אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ליד שאר החברים שלה למפלגה היא נראית כמו שילוב של מנחם בגין, צ'רצ'יל וז'בוטינסקי.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אני מבין למה אתה חושב ככה, שזאת אותה סיבה שבגללה אתה חושב שאראל מרגלית היה ח"כ טוב יותר מדוד ביטן. תהיה לי בריא.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    והנה עוד אחד הכשלונות שלה, שנה שלמה היא קדחה על זה בפייסבוק ובמאני טיים קיבלה נוק אאוט(ואני הייתי בעדה במאבק הזה)

     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אני חושב שגם חציל חבר כנסת יותר טוב מדוד ביטן, קוראים לזה להיות אובייקטיבי לגביי האדם והדברים (בעיקר נזקים) שהוא עושה. החלק העצוב הוא שהוא בערך בחצי של חדלי האישים באותה המפלגה.
    השכל מחוייבת לאידאולוגיה הליברלית שמנסים להוביל בליכוד, מה לעשות שהיא כרגע במיעוט גם במפלגה שלה מול סוציאל-פופוליסטים כמו ביטן וכץ ומול קלפטוקרטים כמו זוהר ודודי אמסלם.

    אז היא נכשלה בלמנוע את חוק מס דירה שלישית, חוק שבג"צ קבע שהיו אי-סדרים בהליך החקיקה שלו. לא אשמתה שהליכוד לא מחוייב לאידאולוגיה הליברלית שמופיעה בחוקה שלו.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    קוראים לזה תבניות. דוד ביטן הוא ערס מ"רישון" , שרן השכל היא אשנזיה רהוטה מכפר סבא, אראל מרגלית הוא יזם הייטק מצליח עם עבר צבאי שגם גדל בקיבוץ. זה שהוא לא עשה כלום בכנסת, והיה כל כך לא מחוייב לה שהוא עזב אותה ברגע שלא נתנו לו את הצעצוע שלו לא משנה לך כלום.
     
  6. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    אני אמנם מסכים איתך בנוגע לאראל מרגלית (מדובר בעוד פוליטיקאי נרקסיסט תאב כוח עם שגעון גדלות, אחד מיני רבים בפוליטיקה הישראלית), אבל אני לא מבין למה אתה הולך לעניין העדתי ולפוליטיקת הזהויות, כשאתה עושה את זה אתה למעשה מחסל כל סיכוי לדיון ענייני בנוגע לדוד ביטן.

