מכבי נתניה 2017/18: למה שהפעם נאמין לך?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏30/6/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    כשירות.

    דרך אגב, לא יודע מי מאוהדי נתניה שם לכך לב, אבל שמתם לב כששואלים זרים בליגת העל "מי מבין השחקנים בליגת העל הכי מרשים אותכם ?" אז התשובה "ערן לוי" חוזרת יותר מפעם.

    מאטוביץ', קאיודה, הוייבך.
    זוכרים עוד כאלו ?
     
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,784
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    אם יש משהו בליגת העל שלנו שהוא ברמה עולמית זו הרגל של ערן לוי.
    מצחיק אבל נכון...
    וזרים שמגיעים בלי דעות קדומות מיד מבחינים בכך. זה שהוא ״שמן״ לדעתי רק גורם להם להיות נפעמים אף יותר.

    בעניין אייל סגל אגיד רק דבר אחד-
    האיש יחיה וימות עם העקרונות שלו.
    יש לו כמה חיילים שבאופן כללי הם אנשים חיוביים עם אהבה גדולה למועדון.
    הרוב נותנים לו גב מתוך הערכה. וזה הגיוני.
    ביום שיבריחו מכאן את אייל סגל אדע באופן סופי שהמועדון הזה יכול לארוז ולהיעלם לתוך עולם שכולו טוב...
    וזה לא תרחיש דימיוני בעיני...
    בעלים עם עקרונות כמו של סגל מול הח׳ברה הצעירים האלה שחלקם יודעים להתנסח היטב ולתת פייט הסברתי לא רע ובלי שגיאות כתיב עם כל מיני דוגמאות מהעולם ובמקביל אהבלים שמספיק שהם יודעים לקרוא ולפרש דברים איך שנוח להם- עלול לא להוביל ל״והם חיו באושר ועושר עד לעצם היום הזה״.

    טוב, זה היה יותר מדבר אחד:)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    עניתי לך בגוף ההודעה.
     
    Drama2 אוהב/ת את זה.
  4. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    @henry1 קודם כל אהבתי מאוד את כל מה שכתבת. גם את העובדה שהזכרת את אוסידון, גם זכרתי שצידדת בו אבל זה נחלת העבר. כולנו היינו תמימים בנושאים שונים :)

    הדוגמא של אלונה לא טובה בלשון המעטה ואין לי כבר כוח ו/או רצון להיכנס לכל הנושא של ב"ש. אל תשווה אותם בכלל... אם כבר תלך לכיוון של אברמוב.
    ודרך אגב בטח שאני יכול להשוות ביניהם, אבל רק שנה ראשונה-שנייה מול שנה ראשונה-שנייה. ברור לך שאייל 2 רמות מעליה כן ? וזה לא חוכמה, הוא שועל ותיק, והיא.... לא יודע איך להגדיר את זה. רצתה קבוצה? תעסוקה? לא יודע.
    אגדיר זאת כאחת שלא נתנה כסף לעובדי מחלקות הנוער בימים הקשים, כאשר היא לא הייתה קשורה לקבוצה. בניגוד לאייל שאת המעשה הזה לא אשכח לו לעולם.

    בקשר לסעיף 1 אולי קצת הגזמתי אבל תבין את דבריי במאקרו.
    אתה לא איש צבאי, אל תעשה ביג דיל מזה שהרימון צבאי. זה לא צבא האריות של הצל, היכן שכל איזכור של צה"ל זוכה בעידוד רב. זו מכבי נתניה, מועדון עם מעריצים מצפון ועד דרום, ממזרח עד מערב, מכל המינים ומכל הסוגים.
    אז את כל איזכורי הימין (שעושים במודע או תת מודע) הפופלארים, בבקשה לא.

