הליגה הארגנטינאית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏5/2/16.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    :sm_icon_redface:

    אין לי הרבה זמן לסקר כמו בעבר, וגם כתוצאה מכך שאין לי הרבה זמן לפנאי כמו בעבר גם אין לי הרבה זמן לעקוב ככה שאני מכיר פחות טוב מפעם את המתרחש מחוץ לראסינג וכמה קבוצות נוספות שבמקרה יוצא לי לעקוב באותו זמן. אבל מסכים לגבי לובוס עם גלעד, הוא היה גמור ולא הצליח לתרום כששיחק בלובו שנה שעברה. המאמן אמנם צעיר אבל הגיע עם רקורד יפה מפרו שם זכה אפילו באליפות לדעתי ולפני כן עבד הרבה שנים כעוזר מאמן.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,697
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    אלי פשוט תודה שגם אתה נשברת ועברת לסריה א' :p
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    זה יכל להיות עדיף מהמציאות שלי באמת, כי לפחות זה היה אומר שאני עדיין רואה כדורגל, פשוט כדורגל אחר... בפועל, אתה יכול לראות שכמות התגובות שלי באיטלקי ירדה אפילו יותר מאשר בארגנטינאי :(
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,697
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אחרי ההדחה בליברטאדורס ולאחר מכן הסופרקלאסיקו אותו הפסידה בבית, שני משחקים בהם לריבר היו הרבה טענות לשיפוט, חלקן מוצדקות חלקן פחות, כמה אירוני שריבר מתקדמת לשלב הבא בגביע, לגמר, על חשבון דפורטיבו מורון הקטנה אחרי שהשער הראשון נכבש מעמדת נבדל :)

    האורוגוואי דה לא קרוס לא ממש מצליח לבסס את מעמדו בקבוצה וגם בקהל לא כולם מתלהבים מאחיו של קרלוס סאנצ'ס, שעבר בזמנו ממעמד של השחקן הכי לא מוערך על הקהל לכמעט אליל. לא ברור לי למה, ממה שאני רואה, כמעט בכל דקה שהוא על המגרש רואים את האיכות שלו והיכולת ליצור דברים מבלי להתפשר על העבודה ללא הכדור. מעריך מאוד את גאז'ארדו כמאמן, אבל בעניין דה לה קרוס פחות מסכים/מבין.

     
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בחצי הגמר השני ניצחה אתלטיקו טוקומן בפנדלים את רוסאריו סנטרל. במהלך המשחק הייתה לרוסארינוס הזדמנות מצוינת לכבוש, אבל לוקטי הוותיק עצר את הפנדל שבעט קאמאצ'ו האורוגוואי. השוער נפצע במהלך והוחלף על ידי אלחאנדרו סאנצ'ס, שוער מנוסה בפני עצמו, שהלך בעקבות קודמו וכיכב בדו קרב בסיום עם 2 עצירות שהעניקו לתכולים-לבנים מקום בגמר!

    לטוקומן יש זכייה בגביע של הקבוצות מפנים ארגנטינה אי שם בסוף שנות ה-50, אבל זו הזדמנות פז לזכות בתואר לאומי ראשון!

     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  7. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    @Franco לוקטי שוער פנדלים טוב לא?
    אולי אני מבלבל בגלל שהוא בועט פנדלים
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    למיטב ידיעתי הוא לא יוצא דופן בהתמודדות עם פנדלים, אתה כנראה מבלבל באמת בגלל כל הגולים שהוא כבש :)
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    זה לא ישפיע כנראה על גורל העונה של בוקה, קשה לי לראות אותה נעצרת אלא אם משהו דרמטי יקרה בשוק ההעברות של אמצע העונה, אבל סוף סוף היא מפסידה! מי שאחראית על העצירה של האלופה, ועוד במגרשה הבייתי, היא כמובן ראסינג שעוברת בינתיים עונה לא טובה ביחס לציפיות. לצרות שלא חסרו לנו נוספה ההעידרות של ליצ'ה לופס החולה, אבל משחק הקרבה והרבה ארגון בהגנה הקשו על בוקה ומקדימה לאוטארו מרטינס התעלה עם משחק מצוין, גולאסו שהוא בנה את המהלך שלו ובישול מצוין נוסף כדי לתת לראסינג את הניצחון.

    בוקה הפסידה בבית וזה אף פעם לא טוב, אבל לאור היכולת הטובה שהיא הציגה כשיצרה מספיק מצבים להכריע את המשחק זה יכל לעבור על סדר היום כמכה קטנה בדרך. אבל החדשות הרעות באמת הן הפציעה של בנדטו שקרע את הצולבת וייעדר עד לתום העונה. בנדטו היה מצוין גם במשחק הזה, כבש בפנדל והיה איום מתמיד על הגנת ראסינג עם תנועה חכמה, מסירות מסוכנות ואיומים מרחוק, אבל נחיתה לא טובה גמרה את הסיפור... חלק מאוהדי ראסינג מקניטים שמדובר בקארמה או משהו בסגנון, שכן 2-3 דקות לפני הפציעה בנדטו הוצהב אחרי עבירה שבשקט יכל לקבל אדום עליה...

