ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    שכח להזכיר את לסטר.
     
  2. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    במנ יו יש הוצאות כמו שצריך כדי להתחרות על תארים. סיימו עונה אחת מקום 6 והשתוללו בשוק. ככה מתנהג מועדון שמכוון לתארים.
    אנחנו לא קשורים לדברים האלה. יש לנו היסטוריה ויהיה לנו מאבק אליפות פה ושם ואולי גם ניקח אבל עקביות בצמרת לא תהיה עד שנהיה בעקביות בצמרת של טבלת ההוצאות.
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  3. pablo Member

    הצטרף ב:
    ‏17/9/17
    הודעות:
    104
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    למרות שכשמדברים על הבעיות של ליברפול, מדברים קודם כל על הגנה לא טובה, אני גם לא רואה שההתקפה חסינה מביקרות. לא פעם ראשונה העונה שאנחנו יושבים על קבוצה שמחפשת תיקו ולא מצליחים להכריע משחק.
    לא ברור לי למה כל החילופים באיחור. דקה 60 החילוף הכפול כבר היה צריך לקרות, ראו שאין ממה לפחד, יונייטד לא באו לשחק כדורגל בכלל. גם, לא פעם ראשונה העונה.

    גומז במשחק מצויין
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני שם בצד את המשחק היום, הייתי בעבודה ולא ראיתי וגם הנתונים לא מדויקים אבל שימו לב מה פירסמו ב-'וואלה ספורט', קצת עגום הייתי אומר:

    בתחילת השבוע ציינו בליברפול שנתיים למינויו של יורגן קלופ כמאמן במקום ברנדון רוג'רס, והיום הוא חגג את ציון הדרך במשחק ביתי מול מנצ'סטר יונייטד. למעשה, ב-75 משחקי ליגה שניהל בליברפול, קלופ השיג 50.67 אחוזי הצלחה, פחות מרוג'רס אותו ירש בתפקיד ומרפא בניטס (54.67 אחוז).
    בכל הקשור למשחקים נגד הגדולות, קלופ מציג מאזן נהדר מאז הגיע למרסיסייד, עם 12 ניצחונות ב-23 משחקים מול צ'לסי, טוטנהאם, הקבוצות של מנצ'סטר, ארסנל ואברטון. עם זאת, השנה כבר ספגה ליברפול 5:0 מול סיטי וגם בתחום הזה עושה רושם שההתקדמות נעצרה מעט. ככה נראו השנתיים הראשונות של קלופ במספרים.

    111 - מספר המשחקים שניהל בכל המסגרות מאז הגעתו.

    55 - מספר הניצחונות שהשיג קלופ כמאמן ליברפול.

    201 - מספר השערים שליברפול ההתקפית של קלופ הבקיע תחתיו.

    125 - החלק ההתקפי הוא המוצלח יותר של ליברפול, שספגה כמות גדולה של שערים בתקופת קלופ

    37 - מספר הפעמים שליברפול שמרה על רשת נקייה תחת קלופ.

    49.5 - אחוז הניצחונות של קלופ בכל המסגרות במרסיסייד, לא גבוה כפי שציפו ממנו. רוג'רס (50%), ג'ראר הוייה (52.12%) ובניטס (56.28%) עזבו עם אחוז גבוה משלו.

    2 - מספר הגמרים אליו העפילה ליברפול תחת קלופ. היא הפסידה את שניהם (ליגה אירופית וגביע הליגה).

    60 - מספר השחקנים שהיו בסגל של ליברפול תחת קלופ, כולל שבעה שלא עלו מהספסל. רוברטו פירמינו הוא שיאן ההופעות בפרק הזמן הזה (94), אמרה ג'אן (87) וסימון מיניולה (84) אחריו.

    194.3 - הסכום במיליוני ליש"ט שליברפול הוציאה בתקופת יורגן קלופ. השחקן היקר ביותר יגיע רק בעונה הבאה - נאבי קייטה תמורת 48 מיליון.
     
  5. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    מה הטעם לזרוק מלא מספרים, שרובם לא רלבנטיים, ועוד לתת איזשהי פרשנות תפלה (״קצת עגום הייתי אומר״)?