    בנוגע ליסמנים ולאנשים שמצדדים בו - אז באתי לכתוב משהו ל @עידן444 ובדיוק הגבת - הנה עידן הוא דוגמא חיה ל"איך אפשר לצדד ברוב דבריו של אייל ולא להיות יסמן/סמרטט/חייל".
    ויש הרבה אנשים כמו עידן. שיודעים לצדד באייל, אבל יודעים גם לתת דעה נגדית במקרים מסויימים, וגם מגנים עליו מול מי שצריך. אבל מפה ועד להצדיק כל דבר שהוא אומר, לצטט את דבריו כמו תוכי, ולחשוב שהשמש זורחת מעיניו הכחולות - יש פער אדיר.
    וזה דבר קצת מסוכן, כי כפי שאתה רואה במקרים כאלו שיש התפלגות קלה אז נהיה משברון. וכל מקרה בו אייל לא יתיישר או הקהל יתיישר, יהיה משבר/ון. בגלל זה צריך לקחת דברים בפרופורציה. בחור שעובד איתי אוהד נתניה ומעדכן אותי כל הזמן. אני קורא את התגובות, ותאמין לי שאני לא נכנס ל'קטנות' (ויש לאן), פשוט אני לא אוהב את זה והנה המקרה הזה הוא דוגמא חיה לחלוטין.

    אני מאוד רוצה פירו בארץ, והיחיד שיכול לגרום לזה לקרות זה אייל. אתמול עלתה סוגיית פירו, בליגת העל, ובמקום שהקהל יתאחד סביב משהו שרובו חושב שהוא חיובי - וימצא את "דרך המלך", איך להדליק פירו, ולא לפגוע בקהל המשפחות/ילדים - חלק גדול בוחר ללקק לאייל.
    ושוב אני מסייג, יש מי שלא אוהב פירו (סיפרתי בפורום שנפצעתי מפירו בחו'ל אז תאמין לי שאני מודע לסיכון), ויש כאלו שזה מסכן אותם (כמו הלומי קרב) - ואת דעתם אפשר להשמיע כמובן - אבל מצד שני יש את מי שרוצה אווירה ומשקיע - אז למה לא למצוא דרך שכולם יהנו ?
    בייחוד בתור בעלים של הקבוצה, "האבא" של הקבוצה, במקום להדגיש בכל שורה ש"הרימון צה'לי" ולהעצים את חומרת המעשה - שישאל את עצמו איך הוא מונע מאותם אנשים/אוהדים מסורים/כאלו שדמם צהוב - עיכוב לחקירה, בתי מעצר וחלילה בתי סוהר. ולא דיברתי על האסון הכלכלי. והתשובה ? ה-ס-ד-ר-ה.

    בדיוק בדברים האלה אני צריך את אייל סגל כפי שאני רואה ומצפה ממנו. ולצערי, הוא כשל (בעיני). ורק אציין, שנה בתפקיד או עשר, זה לא משנה. הקהל הצהוב ביחד עם הקהל האדום של הפועל, התאגידים המניבים שנקראים מכבי נתניה והפועל תל אביב, יכולים לשנות דברים כאלה. ותן לי להגיד לך, בקלות יותר גדולה ממה שאתה חושב.
     
  5. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    Drama2

    אני גם לא אוהב שמצדדים בו בכל נושא ואני גם לא מסכים עם חלק מהדברים שהוא עושה. אני חושב שמיקומו לא בקבוצת האוהדים, רשמתי את זה כאן כשהוא נכנס לקבוצה וידעתי שזה ייצור חיכוכים. אם הוא יישאר באתר הרשמי זה יהיה מצוין. מכיר את האוהדים שלנו לא מהיום ואני מתפלל
    בשביל כולנו שהקרע הקטן (נכון לעכשיו) שנוצר יתאחה במהרה.

    ושוב, אני חושב שאתה הולך רחוק מידי בנושא של הליקוק לאייל. אני סולד מהמילה הזאת ועוד יותר סולד ממי שבאמת עושה את זה. אני לא חושב שהאוהדים (הרוב המוחלט) שמגיבים שם מלקקים לו. הם פשוט זוכרים טוב מה היה ויודעים להעריך עוד יותר טוב מה יש.


    מבין את סעיף 1 ומסכים איתך בקטע הצה"לי.

    אותי פחות מעניין אם יהיה פירו או לא יהיה. זאת לא הסוגיה מבחינתי. אני גם חושב שבעל בית שלוקח קבוצה צריך לקחת בחשבון שהוא ישלם קנסות ואין דרך מוחלטת למנוע את זה. כל בעל בית, לא משנה מי זה יהיה, אם יתחיל להתנות את הישארותו במקרים כאלה (ואלה לא מקרים קיצוניים, תיכף נגיע לקיצוני), צריך לומר לו יפה שלום ותודה. אלה מקרים שאפשר עדיין להכיל כל עוד זה קורה פעם ב...(מקרה קיצוני אגב, אוהדים שמורדים מאמן מהכביש ואלימות רבתית).


