המחזור השמיני בפרמיירליג: Country House

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏13/10/17.

  1. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    לפי מה חיפשנו לא לספוג ? תקן אותי אם אני טועה אבל 99% מהמשחק התנהל בכלל בחצי שלכם.
    ברור שנבוא יותר מבוקרים מבדרך כלל במשחק כזה, וזה אגב לא שונה מכל 12 המשחקים שהוא ניצח מול הטופ 6, תמיד הוא משחק ככה מול הגדולות.
    אנחנו האוהדים שידענו את זה חיפשנו יותר תעוזה, אבל זה קל להגיד את זה במחשב וכשאתה לא תסבול לחץ תקשורתי אדיר אם גם תפסיד מול יונייטד בבית, וזה המצב שקלופ היה בו שלא תטעה.
     
  2. סולשאאאר Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/17
    הודעות:
    668
    לייקים שהתקבלו:
    231
    מין:
    זכר
    התוצאה היום לא טובה לקלופ, והקבוצה שלו לא שיחקה כדורגל מהסרטים היום. אפשר בהחלט להעביר ביקורת על זה שהוא הוציא את קוטיניו וסלאח, וראיתי חלק מאוהדי ליברפול עושים את זה במהלך או אחרי המשחק.

    מה זה קשור לדיון על מוריניו והטקטיקה שלו?

    זה כמו האנשים האלה שלא מסוגלים להתמודד עם ביקורת על מה שצה"ל עושה בעזה אחת לכמה שנים, אז הם מפנים אצבע כלפי מקומות אחרים בעולם שבהם נהרגים יותר אנשים.

    איך זה מועיל לדיון??
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  3. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אני מעדיף בכל יום לבקר את המאמן שלי על חילופים גרועים מאשר על סגנון משחק כ"כ חסר השראה.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,767
    מין:
    זכר
    שחקנים שערכו את הבכורה שלהם בפרמייר ליג (בקריירה) במשחק היוקרתי בין ליברפול ליונייטד
    https://scontent.fsdv3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/22406033_10214624302225395_479929049044709017_n.Xxx?oh=d3f19773a5ce36944c3bf00e02b578e1&oe=5A87D653

    במדי יונייטד:
    פול פארקר - אוקטובר 1992
    מאסימו טאיבי - ספטמבר 1999
    מיקאל סילבסטרה - ספטמבר 1999
    ג'ון אושי - נובמבר 2001
    דימיטאר ברבאטוב - ספטמבר 2008
    אנתוני מרסיאל - ספטמבר 2015
    ויקטור לינדלוף - אוקטובר 2017

    במדי ליברפול:
    מאוריסיו פלגרינו - ינואר 2005
    פרננדו מוריינטס - ינואר 2005
    סוסו - ספטמבר 2012
    לואיס אלברטו - ספטמבר 2012
    דיבוק אוריגי - ספטמבר 2015
     
    סולשאאאר אוהב/ת את זה.
  5. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    איזו בכורה כיפית. האמת שהתפוצצתי מצחוק כשבלחץ של תוספת הזמן, מוריניו נותן לו בכורה חצי דקה לסיום כדי להרוג כמה שניות.

    נכון שהם מקצוענים ומקבלים ים כסף, אבל איך לשחקנים לא נשבר הזין מלשחק תחתיו?
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    שמאז המשחק כולם עוסקים במוריניו, שמחזיק במאזן מצוין בשלב הנוכחי של העונה ושבסך הכל הוציא נקודה ממגרש קשה (קונה גם תוצאה דומה וסגנון משחק דומה מול סיטי בחוץ, ברור לי שבבית אנחנו נשחק אחרת בטח ובטח מול הקטנות), ומתעלמים מקלופ שהמאזן שלו היום הוא לא מספיק טוב, שגם הוא חיפש לא להפסיד היום, ונראה טוב יותר הרבה בגלל ששיחק בבית והיה לו גאון כמו קוטיניו על המגרש (הגאון שלנו בשער, של ליברפול בקישור/בהתקפה) אבל בשורה התחתונה לא באמת היה הבדל בין הקבוצות.
    וכן אני טוען שמחפשים את מוריניו ויש אנטי מובנה כלפיו כי בשנה שעברה קונטה על משחק דומה היה זוכה למחמאות שהוא גאון טקטי כשבשורה התחתונה כשאתה מנצח כמעט את כל המפגשים מול הקטנות תיקו באנפילד זאת לא תוצאה רעה גם אם חיפשת את התיקו מראש.
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,767
    מין:
    זכר
    מאזן מעולה ליונייטד עד כה.
    עדיין שון דייץ' בא יותר התקפי לאנפילד ממוריניו.
    אני רציני לגמרי. ראיתי גם את אותו משחק.

