מכבי נתניה 2017/18: למה שהפעם נאמין לך?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏30/6/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    כשאתה עולה עם ההרכב הנכון (בפעם הראשונה העונה) והמערך הנכון, זאת התוצאה.

    דרפאיץ׳ ממשיך לשבור שיאים שלילים למכבי נתניה, קשה כבר לעקוב אחריהם.
    זהו ניצחונה הראשון של נתניה נגד הפועל חיפה מאז פברואר 2011, והניצחון הביתי הראשון נגדה מאז דצמבר 2000(!).
     
  2. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    אם לואיס מרין היה סופרמן,
    אז הויבך הוא תור וורגוץ' הוא איירון מן ? משחק ענק של הקירח, שלאט לאט מתחיל לקבל את
    הריספקט שהוא צריך לקבל מהקהל.
     
  3. Melikson24 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    4,767
    לייקים שהתקבלו:
    2,487
    מין:
    זכר
    ורגוץ' בהחלט מרשים, יותר טוב ממה שהיה בלאומית.

    דיא ממשיך להוכיח כמה חלש הוא מנטלית. שוב אגואיסט, שוב הולך לבד, שוב לכבוש בכוח.
    כמה חבל כי הכישרון שלו עצום. ככה קרה גם כשהגיע אלינו והפציץ במשחקים הראשונים.
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    איזה ניסוח גרוע חבר.
     
    סיונרה, Roma ו-עידן444 אוהבים את זה.
  5. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    בא לי שיאריכו את העונה באיזה 80-90 משחקים. איזה קבוצה מרגשת, הכי טובה שהיתה פה מימי האליפויות. יותר טובה משל יאמר ומ-2003 ובטח שמבתקופת ראובן שהיו נותנים הבלחה פעם ב.
    ויקי התאפס, צעירי היה בסדר, אלקסלסי בטוח (לא אהבתי את ההצגה אבל אני אתגבר), אין לי מילה רעה להגיד על הויבך ועלי היה עלי אבל מעל כולם ורגוץ' שהיה היום ביכולת שאי אפשר להגדיר אותה מלבד "שלמות".

    גם במשחק שערן, דיא, קייטה ואביב היו ברמה שנעה בין בינונית לחלשה שלטנו שליטה מוחלטת.

    אוירה חשמל ובהרבה מובנים השיא שלנו באצטדיון הזה. משחק בית נגד הפועל חיפה, מחזור 10, כמעט 9 שלנו, מעל 11 במשותף, מדהים.
    הרגע האהוב עליי מהמשחק: להסתכל על המזרחי בזמן "סוף השבוע בא..", למה זה לא קורה יותר?!
    ניצחנו משחק גדול!
     
    Maccabi Diamond, עידן444 ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  6. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    בדיוק ברגע הזה חשבתי על סגל ואמרתי לעצמי שהוא בטח גאה ברמות אחרות.. הכל זה הוא ורק הוא.
     
    abcd אוהב/ת את זה.
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    מעבר לאווירה הנהדרת בהחלט חושב על סגל בימים כאלה.
    מאז הפיכתו לבעלים וכאחד שראה את כל ימי הזוהר של המועדון ושל הקהל ויודע מה הפוטנציאל של העיר הזו ובכלל(הרי יש ביקורות כלפי הקהל הנתנייתי הרדום לעומת אוהדי נתניה שמגיעים מכל קצוות הארץ לכל משחק), הוא ציפה ליותר מידי. בהתחלה התאכזב, ואז הבין שגם בעניין הקהל זה תהליך שיקח זמן.
    פעמיים מאז הפיכתו לבעלים הוא הופתע לטובה- במשחק העליה(למרות שמשחק עליה מספר מחזורים לסיום זה טוב בשביל הטייטל, אבל מעשית העליה כבר היתה עובדה) ואתמול.
    משחק מול הפועל חיפה מחזור עשירי לא מסומן בלוח השנה כמשחק של מעל 11,000 צופים- ואני מאוד מקווה שהאיש היקר לא יצטרך כל עונה להשקיע יותר משתיכנן אלא להפך, ושזה יהיה בזכות הקהל ולא בגלל מכירת שחקן כנגד רצונו(שזה אולי טוב לארנק אבל רע לאני מאמין שלו).
    כשהקהל הנתנייתי מתעורר מגיעות המסות הגדולות. חבל שזה קורה מעט מידי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  8. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    לגבי המשחק אתמול:

    *לאט לאט, היכולת של ורגוץ' מאפילה על היכולת של הויבך. ממשחק למשחק הוא נהיה דומיננטי יותר ויותר ואתמול היה לו משחק ענק. יש לשניהם חסרונות, אבל אני מרוצה מאוד משני הבלמים שלנו.