    יחד עם זאת, אי אפשר לומר לו תשב בצד ואל תעשה כלום בנושא. עדיין יש הרבה יותר אוהדים שזה מפריע להם מאשר אלה שרוצים את המופעים האלה ביציע. אתה מבקש הסדרה? בסדר, הלוואי ויהיה וימצאו דרך שילדים לא יחנקו (אני באתי אתמול עם הבן שלי ולמזלי ישבתי בצד הימיני של היציע כך שהעשן בקושי הגיע אליי. כשאני הולך לבד זה לא מעניין אותי, אבל מקבלים פרספקטיבה אחרת כשאתה בא עם הילד שלך).
    עד שתהיה הסדרה, בעלי בית משלמים קנסות, יש רדיוסים (ואלה יוצרים הפסדים כספיים) ואי אפשר לשבת בחיבוק ידיים.

    אתה מצפה ממנו שיוביל מאבק בנושא? בסדר, הלוואי ועוד יקרה. אני שופט אותו על דברים אחרים, יותר מהותיים בעיני וכשאני שם את הדברים על המאזניים, אני הרבה יותר בעדו מאשר נגדו.

    ומברוק על הניצחון :)


     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/9/17
  6. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    הרבה אוהדים שלכם באמת מעריכים, ורושמים דברים טובים ומצדדים בו, ולמען האמת בצדק. הייתי מתנהג באופן דומה אם היום עליו אני חולם כבר מספר שנים, היום האגדי הזה, בו לא יהיו יותר לוזונים, לא יהיו יותר חינמים, לא נראה את כולם מתפרסים בשביל "כרטיס הזמנה" ובו זמנית יסתמו פיות בכל מדיה אפשרית כדי שלא יפגעו להם החינמים.
    זה חלום גדול, ומהיום הראשון הייתי הכי שמח בשביל מכבי נתניה ככלל ואוהדיה בפורום בפרט. שנים של סיוט שלא ברא השטן, בייחוד עונת הירידה השחורה אשר גרמה הרבה צער לאוהדיכם.

    ותן לי להגיד לך עוד משהו על זה - גם מבחינת תאגיד, גם מבחינת קבוצה, ומעוד בחינות - אייל עושה עבודה מעולה. לא מושלמת, אבל מעולה. כך שאני שופט אותו אך ורק לכף זכות.

    אבל (ויש אבל) - בשביל לשנות את חוקי המשחק בכדורגל הישראלי, אתה צריך להיות חלק ממועדון סגור. מועדון אליו אין לנו גישה, לא מלאה ולא חלקית. למי כן יש ? ל14 אנשים והם אלונה ברקת, מיץ' גולדהאר*, ג'קי בן זקן*, אלי טביב*, עמוס/שינו, יואב כץ, ברק אברמוב, דניאל סטנצ'ו, אשר אלון, עיריית אשקלון*, יענקל'ה שחר, אבו יונס, איזי שרצקי ואייל סגל.
    מבין כל הרשימה הנ"ל, די קל לראות מי הוא היחידי אותו ניתן להגדיר אוהד שיודע מה אוהדים עוברים/רוצים. וכאן צריך להבין, שאם אחד מהרשימה הנ"ל לא יניע מהלך כזה או אחר - אף אחד לא יעשה את זה. על אחת וכמה וכמה שעופר עיני יו"ר ההתאחדות. ועל המשטרה אין צורך להרחיב, הם הרי לא רוצים "כאבי ראש" כזה או אחר.

    ואם כבר להניע מהלכים, אני מבין לגמרי למה אלונה (או ג'ורדי) הגדילו את מכסת הזרים לשישה.
    אבל אני עדיין מתקשה להבין למה אייל סגל לא מטפל בנושאים חשובים כמו אלו שציינתי מקודם. ואם כבר התרכזנו בפירו, אז לאחר שהוא יגיש הצעות לגורמים הרלוונטים על מנת להסדיר את הנושא, אני בספק עד כמה יהיו 'קלים על ההדק' בנושאי רדיוסים/קנסות גבוהים.
    הרי אם בן אדם רוצה לעשות את זה בצורה לגיטימית, בשביל הכדורגל הישראלי ככלל ואוהדיו בפרט, אפשר להציג את האמת ולהוכיח לכולם כי המנהלת/ההתאחדות בשת"פ עם המשטרה לא רוצים את זה. ומכאן כבר יתחיל להיות מעניין. מאוד.
    ורק אציין שוב, ברגע שאייל סגל יניע מהלך כזה, אני בטוח שהפועל ת"א תהיה מאחוריו וברגע שמכבי נתניה והפועל ת"א משלבים כוחות למען מטרה מסויימת - מי יכול לעצור אותכם ?!
    או באמ;לק, למה לשבת בחיבוק ידיים? :)