    יונייטד ראויה למאמן טוב יותר ועדכני מהבונקריניו. מאמן עם מעוף.

    קונטה זכה למחמאות על אליפות של 30 ניצחונות, הברקות טקטיות ומשחק סוחף של קבוצתו.
    ברור שהיו גם משחקים משעממים לצ'לסי. זה טבעי. אבל אתה לא יכול להשוות את עבודתם אשתקד.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מה עדכני בקונטה שלא היה במוריניו לפני יותר מעשור?

    אני כן מסכים שיש בעיה - מעבר לכל דבר אחר (ולא חסר כאלה) - בגישה של מאמני יונייטד בעידן פוסט-פרגוסון. כל הזמן חושבים איך לא להפסיד, איך לא לספוג, איך להנמיך ציפיות. בתקופת פרגוסון - גם במשחקים הציניים ביותר - תמיד הייתה את האמונה שאפשר וצריך לנצח, גם עם הנגרים הגדולים ביותר (וחוויתי זאת היטב על בשרי במשחקים מול ארסנל); בשביל מנטליות כזו אין צורך בהשקעה מאסיבית מדי קיץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/10/17
  9. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,341
    לייקים שהתקבלו:
    7,489
    אין לי מילים כבר. אתה מודע בכלל לעובדה שמאנה היה פצוע? אין עוד את מי להעלות בהתקפה. אוקס עוד לא נראה מחובר, סטארידג' לא נראה כמו כלום העונה, קלופ כבר ניסה את זה.

    לא מפסיקה להרשים אותי הנחישות שבה שבוע אחרי שבוע אתה מנסה להסיט את האש ממוריניו בעזרת ביקורת על קלופ. כל הודעה שלך בנושא כבר נראית כמו הקודמת, שחרר, הקטע הזה שכל פעם שמישהו מוציא מילה על מוריניו אתה מחכה בפינה עם איזה "רגע רגע, מה עם קלופ?" כבר הפך למעיק ומתיש, והכל כמובן מלווה בהמצאת עובדות וקביעות נחרצות בלי שום ביסוס כמיטב המסורת.
     
    oranfu, k_700 ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    תראה אלכס, אני חושב שהרבה כותבים כאן מאוד מקובעים.
    עוד לפני פתיחת העונה קראתי תגובות שאומרות שגם אם פפ יזכה באליפות, זה לא יחשב הישג או הצלחה בגלל התקציב שהיה לו לרכש בשנתיים האחרונות.
    בדיוק כמו שעוד לפני פתיחת העונה קראתי תגובות שאומרות שגם אם יונייטד תשתפר פלאים השנה, זה לא בגלל מוריניו אלא בגלל שיש גבול כמה אפשר לסרס סגל שעולה כל כך הרבה כסף.
    כלומר גם אם פפ/מוריניו יצליחו, יש כאלה שכבר מורידים מההצלחה עוד לפני שהתרחשה. אבל אם הם לא מצליחים כמו בשנה שעברה, אז הם איבדו את זה (מוריניו) או לא באמת היו כאלה טובים כמו שעשו מהם ובעיקר הגיעו לקבוצות מאוד איכותיות (פפ).
    כלומר לא משנה מה פפ ומוריניו יעשו (מלבד אולי זכיה בליגת האלופות, וגם אז תלוי איזה מסלול יעשו, בלי להעיף איזה ריאל/ברצלונה/באיירן על הדרך גם אז לא יעריכו את ההישג שלהם), לא מעט מהכותבים כבר החליטו מראש שזה לא הישג, שהם בקבוצות שאפשר רק להיכשל בהם.