    אין לי תלונות על המשחק של היום. כולם עשו מה שיכולים. פירמינו היה טוב, סלאח היה טוב, קוטיניו היה טוב, הקשרים שלנו שוב חסרי תועלת עם הכדור ברגל וכל מה שהם מסוגלים לעשות זה לרוץ לשטחים ולפנות. החשודים העיקריים לוברן, מורנו ומניולה לא חירבנו במכנסיים. קשה להבקיע מול בונקר שמאחוריו עומד שוער נדיר.
     
    סולשאאאר ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,459
    כל המספרים האלה מעניינים את התחת. קלופ הוציא 194 מיליון? כמה מתוך זה נטו? משהו כמו 30. כמה הוציאו היריבות שלו? בדיוק.

    לרודג'רס היה את סוארז. קלופ עם סוארז לוקח אליפות בעונה שעברה.

    ואם נתייחס באופן רציני, אני בוחן עם העיניים ואין לי צל של ספק שאנחנו הרבה יותר טובים עם קלופ מאשר רודג'רס (הוייה ובניטז זה תקופות שונות לחלוטין).
    עם רודג'רס הקבוצה היתה בדרך לשום מקום, ומהר. גם הרכש שלו בבירור לא רכש שיקדם את המועדון (בנטקה, לאלאנה, לוברן...). קלופ אמנם לא הצליח להביא את הרכש שלו, אבל אני מבין שלכולם ברור שואן-דייק וקייטה זה רכש שאמור\יכול להעלות אותנו כמה מדרגות.

    קלופ עושה שגיאות, העונה אנחנו בהחלט לא נראים טוב כמו בעונה שעברה. אבל הציפיות ממנו לא ריאליות. המועדון הזה בשום אופן לא מכוון למשהו שהוא מעבר למאבק על המקום הרביעי (וגם זה בקושי). את המאבק הזה קלופ מספק.

    בקשר למשחק היום - אין לנו את זה. אין לנו את הגולרים שאתה יכול לצפות מהם להבקיע באופן רציף. אנחנו מעולים התקפית, אבל זה כקבוצה. השחקנים שלנו לא קילרים.

    אפשר לציין לטובה את גומז שלא היתה לו שום בעיה מול מרסיאל וראשפורד וגם למורנו היה משחק טוב מאוד. למאטיפ ולוברן לא ממש היתה עבודה אבל כמובן שאת ההחמצה הגדולה שלהם הם רשמו (גולים של הבלמים זה בונוס, אבל למה שלנו חייבים להחמיץ כל כך הרבה מצבים?).

    אולי גם את קוטיניו וסלאח אפשר לציין לטובה אבל זהו. פירמינו ממשיך להיראות מאוד לא חד העונה.

    והקישור הזה, שלדעתי הוא לב ליבה של הבעיה של הקבוצה. להעיף את כולם ולבנות קישור חדש בקיץ. צ'אן כבר עוזב, זה משאיר את הנדרסון ווינאלדום שצריך להטיס אותם מהמועדון בהקדם.

    עכשיו אני יודע שיגידו לי שווינאלדום היה טוב. הוא לא, פשוט היום היה אפשר לשים לב אליו בניגוד למשחקי חוץ שהוא מתחבא על הדשא.

    הקישור הזה לא מסוגל לשחק עם הכדור, מה שאומר שאי אפשר להניע כדור מהר. הקישור הזה גם לא ממש מתקדם עם הכדור אז הוא לא מושך אליו שחקני הגנה. הקישור הזה גם לא מאיים על השער מרחוק...
    הקישור הזה הוא כלום.

