המחזור השמיני בפרמיירליג: Country House

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏13/10/17.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    לא מבין את ההשוואה לסיטי כאילו היא בפער 10 נקודות מאיתנו כרגע.
    כן הם משחקים נפלא ויותר עוצמתים מאיתנו כרגע, אין ספק, אבל אחרי משחק באנפילד להיות 2 נקודות מסיטי שנמצאת בשיא שלה זה לא רע בכלל.
    אני גם לא חושב שבשלב הזה נכון לערוך השוואה לסיטי כי אנחנו רק בתחילת העונה ואנחנו עדין צריכים להתחבר ולהשתפר ולענות על לא מעט שאלות בעצמנו לפני שאנחנו משווים את עצמנו לאחרות.
    אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו ולהמשיך בקצב צבירת הנקודות שלנו עד עכשיו ולא לחשוב על להתאבד על ניצחון באנפילד כי אם לא נהיה בפיגור 2 מסיטי בסוף המחזור.
    אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ואם נמשיך בקצב צבירת הנקודות שהשגנו עד עכשיו העונה אנחנו נהיה בתמונה עד הסוף, כי מדובר בקצב מצוין וכי גם סיטי שנראית עכשיו בלתי ניתנת לעצירה או תאבד נקודות העונה.
     
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    סיטי לא צריכה עוד להתחבר?
    רק לנו יש את הפריבילגיה של תחכו תתנו קצת להתחבר?(בדיוק ההנחות שעשית בשנה שעברה למוריניו אחרי שבאוקטובר הוא סיים לנו את הסיפור בליגה).

    סיטי לא שיחקה כבר משחקים קשים? שחטה את ווטפורד וליברפול, ניצחה בקלות את צ׳לסי בחוץ .

    אומנם לא קשה כמו תיקו בחוץ מבריטניה סטדיוםםםם אבל עדיין.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    אתם צריכים להתחבר? מנג'ר חדש? אם אתם צריכים להתחבר אז גם הם. אני לא יודע מי תיקח אליפות, אני יודע שיש קבוצה אחת שנראית מאוד מאוד מאומנת ונראית נהדר ויש עוד טוענת לכתר שגם נראית מאוד מאומנת אבל זה נראה "קצת" פחות מרשים.
    אולי מוריניו יביא לכם אליפות אבל סה"כ כדורגל זה הנאה. יש מישהו (עם יד על הלב) שבאמת נהנה מכם? עם סגל ותקציב כמו שיש לכם זה לא צריך להיות תוצאות על חשבון הנאה.
    לא הייתם צריכים להתאבד על ניצחון ולא נראה לי שמישהו מצפה לכך. אבל לפחות לנסות, בזהירות, לנצח - כן. אתם לא ניסיתם (או שניסיתם, תחליטו מה יותר גרוע).

    המטרות של ליברפול זה העפלה לליגת האלופות. זה ברור פחות או יותר לכולם. המועדון וקלופ יכולים להצהיר מה שהם רוצים אבל זה ברור לחלוטין שאף אחד לא מכוון למאבק אליפות.

    אני לא אהבתי את החילוף של קוטיניו אבל הוא היה צפוי לחלוטין. לא כי קלופ פחד להפסיד אלא כי קוטיניו לרוב מוחלף לקראת סיום משחק, בטח ובטח אחרי ששיחק 88 דקות בדרום אמריקה וחזר לאנגליה רק רביעי בלילה.
    סלאח לא היה טוב ונראה עייף מאוד, היה חילוף מוצדק.

    אני לא הולך להיכנס כאן לניתוח של מה שהיה במשחק כי כולם כאן ראו אותו דבר חוץ ממשה. קבוצה אחת ניסתה לנצח והשניה ניסתה לא להפסיד.
    קלופ מבחינתי עשה את מה שאפשר. אנחנו בכושר רע מאוד וזה לא כאילו הוא ויתר על איזה אופציה רצינית בהרכב או בחילופים על מנת לנסות לנצח. אלה הכלים שיש לנו.
    מה שאתה רושם נראה כמו השטויות של דוד ביטן ומיקי זוהר שמתפקדים כמו השופר של זיבי (וסליחה אם אני פוגע כי אני יורד כאן נמוך). מוריניו אחרי המשחק דיבר על זה שקלופ שיחק הגנתי ולא ניסה לנצח. אין מה לדבר שהבחור נשאר בדרן.