    *יש לערן לוי את המשחקים האלה שהוא חוזר אחרי פציעה וזה נראה שהוא עדיין פצוע. קרה לו את זה גם בשנה שעברה שאז בכלל הוא בקושי זז על המגרש. אתמול זה היה יותר יכולת לא טובה, אבל אם יש מישהו שצריך לבעוט את הפנדל במצב כזה, מול שוער כזה, זה אך ורק הוא.

    *בהמשך לסעיף הקודם, מודה שתפסתי את הראש כשראיתי שקייטה לא עולה למחצית השנייה. הייתי בטוח שהם יסגרו את זה יפה בחדר ההלבשה והוא ימשיך למחצית השנייה. מההחלטות שאם זה מצליח המאמן גדול ואם היינו משלמים על ההחמצות של בדש, היו קוטלים אותו. כך או כך, יש לזוג המאמנים האלה ביצים גדולות ולשמחתנו זה הצליח.

    *בכל פעם שבדש עולה לשחק (ואם כבר הוציאו את קייטה, העדפתי אותו במקום שרם) אני עדיין מצפה שהוא יעשה משהו. לא יודע אם זה הלוק או זיכרון עבר, אבל עדיין יש ציפייה. הוא יודע לבוא לאחור ולהניע את הכדור לצדדים, הוא דווקא עושה זאת די טוב. אבל בכל מה שקשור לסיומת, וזה הדבר הכי חשוב, זה כבר לא זה. חלודה או גמר את הסוס...לא יודע. אם יש מקום בתקציב לינואר, אז ביחד עם מגן שמאלי אולי כדאי לשקול גם להביא חלוץ נוסף בהינתן ונמצא מגן שמאלי שהוא לא זר.

    *כאשר גלזר נכנס הוא הכניס מיימד הגנתי שלא היה קיים בקישור האחורי שלנו. יש לו יכולת מצוינת בחילוץ כדורים, אלא שבכל מה שקשור להנעת הכדור הוא פשוט לוקה בחסר. אני לא יודע אם זה חוסר ביטחון או חוסר יכולת, אבל זה גם כמעט עלה לנו בשער. אם היה אפשר לשלב בין היכולת ההגנתית שלו לבין השקט של אולסק (שיחק מצוין) עם הכדור, היינו מקבלים שחקן מושלם. כיוון שהוא צעיר אני מאמין שהוא ישתפר בחלק הזה.

    *מאות אוהדים לא נכנסו והלכו הביתה בגלל שהמועדון לא היה ערוך לכמות כזאת של קהל. חבל בעיקר אם היו ילדים ביניהם. אני לא מבין איך עדיין כמות כזאת גדולה של אוהדים קונה ביום המשחק במקום לקנות באינטרנט, קופות, או בחנות שנתנו לה למכור מהבוקר ועד הערב.

    *שעת המשחק אתמול היא השעה הטובה ביותר בשבילנו בשביל למשוך קהל. הרבה מאוד ילדים שלא יכולים להגיע בשעות מאוחרת יותר ומצד שני אפשרי בשביל שומרי השבת. אם לידי באו שומרי שבת ממגדל העמק ונכנסו בערך 20 דקות באיחור אז גם שומרי השבת מנתניה יכולים להגיע.

    *עונה אדירה שמפצה על עונת הירידה הארורה וכל מה שאכלנו באותה עונה ובסיומה. מגיע לנו אחרי כל כך הרבה שנים קצת לשמוח וליהנות. כעת הפנים לחיפאית השנייה וגם מולה הגיע הזמן לניצחון ביתי.
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אייל סגל מהיום:

    ״בוקר טוב או לילה טוב והעיקר שרק ימשיך טוב.
    ראשית,רוצה להודות לאלפי אוהדי מכבי נתניה שנתנו אמון,רכשו כרטיסים,גם שהמקום לא היה המקום שבהם חפצו וגם שנשארו כרטיסים במחירים יקרים יותר.
    רוצה להודות על ההגעה המוקדמת לרכישת כרטיסים ולכניסה לאיצטדיון,מה שאיפשר למרבית המגיעים להתיישב(גם שעמדו) במקומם לפני שריקת הפתיחה.
    בתחזיות האופטימיות לא הערכנו שיגיע קהל בכמויות שהגיע ולמרות שמתחנו עד למקסימום(נכנסו כ11200 צופים למרות שאושר מראש כניסת עד 10000 צופים),עדיין נאלצו לחזור לעומת שבאו מאות אוהדים ולאחרים נשארה אפשרות לרכישת כרטיסים ביציע "הכסף",כמות הסדרנים/מאבטחים(כ250 אנשי אבטחה נכחו באיצטדיון),לא תאמה את השרות וחווית הלקוח/משתמש שאנחנו רוצים להעניק(בטח ובטח ביציעי ההושבה),אנחנו נפיק את הלקחים ובעתיד נדע לשפר את השרות.