    וכשזאת הגישה, וכשיש קבעון כל כך גדול, אז דיון מחזור כמו אתמול מתעסק אך ורק במוריניו ובביקורת על סגנון המשחק שלו. וכשמעלים שאלות לגבי קלופ, שאם אני הייתי אוהד ליברפול הייתי רואה במשחק אתמול כמשחק שהוא משחק שחייבים לעשות בו הכל כדי לנצח, וזה לא קרה גם אצל קלופ מבחינת הגישה, אז שוב חוזרים לנושא התקציב. ונתעלם רגע מהעובדה שלפי הבעלים של ליברפול, אם היו נותנים להם, הם היו מוציאים הקיץ סכומים שקרובים ליונייטד ואפילו עולים עליהם שכן לפי אותם בעלים הם היו מוכנים לשפוך סכומים גבוהים על ואן דייק וקייטה, אבל הקבוצות שלהם פשוט לא רצו, וקלופ לא היה מוכן להתפשר, כלומר ליברפול הייתה יכולה להעמיד קבוצה איכותית יותר הקיץ, אבל בחרה במודע שלא כי המאמן שלה רצה את X ו Y ולא היה מוכן ללכת על פחות מזה - נגיד Z. אז איך אחרי זה אפשר להלין שליברפול מוגבלת מבחינת עומק הסגל או שהיא נאלצת לעלות בהרכב עם הנדרסון או לוברן?
    בשורה התחתונה, ליברפול הגיעה למשחק עם 12 נקודות מ-7 משחקים, אני חשבתי שליברפול תעשה הכל כדי לנצח, כי 13 נקודות מ-8 משחקים זה פתיחת עונה של קבוצת אמצע טבלה (כמו שכתבתי, רודג'רס על פתיחת עונה עם ניקוד זהה קיבל מכתב פיטורין), וכי המשחק היה אצלה בבית. ובסופו של דבר, סטארידג' כן נכנס כמחליף אתמול, אז אם הוא כבר נכנס למגרש, למה לא לוותר על שחקן קישור אחורי כדי לעשות הכל בשביל לנצח?
    בשורה התחתונה, ליברפול, כמו יונייטד, עלתה אתמול קודם כל כדי לא להפסיד. ליברפול עלתה, כמו יונייטד, עם שלושה שחקני התקפה בלבד, וכמו יונייטד, גם הם ירדו הרבה מאוד למטה לעזור להגנה.
    אז כשזה מוריניו זה בושה (כי היה לו יותר כסף בקיץ, למרות שעבור מוריניו מדובר במשחק חוץ מול היריבה הכי גדולה של המועדון שלנו אחרי פתיחת עונה טובה מאוד ולכן תיקו עבורו הוא תוצאה לא רעה בכלל), אבל כשזה קלופ אז זה בגלל שאלה הכלים שלו (כמו שכתבתי, לא חושב שהוא ויתר על סטארידג' כמו שהרבה כותבים כאן ויתרו עליו, וגם אם לא פתח בצורה התקפית היה אפשר לשנות סגנון משחק בדקות הסיום כשסטארידג' כבר נכנס למשחק, ולא אמרנו מילה שיתכן שזה הסגל של קלופ בגלל חוסר הנכונות שלו להתפשר או להתגמש בקיץ בכל הנוגע למטרות הרכש שלו).