    כן, קלופ הלך לעונה עם ההגנה הזאת וזאת אחריותו. אבל זה לא ממש ברור כמה באמת הוא היה הגורם המשפיע בעניין הזה. אין ספק שהוא לא באמת מרוצה מההגנה כי הוא רצה להביא בלם בהרבה מאוד כסף. למה הבלם לא הגיע זאת כבר שאלה אחרת וזה לא ברור כמה אשמה היתה לקלופ בעניין.

    יש לו חסרונות, אבל הוא מוציא את המקסימום בליברפול. להגיד שרודג'רס הלך על אותה כמות נקודות אחרי אותו מספר מחזורים זאת דמגוגיה כי היה ברור לחלוטין שהקבוצה מתרסקת תחת רודג'רס (מה גם שזה המשיך עונה גרועה שהיתה לפני). מצד שני, אני משוכנע שאוהדי כל היריבות שלנו מאוד ישמחו לראות את קלופ עוזב.

    יש אולי מי שיתווכח, אבל אני בטוח שאם קלופ מקבל את הסגל (או התקציב) של סיטי\יונייטד הוא מעמיד קבוצה דורסת עם תוצאות מעולות. מצד שני, אני משוכנע שמוריניו יעשה עבודה פחות טובה בליברפול.

    מוריניו לא באמת מעניין אותי. בתור אוהד ליברפול - אני חושש מהיום שתחליפו אותו גם אם יביא לכם תארים. כי אני מסכים עם אלכס בעניין הזה - הוא לא מנהל אתכם כמו מועדון גדול. השיטה של כל העולם נגדי לא תופסת ביונייטד כמו שלא תפסה בריאל ומוריניו הפך להיות מאוד ציני בכדורגל שלו. תארים זה הכי חשוב אבל (לדעתי) אתם צריכים מנג'ר טוב יותר שיתאים יותר לנהל מועדון כזה גדול בצורה הולמת. הגישה שלו עושה לכם שירות דוב.
     
    alexshw, Mellow29 ו-k_700 אוהבים את זה.
  4. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    לא מדהים, טיפוסי לגמרי. זה הריטואל הקבוע בדיון המחזור בכל פעם שאנחנו מאבדים נקודות, בהודעות של אוהדי ליברפול אתה לא תמצא את השם של קלופ עולה כ"כ הרבה כמו בהודעות שלו. אובססיביות מטרידה.

    חבל שאנשים ממשיכים להתייחס ברצינות ולנפח את שרשור המחזור כל פעם מחדש. הבנאדם באופן עקבי מעוות את המציאות באופן מגוחך כדי להתאים לאג'נדה שלו (שכ"כ ברורה ושקופה שזה פשוט מעלה גיחוך שהוא מסוגל להאמין שאף אחד לא רואה אותה. או שאולי הוא בעצמו לא מודע אליה וזאת פשוט סוג של מכניקת התגוננות כשהוא קורא דברים שהוא לא רוצה לקרוא), מציג דעות שלו כעובדות, ועוד מוסיף חטא לפשע ואומר לאוהדי ליברפול מה הם צריכים להרגיש, למה הם צריכים לצפות, ממה מותר להם להיות מרוצים וממה לא.

    קלוט לאיזה רמות הוא הגיע, קלופ העדיף את טובתו האישית על פני טובת המועדון. זה כבר נתק טוטאלי מהמציאות, אי אפשר לעזור פה.

    שימשיך, בכיף, בסוף אנשים ילמדו להתעלם מהתקליט השבור ושזה מסוג הוויכוחים האלה שאתה פשוט מהנהנן לבנאדם עם הראש וזורם איתו כי ברור לך שאין טעם להתווכח.
     