    בקשה צנועה לי מכל אוהדי נתניה הרבים,תבטיחו את כניסתכם מראש ותרכשו כרטיסים במכירות המוקדמות באינטרנט ובטלפון(מול משרד "לאן") ובנקודות המכירה ובקופות האיצטדיון(ומי שירצה לרכוש מנוי במחיר מלא עדיין ניתן לעשות זאת בימים הקרובים ב"לאן") ותגיעו סבלניים מוקדם(למניעת לחצים בכניסות)ותחנו את הרכב תוך מחשבה על יציאה(יחסית) מהירה ממתחם האיצטדיון,כי "לחצים" יהיו תמיד(ואני לא "מהנדס תנועה").

    כמאמין גדול "בחצי כוס המלאה",טוב לי בחלקי
    ,בטח ובטח בימים כאלו(למרות שספרתי לילה שלישי ללא שינה) וככזה,אשמח לדעת שאכן אנחנו משאירים עמוק עמוק בליבנו את החוויה המדהימה מאתמול בפרט ומתחילת העונה בכלל וממשיכים לעשות ככל שביכולתנו להחזיר את "הצהוב" למרכז הבמה(שתדע כל האומה....)ולהצביע ברגליים שלנו ושל בני משפחתנו וחברנו מיציעי הכורסא ו"הקופסה" גם שהמשחק מעט מוקדם(לשומרי שבת) ומאוחר(לתלמידי הגנים ובתי הספר)ובאמצע השבוע(לחיילים) וככל שנעמיק במכנה המשותף,כך נרחיק לכת.
    יאללהההה נתניה!״

    בהחלט יש מקום לשיפור.
    אני לא יודע אם זה עניין של העמלה המעצבנת של לאן או מנטליות קלוקלת של אנשים-
    אבל עובדתית נתניה מוכרת ביום משחק כמעט אותה כמות כרטיסים, אם לא יותר, כמו בכל המכירה המוקדמת.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    אם אני יתייחס למצב המורכב עם עלי מוחמד ולשמועות, זה המצב:
    הקבוצה מחזיקה ב-50 אחוז מהכרטיס, תקבל רק חצי מיליון דולר סכום העברה, סעיף השיחרור תקף רק בקיץ, מכבי תל אביב כבר פועלת להחתמתו.

    כבר השלמתי עם העובדה שבינואר הוא כבר לא פה ולהביא מחליף ברמתו בלתי אפשרי.
    במידה ואייל סגל יעדיף למכור אותו בינואר תמורת סכום גבוה במקום בקיץ בסכום נמוך, לא רק שאבין זאת אולי זאת לטובתה של מכבי נתניה להשתמש בכסף.
    לדעתי, אולסק ואברהם ייפגעו משמעותית מעזיבה שלו, כמובן שהקבוצה תיראה אחרת לגמרי בלעדיו, אולי עדיף להביא 2 קשרי אמצע על חשבונו כדי שניפגע פחות.

    אני זוכר שמישהו טען אשתקד שעלי מוחמד הזר הטוב ביותר בלאומית וטענתי שפושה טוב ממנו ועוד קיבלתי על כך לייקים, חסר מושג שכמוני.

    ורגוץ׳ היה בלם בקבוצת צמרת בליגה הראשונה בקרואטיה, לא מופתע ממנו.
    לא להאמין איזה בינגו יש לנו בזרים תחת דרפאיץ׳, רק נפילה אחת מתוך 7, רייבירו וקוגבנייה אלא שחקנים עם עתיד ורוד למרות היכולת העכשווית.

    לדעתי, הקבוצה שלנו אשתקד היא הטובה בהיסטוריה של הלאומית.
    רק לתאר את הסגל הזה בתחילת העונה שעברה.
     
  11. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כמה דברים שאני רוצה להתייחס אליהם אחרי המשחק נגד הפועל חיפה:

    א. אייל סגל דיבר על מאות אוהדים שנאלצו ללכת הביתה ואני מתאר לעצמי שהיו עוד שכבר קיבלו הודעות טלפוניות מחברים/משפחה ובדרך לאצטדיון כבר עשו אחורה-פנה. קצת קשה לי להאשים את אייל סגל, שהתאכזב מכמות הקהל שהייתה נגד מכבי תל אביב (משני המחנות), אבל עדיין קשה להשתחרר מהטעם החמוץ שבידיעה שאנשים הטריחו את עצמם להגיע למשחק כדורגל ולא התאפשרה הם הכניסה.

