משחקי ידידות בינ"ל - נבחרות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏21/10/14.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אז ההרכב הניסיוני של סאמפאולי למשחק נגד רוסיה בעוד כשעתיים צפויל היות כזה:

    רומרו; מסצ'ראנו, פצלה, אוטמנדי; אנסו פרס, קרנביטר, לו צ'לסו; סאלביו, מסי, די מריה; אגוארו

    המערך היותר התקפי שלו, ניסה כבר משהו דומה באחד ממשחקי האימון הראשונים בקדנציה שלו אבל לא מול נבחרת ברמה של רוסיה. פצלה, לו צ'לסו, קרנביטר, סאלביו ואגוארו מקבלים הזדמנות להוכיח למאמן שהם שווים יותר דקות משקיבלו עד היום. גם אנסו פרס הוא לא בדיוק באנקר קבוע ודי מריה, לפחות מבחינת הקהל יותר מאשר המאמן כנראה, נמצא בחוב.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ארגנטינה כבר מוכנה (למונדיאל) לרוסיה מה שנקרא. במשחק הידידות אמש הנבחרת של סמפאולי השיגה 1:0 מאוחר משער של סרחיו אגווארו(86')| השער של אגווארו היה מיוחד הרבה מעבר לכך, שכן הוא עקף את דייגו מראדונה והשתווה להרנאן קרספו במקום הרביעי עם 35 שערים במדי הנבחרת. בעוד למראדונה היו 34 שערים ב-91 הופעות, לאגווארו יש 35 שערים ב-83 משחקים(0.42 לעומת 0.37), כשהרקורד של קרספו אגב(0.55 - 35 שערים ב-64 משחקים) טוב מזה של מסי ונופל רק מזה של גבריאל בטיסטוטה.
    הייתי אומר שהקריירה של אגווארו בנבחרת די מפוספסת, לא זוכר אותו מתעלה בענק במשחק מוקדמות חשוב ובטח שלא במונדיאל, אבל את הדבר הזה אפשר לכתוב על כל שחקן נבחרת בעצם חוץ ממסצ'ראנו ואולי גם מסי(הוא טוב מהשאר אבל בטח לא בלבל הרגיל שלו, המשחק והשלושער במוקדמות נגד פרו היו יוצאי דופן).

    אגב, סמפאולי התראיין לקראת המשחק ואמר שהוא לא משוכנע שהיגואין יהיה בסגל למונדיאל ואמר שהוא לא ה-9 האידיאלי לנבחרת. זה נכון כשיש את איקארדי, אגווארו ודיבאלה שגם חשוב, איזה מאגר יאווראדי. גם היגואין כמו אחרים - מנפח את הרקורד וחכם על דרדסים.
     
  3. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    היגוואין ה-9 היחידי שיחסית הצליח באופן יציב בנבחרת מאז שקרספו פרש
    בין הקטנות שהוא היה חכם עליהן:

    פרו במשחק המכריע במוקדמות 2010 בו כבש את הראשון לפני שפאלרמו העלה את ארגנטינה ומראדונה חגג בבוץ.
    גרמניה, ספרד, שוודיה, ניגריה ואיטליה בידידויות
    שלושער בשלב הבתים במונדיאל נגד דרום קוריאה
    נגד מקסיקו במונדיאל
    אורוגוואי בקופה אמריקה
    ונצואלה, צ'ילה (שלושער), אקוודור, פרגוואי, פרו במוקדמות מונדיאל
    שער ניצחון על בלגיה מונדיאל

    סמפאולי כנראה לא אוהב אותו ולא רוצה אותו ועכשיו הוא מחפש מישהו שייתן לו מה שהיגוואין נתן לנבחרת.

    אגווארו עם כמעט חצי מהגולים במשחקי ידידות ושבע מהגולים שלו נגד בוליביה (לא בחוץ)
    דיבאלה כנראה לא יהיה 9 אצלו ולשמות צריך להוסיף את בנדטו שפתח במשחקי המוקדמות האחרונים.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אמנם כמו שגלעד כתב קון מצטיין במשחקי ידידות יותר מבמסגרות אחרות, אבל בינתיים הוא לוקח את ההזדמנות שסאמפאולי נותן לו בשתי רגליים וכנראה משיג יתרון גדול במאבק על העמדה עם שני גולים במשחק וחצי (מחצית נותרה, אם לא יוחלף). עוד שחקן שמחזק את מעמדו בעמדה עליה יש המון תחרות הוא פאבון של בוקה. הבחור הצעיר עשה קפיצת מדרגה אדירה בעונה שעברה וממשיך גם העונה כחלק מהשיוט של בוקה לתואר. עכשיו בנבחרת הוא הספיק להראות טיפה מהכישרון שלו כמחליף בסיום המשחק מול רוסיה וקצת יותר מול במחצית מול ניגריה עכשיו.