    סטארידג' לא צריך לשחק יותר לדעתי. הוא נראה לא קשור יותר לרמות האלה. הוא נראה מאוד כבד, מאוד לא חד. הוא מזכיר לי את פלאנאגן איך שהוא זז על הדשא.
    לא יודע מה סולנקי ייתן, אבל לפחות הוא פיזי וזז על הדשא.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  7. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    מסכים עם מה שנרשם מעלי.
    בנוגע להופעה היום אני לא מרגיש מאוכזב יותר מדי, ההופעה הייתה לא רעה ויכלה גם להסתיים בניצחון, נקודה ממשחק כזה זה סביר למלחמה שלנו על מקום 4.
    חבל שאוריגי הלך, יכל לקבל הרבה דקות העונה, אני לא חושב שסטארידג' טוב ממנו, סולנקי בטח שלא.
    קוטיניו גאון אני ממש נהנה לראות אותו משחק, הדברים שהוא עושה עם הכדור הם אדירים, אני מרגיש שהוא בשיאו ויכל להיות שחקן מרכזי בקבוצה שנאבקת על תארים אם מסביבו היו בונים את השלד שצריך היה לבנות, זה פספוס.
    פירמינו לא חד אבל הוא עוזר מאוד בהנעת הכדור בחלק הקדמי, הוא מאוד היה חסר לי בניוקאסל, למרות שיש פה גם את האפקט של סטארידג' שנראה רע והוא המחליף של פירמינו.
    יום שלישי חשוב לנצח...אם רוצים לעלות באמת שאין שם עוד הרבה מקום לטעויות.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  8. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    היה משחק טוב שלנו היום, יצרנו מצבים טובים בשביל לנצח אבל דה חאה עצום, וסלאח ברגע שקשה לשפוט לקח לקוטיניו. ההגנה שלהם טובה יחסית למרות שתפסו יום חלש ומוריניו עם מערך של בונקר טהור. אפשר להגיד שההגנה הייתה מעולה כשיונייטד לא הגיעו לשום דבר חוץ ממהלך בלתי עציר של לוקאקו ומרסיאל. נתון מביך מאוד ואני בטוח שהאוהדים שלהם הבינו שהם עדיין לא קבוצה לאליפות ולא ממש מבסוטים אחרי הופעה כזו.
     
  9. pablo Member

    הצטרף ב:
    ‏17/9/17
    הודעות:
    104
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    יש תחושה שאוהדים יצאו מרוצים מהמשחק רק בגלל שיונייטד נראו רע.
    זה שהם בכלל לא באו לשחק כדורגל ולא ניסו לחבר שום מהלך התקפי ראוי, לא אומר שלנו יש סיבה להיות מרוצים, אם כבר להפך.
    קיבלנו אותם ביום הכי רע שלהם ועדיין מלבד הצלה או שתיים של דה חאה לא היינו מסוכנים מספיק.
    הייתי אומר שדי המשך למשחק מול ניוקאסל, לא מצליחים לתת גול למרות שאנחנו יושבים על היריב.

    יש לא מעט מה לפתור בהתקפה, לא רק ההגנה רעה. חייב להכריע ולנצח משחקים שבהם אתה יותר טוב כדי לסיים בטופ 4.
    המשחק גם היה באנפילד ככה שבכלל אין מה להיות מרוצים. סיבוב הבא בחוץ מולם זו אופרה אחרת, הם יבואו לשחק ואנחנו נצטער שלא הכרענו היום.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  10. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,729
    אני רואה פה חבר'ה יחסית שקטים עם ההופעה היום... רק אני בדיכאון מהקבוצה הזאת כבר חודש? אנחנו נראים מתים, הכל צפוי לחלוטין, הכל משעמם... מבאס את החיים. לא יודע מה להגיד כבר, משעמם לא חשבתי שיהיה לי עם קלופ, אבל מריחים כל משחק מקילומטר, כל חילוף, כל שינוי... גם השחקנים נראים דיי משועממים חוץ מהגאון והסילון. גומז מתחיל להזכיר את השחקן שהוא היה לפני הפציעה, עמד יפה בסה"כ מול מרסיאל והיה לא רע התקפית. אם הוא בפורמה סבבה אולי זה הזמן להציב אותו ליד מאטיפ ולראות מה קורה.

    ברצינות? זה שלא חטפנו גול זאת לא האינדיקציה לזה שהם לא חירבנו. לוברן חטף היום לא כדור אחד ולא שני כדורים בין הרגליים באיזור הרחבה, מורנו נתפס מחוץ לעמדה המון ולמען האמת מאוד קשה לי לראות אותו עושה הגנה. טעויות כל כך בסיסיות נדיר לראות ברמות האלה, רק לתת דוגמה אחת - היה שלב במחצית הראשונה שיאנג קיבל כדור באגף והיה לפני מורנו (כמובן), הספרדי הגיע אליו בספרינט ואז יאנג עצר את הכדור קרוב לקו הקרן. יש לו רק אופציה אחת - להרים, וכולנו יודעים כמה הרמות מסוכנות נגדנו, בטח כשיש מטרה כמו לוקאקו ברחבה. מה החמור עושה? לא מנסה לסגור לו את ההרמה ברגל ימין החזקה, אלא עומד וסוגר לו רק את החיתוך לאמצע (יאנג בכלל חצי עם הגב, אין סיכוי שהוא מסתובב לרגל שמאל). בעייתי מאוד.

