נבחרת ישראל: מסכמים עוד קמפיין כושל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏31/8/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,965
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    יש מצב שכן או באותה רמה.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  2. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,650
    לייקים שהתקבלו:
    805
    מין:
    זכר
    אני חושב שבמשחקי בית/חוץ אנחנו יכולים גג להפסיד בשערי חוץ לניוזילנד. לא נעבור אותם.
    עכשיו, כשאלישע הלך אפשר להתכונן להגרלה הקרובה בכיף. אני חוזר לעודד את הנבחרת!
     
  3. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    מי שישימע שאלישע זאת הבעיה הכי גדול של הנחברת..
    כל מאמן שיבוא אחריו יביא את אותם תוצאות עם החומר שחקנים הזה.
    צריך חשיבה לטווח ארוך.
     
  4. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,650
    לייקים שהתקבלו:
    805
    מין:
    זכר
    אם הןא לא הבעיה אז למה לא המשיך? למה כולם סלדו ממנו מהרגע הראשון?כולם חזו בדיוק מה יקרה בקמפיין הזה. ןעזוב את המזל שהיה לו באלבנ ומקדונ בחוץ...
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,204
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    זוכרים איך אלישע היה גאה בעצמו אחרי שחטפנו שלישיה מאיטליה? עכשיו כשאתה מקבל פרספקטיבה על מה שהנבחרת האיטלקית באמת שווה זה מוציא את אלישע אפילו יותר מטומטם.
     
  6. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    עזוב שלישייה, הוא היה גאה מהפסד 1-0 בחוץ מולם.
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אם להגיד את האמת, התוצאות היו בעיה משנית בקמפיין הזה. הבעיה הייתה שבקמפיין הזה הניכור מהנבחרת הגיע לשיא, ואני מאשים את הגישה של אלישע בזה. הזימונים ההזויים, הכדורגל המגעיל, היחס המועדף לזהבי...במכלול, הוא גרם לכך שהקהל ידיר את רגליו ולא יתעניין בנבחרת. צריך מאמן שגם מבין כדורגל, אבל גם מודע לחשיבות התפקיד וכזה שיוכל להחזיר את האמון והעניין סביב נבחרת ישראל.

    אם להשוות למקרה אחר בספורט, אז אני חושב שספאחיה החזיר את מכבי לחיים העונה, וזה לא רק באיכות המקצועית אלא בגישה. בזמן שבעונה שעברה אחד מהאלף מאמנים שהיו מכבי הגיע למשחק מול ריאל (לדעתי זה היה רמי הדר) ואמר "נבוא קטנים וצנועים", בא ספאחיה ואמר "אני לא יכול להגיד שאנחנו אנדרדוג מול אף קבוצה, אנחנו מכבי ת"א". אז נכון, נבחרת ישראל זו לא מכבי ת"א כדורסל מבחינת מעמד והצלחות, אבל כן צריך מאמן שיכניס טירוף בשחקנים, שיחזיר להם את הרצון העז להיות חלק מנבחרת ישראל. פעם נבחרת ישראל הייתה חשובה לשחקן ישראלי מכל דבר אחר, היום זה בעיקר נטל עליהם ועל האוהדים.

    וברגע שיגיע המאמן שיצליח לעשות את מה שאמרתי, גם נביא תוצאות יותר טובות. הגישה, היכולת, חוסר הרלוונטיות...הכדורגלן הישראלי לוקה בהמון דברים, אבל הקמפיין הזה היה הבזיוני בתולדות המדינה בעיקר בגלל אלישע.
     
    hbs7, ייא ו-גלץ אוהבים את זה.
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,204
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    הבעיה לא היתה התוצאות אלא היכולת הגרועה, גם בנצחונות וגם בהפסדים. הרי גם כשעשינו 9 מ-9 אף אחד בפורום לא הסתנוור ואמרנו שהבלוף יתפוצץ בסיבוב השני וצדקנו, לא כי אנחנו גאונים גדולים אלא כי הכתובת היתה על הקיר. אם לאמוד את היכולת של הנבחרת הגיע לנו 5 נקודות-נצחון על ליכטנשטיין בסיבוב השני ותיקו עם עם ליכטנשטיין ומקדוניה בסיבוב הראשון. את הניצחון על אלבניה אני לא מחשיב כי ברישה המטומטם מכר את הנבחרת שלו(עם עזרה של זהבי) לא היה לזה שום קשר לכדורגל.
     
  9. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,650
    לייקים שהתקבלו:
    805
    מין:
    זכר
    מתי ההגרלות של מוק היורו והאומות? הכל באותו יום?
     
  10. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    גביע האומות זה כאילו טורניר של משחקי ידידות שמשפיעים על המוקדמות אם הבנתי נכון?? אני דווקא בעד זה, יכול להיות די מעניין
     
  11. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    זה לא קשור לדיון אבל אני חייב לתקן אותך בנוגע לנבן ספאחיה, ראיתי גם שהחמיאו לאורי אלון כאן על יתר המידה בעבר ועכשיו אני חייב לתקן.

    בעונה שעברה, מאמן מכבי תל אביב בזמנו ששיחק נגד ריאל מדריד (ארז אדלשטיין) זיהה את הבעיות בסגל השחקנים ולא קיבל את מה שרצה.
    ספאחיה קיבל סגל מרשים מאוד עם בסיס טוב (זה כבר דיון אחר), מנגד, ספאחיה ידע שריאל מדריד הגיעה פצועה בלי 3 שחקנים חשובים (השחקן הכי טוב פצוע), סגל עייף (היום הם נגד ברצלונה ובגלל זה שחקן כמו קארול שיחק רק 8 דק׳ נגד מכבי תל אביב ), ובנוסף, מאמן רע יש למדריד.
    הכי קל לזרוק אמירות מרשימות כאלה במצב הנתון הזה.