    ב. אביב אברהם ודן גלזר עדיין לא חזרו לגמרי מהפציעות שחוו ולכן הפגרה באה למכבי נתניה בזמן טוב. רואים על אביב אברהם שחסרה לו החדות שאפיינה אותו עד הפציעה בעיקר בהתקפה, אבל על דן גלזר זה משפיע אפילו ברמת המסירות הפשוטות בהגנה.

    ג. כתבתי את זה כאן מלא פעמים, אבל אחרי המשחק של הפועל חיפה אני מוכרח לרשום זאת שוב; מכבי נתניה קבוצה עם דרך. הצוות המקצועי ידע שהוצאה של אלחסן קייטה תחליש את הקבוצה, אבל יש לו דרך והוא לא סוטה ממנה ואם החלוץ לא קיבל את המרות של הצוות המקצועי, אזי החלוץ ישלם את המחיר בצפייה בהמשך המשחק מהספסל. להצדיע להם ולהעריך את האומץ שלהם.
     
  12. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    כמה מילים נוספות:
    אלקסלסי וכחלון טובים, מקווה שימשיכו בהרכב.
    מקווה שתהיה רוטציה בפנדלים.

    ממליץ לעקוב אחרי קבוצת הנוער והמושאלים, יש שם שחקנים שנכנסים כבר היום לסגל.
     
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
  14. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    מה שמצחיק זה שאם בנתניה היום עם אותו סגל שחקנים תחליפו את סלובו וברדה באיזה מאמן ישראלי בכיין ממוצע נניח אלי כהן המזיע הם מתחת לקו האדום עם כדורגל רע ואינספור תלונות ותירוצים על צעירים לא מנוסים, זרים לא תורמים(דיבורים על חיזוק בינואר עוד בספטמבר), קהל מלחיץ ושכר לימוד של עולה חדשה וכו'.

    לא יודע איפה נתניה תסיים את העונה, כנראה בלי תואר ואפילו ללא כרטיס לאירופה אבל עצם זה שסלובו וברדה גורמים לאווירה כ"כ חיובית סביב הקבוצה שלהם שמוציאה מעצמה את מלוא הפוטנציאל לא בכסף גדול(בכלל) אבל עם כדורגל טוב וזהה בכל מגרש זאת ההצלחה הגדולה שלהם ואני מקווה שבמשחק הכיסאות הבלתי נגמר של מאמנים בכדורגל הישראלי עוד קבוצות יבינו את החשיבות של אנשי מקצוע טובים במקום כל הבובות עם תעודות הפרו שיודעים לצרוח יפה על הקווים ולהתראיין כאילו הם שילוב של קלופ וראניירי אבל הקבוצות שלהם נראות אבודות על המגרש בכל שבוע.
     
    abcd ו-yakov_y אוהבים את זה.
  15. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    ביולי 2008 השתחררתי מהצבא, אחרי 3 שנים של לראות משחק פעם בשבועיים-שלושה לא יכולתי לחכות כבר לחזור לחופש של ללכת לכל משחק שיעלה על דעתי. אמנם כעבור כמה חודשים יש טיסה לתאילנד אבל זאת נשמעת כמו אלטרנטיבה ראויה וגם כולה כמה שבתות. בתקופה שאני שם נתנו את אחת ההופעות הלא אופייניות בתולדות המועדון, ניצחנו בחיפה 3-2 ועל הדרך עלינו למקום הראשון בטבלה. האקסטזה שהיתה לי בסיום המשחק החזיקה בדיוק לכמה שעות לפני שהתחלפה בתחושת פספוס עצומה על זה שלא הייתי שם. הייתי רואה את החגיגות של הקהל ורוצה לבכות שאחרי כל כך הרבה משחקים חסרי משמעות שהייתי בהם דווקא בזה לא.

    פאסט פורוורד 9 שנים. קיץ 2017 אני וכמה חברים סוגרים אמסטרדם ומחפשים תאריך עם טיסה זולה ומשחק בית של איאקס. יאללה הסופ"ש של ה-24-25 לנובמבר עומד בקריטריונים, אז נפסיד איזה משחק ליגה מה כבר יכול להיות?.. unfuckingbelievable!

    *למקרה שלא ברור, התוצאה שתהיה זה בכלל לא העניין, האצטדיון צפוי להיות סולד אאוט כשמכבי חיפה תקבל את המינימום או מינימום וקצת. אלו לא אירועים שחוזרים על עצמם במחוזותינו יותר מדי
     
    Roma, oFiRzZz ו-גלץ אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.