    *או מי מטעמו.

    ומברוק על הניצחון :)
    תודה רבה, משחק על 6 נק'. שמח שניצחנו, ובעיקר שמח שהשיער שלי לא ילבין עד סוף השנה, כי הפסד היום והיינו מסתבכים בתחתית עד סוף העונה.
     
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כמה דברים שאני רוצה לדבר עליהם אחרי המשחק נגד מועדון ספורט אשדוד:

    א. חבל שבמקום שיהיה אפשר לחייך קצת בגלל נצחון חוץ, מועדון שלם נאלץ להתעסק בפרשת רימון העשן. דעתי בנושא מובהקת והיא שבאם יימצא האוהד שהדליק את רימון העשן ביציע, אייל סגל צריך לתבוע אותו על מלוא סכום הקנס ולשלול ממנו את המינוי. בעולם בו אין חוק בנושא, היה מבחינתי מקום לדיון האם רימוני עשן מוסיפים לחוויית העידוד במגרשי כדורגל או לא, אבל זה לא המצב ויש חוק בנושא. האם אותו אוהד שזרק את רימון העשן ידע שהוא עובר על החוק? ידע. האם אותו אוהד שזרק את הרימון ידע שלמכבי נתניה יש עונש על תנאי? ידע. האם אותו אוהד שזרק את רימון העשן ידע שאייל סגל ייאלץ להיפרד מעשרות אלפי שקלים במקרה הטוב ו/או שמכבי נתניה תאלץ לנדוד במשחקה הביתי נגד מכבי חיפה במקרה הרע? ידע. הוא היה אמיץ מספיק לגנוב רימון עשן מצה"ל, להבריח אותו ליציע, להדליק אותו ביציע, אבל הוא לא אמיץ מספיק להודות במעשהו ולשאת בתוצאות.

    ב. מחצית ראשונה בינונית ומטה של מכבי נתניה. רק בזכות מזל וחוסר יכולת של הקבוצה מנגד הקבוצה לא נענשה, כפי שקרה לה כבר נגד הפועל עכו. גם המחצית השנייה לא הייתה מי יודע כמה טובה, אבל נגד קבוצה עם סף שביר נמוך זה הספיק כדי להבקיע שלישייה.

    ג. מעריך שה'עונש' של ויקי כחלון יסתיים במשחק הבא לאור המשחק הבינוני למדי שהציג חגי גולדנברג. אמנם בליגת העל ויקי כחלון נוטה שלא לעלות יותר מדי להתקפה, אבל כשהוא במשחק הוא פותח אפשרות נוספת למסירה, משהו שחגי גולדנברג לא עושה ואפילו נמנע מלעשות.

    ד. נסעתי למשחק רק כי זה מגרש הי"א ואין עוד מגרש בישראל שמזכיר את הקופסא כמוהו. לרגעים הרגשתי שאני בשער 4 בקופסא. רק בשביל זה היה שווה לעשות את כל הדרך מעפולה לאשדוד וחזרה.
     
    henry1, Bilev, עידן444 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  8. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    לצערי לא הייתי במשחק השבת, אבל וואו, כמה שאתה צודק. תן לי את האצטדיונים האלה על 10 אצטדיונים כמו שיש לנו עכשיו (כלומר, היהלום).
    הריח,האווירה,השכונה,הבית.
     