    לסיכום, עם מאמן נורמלי וסגל כשיר, ריאל מדריד דורסת את כל אירופה.
    ספאחיה עם חלק גדול בשינוי אבל לדוגמא אם היה מאמן בעונה שעברה כמעט ולא היה משנה משהו.
     
    גלץ אוהב/ת את זה.
  12. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    אני לא מבין למה הנבחרת לא מקיימת משחקי ידידות. לעבוד קצת על התיאום, לשמור על האינטסיביות, לנסות מערכים , הרכבים...
    במקום זה כנראה מעדיפים לנוח.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הנבחרת לא מקיימת משחקי ידידות כי אין לנו מאמן כרגע, לא רוצים 'לבזבז כסף לחינם' כי הקמפיין הבא מתחיל עוד זמן רב והמשחק הראשון רק בספטמבר 2018 אם הבנתי נכון. רון עמיקם העלה את הנושא כאן לא פעם וגם כתבו על זה שוב ב-'מעריב' הבוקר עם תמונת שער של השחקנים בליגה והליגיונרים חובקים עולם ונהנים עם בנות הזוג ועוד. לדעתי אפילו המאמן של הנבחרת הצעירה היה צריך לעמוד על הקווים נגד יריבות בינוניות, למנוע את הביזיון והתבוסתנות הזו. בינינו אגב, לא היה ספק שאלישע לא ימשיך ואפשר היה כבר לחשוב על מאמנים עוד ממזמן.

    מתוך הכתבה הבוקר::

    "כבר שנים שהנבחרת לא מנצלת את התאריכים הפנויים, ובעוד באירופה עסוקים במשחקים, הכדורגלן הישראלי מתרכז במנוחה. בהתאחדות טוענים שאין כדאיות מקצועית, חיסכון כספי והדבר לא פוגע בנבחרת. האומנם?"

    כסף או נבחרת?
    מעיון בתקציבי ההתאחדות בשנים האחרונות מתברר כי בשנות פעילותו של עיני הצטמצם סעיף "ארגון משחקים בינלאומיים" ב-30%, מ-6.4 מיליון שקל ב-2013 ל-4.6 מיליון ב-2015. למרות השינוי הדרמטי, מדובר בפרוטות. אומנם אחזקת הנבחרות (כולל נבחרות הגילאים ונבחרות הנשים) ירדה ב-20% מ-55 מיליון שקל בשנת 2013 לקרוב ל-44 מיליון ב-2015, אבל חלקם של המשחקים הבינלאומיים היה ונשאר סביב ה-10%.

    בהתאחדות טוענים כי הנושא הכספי הוא לא גורם בהיעלמותם של משחקי הידידות, וכי אין בעיה של כסף בהתאחדות. לפי גורם בהתאחדות לכדורגל, עלותו של משחק ביתי בין-ארצי עומדת על כ-600 אלף שקל, ואילו משחק חוץ כ-300 אלף, כך שמדובר בסכומי כסף לא משמעותיים. לוזון, שנמנע מלהגיב בנושאים שנוגעים להתאחדות, הסכים רק לומר ש"לא רק שמשחקים בינלאומיים זה לא עולה, ההכנסות עולות על ההוצאות. שיחקנו משחק ידידות נגד גרמניה בגרמניה, סיכמתי שהם יממנו את כל ההוצאות כולל טיסות ומלון, והם גם הוסיפו לנו סכום כספי, 150 או 200 אלף יורו. הרווחנו כסף. על קיום שני משחקים בארצות הברית מול מקסיקו והונדורס קיבלנו את כל הפסיליטיס ועוד כסף".

    מאמן הנבחרת הקפריסאית, רן בן שמעון, אמר לנו אתמול מחדרו במלון 'רדיסון' בירבאן: "הנחיצות של המשחקים האלה גדולה מאוד ומשמעותית בשבילי. כדי לבנות את ה'גוף' נכון, צריך להיכנס עכשיו לחדר כושר ולהתאמן יום-יום, על מנת שבעוד כמה חודשים יתחילו להיות תוצאות. אתה עובד היום קשה מבלי לראות תמורה מידית ומוחשית, ומבין שבעתיד זה ישתלם לך.

    "מבטיחים ולא מקיימים"
    אפילו דירוג פיפ"א לא מזיז לאנשי ההתאחדות. בשנים האחרונות נקבע דירוג הנבחרות לפני ההגרלות לפי דירוג פיפ"א. צריך לומר מיד כי ערכו של משחק ידידות בדירוג הוא רק 40% לעומת משחק מוקדמות, ובמקרה של יריבה מאפריקה, אסיה, מרכז אמריקה או אוקיאניה, אפילו 34%, אבל נקודה פה ונקודה שם לפעמים מכריעה בין דרגים, בפרט כשסופרים בדירוג רק את ארבע השנים האחרונות – שבהן, להזכירכם, שיחקה הנבחרת רק שלושה משחקי ידידות.

    מה עם קירוב הנבחרת לקהל, שיפור היחסים?
    "מאז שנבחרת ישראל יצאה מאצטדיון רמת גן ומשחקת בפריפריה, משחקי הידידות כבר אינם פורמט לקרב בין קהל לנבחרת. בסוף הקהל רוצה לראות נבחרת מסודרת ומאורגנת עם מאמן. לקיים משחק ידידות רק לשם קיום משחק ידידות, שאין לו ערך מקצועי או כלכלי, זה מיותר".
     
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לוזון אומן בחשבונאות. הוא הצלי כיו״ר ההתאחדות להרוויח כסף מכל דבר שעשה ועדיין להכינס אותה לחובות של מיליונים.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,965
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
מצב נושא:
הנושא נעול.