  5. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,571
    לייקים שהתקבלו:
    1,092
    הצ'אנס של אוזיל מול ווטפורד היה לו הזדמנות טובה אבל אני רואה אנשים מדברים על זה בהגזמה כאילו זה איזה החמצה ממש מטורפת, וזה לא נכון. בסדר שזה היה משנה את המשחק, אבל זה לא היה tap in קל, סתם מנסים למצוא מישהו להפיל עליו את כל האשמה

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    פעם אחרונה שבדקתי זה דיון המחזור, ובמסגרת הדיון אפשר לנהל דיון לא רק על מוריניו ושיטת המשחק וסגנון המשחק שהוא בחר לשחק באנפילד (שכתבתי לא פעם שאני הייתי בוחר לשחק אחרת, ושלדעתי היינו יכולים להעיז יותר), אלא גם על קלופ ושיטת המשחק שהוא עלה איתה.
    אני חושב שגם נימקתי את הדעה שלי (המערך שקלופ עלה איתו עם שלושה שחקני התקפה פרופר בלבד, ההגבלה של המגינים בתמיכה בהתקפה, העזרה הבלתי פוסקת של החלוצים לשחקני ההגנה, החילופים שהיו שחקן בשחקן בדיוק באותה עמדה) למה לדעתי גם לקלופ יש חלק גדול במשחק שהתפתח, אבל בגלל הדימוי ההתקפי שלו והקבעון שיש לחלק מהכותבים כאן, כולם התעסקו רק במוריניו והתעלמו מהעובדה שגם קלופ חיפש קודם כל לא להפסיד (היו כאלה שטענו שזה הגיוני כי תיקו הוא לא רע גם לליברפול ומשאיר אותה בתמונה במאבק על הטופ 4, כלומר אישרו בעצם את מה שכתבתי רק טענו שזה מובן לאור הסגל של ליברפול והמטרות שלה מהעונה הנוכחית).
    רק חבל לי שפורום שבעבר היה מקום למגוון דעות ולדו שיח גם של דעות אחרות הפך לפורום די חד צדדי וציני שבו רק דעה אחת יכולה להיות נכונה.
     
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    אין שום בעיה עם מגוון של דעות, רק שלדעה שלך אין שום אחיזה במציאות. היא לא מבוססת על כלום חוץ מהרצון העז שלך למצוא איפה קלופ לא בסדר כדי להסיט את האש ממוריניו, וזה מביך לראות לאיזה מרחקים אתה מוכן ללכת כדי לעשות את זה. ה"נימוקים" שלך הם פשוט שטויות -

    1. קלופ עלה עם שלושה שחקני התקפה בלבד - כן, כמו רוב הקבוצות בעולם, כולל ליברפול עצמה ברוב העונה הנוכחית וכל העונה שעברה. לשיטתך בכל התקופה הזאת עם כל ה300 שערים שספגנו בה ותוצאות טניס כל מחזור שני, קלופ פשוט לא רצה להפסיד ושיחק הגנה עבור טובתו האישית. כאילו, ברצינות, איזה מן סטנדרטים אתה מציב פה? ממתי 3 שחקני התקפה (קרי, 4-3-3 סטנדרטי לחלוטין) זה לא מספיק? וגם, כמה קלישאתי ועתיק כבר אפשר להיות שאתה מסתכל לי על המערך כאילו זה מעניין מישהו? אפשר לעלות עם 3 שחקני התקפה ולשחק סופר התקפי ואפשר גם לעלות עם 3 שחקני התקפה ולשחק כמו המנג'ר שלך.

    2. עזרה של החלוצים בהגנה - תמיד ככה אצל קלופ, 100% מהזמן, גם כשאנחנו מנצחים 4-0. אתה לא תראה משהו אחר, היית יודע את זה אם היית טורח לראות משחקים של ליברפול לפני שאתה בא לקשקש על קלופ בדיון המחזור, אבל כבר ידעתי שאתה לא עושה את זה.

    3. חילופים - טיפוסיים לגמרי עבור קלופ. הוא לא נוטה לשנות את המערך שלו במהלך משחק אלא לעשות שינויים פרסונליים בלבד. שוב...

