מחזור שביעי בליגת העל: בית"ר מביסה את נתניה; מ. ת"א מנצחת בדרבי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏13/10/17.

  1. kufsa Member

    הצטרף ב:
    ‏11/10/12
    הודעות:
    120
    לייקים שהתקבלו:
    93
    רק שתדע שאליפות פלייאוף תחתון לקבוצה שרק עכשיו עלתה ליגה זה לא רע בכלל.
    רק אומר :)[/QUOTE]
    ברור. תן לי עונה שקטה באמצע הטבלה, כל השאר בונוס.
     
    גלץ אוהב/ת את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה דיברו פה על בית"ר שהיא יוצאת פראיירית ומחמיצה בלי סוף, אז הנה הסטט' מתחילה להתיישר ואתמול היא גנבה ניצחון, לא פחות, ה-2:1 של מכבי נתניה היה הרבה-הרבה-הרבה יותר קרוב וגם גולאסו של שכטר בתחילת המשחק(עם הרמה שיש פה בליגה הייתי מצפה ממנו ל-15 גולים 'קל') לא עזר לה. בניון הוא הרכש הכי מבריק של הקיץ הזה עד עכשיו, נקודה, ומה שיפה אצל כל רכבת המאמנים בבית"ר - כולם ידעו להשתמש בו, לא פחות. גם בגלל נאיביות כזו וגם בשל הגנה לא טובה וסגל קצר אני לא הייתי חותם שנתניה תהיה במאה אחוז בפלייאוף העליון אבל צפויה לה עונה מרתקת וכיפית.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,805
    לייקים שהתקבלו:
    6,464
    2,700


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    מה שיפה בפורום הזה שכל פעם שמלכלכים על שחקן כלשהוא אתה יודע שהוא הולך להיות מצויין.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    אולי אתה צודק (בקשר לחשיבות של אברהם אין ספק, קריטי למשחק הלחץ שלכם לדעתי, בנוגע לגלזר אני לא התרשמתי ממנו יותר מידי, צריך לראות אותו עוד כדי לקבוע שהוא באמת עושה אצלכם הבדל גדול), אבל המשחק מולנו הוא לא אינדקציה טובה. עלינו עם הרכב מאולתר כמה ימים אחרי המשחק מול מאריבור כשהראש שלנו בגומלין במאריבור.
    מקווה שתגיעו לפלייאוף העליון, ואז כשתפגשו אותנו בטרנר עם ההרכב המלא שלנו (מיגל, אוגו, מליקסון, טוני, ביטון, קורוהוט, ראדי, כל מי שלא פתח במשחק בטרנר מולכם), אתם תבינו את ההבדל, בטח בטרנר.

    יש מצב שאמיר חלאילה יושאל מאיתנו בינואר. לדעתי יכול להיות תפור עליכם. שחקן צעיר, רעב, מהיר מאוד, חוצפן חיובי, עשה שינוי גדול מהספסל מול רעננה עם השער והבישול לאוגו.
    אם אתם מוכנים גם לשלם, מתאר לעצמי שגם גאדיר יהיה על המדף (סכנין כמעט רכשה אותו לפני תום מועד ההעברות, מדבר על כמה מאות אלפי שקלים, סכום שאני מתאר לעצמי שאתם יכולים להרשות לעצמכם אם אתם חושבים שמדובר בחלוץ שיכול לשרת אותכם לאורך זמן).

    קייטה הוא בהחלט הפתעה נעימה. האמת שעליתי עליו יחסית מוקדם בליגת החלומות, ויחסית למחיר שלו לדעתי מדובר באחלה אופציה בוובי.
    לטעמי לא נכון ולא הוגן להשוות אותו לקאיודה, הוא רק יפגע מההשוואה, כי לא מדובר באותה איכות, שכן לקייטה יש את היתרונות שלו, אבל הוא גם מסורבל משהו במשחק שלו.

    גם בירושלים דרכי הגישה והחנייה לאיצטדיון הם סיוט (בעיקר בכניסה, ביציאה משום מה הדברים הולכים הרבה יותר חלק), אבל מטדי אני נהנה כי מדובר באחלה איצטדיון (למעט היציע הצפוני שהוא סיוט גדול, מעניין אם יש תוכניות להפוך אותו ליציע מקורה כי זה ישפר את היציע באופן משמעותי), בעוד את האיצטדיון בנתניה אני מאוד לא אוהב כמעט מכל הבחינות.