    אני שואל אותך ברצינות. הוא באמת נראה לך כמו אדם ראוי והגון? אתה חושב שההתנהלות שלו, עם הג'ובים, הקומבינות, ניהול עצרות סגידה למנהיג, ראויה ממשרת ציבור? כי אני רואה מולי עסקן חדל אישים מהזן הנמוך ביותר שדואג לתחת שלו ושל קרוביו, מקורביו ופטרוניו, או שבעצם אסור לי להגיד את זה כדי שלא אשתמע חלילה שאני גזען (למרות שאני בעצמי ממוצא מזרחי), כי משום מה אנשים ממוצא מזרחי בליכוד שסוגדים לראש הממשלה זוכים לתמיכה והגנה ללא קשר למי הם ומה הם עושים במסגרת תפקידם כמשרתי ציבור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/10/17
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    מי לא עסקן תגיד לי? בוז'י הרצוג לא עסקן? ציפי לבני לא עסקנית? שמעון פרס ז"ל עם כל הגלורפיקציה שעושים לו(חלקה מוצדקת, היה איש דגול) לא היה עסקן? הוא מהחבר'ה שהמציאו את העסקנות! שלי יחימוביץ' לא עשתה דיל עם אריה דרעי בשביל להיבחר להסתדרות? אין מה לעשות, כל מי שרוצה לטפס למעלה צריך להיות עסקן. היוצא מן הכלל זה בני בגין ולא סתם הוא תקוע בספסלים האחוריים ואף אחד לא שם לב אליו.
    כשאני מסתכל על דוד ביטן אני רואה יו"ר קואליציה שעושה את עבודתו על הצד הטוב ביותר, ומה לעשות שבשביל למלא את התפקיד הזה אתה צריך להיות קשוח ולא תמיד נעים לסביבה, אבל רק ככה אפשר לשמור על משמעת קואליציונית. אצלו מקרה כמו עדי קול לא היה מתרחש מלכתחילה כי היא היתה רועדת מלמרוד בסיעה שלה. וזה לא רק המשמעת הקואליציונית, הוא גם יודע להעמיד פישרים במקום. קח לדוגמא את המקרה עם מיקי זוהר שדרש ממנו פאקינג 150 מיליון וביטן עמד מולו כמו חומה בצורה. את זה אתה לא מעריך. או למשל אורן חזן, עוד ליצן, שחטף גם הוא מנחת זרועו של ביטן.
    מעניין מאד אגב שביטן חוטף רק ממחנה מסויים ש"במקרה" גם לא אוהב את ביבי. חבל רק שהמחנה הזה שולט בתקשורת.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אגב אני עצמי אשכנזי, ועדיין מפריעה לי הגזענות שמגיעה מהשמאל
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אתה ממשיך להשליך עליי את הצורה בה אתה רואה את העולם, באמת שלא מעניין אותי מה המוצא של ביטן, השכל ומרגלית. אתה משתמש במשקפיים צבעוניות, תשתמש. אני לא.
    יותר מפריע לי שזה טיפוס מהסוג שמנהל לנו את הכדורגל, את העיריות, את ההסתדרות וכמעט את כל הדברים הגרועים שיש במדינה, בעוד מרגלית, אמנם כנראה אדם לא נעים במיוחד, מגיע מהתחום שסוחב על גבו את הביטנים של ישראל. לא הפתיע אותי לגלות לדוגמא שביטן ניהל קבוצת כדורגל במדינת ישראל, ועוד אחת שפחות או יותר מסתמכת על כספי משלמי המיסים.
    אני לא זוכר בדיוק את עמדתך בנושא, אבל לא זכור לי שהבעת כזאת תמיכה באנשי ההתאחדות לכדורגל ומנהלי הקבוצות מתחתית ליגת העל ומטה, פחות או יותר אנשים שברובם הם דוד ביטן רק בעיריות וגופים אחרים, כאלו שיכולים לקדם את הכדורגל הישראלי. למה בביצה כמו הכדורגל הישראלי זה נוראי שיהיו כאלו אנשים, אבל זה בסדר שאנשים אלו ינהלו את החיים שלך ושלי?
    אז הוא נתן למיקי זוהר רק כמה עשרות מיליוני שקלים במקום 150 מיליון. אז הוא מציב סטנדרט טיפה גבוה יותר ממיקי זוהר, מלך העולם!
    מעניין למה צד שסוגד למנהיג לא מבקר את האדם שפחות או יותר משמש כעושה דברו. אבל השמאל הוא זה שעסוק בתבניות.

    בוז'י? עסקן גדול. הסיבה העיקרית שלא הצבעתי לו בבחירות. לקרוא לשלי עסקנית רק כי היא מסתדרת עם דרעי והחרדים זאת דמגוגיה. היא הפסידה בכל מערכות הבחירות האחרונות שהשתתפה בהן רק כי היא בדיוק ההיפך מזה. היא רבה עם אלון חסן (עוד אחד שיש לי בעיה איתו רק כי הוא מזרחי?) שטירפד לה את הבחירות בעבודה ולא צריך לפרט מה קרה עם ניסנקורן הנוראי (דווקא נשמע אשכנזי, בטח אתה יכול לאתר את השושלת שלו 5 דורות אחורה ולספר לי)
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  10. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    כתבתי עסקן מהזן הנחות ביותר, ואתה מביא לי עוד שורה של עסקנים. גם חיים כץ הוא עסקן מהזן הנחות ביותר, והוא לא מממוצא מזרחי שסוגד לביבי. יש עוד הבדל בין שניהם, האחד חולה פרסום, השני מעדיף להימנע ממנו.

    מה אתה אומר, חזן וזוהר לא קיבלו תקציבים? "לא מעניין אותי אף אחד. נטו - מיקי זוהר"

    עוד הוכחה לחוסר היכולת שלך לנהל דיון ענייני, להאשים בגזענות. אתה, אשכנזי, מאשים אותי , ממוצא מזרחי בגזענות כי אני מעז לבקר את ביטן הדגול, אין גבול לרדידות ולחוצפה. הכל בשביל לתחזק את פוליטיקת הזהויות השטחית.