    באופן אישי, הייתי פותח עם מאטה אתמול, או מכניס אותו במחצית השנייה במקום להכניס את לינגארד. הייתי גם לוקח יותר סיכונים אם הייתי מאמן יונייטד. זה לא שיצאתי מרוצה מהמשחק אתמול, מהתוצאה, מהיכולת. אבל לטעון שהמשחק אתמול התפתח אך ורק בגלל מוריניו זה פשוט קבעון ולדקלם סיסמאות מוכנות מראש. קלופ היה שותף מלא למשחק שהתפתח, גם הוא חיפש קודם כל לא להפסיד, גם הוא פתח רק עם שלושה שחקני התקפה פרופר, קלופ היה זה שנתן הוראה למגינים לא לעלות יותר מידי, קלופ היה זה שנתן הוראה לשחקן כמו סאלח לרדת לעזור בהגנה כשסאלח לא פעם ולא פעמיים עזר על מרסיאל גם בסמוך לרחבה של ליברפול. אתם רוצים להגיד לי שמול כל יריבה ליברפול עולה עם המערך והסגנון שעלתה מול יונייטד? שגם מול ברנלי הגישה, החילופים, ההוראות הטקטיות היו דומות? אומנם זה לא מסתדר עם הדימוי של קלופ כמאמן הרפתקן וסופר התקפי שמחפש לפעמים את ההתקפה וסגנון המשחק היפה גם על חשבון הנקודות (משפט שאמרו אתמול השדר והפרשן הישראלים לפני המשחק), אבל גם קלופ אתמול שיחק קודם כל כדי לא להפסיד, גם קלופ אתמול שיחק טקטי ומבוקר, ואני דווקא חושב בגלל פתיחת העונה הפחות טובה של ליברפול, בגלל העובדה שהמשחק היה אצל ליברפול, שדווקא מקלופ הציפיות היו צריכות להיות גבוהות יותר כי אין לי ספק שבאולד טראפורד אנחנו נשחק התקפי יותר לא רק מאיך ששיחקנו אתמול גם מאיך שליברפול שיחקה אתמול.
     
  11. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    בשביל להיות רלוונטיים למירוץ אליפות, תיאורתית - זה היה משחק שחובה לנצח.
    בשביל מקום בטופ 4 - נקודה מול יונייטד זה אחלה.

    אני מניח שגם קלופ הפנים את הטעויות שעשה בקיץ ושהקבוצה שלו לא יכולה לעשות מירוץ אליפות. גם אם בתקשורת הוא אומר אחרת.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    השאלה מה השאיפות של אוהדי ליברפול? גם אצלנו אם תשאל את מוריניו ואת הבעלים שלנו תיקו באנפילד אחרי פתיחת העונה הנוכחית הוא אחלה. אבל האוהדים שלנו רצו הצהרת כוונות רצו משחק שיתן ביטחון שהמאזן שלנו עד עכשיו הוא לא רק בגלל זהות היריבות אלא בגלל האיכות שלנו כקבוצה וכשהם לא קיבלו את זה הם העבירו ביקורת על מוריניו. השאלה האם אוהדי ליברפול מסתפקים בציפיות לטופ 4, ומוכנים לתת לקלופ הנחות על הסגל הנוכחי למרות העובדה שהבעלים של ליברפול טוענים שהיה כסף הקיץ פשוט קלופ רצה רק את ואן דייק וקייטה וכשלא הצליח לקבל אותם ספציפית החליט להישאר עם הקיים (זוכר ראיון שאמר שאין בשוק שחקני הגנה טובים יותר ממה שיש לו, כאילו ואן דייק הוא השחקן היחידי בשוק שאפשר להביא שיהיה טוב יותר מלוברן).
    מנקודת המבט שלי, לא רק שקלופ אחראי לא מעט על הסגל הקיים בליברפול שהוא כניראה גם תוצר של העקשנות שלו, גם בסגל הקיים, היה אפשר לשחק יותר התקפי, אם לא בפתיחת המשחק בטח ובטח בסוף המשחק (הראה סטארידג׳ כבר נכנס לשחק, אז אפשר היה לוותר על קשר אחורי ולשחק התקפי יותר עד סוף המשחק).
    בסופו של דבר זה משחק של ליברפול בבית, ובאנפילד ליברפול לדעתי צריכה לחפש מול כל קבוצה באנגליה לחפש לנצח (גם אם המטרה היא רק טופ 4), ואתמול זה היה משני לניסיון לא להפסיד.
     
  13. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,359
    לייקים שהתקבלו:
    402
    כוכב המחזור הוא ללא ספק רוי הודג'סון המאמן הכי מיותר בפרמיירליג.