    השוער הניגרי מצד שני :ph34r:
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    דיבאלה לא 9 בשום צורה, אבל היה מאוד מעניין אותי לראות אותו בקומבינציה כלשהי משחק יחד עם מסי.

    הבעיה שהסגנון שלהם יותר מדי דומה ואני לא יודע אם במקום לעזור אחד לשני הם לא היו דורכים אחד על השני.
     
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    @אלעד הם שיחקו ביחד בכמה משחקים במוקדמות, מעט, וזה לא נראה טוב. לא יודע אם בגלל שהם דורכים אחד על השני, אם אני זוכר באחד מהם מסי היה באגף ודיבאלה חופשי, או בגלל שכל הנבחרת נראתה רע.

    והשאלה היא פחות האם הוא 9 או לא, אלא האם סאמפאולי חושב עליו כעל אופציה לחלוץ המרכזי של ארגנטינה. התשובה היא שכנראה שלא ושהוא לא 9 :)
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,665
    מין:
    זכר
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    @alexshw אולי זה רק אצלי אבל הציוץ לא נטען...

    אורוגוואי תעלה עוד זמן קצר למשחק מול אוסטריה, הזדמנות למי שעדיין לא מכיר לעקוב אחרי הדור הבא של הסלסטה. לצד החברה הוותיקים (גודין יעקוף את פורלאן הערב במספר ההופעות) והמוכרים יותר מהנבחרת, לא מעט מהצעירים והצעירים יחסית שאל מאסטרו מריץ לאחרונה יקבלו הזדמנות עם דגש על חוליית הקישור שתורכב מואלורדה, וסינו (שכבר רץ קבוע בסלסטה), בטנקור ודה אראסקאטה שאני פחות מעריך. במקומו הייתי מעדיף את גסטון פריירו, שלצערי קיבל צ'אנס ראשון לפני כמה ימים בעמדה שפחות מתאימה לו ודי איכזב. עוד בהרכב, לא כל כך צעיר אבל גם לא קיבל יותר מדי הזדמנויות לשחק, ג'ונתן אורטאויסקז'ה שילווה כנראה את קאבאני בהתקפה (יכול להיות שישחק באגף אם יוחלט על חלוץ בודד).

    בנוסף לנ"ל על הספסל ילוו את פריירו גם נאנדס המצוין מבוקה שנראה שתקע יתד בנבחרת, מקסי גומס של סלטה דה ויגו שפתח את העונה בסערה בלה ליגה, גיז'ה וארלה שעדיין לא הוכיח את עצמו מספיק מאז החתימה המפתיעה במנצ'סטר יונייטד, ומאוריסיו למוס שפרץ בלאס פאלמאס בעונה שעברה.

    בכל השנים שלו בנבחרת אני לא זוכר את אל מאסטרו מבצע חילוף דורות כל כך מסיבי כמו הנוכחי, תמיד זה היה בטיפטופים והרגיש באיחור, רק שאי אפשר היה להתווכח עם ההצלחה. הפעם זה גם קצת באיחור לפי דעת הקהל, ועדיין יש לא מעט מהוותיקים שנמצאים הרבה מעבר לשיא, אבל הרבה יותר דרסטי מצידו של טאבארס. זה נראה כמו הצעד הנכון והדור הצעיר מסתמן כיותר מוכשר מקודמו, אבל מעניין איך זה יתחבר בנבחרת שהתבססה על יציבות ומיתוס הגארה צ'רואה, כזו בה שחקנים לא מוכשרים עשו קריירה גדולה במקביל לקריירה פחות מרשימה בקבוצות שלהם.
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    רואים את הפוטנציאל הגדול יותר שיש לסגל הנוכחי במחצית הראשונה, מספר יציאות נקיות קדימה עם מספר נגיעות מהירות ומדוייקות מהקישור. לא משהו שיכלנו לראות מצמדי קישור שכללו את טאטה גונסאלס, ארבאלו ריוס, גארגאנו, דיאגו פרס ואגורן אם ללכת רחוק יותר אחורה. חסר קצת יותר דיוק באזור הרחבה של היריב, כמו גם פחות טעויות בניסיון לצאת ככה שנבחרות חזקות מאוסטריה יענישו את האורוגוואים יותר מפעם אחת במחצית כזו.