    כבר כתבתי שאי אפשר לשפוט את המשחק מולנו. הוא לא התמודד מול טוני, הוא התמודד מול מליקסון פחות ממחצית, והוא התמודד מול קבוצה בהרכב טלאים.
    אבל למעט מכבי תל אביב ואנחנו, לבית"ר יש את החלק ההתקפי הכי טוב בליגה ובעיקר הכי מהיר.
    ורד, שכטר, עזרא, זאורזיניו, בניון שנכנס כמחליף, כולם או שחקנים מהירים או שחקנים שמבצעים את הפעולות מהר וראינו אתמול באיזה מהירות בית"ר כבשה שני שערים.
    זה מזכיר לי את משחק גביע הטוטו שלנו מול בית"ר, המשחק היה שקול מאוד, למרות שעלינו עם הרכב של מחליפים, ואז בית"ר עשתה בליץ שדומה לאתמול והשחקנים שלנו (בעיקר בראון, אוחיון וטאהה) לא הצליחו להתמודד עם המהירות בהתקפה של בית"ר ומשחק שהיה נראה שהולך ל1-1 נגמר עם 3-0 לבית"ר.

    ונוגע לגולים מול מכבי תל אביב, ניתחו אותם אתמול באולפן לפני המשחק שלכם, והראו שלא רק הקישור האחורי לא סגר כמו שצריך, אלא גם המגינים שלכם שהיו באיזור פשוט לא יצאו על אצילי ובלקמן ונתנו להם 5 ו 6 מטר של חופש שאיפשר להם לבעוט ולכבוש.
     
  6. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    ''הרכב טלאים''

    מספיק עם התירוצים. קבוצה צריכה לדעת להתמודד עם חיסורים
     
    עידן444, EO11 ו-yakov_y אוהבים את זה.
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    7 שחקני הרכב שלא משחקים (מהם 4 זרים, פלוס מליקסון אחד), כשגם המחליפים היו כאלה מקצה הספסל (מתן אוחיון, שבירו, בניגוד למשל לבן שהר), זה לא קרוב אפילו להרכב ראשון שלנו או אפילו הרכב ראשון עם רוטציה.
    זה לא צריך להוריד מנתניה כמובן שיכולה להתמודד רק עם מי שמשחק על המגרש, אבל אם מחפשים להסיק מסקנות לגבי הקישור האחורי של נתניה או האיכות של הויבך, זה לא המשחק שצריך להיות מדד, כי עם כל כך הרבה חיסורים ובלי כל כך הרבה שחקני מפתח, זאת לא הפועל באר שבע האמיתית ולא קרוב לכך.
     
  8. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    לא ראיתי שבהרכב עם פחות חיסורים שלכם הצגתם העונה יכולת יותר טובה
     
    DRORIKO ו-עידן444 אוהבים את זה.
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,187
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    גם בשבת וגם היום, אתה תמיד מציין את השלילי אצל היריבות (מכבי נתניה/ליברפול וקלופ) ובקבוצתך אתה לא אוביקטיבי ורחמן.
    אני שונא שמשתמשים בתירוץ הזה של היעדר שחקנים, הרי זה ברור בתחילת העונה ששחקן מספר 15 ברוטציה יישחק לאורך עונה שלמה לא פחות/אפילו יותר משחקן הרכב.
    אפשר לטעון שב״ש לא הייתה זוכה באליפות הראשונה אם למכבי תל אביב היה את העומס מליגת האלופות, למעט מכבי תל אביב בכדורסל בעונה שעברה שספגה מכת פציעות מהסוג שאני לא זוכר בעולם הספורט ובעקבות כך הידרדרה ופוטר מאמנה אני לא זוכר מכת פציעות שראויה לאיזכור.

    ציינת את ב״ש, בדיוק כמו שבשבת ציינת את מצבת של יונייטד, מה עם מצבת הפצועים של ליברפול ומכבי נתניה, ורגוץ׳ וקייטה לא שיחקו (!), תירם (בלם 4 באותה תקופה) והויבך רק הגיעו ופתחו במרכז ההגנה, עוד 2 זרים היו על הספסל משום מה (החלטת מאמן), שוב פעם אני אומר, מכבי נתניה שיחקה גם כן עם 2 זרים בלבד, לדעתי גם אלקסלסי צריך לפתוח ושיחקנו עם פחות שחקן ב-23 הדקות האחרונות ועדיין היינו טובים יותר.

    התוצאה אתמול מאוד כואבת אבל הדבר שנותן לי ביטחון זה ששיחקנו כבר במחזור ה-7 נגד 3 הקבוצות הכי טובות בליגה (פעמיים בחוץ).
     
  10. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    אני באמת לא מבין למה אלקסלסי לא משחק לפעמים. זה לא שדני עמוס שוער ברמה עולמית. שיתנו צ'אנס לבן אדם.
    כל הכבוד לאלקסלסי שלא נשבר מזה אבל זה שוער שמגיע לו להיות שוער ראשון בליגת העל.
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,805
    לייקים שהתקבלו:
    6,464
    להישבר?
    נראה לי שהוא הבין לאן הגיע.
    מניח שבשלב כלשהו יהפוך לשוער הראשון.
    לא יודע אם העונה. אבל זה יקרה.
    אני חושב שהוא ודין גל\תומר ליטבינוב יאבקו בעתיד על העמדה הזו.