    אני ממש לא חושב שהמאמן הפרמיטיבי הזה היה מינוי נכון של פאלאס אבל העובדות מראות שכל קבוצה אותה אימן בפרמיירליג במשך עונה שלמה או סיים בה אותה מעולם לא ירדה ממנה. הניצחון שלו אתמול על צ'לסי נתן לי הרגשה שהמזל של הקשיש בן ה-70 לא ייגמר גם השנה, בואו נראה איך היא תתפתח אחרי שאפשר להגיד שפאלאס הגיעה אתמול רשמית לליגה.
     
  14. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    בגדול מסכים איתך, ברור שהציפיות שלנו כאוהדים הן לא טופ 4 ויחלקו עלי כאן אבל אני אישית גם מאמין שהשאיפות של הבעלים וקלופ הן יותר גבוהות.
    אני לא יודע מה קרה בחדרי חדרים, אני נוטה להאמין שהטעויות שנעשו בקיץ זה בגלל קלופ ולא בגלל שההנהלה לא הסכימה לשחרר לו כסף (כל עוד הוא בגדר הגיוני ולא מוגזם וזה לגיטימי).

    קלופ לא מאמן מושלם אבל הוא מאמן גדול, הדברים הטובים שהוא עושה כאן עולים בהרבה על הלא טובים. אני דיי בטוח שאין בשוק מאמן טוב יותר ממנו בשביל ליברפול, אני כן חושב שקיימים מאמנים טובים ממנו וברי השגה אבל כאלה שלא יקבלו סבלנות ואת היד החופשית שהוא מקבל.
    בגדול, אני חושב שאם פוצ׳טינו אחרי סות׳ון היה מגיע אלינו, לא בטוח שהוא עושה עבודה טובה כמו שעושה בטוטנהאם. לא בטוח שהוא אפילו מסיים פה יותר משנתיים או שלוש עם הקומיטי שהיה על רוג׳רס ועם הפאניקה של ההנהלה כשהיא שמה את הקבוצה שלה בידיים של מאמן צעיר וחסר ניסיון במועדון גדול.

    ליברפול צריכה מאמן ודמות כוחנית במועדון, זה היה ככה מאז ומעולם..
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    אני אפתיע אותך, אבל גם אני מאמין שקלופ מאמן גדול, מהטובים בעולם בלי ספק, וגם אני חושב שלמרות שליברפול תחתיו מסוגלת להיות טובה יותר ממה שהיא (וזה לא בשמיים, התנהלות נכונה יותר בשוק ההעברות בקיץ ולא רק מבחינת השחקנים הנכנסים גם מבחינת השחקנים היוצאים כי זה מרגיש שיש שחקנים שמקבלים יותר מיד הזדמנויות נוספות מקלופ, וכמובן גם עבודה טובה יותר מבחינה הגנתית), רוב המאמנים לא היו מצליחים להביא אותה למקומות שקלופ מביא אותה.
    עם זאת, לא חושב שיש קשר בין הדעה הכללית על קלופ, לניתוח של משחק נתון. אחרי המשחק הרגשתי ששני המאמנים חיפשו לא להפסיד וזה המשחק שקיבלנו. אז יש כאלה, כבר כתבתי שלדעתי מדובר בקבעון, שמאשימים רק את מוריניו ומבקרים רק אותו, באופן אוטומטי, בלי להתייחס לעובדה שגם קלופ, שאירח את המשחק ושלאור פתיחת העונה שלו היה צריך את הניצחון הרבה יותר ממוריניו, שיחק לא פחות מבוקר ממוריניו, וזה לא רק בהרכב שפתח עם אותה כמות של שחקני התקפה פרופר כמו מוריניו, אלא גם מבחינת הגישה למשחק, החל מתדירות העלייה למעלה של המגינים דרך עזרה של שחקן כמו סלאח מבחינה הגנתית בכל התקפה שנייה ועד לחילופים של שחקן בשחקן בלי אולי לנסות לשחק יותר התקפי בדקות האחרונות.