    אם ביטן הוא דוגמא מבחינתך למשרת ציבור ראוי, זה או שאתה אחד ממקורביו שמקבלים ג'ובים או שהסטנדרטים שלך ממש נמוכים.

    ברגע שהאשמת אותי בגזענות נגמרה השיחה, את החברים שלך ממרכז הליכוד תאשים בגזענות, לא אותי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/10/17
  11. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    על ביטן, כמו על מירי רגב, עמיר פרץ, דוד לוי ובערך כל פוליטיקאי מזרחי בולט אי פעם, יש המון ביקורת שנובעת מגזענות, וזה כל כך חזק שזה מסווה גם את הביקורת הלגיטימית שהם קיבלו כאנשי ציבור.
     
    Mamadu אוהב/ת את זה.
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    מה זה "כאלה"?
     
  13. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    גם אתה מאשים אותי בגזענות?

    אז לפי מה שאתה אומר כל פוליטיקאי ממוצא מזרחית הוא מחוץ לגבולות הביקורת, כי כל ביקורת נגדו ישר מתויגת כגזענות.

    דוד ביטן מייצג מבחינתי אך ורק את עצמו, ואני מתייחס להתנהלות ולעשייה שלו כנבחר ציבור ויו"ר הקואליציה. לבטל כל ביקורת כלפיו בזעקת "גזענות" זה דבילי.

    השימוש בקלף הגזענות כלפי "מזרחים" ב-2017 הוא פוליטי, והוא נעשה משני הצדדים. הנה עכשיו יש איזה כלמוניק אחד שירד על האנגלית של גבאי לעומת נתניהו בפוסט בפייסבוק ומיד כל מקהלת מפלגת העבודה זעקה גזענות.

    הגזענות כלפי הערבים, האתיופים והאפריקאים היא פי כמה מאנשים ממוצא מזרחי, אבל פוליטית זה לא משתלם כמו הרכיבה על הגזענות כלפי מזרחים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/10/17
  14. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    לא דיברתי עליך ספציפית. לכל נבחר ציבור מגיעה ביקורת, השאלה איזו ואיך. כל אחד מהאישים שהזכרתי זכה לאורך השנים להמון ביקורת לא עניינית שקשורה במוצאו. עמיר פרץ למשל-ברור שהגיעה לו ביקורת בעבר, אבל יש הבדל בין להגיד "עמיר פרץ הראה חוסר אמינות כשנבחר על רקע קמפיין חברתי-סוציאליסטי ואז הפנה לזה גב והלך למשרד הביטחון" לבין להציג אותו כטיפש, או כ"מרוקאי נעלב", או כל מה שאמרו עליו לאורך השנים.

    וכן, יש עוד קבוצות מדוכאות חוץ מהמזרחים. נשים למשל-מתייחסים לציפי לבני כהיסטרית חסרת חוט שדרה כי היא עברה בין מפלגות, בעוד שאינסוף פוליטיקאים גברים עברו בין מפלגות לעבר ולא קיבלו יחס כזה.

    הנה למשל כתבה מלפני 20 שנה על היחס לדוד לוי (החלק האחרון). דברים בקושי השתנו מאז:
    קורא מן השורה | הכתב השבוי | העין השביעית
     
  15. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    אני לא התייחסתי לביטן כטיפש, ואני לא חושב שהוא כזה. גם ברמה האישית אני לא מכיר אותו, הבנתי שזנדברג ומיכאלי למשל מיודדות איתו.

    אבל אני כן אתייחס לעסקנות שלו, לקומבינות, לחלוקת התקציבים הלא אחראית, לחלוקת ג'ובים למקורבים או לכאלה שהוא צריך שיצביעו לו, לארגון עצרות סגידה למנהיג וכו'.

    לגבי לבני, היא הייתה בארבע מפלגות, ברור שהוא לא היחידה שעברה מפלגות, ועדיין לא זכור לי מישהו שעבר ארבע מפלגות, ולבני היא לא איזה פוליטיקאית שוליים, היא הייתה שרת חוץ, שרת משפטים ומועמדת לראשות ממשלה, אז היא הרוויחה ביושר את הביקורת עליה על זה שהיא מחליפה מפלגות כמו גרביים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/10/17

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 14)

  1. VAR