    Drama2 אוהב/ת את זה.
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,784
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    כן, זה קצת מזכיר...
    אבל אשדוד שהיתה עיר של כדורגל- באובדן זהות קשה ומהאווירה שהיתה שם פעם מה שנשאר זה שרותים כימיים(בושה!) ומרפסות שוממות...
    הקהל הגדול מעדיף את טרנר, סמי עופר, והמושבה...
    וכן, גם את היהלום על פני קופסת ההפתעות...
    7,000 הצופים הנתנייתים שהיו מול מכבי ת״א היו ממלאים את הקופסא לבד בלי קהל אורח, מה שקרה רק פעם אחת בכל שנות האלפיים... במשחק הפרידה עם כרטיסים ב 10 ש״ח.
    באצטדיון היהלום כל משחק עם טיפה יותר גירוי מביא את הכמויות האלה.
    והיום אפילו שמעתי את ברקוביץ׳ מחמיא(למשטרת ישראל... כן... די מצחיק שכשהכל זורם זו משטרת ישראל וכשהכל תקוע זה אצטדיון מזורגג...) על כך שחצי שעה אחרי המשחק הוא כבר היה בחיפה...
    כפי שכתבתי כאן לאחר המחזור הראשון בטרנר-

    וסרמיל, אורוות, אשדוד, אצטדיון ר״ג... אאוט!

    מגיע גם לאשדוד אצטדיון חדש. אולי זה יפיח שם איזה סם חיים בכדורגל האשדודי המפולג...
     
  10. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    מעריך שויקי ישב על הספסל גם במשחק הבא. לא בגלל שגולדנברג עילו, אלא כי משחק אחד לא מספיק בשביל להחזיר אותו לתלם. שייתנו לו לעבוד קשה יותר בשביל לחזור להרכב, גם הוא וגם אנחנו יכולים להרוויח מכך.
     
  11. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    @Drama2 , חושב שיעניין אותך אחרי ההודעות האחרונות שלך -
    אייל סגל לאוהד -
    "החשש הגדול שלי מ"הפירוטכניקה",ממש לא קשור לנזק הכספי הגדול(זה בעיקר בעיה של כל אוהדי מכבי נתניה...כי הנזקים הכספיים הישירים והעקיפיים ירדו מהתקציב הכולל),החשש הגדול שלי כאדם שעומד בראש המערכת(וחייב לקבל החלטות,גם שהם לא פופולאריות),שיגרם אסון!!! כן,כן אסון. ואיבוד אצבעות של מאבטח(בהפועל ירושלים) זה אסון לאותו מאבטח ומשפחתו ואובדן הריון כתוצאה מנשימת עשן אפור,זה אסון! ובצקת בריאות לחולה במחלת נשימה,זה אסון! ואני יכול להרחיק לכת לטעות בסוג הרימון שיזרק(עשן אפור או עשן מתפוצץ)והזורקים והמספקים לא ממש ביחידת עלית צה"לית ועוברים הכשרה שמאפשרת להם להבין בהבדלים,בסכנות מכל סוג של "פירוטכניקה". "
     
    Sir Alex Ferguson, henry1 ו-Maccabi Diamond אוהבים את זה.
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,784
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    אז כפי שאמרתי, בושה וחרפה אם היינו מקבלים רדיוס על רימון העשן, ואכן זה נגמר בקנס.
    קיבלנו קנס של 7500 ש"ח.
    שמח שיש יוזמה מבורכת של אוהדים "לפצות" את המועדון על הנזק ולאסוף את הסכום מהקהל- ובכסף להזמין למשחק הבא 150 ילדים שידם אינה משגת.
    בהחלט יוזמה יפה שלוקחת את המשברון הזה, שיצר רחש בחש בקהל- לכיוון חיובי.
     
    Sir Alex Ferguson, henry1 ו-Maccabi Diamond אוהבים את זה.
  13. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    ולמרות הכל, אני מקווה שלא יורידו את הרגל מהגז, יאתרו את האחראי/ים להופעתו של רימון העשן ויסלקו אותו/ם מהיציע שלנו.
     