    האמת שהוא עשה רושם טוב כששיחק.
    גם בנבחרת, גם ברמה״ש וגם אצלנו בגביע הטוטו. אבל אם לומר את האמת- אין לו צורה של שוער:)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הגבתי לזה במהלך השידור. זאת לא נראתה כמו הצגה אבל ברור שלא היא שם פנדל.
    השאלה היחידה היא האם קוגבניה פנה לשופט אחרי הנפילה או לא. אם כן, אז זה הופך את הצהוב למוצדק, כי הוא ניסה לקבל פנדל למרות שלא הייתה עליו עבירה.
     
  13. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    כאחד שזה היה מול העיניים שלו אני כמעט משוכנע שלא היתה שום תגובה כי הוא אפילו לא הספיק להגיב. השריקה הגיעה כל כך מהר שלרגע עוד חשבתי שאולי השופט מנסה להחזיר לנו.
     
    oFiRzZz ו-EO11 אוהבים את זה.
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    כשצריך לבקר את הקבוצה שלי אני יודע לבקר אותה, לך לדברים שכתבתי אחרי הניצחון על מכבי פתח תקווה בגביע הטוטו כדוגמא מהזמן האחרון. לך תראה מה כתבתי בנושא שלנו אחרי המשחק הנוכחי מול הפועל רעננה על הגישה שלנו למשחק.
    וכמובן שמגיע קרדיט לנתניה על ההופעה לא משנה מי שיחק מולה.
    אבל לטעון שיש הבדל נניח בין גלזר לאולסק, על סמך מאבקים עם קישור שלנו שמורכב מוובה בראון, אוחנה ואייבנדר, בלי אוגו שנכנס רק כמחליף, בלי ראדי שהוא הברומטר שלנו בקישור, זה בעייתי מאוד.
    אותו הדבר להגיד שהויבך התמודד יפה עם ההתקפה שלנו, שהורכבה מפהקארט (שגם כבש), ברדה (שיש סימני שאלה לגבי היכולת שלו להיות רלוונטי השנה עבורנו), ושבירו (שהיה כל כך חלש שיצא כבר בדקה ה-30).
    איפה התמודדות עם טוני? עם המהירות של שהר? עם מליקסון לאורך 90 דקות? גם מבחינת שטף המשחק ומשחק הלחץ שלנו, בלי מיגל ועם מיגל זה עולם אחר.
    יש חיסורים ויש חיסורים. כשגם יש מכת פציעות וגם יש מנוחה של שחקני מפתח בגלל משחק עלייה לליגת האלופות כמה ימים לאחר מכן, זה מתכון להרכב שלא שיחק מעולם ביחד ושחסר את כל שחקני המפתח שלנו.
    תשאל את אבירם מה אמרתי לו דקות לפני המשחק כשנפגשנו מחוץ לאיצטדיון וראיתי את ההרכב, אמרתי לו שיש לכם צ'אנס אדיר לעשות מה ששום קבוצה בישראל לא עשתה בליגה וזה לנצח בטרנר.
    עלינו עם הרכב שאם הוא פותח קבוע במשחקים שלנו השנה אנחנו בכלל לא במירוץ האליפות, ההבדלים בינו לבין ההרכב הראשון הוא אדיר.
    אנחנו נפגש במשחק החוץ שלנו בנתניה, ואני מקווה שגם בפלייאוף העליון בטרנר, ואז אתם תבינו את ההבדל כי יש חיסורים ויש קבוצה שעולה בלי 7 שחקני הרכב מהם 4 ויש כאלה שיגידו 5 שחקני מפתח.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,696
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    בתור אחד שפתח את הדיון עם הביקורת על הויבך(שאני מסכים שהיתה נמהרת מדי) אני לא מקבל את מה שאתה אומר. אחרי המשחק נגד נתניה גם אני אמרתי "טוב ב"ש באה עם חצי הרכב והראש שלה היה במאריבור" אבל אז ראיתי אותה גם בשאר המשחקים והיכולת נשארה אותה יכולת(ולא רק אני חושב ככה אלא גם ברק בכר). אתה אומר "איפה ההתמודדות עם טוני" אבל טוני מאז פתיחת העונה הוא הצל של עצמו. בן שהר היה פצוע נכון, אבל מלכתחילה לא הייתם אמורים להיות כל כך תלותיים בו. לגבי מיגל, כשאתה מביא שחקן שאתה יודע שיש לו נטיה לפציעות אתה צריך להערך בהתאם. וזה גם לא שעליתם לשחק נגד נתניה עם שי מימון ואיציק כהן, עליתם לשחק עם שיר צדק ואלחמיד, שני בלמים שכל קבוצה בליגה היתה חותמת עליהם.
     
    עידן444 ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.