    ואלורדה סולידי, בנטאנקור לא מרוכז כהרגלו ולא מעט טעויות לצד מהלכים יפים, דה אראסקאטה מאכזב קצת ומאוד לא מדוייק כולל בזבוז שני מצבי הבקעה מצוינים (פריירו במקומו בבקשה!) ובאגף השני (4-5-1 בסוף) אורטאויסקז'ה מפתיע אותי לטובה. מחכה לראות את פריירו כמה שיותר מוקדם וגם את נאנדס, להכניס את מקסי גומס במערך הזה קצת ישרוף אותו כי קאבאני משחק די לבד קדימה ולא חושב שלגומס יש את המנוע לעשות את התפקיד הזה.
     
  10. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,337
    לייקים שהתקבלו:
    643
    מין:
    זכר
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,665
    מין:
    זכר
    Franco אוהב/ת את זה.
  12. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בארה"ב עושים חושבים על כישלון הנבחרת בכמה מישורים, ואם באמת יחליטו שטורניר כזה יעזור לטים יו אס אוף איי אז אני מאמין שהם ימצאו בשבילו כסף. אם לא יהיה בו כסף, אני חושב שיהיה להם קשה לשכנע נבחרות חזקות להגיע. אני גם חושב שרוב השחקנים הבכירים בנבחרות החזקות, אלו שלא צריכים משחקי ידידות להוכיח ולהרוויח את מקומם בסגל, לא כל כך יתלהבו לשרוף זמן פגרה יקר על משחקי ידידות. אבל אותם לא שואלים. במקרה הטוב לחץ של המועדונים שלהם יוכל לעשות רעש אבל בסוף הכסף ישכנע את ההתאחדויות והן את פיפ"א בטח.
     
  14. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
  15. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,337
    לייקים שהתקבלו:
    643
    מין:
    זכר
    אני די בטוח שהם לא מכוונים לישראל ומהבית הישראלי למשל הם יזמינו אם כבר את איטליה. ואני מניח שאם האופציה זה או לשבת בבית לצפות במונדיאל בטלוויזיה ולאכול את הלב על אי העפלה או להשתתף בטורניר ידידות די שולי בארה"ב (תלוי כמה נבחרות בכירות ימשוך אליו שישתתפו בסה"כ וגם כמה שחקנים בכירים בכל נבחרת, באיזה אצטדיונים יקיימו את הטורניר בארה"ב ועוד), אז נבחרות כמו איטליה, צ'ילה, חוף השנהב ואחרות יעדיפו את הטורניר המזדמן שמה שבטוח הוא צפוי להיות די קצר כמו למשל טורניר הכדורגל האולימפי בשל מספר נבחרות מצומצם. כמובן שיכולה להיות שאלה של פיקנטיות כמו האם יזמינו לארה"ב את נבחרות לוב או סוריה שנפלו בשלבי הפלייאוף. אבל אציין שארה"ב אירחה בהצלחה מהדורה מיוחדת של הקופה אמריקה ב2016 (שוב טורניר שבעצם התקיים מחוץ למחזור הטורנירים הרגיל של הקופה אמריקה ועדיין טורניר די מוצלח ואטרקטיבי) ורואה את עצמה מועמדת מובילה לאירוח מונדיאל 2026 אז ברור שטורנירים כאלה מחזקים אותה. ובמילא באירופה למשל יתחילו בשנה הבאה עם טורניר ליגת האומות שהוא לא פחות כאב ראש והוא מחייב יותר ממשחקי ידידות כמו שהכרנו. ובנוסף מעניין לטווח הרחוק יותר האם זה באמת יישאר טורניר חד פעמי או מיזם קבוע וכל 4 שנים נראה איזה מדינה גדולה אחרת לוקחת על עצמה אירוח טורניר דומה. אבל קודם נחכה לראות אם ארה"ב אכן תרים את הטורניר הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/11/17