגה ראשון אצלנו,
    ניקו אולסק משחק ליגת העל ראשון בקריירה, לאנרדיניו ריביירו משחק ליגת העל ראשון אי פעם.. בקיצור ,
    it works both ways.
    4. לא דיברו על זה וזה הפריע לי. לתת לשחקן נוער (שבירו) מקום בהרכב ואז להוריד אותו עוד לפני המחצית
    זה לגמרי לפגוע לו בבטחון (אלא אם כן מדובר בפציעה או משהו).
    5. הויבך נראה טוב. עוד מוקדם לדעת האם מדובר בעילוי, אבל הוא שחקן. הרבה שקט ובטחון (גם הכניס קצת
    את הקהל לאטרף לפני המשחק).
    6. אביב אברהם - יהלום אמיתי. מדהים איך שחקן יכול לעשות התקדמות כל כך גדולה בעונה וחצי. השחקן
    הכי מעניין שיצא ממחלקת הנוער שלנו מזה שנים.
    7. עלי מוחמד - שלא יגמר לעולם .. לראות אותו ולא להאמין שאין לו עוד 21. הדריבל שלו בערך בדקה ה55 היה
    לא פחות ממדהים. משחק בלי פחד ובלי בושה בטרנר.. כמו שצריך. מעניין תוך כמה זמן דון קסקט יזרוק עליו
    הצעה. מקווה שלאייל יהיה את האומץ להגיד לו לא ולמכור רק לאירופה.
    8.ערן לוי - נאמר כבר הכל ..זה השחקן על כל מגרעותיו ויתרונותיו. תהרגו אותי אבל אני לא סולד מזה כל כך..
    הוא לא באמת פגע במישהו, קצת טראש טוק עם הוגו או צדק לא הרגו אף אחד, ערן נותן בטחון לשחקנים,
    מנהיג מלוכלך אבל מנהיג. היה חסר לנו אחד כזה בקבוצה המון שנים, אחד שלא סופר אף שחקן ואף מועדון.
    אגב, מההכרות שלי איתו, ההליכה שלו ליד היציע של ב"ש הייתה מכוונת. הוא מת על זה שמקללים אותו,
    כמו שמשון עם השיער אז ככה ערן עם זה שמקללים אותו, רק נותן לו כח. אם הוא לא היה מסתכן בכרטיס
    ותגרה הוא גם היה עושה תנועות של "תמשיכו" בוודאות. זה הבן אדם.. אישיות מורכבת.
    9. הבעיות נשארו אותן הבעיות. מגן שמאלי לא איכותי מספיק וחוסר מחץ בהתקפה. הקבוצה הזאת חייבת
    חייבת חייבתם חלוץ נורמלי בהרכב. עם חלוץ טוב אנחנו גם מנצחים אתמול.

    הפנים לעכו, אם לא מנצחים שבוע הבא לא עשינו פה כלום..
     
    Nigel de Jong אוהב/ת את זה.
  11. Bilev Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/14
    הודעות:
    304
    לייקים שהתקבלו:
    71
    מין:
    זכר
    אומנם לקבוצתנו הצטרף דני עמוס (אחד מבזבזני הזמן הגדולים שאני זוכר)
    אבל ביחס לקבוצות אחרות שבאות למשחק קשה, כמעט ולא היה בזבוז זמן! אפילו לא כשהיינו בעשרה שחקנים.(זכור לי פעמיים ששחקני נתניה לקחו את הזמן עם חוץ או בעיטת שוער)
    השופט באמת היה בינוני (גם מבחינת השער של ב"ש, וגם מבחינת צהוב לערן לוי/אדום לויקי כחלון)
     
    gilad16 ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  12. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    ערן לוי קפטן מכבי נתניה. הוא עלה אתמול עם שחקנים שרובם צעירים, רובם חסרי ניסיון בליגת העל (אם בכלל), למחזור ראשון מול האלופה בשנתיים האחרונות, קבוצה שלא הפסידה בבית, שעוד יומיים אולי תעלה לצ'מפיונס ושהבלם המחליף שלה עולה כמו כמעט כל ההרכב שלנו.

    אז בתור המנהיג של הקבוצה הזאת, מעבר למסירות (איך דיא??) ולבעיטות (אותה שאלה, גורש..) זה גם להראות שעם כל הכבוד אנחנו לא מפחדים ממכם. אז כן אם צריך הולכים לריב עם אוגו ואם צריך מתווכחים עם השופט ואפילו, רחמנא לצלן, מסתכלים במבט חודר על היציע שמקללים אותך ממנו. ביג פאקינג דיל.
    אם לאליניב ברדה מותר לבוא בטענות שפסלו לו שער מנבדל של 5 מטר אז גם ערן יכול להתווכח על פאול ואם זה מה שתקע לב"ש את שטף המשחק אז שיתגברו על זה.

    יש לי מספיק שעות ערן לוי בשביל לדעת מתי השכונתיות שלו פוגעת ומתי לא ואתמול היא חד משמעית לא, בסטנדרטים שלו הוא היה מאוד רגוע ונתן משחק כמו שמצופה ממנו במעמד כזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/8/17
    amn, Bilev ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  13. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    תאמת שלא הפריעו לי בזבוזי הזמן עד שהזכירו אותם בדיון כאן, מדקה 70 שחקנים נופלים על הרצפה, דני עמוס מוציא כדור אחרי שעה, ומשחקים אולי חצי דקה מתוך 4 דקות תוספת זמן. אבל זה לגיטימי בטרנר, מה שאני לא מבין זה למה לעזאזל שאנחנו מוציאים כדור בזמן שיש "פצועים". אנחנו פשוט טובים מדי עם הקבוצות הקטנות שבאות לטרנר ועושות בית זונות אחד גדול. מקווה שזה ישתנה.
     
  14. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    מה אתה מצפה מהעולה החדשה בעשרה שחקנים נגד האלופה המכהנת שנתיים ברציפות בביתה שהוא האצטדיון הכי ביתי
    בארץ בפער עצום? שנשחק כמו ברצלונה ביתרון 7-0? חוץ מזה שמאיך שאני ראיתי את זה בזבוזי הזמן לא היו כאלה
    נוראיים, שטראובר יכול ללמד את הקבוצה הזאת קורס אוניברסיטאי על בזובזי זמן.
    חוץ מזה, זכור לי בבירור שלא הוצאתם כדור כששחקן שלנו שכב על הדשא, אבל זה מובן לי.
     
  15. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    אין לי בעיה עם בזבוזי הזמן, פשוט ששתי הקבוצות לא יוציאו כדורים כל עוד השחקן לא מת על הדשא.
    אין לנו זמן לעצור את המשחק בשביל כל שטות, כי בליגה אנחנו נתקלים ביותר מדי דברים מהסוג הזה.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.