    מיניולה בעוד יום רגיל, עצירה טובה מבעיטה רשלנית של לוקאקו, פעמיים-שלוש לא יוצא לכדור קל ברחבה וחוטף צעקות מהנדרסון, לוברן ומאטיפ.
     
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    אין מה להיות בדיכאון יותר.
    האסימון נפל ב1.9 שלא רוצים להיות בטופ אלא רק בהבלחות. העונה לא תהיה מקרית, יהיה רק מאבק על מקום 4 שם אנחנו צמודים למטרה.
    הדיכאון האמיתי היה בחלון הזה, כשהפסדנו נקודות לווטפורד לקח לי שבוע לעכל את זה, אז עוד חשבתי שאלה משחקים רגע לפני שמביאים בלם וקשר.
    כשמבינים שלא הגיע קשר משמעותי לקישור האנמי הזה ולא הגיע בלם משמעותי לבלמים האפסים האלה זה הדיכאון האמיתי, התוצאות הבינוניות שנלוות אליו הם רק הסימפטום.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  12. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,729
    מה שמדכא אותי זה יותר מסתם תוצאות בינוניות, זה הסגנון המשחק, היעדר הURGENCY של השחקנים. השעמום. אני ממש לא מצפה למשהו מעבר למקומות 5-6 העונה, אבל אם כבר אז לפחות שיהיה קצת רעל בעיניים, התקפות טובות ובלאגן. נכון, אמנם זה מוריד עוד כמה שנים מהחיים, אבל סעמק... הכל עדיף על האדישות.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
  14. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אני חושב שאין הרבה מה לדאוג מההתקפה, זו אותה התקפה מצוינת שהייתה לנו בעונה שעברה פלוס סלאח. לדעתי צריך לשחרר את הפקק ושהביטחון יחזור.
    אין ספק שאנחנו בתקופה לא פשוטה מבחינת תוצאות (ועדיין הפסדנו רק משחק אחד מתחילת העונה), אבל אני חושב שעדיף בהרבה שהיא הגיעה בהתחלה ושאנחנו עדיין במצב טוב.
    מניח שהתחרות תיהיה מול צ׳לסי וארסנל על הטופ 4, לא שולל גם ירידה ביונייטד למרות שאני חושב שיש להם סגל שאי אפשר לא להגיע איתו לטופ 4.

    בקיצור מזדהה עם מה שגיל אמר, בתחילת העונה התרגשתי כי חשבתי שיגיע בלם וקשר. כשנגמר החלון הציפיות מבחינתי ירדו והתחלתי להיות אדיש ולנסות להנות מכדורגל יפה. אם ואן דייק מגיע בינואר אני לגמרי אבנה על העונה הבאה ביחד עם קייטה, נקווה שעדיין עם קוטיניו.

    אגב לא מסכים עם האמירות של קלופ, הלוואי וכל משחק מולנו מוריניו יעלה ככה, לא תמיד הוא ימצא אותנו מחמיצים ככה.
     
  15. pablo Member

    הצטרף ב:
    ‏17/9/17
    הודעות:
    104
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    אם היינו היום יונייטד היו לוחצים אותנו וכובשים הייתי מסכים שזה סך הכל סימפטום.
    זה לא המצב, קיבלת פה משחק מתנה, יונייטד ביום נדיר - חושך.
    אותו דבר מול ניוקאסל, דקות ארוכות שהם בכלל לא מנסים ללכת קדימה, אנחנו יושבים עליהם ולא שמים גול.

    זה לאו דווקא חסר קשר או חסר בלם או חסר שוער, בחודש האחרון רואים שכל המשחק הקבוצתי לא מספיק טוב.
    אף אחד לא חף מביקורת היום לדעתי חוץ מגומז ואולי סאלח.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.