    זה חתיכת כשל לוגי מה שעשית פה. תיקו תוצאה סבירה לקלופ =! קלופ בא במטרה להוציא תיקו. זה בדיוק סוג העיוותים שאתה עושה בכל משפט שלישי.

    אתה יכול להחזיק באיזה דעה שבא לך, רוצה לחשוב שקלופ הוא בונקריסט וציניקן, תחשוב.
    רק מה, לי אישית קשה מאוד לנהל דיון עם בנאדם שחושב שאני מפגר ומזלזל לי באינטיליגנציה, ושהנימוקים שלו ללמה הוא מחזיק בדעה הזאת מראים שאין לו בכלל זכות להחזיק בדעה בנושא כי אין לו שום דבר להתבסס עליו. זה בסדר, גם יונייטד לא מעניינת אותי מספיק באופן אישי כדי לצפות בסתם משחקים אקראיים שלה (ובכלל, כדור שינה עושה את העבודה טוב יותר), אבל אתה לא רואה אותי בא לשרשור של יונייטד ומנתח לעומק את הטקטיקה של מוריניו וניהול המשחק שלו ומעמיד פנים שיש לי מושג על מה אני מדבר.
     
    oranfu, Mellow29, k_700 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    1. נתחיל עם הבסיס של הבסיס, כל עוד אדם מציג את הדעה שלו בצורה מכובדת (ובמקרה שלי גם מנומקת), היא לגיטימית, גם אם אתה לא מסכים איתה וחושב שאין לה אחיזה במציאות. זה כל הקטע של הפורום.

    2. רוב הקבוצות בעולם מחזיקות בקישור שחקנים התקפים. זה לא משנה אם זה מאנה או קוטיניו או מאטה או כל קשר התקפי אחר אבל הם מחזיקות מישהו באמצע עם איכויות התקפית.
    קלופ עלה עם קישור של שלושה שחקנים שאף אחד מהם הוא לא קשר התקפי, כלומר למעט השלישיה ההתקפית, שאר השחקנים של ליברפול חיפשו קודם כל להגן.
    מוריניו עשה את אותו הדבר מהצד השני, רק אצלו על חשבון קשר שלישי פתח בלם.
    מבחינת המערך שעלה למגרש, שתי הקבוצות פתחו רק עם שלושה שחקני התקפה מובהקים.
    כתבתי לאחר המשחק, שהייתה לי ציפיה שמאטה יפתח במקום דרמיאן, ומצד שני גם הייתה לי ציפיה שסטראידג' יפתח וקוטיניו ישחק כחלק משלישית הקישור.
    גם בכושר הנוכחי של סטראידג', היה חסר לליברפול חלוץ ברחבה ולדעתי היה צריך לפתוח איתו, וגם אסור לשכוח שהוא היה מחליף אחד משלישית הקישור האנמים של ליברפול, אפשר לחשוב שהצעתי שהוא יכנס במקום קאנטה, הייתי בטוח שאחד מהשלישיה של צ'אן/הנדרסון/ויינאלדום ירד לספסל.
    ושוב, אני לא לבד, יש עוד אוהדים שלכם שמבינים את הקושי בהרכב שהעלתם בכך שהכל נופל על שניים/שלושה שחקנים, גם אם הם מסכימים עם הצורה שקלופ שיחק -

    3. ראיתי משחקים של ליברפול לא מעט, ותמיד המגינים עולים המון למעלה (מה הם עושים עם הכדורים שהם מקבלים זה כבר סיפור אחר), מולנו הרבה פעמים המגינים בכלל לא עלו ונשארו עם מרסיאל/מיקי.
    באותם משחקים גם לא ראיתי את סאלח נניח יורד כמעט כל התקפה עד לרחבה של ליברפול. ברור שיש מקרים שסאלח יורד, אבל גם ברור שבמשחק מולנו הוא קיבל הוראה ברורה לעזור עם מרסיאל וראינו לא מעט מאבקים בינו לבין מרסיאל שזה מאוד נדיר לאור העמדות שלהם במגרש.
    אתה טוען ששיחקתם כמו שהייתם משחקים "ברוב העונה הנוכחית וכל העונה שעברה"? אני חושב שזה לא נכון, ויש אוהדים שלכם שגם בדיון הזה כתבו ששיחקתם מולנו מבוקר יותר מבדרך כלל גם אם הם מבינים למה.
    שוב, מקבל שיש אוהדים שלכם שתומכים בגישה הזאת, אבל אל תגיד שאני מעוות את הדברים כי הם נכתבו -