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,784
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    סיפור לפני כיפור

    ביום שבת, 24.9 הודלק רימון במשחק מול אשדוד.
    ביום למחרת פרסם אייל סגל, אוהד הקבוצה והבעלים פוסט זועם (ובצדק) על הדלקת הרימון וההשלכות של המעשה תוך ציון 3 שמות של אוהדים שלא גינו את המקרה.
    ביום שני 26.9, נעצרו 2 חברי ארגון בחשד להדלקה והברחה של אמלח לתוך האצטדיון באשדוד, כשאין שום הוכחה בידי המשטרה על כך שאכן הם אחראיים לעניין. אחד מהשניים מצוין בפוסט של אייל סגל, שכן ללא ציון השם שלו בפוסט (שבהמשך התפרסם באתרי ספורט שונים), לא היה עולה החשד.
    אז מה עשתה משטרת נתניה, שהיא סניף כושל של המשטרה הכושלת בעולם?
    הלכה על שמות מהפייסבוק כי לא היה קצה חוט לחקירה.
    אוהד אחד נחשד בהברחת אמל"ח כשאין לו שום קשר או ידע להדלקת הרימון ביציע, הוא קיבל הרחקה ל-90 יום מהמגרשים ונפתח לו תיק על הברחת אמל"ח.
    האוהד השני חשוד בהדלקת הרימון.
    מה הבעיה אתם שואלים?
    האוהד שחשוד בהדלקת הרימון תופף בזמן שהרימון נדלק ביציע, כולל סרטונים שמוכיחים זאת. בנוסף לכך, הוצבה מצלמה של המשטרה שמצלמת את היציע. במהלך כל המשחק לא היה שוטר שישמור על המצלמה, או יוודא שהיא פועלת ומצלמת כמו שצריך.
    אז כשיש מחדל משטרתי האוהדים אשמים כמובן, ונאלצנו לבצע מגבית מכל חברי הארגון בשביל עורך דין טוב שייצג את החשוד בהדלקת הרימון.
    בבית המשפט השופט צחק כמובן על המשטרה ושחרר את האוהד ללא תנאים.
    הסיפור לא נגמר-
    ממש כמו ילדים קטנים, המשטרה לא מוכנה להחזיר לשני האוהדים את הפלאפונים לאחר שכשלו בניסיון להפיל תיק על חפים מפשע ולסגור את התיק כמה שיותר מהר, כי הכי חשוב לקבל טפיחות ממפקד התחנה על סגירת התיק תוך יום וחצי בלי ראיות.
    הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה לפגוע במכבי נתניה, לכן החלטנו לבצע מחאה ממושכת כלפי המשטרה עד שיסגרו את התיק ויבטלו את ההרחקה מהמגרשים לאוהדים שלא קשורים לעניין. זה יכול להיות כל אחד מאיתנו, אבל המשטרה יודעת על מי ללכת כדי לסתום פיות.
    במשחקים הקרובים לא נעודד ברבע שעה הראשונה כאות מחאה על התנהגות המשטרה בנסיון לסגור תיקים על חשבון אוהדים שלא קשורים.
    עצוב לחשוב שזו המשטרה שלנו שאמורה לעצור רוצחים וגנבים...
    אתם לא חייבים לצום בכיפור, כי אלוהים לא יסלח לכם על מה שאתם עושים.
    DA09

    זו ההודעה שהוציאו היום DA09.
    לא יודע אם נכון לעשות את הצעד הזה ולמה זה אמור להזיז למשטרה, אבל מה שיותר מעניין פה זו התנהלות המשטרה.
    מניח שזה לא מפתיע אף אחד.

    אגב, ביזיון שאין באצטדיון כדורגל חבלן שיפנה רימון עשן. עוד בתור ילד אני זוכר את המראה של החבלן רץ עם הרימון כדי להכניס אותו לפח זבל ולסגור עליו כדי שלא ימשיך לזהם את האוויר ולהתפשט.
    איך זה שבשנת 2017 מה שראית זו חבורת שוטרים קפואה שלא ממש יודעת מה לעשות.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    חבל. חבל ששני אוהדים שאין להם קשר (כך לפחות לפי הפוסט. גם השופט שיחרר אותם) מורחקים מהמגרשים.
    חבל שהגענו למצב של עימותים מילוליים בין אוהדים.
    והכי חבל, שדווקא עכשיו, אחרי שנים כל כך קשות, אנחנו סוף סוף נראים מצוין ומתנהלים מצוין ושוב מוצאים את עצמנו מתעסקים בחרא.

    אמנם אי עידוד לא מזיז למישהו משהו, סתם אקט מחאה, אבל במקום לבוא למשחק קשה ביום שני עם כל האנרגיות החיוביות ולדחוף את הקבוצה מהרגע הראשון, זה כבר מתחיל לא טוב.
    מקווה שהסיום יהיה אחרת.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.