    4. כבר כתבתי שאני מחזיק מקלופ, מחזיק ממנו מאוד אפילו. הבעיה היא שכל ביקורת נקודתית על קלופ מובילה לתגובה כאילו טענתי שהוא לא מאמן טוב או לא עושה עבודה טובה לליברפול או כאילו אני מקטין אותו מול מוריניו.

    5. הפנמתי שלהרבה מאוהדי ליברפול קשה לקבל ביקורת. בתחילת הקיץ ביקרתי את הבעלים שלכם וקיבלתי תגובות זועמות. אחרי שמקרה ואן דייק התפוצץ האוהדים שלכם כתבו תגובות דומות ואפילו ביקורתיות יותר כשפתאום הלך הרוח כלפי הבעלים השתנה מהקצה לקצה. אותו הדבר עם ביקורת שבעבר העברתי על קלופ, וזכתה לתגובות דומות, כשלאחרונה קראתי אוהדים שלכם עם תגובות חמורות יותר לגבי קלופ אחרי תוצאות לא מחמיאות.
    בסופו של דבר גם אוהדים שלכם העלו לכאן נקודות שאני העלתי, ההבדל הוא שהם קיבלו אותם בהבנה וחשבו שקלופ צדק בגישה/במערך/בשיטה, בעוד אני ביקרתי אותו על זה וחשבתי שהוא היה צריך לשחק אחרת ולקחת יותר סיכונים.
    ועדין, יש הבדל עצום בין לא לאהוב ביקורת מסוימת או לא להסכים איתה לבין לשלול את הזכות של כותב להביע את דעתו או לשפוט הודעות לפי מי שכתב אותם ולא לפי התוכן.

    6. ומה שהכי מצחיק כאן, שהטענה היא שאני מנסה להגן על מוריניו, כאילו טענתי ששיחקנו איזה טוטאל פוטבול מול ליברפול או שבאנו במערך התקפי לאנפילד. בפועל כתבתי שלדעתי גם לקלופ יש אחריות למשחק שהתפתח, בטח כשהמשחק הוא בבית שלו, וכמעט שכחתי, גם כתבתי לא פעם שאני הייתי עולה אחרת ממוריניו גם בגישה וגם במערך, אבל כמו שאתם מקבלים את הגישה של קלופ, גם אני מקבל את הגישה של מוריניו באנפילד, שהיא ממש לא גישה ייחודית למוריניו, מדובר בגישה שלנו לאורך שנים רבות באנפילד, כולל תחת פרגוסון, בידיעה שתיקו באנפילד הוא לא תוצאה רעה ושאפשר גם לעקוץ ניצחון (בתקופה של פרגי זה היה אושי, בשבת זה גם היה לוקאקו/מאטיץ').

    7. גארי נוויל על יונייטד תחת פרגוסון במשחקים גדולים, במיוחד באנפילד -

    "
    Sir Alex was always different around the big games

    He could be quite relaxed, particularly towards the end, around what I would call 'normal' games, but towards the Liverpool and City games he was always more intense.

    During the week, if you walked down the corridor before a big game he'd be like 'hi son', whereas in the normal games he'd be more chatty.

    He was different going into the big games and to be honest with you, the most consistently angry that I saw him.

    People talk about the hairdryer and it never happened that much to be honest with you during a season, but the most consistent place you would see it was Anfield - at half-time or the end of the game.

    He could not stand losing at Anfield and if we won there, it didn't matter how we played it was like the best thing in the world.


    The worst I've ever seen him consistently was at Anfield if we were losing at half-time or at the end of the game.

    He'd sit there unmoved in the dressing room at the end of the game while everyone was getting showered for 25 minutes. Just not moving.

    Once when I was a kid, just travelling, I remember him having a massive row with Schmeichel and Ince in the changing room. It was unbelievable, just proper going for each other.

    We always knew as well that Liverpool could hear everything that was being said, probably laughing on the other side of the wall.
    "
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    https://pbs.twimg.com/media/DMP_gb_WkAAhMbc.Xxx:large
     
  10. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    לסיכום, קלופ יכול היה לשחק יותר התקפי - וליפול בפח של מוריניו ככל הנראה.
    אנחנו בסדר גמור עם הגישה המבוקרת, מול יונייטד אם היו איזושהן ביקורות על קלופ, זה רק החילופים בעיני.
     
  11. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    צ'אן, ווינאלדום, הנדרסון זה הקישור שקלופ שיחק איתו הכי הרבה, גם במשחקים שניצחנו בצורה מרשימה. קוטיניו שיחק שם מדי פעם, למאנה אין שום קשר בכלל לקישור (שוב, כמה משחקים של ליברפול ראית בכלל בשנה האחרונה? 2?). שוב, לשיטתך כל משחק שבו עלה הקישור הזה הוא משחק שפתחנו בצורה הגנתית וחיפשנו תיקו. אתה מבין את האבסורד בכלל במה שאתה אומר?

    את הבעיה שלי עם הדעות והנימוקים שלך אפשר לתמצת מעולה בהגיון המעוות שהביא אותך מפה -

    לפה -

    ההגיון שלך לוקח אותך מA לB בדרכים שאני לא ראיתי אצל אף כותב אחר פה, והדבר היחיד שבאמת מבלבל אותי זה האם אתה עושה את זה באופן מודע כדי להתאים לאג'נדה, או שאתה לא שם לב בכלל. אצל רוב האנשים התהליך הוא לראות משהו ולהסיק ממנו מסקנות, אצלך המסקנה שאתה רוצה להסיק באה ראשונה ומשם אתה עובד ברוורס כדי למצוא לה איזה בסיס.

    אני שופט את ההודעות שלך אך ורק לפי התוכן. מה לעשות שהתוכן אותו דבר בכולן כבר שנה בערך.
     
    Scouser Tommy ו-אלעד אוהבים את זה.
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    ברגע שקלופ עולה עם צ'אן, הנדרסון ווינאלדום, שלושה קשרים שמוגבלים התקפית, וגם נותן הוראה למגינים לעלות פחות למעלה, זה משפיע על משחק ההתקפה וגורם לרוב או כמעט כל הנטל ההתקפי ליפול על הכתפיים של סאלח, קוטיניו ופירמינו.
    במשחק האחרון שלכם מול ניוקאסל, עליתם עם שלישית אמצע של הנדרסון, ווינאלדום וקוטיניו (שגם כבש), ועם שלישיה התקפית של מאנה, סטארידג' וסאלח.
    מאנה היה חסר מולנו? אני חשבתי שהצעד הנכון הוא להחליף אותו בפירמינו (שלא פתח מול ניוקאסל).
    זה אגב מה שעשיתם מול ברנלי כשמאנה היה מורחק (סאלח, סטארידג', קוטיניו ופירמינו שיחקו בהרכב יחדיו).
    אתה יכול לטעון שאתה מעדיף את ההרכב והמערך שקלופ עלה איתו מולנו, ואתה יכול לטעון שבעבר גם עם השלישיה הזאת פיתחתם משחק התקפה מצוין (לדעתי זה קרה בעיקר בגלל מאנה והנוכחות שלו ופחות בגלל השלישיה הזאת שהיא מאוד מוגבלת התקפית, ואני גם חושב שההוראות לשלישיה הזאת למשחק מולנו היו אחרות), ואני טוען שבפועל אם מסתכלים על ההרכב לניוקאסל ועל ההרכב למשחק מולנו, מקבלים את פירמינו במקום סטארידג' ואת צ'אן במקום מאנה (כשצ'אן זז לקישור וקוטיניו זז קדימה).
    אם אתה חושב ששינוי של מאנה בצ'אן זה לא שינוי הגנתי (או סטארידג' בצ'אן, זה אותו הדבר), אז הבעיה בהגיון היא רק אצלך.
     
  13. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    אין לי העדפה מיוחדת לאף אחד מההרכבים, כי בניגוד אליך אני מסתכל מעבר למערך וההרכב שעולה לשחק. היו לנו משחקים עם ההרכב ה"הגנתי" הזה שבהם שכבנו ליריבה על השער ועשינו שחיטה כשרה, והיו לנו משחקים עם ההרכב ה"התקפי" לטענתך שבהם לא עשינו כלום ולא נראינו כמו כלום.

    להתמקד בדברים האלה זה משהו שעושה בנאדם שרואה כדורגל שנתיים, זה לא רציני. לצורך העניין, זה לא המערך וההרכב של מוריניו שגרמו לקבוצה שלך להיראות כמו קובנטרי סיטי מתחתית ליג 2 ביום שבת, אלא ההוראות שלו.

    מעבר לכך, גם אם אני אזרום עם הדבר הזה... ממתי לשחק קצת יותר מבוקר מבדרך כלל במשחק גדול זה אוטומטית לבוא "קודם כל להגן" ולהסתפק בתיקו? במיוחד כשמדובר בקבוצה שה"בדרך כלל" שלה זה הרפתקנות חסרת תקנה. השיקולים הטקטיים של המנג'ר הם שונים, בין לא לעלות נגד יונייטד כמו שאתה עולה נגד האדרספילד ועד לשחק על תיקו ו"לפחד להפסיד" יש מרחק עצום, שכאמור ההגיון שלך חצה בצעד אחד קטן כי זה מה שנוח לעשות.
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    שוב אני מסביר, אין לי בעיה שאתה לא מסכים איתי, זאת זכותך, אבל אין לך זכות לבטל את הדעה שלי. אני ראיתי את ההרכב והמערך, ראיתי את ההוראות שהמגינים שלכם קיבלו וגם שלישית הקישור קיבלה, ראיתי את סאלח יורד כל התקפה שנייה למטה, והמסקנה שלי הייתה שגם קלופ חיפש קודם כל לא להפסיד את המשחק, וזה השתקף בעובדה שמי שהחליף את מאנה זה צ'אן, וזה השתקף בהוראות הטקטיות ובעובדה שבניגוד לשאר המשחקים שלכם שראיתי השנה (מודה, לא ראיתי את כולם, אבל את חלקם הגדול כן),התקשתם למצוא שטחים והתקשיתם להגיע למצבים וכן ברור שלמוריניו ולטקטיקה שלו יש חלק בכך אבל לדעתי גם קלופ לא עשה הכל כדי לנצח לא לקח סיכונים גם כשכבר עשה את החילופים ולכן לטעמי המשחק כפי שהתפתח הוא גם באשמת מוריניו וגם באשמת קלופ, וזכותך לא להסכים איתי, אבל לדעתי המינימום זה שתכבד את העובדה שזאת דעתי (וכן, יתכן שאני טועה, ועדין אני חושב שמדובר בדעה לגיטימית והרחבתי ונימקתי מספיק מדוע).
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,993
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    משה, שני דברים:
    1. כל העונה אני מתלהב מהלחץ והעבודה שסלאח עושה, הוא יורד לאחור בכל המשחקים, הפעם ירד 5 מטר יותר? אולי. לא יודע, לא שמתי לב לשינוי.
    2. כשמאנה נפצע התבאסתי מאוד לא רק כי הלך השחקן שליש שלישי הכי טוב שלנו אלא גם כי הבנתי שעכשיו אנחנו פותחים עם שלישייה אפורה במרכז בעתיד הקרוב. זה פאק בסגל יותר מתפיסה של מאמן. וכמו שבר כבר כתב לך, היו משחקים ששיחקנו עם השלישייה הזאת ועדיין נראנו נהדר בהתקפה. אני בהחלט מעדיף כשקוטיניו שם אבל היה ברור לי כשמאנה נפצע שאנחנו בבעיה במרכז השדה.
     
    oranfu ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.