    וחזרה לראסינג, הנשיא בלאנקו מתעקש שלאוטארו מרטינס יסיים את העונה בראסינג, לפחות, אבל דיווחים רבים טוענים שהוא כבר נמכר ומחכים להודעה הרשמית לאחר הבחירות שיהיו במועדון בחודש הקרוב. יכול להיות שהידיעות עצמן הן אלו שבאות להשפיע על הבחירות ולא אי מסירת המידע, נגלה בעתיד. מה שאני כן יודע, זה שאני מקווה להינות ממנו עוד כמה שאפשר אבל זה כנראה לא יקרה. אתלטיקו מדריד כבר הגישה הצעה עליו, ואם הוא אכן נמכר כבר זה כנראה לשם, ובין הקבוצות שזה ברמת השמועה הופיעה לאחרונה גם דורטמונד.

     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ליגה רביעית בארגנטינה, דפורטיבו מרלו, אחלה אווירה (לא הקהל הכי מרשים בליגה הזו), גול אולימפי ושער נוסף של פאביאני שעדיין מדדה וכובש על המגרש!

     
  11. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    בוקה ב"משבר" אחרי הפסד נוסף 1-0 ברוסאריו. בפוקס הם כמעט שמו גול למרות שסנטראל הייתה חייבת לסיים את זה עם עוד גול לפחות. סנטראל בכללי הרגישה לי חסרה ברגל מסיימת.

    לטעמי זה "משבר" של בוקה ולא יותר, אבל אם הלחץ יכריע אולי יהיה איזה עניין בליגה והמירוץ יוכל להפתח טיפה.
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא ראיתי את המשחק הלילה מול סנטארל ויכול להיות שבוקה נראו רע, זה גם קשה משלב די מוקדם בעשרה שחקנים בכל מקרה, אבל לא הייתי מדבר על משבר על סמך חיבור של משחק רע אחד(?) מהלילה לתוצאה לא טובה משבוע שעבר. הניצחון של ראסינג בבוקה היה גדול ולמרות ההתגוננות שלנו לא היה גניבה יוצאת דופן, אבל מצד שני בוקה עדיין נראתה יותר טוב והגיעה למספיק מצבים להכריע את המשחק בעוד אנחנו היינו מאוד קליניים מצד שני במעט מאוד התקפות שהיו לנו (יום גדול של לאוטארו).

    המשחק אתמול, וזה אתה תדע להעיד יותר טוב ממני @benos , יכול להעיד בפני עצמו על התפתחות משבר שנובע מהפציעה של בנדטו וסימן השאלה לגבי היכולת של בוו וג'וניור בניטס להיכנס לנעליים האלו. במובן הזה, פגרת הקיץ מגיעה בתזמון טוב לבוקה שבוודאי תחזק את העמדה הזו.
     
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ריבר זוכה בגביע, סנטראל לוקחת את הקלאסיקו של רוסאריו וראסינג מנצחת בשעה טובה במשחק האחרון של האקדמיה לשנה הזו. 3-1 על חימנסיה, שהתחיל רע עם שער של אלמאן, במצב נייח, כשכל העולם יודע שהאורוגוואי יהיה זה שיבעט ולא הבועט הימני, וגם לאיזו פינה הוא יבעט ועדיין החומה לא מגיבה בהתאם ומוסו נתקע בצד השני של השער...

    אבל יותר חשוב מזה מבחינתי, ויקטור בלאנקו נבחר מחדש לנשיאות המועדון. לפני חצי שנה היה מצחיק בכלל לחשוב על אופוזיציה ריאלית שתקום כנגדו, אבל החודשים האחרונים עם התוצאות הרעות העלו את כוחם של השואפים להחליפו ובשבועות האחרונים דאגתי שהנשיא שדאג שהמועדון יהיה מהמעטים ללא חובות בליגה, שתחתיו שברנו שיאי העברות, קודמו המון שחקנים צעירים מבטיחים, לקחנו אליפות, שיחקנו באופן קבוע בגביעים וחזרנו להיות מועדון מסודר, שהנשיא הזה לא ייבחר בגלל חלון העברות אחד לא מוצלח וכישלון מקצועי, שגם הוא אשם בו מן הסתם, של כמה חודשים.

    עכשיו אם תום הבחירות כנראה נקבל הודעה רשמית לגבי לאוטארו מרטינס, שהדבר היחידי שידוע בוודאות הוא שהחלוץ עבר בדיקות רפואיות באתלטיקו מדריד. בזמן שהאופוזיציה התעקשה שהוא כבר מכור, ההנהלה הנוכחית התעקשה שכחלק מהמו"מ אתלטיקו דרשה בדיקות רפואיות לשחקן שחזר מפציעה קשה אבל שום דבר לא חתום (גרסה שחוזקה על ידי סימאונה). עכשיו נוכל לגלות את האמת, ולהערכתי מדובר בעסקת מכירה מעל סעיף השחרור של השחקן ( @YYY ) שתתממש רק בסוף העונה. זה לפחות ההימור שלי, נגלה בקרוב.

    וחזרה למשחק, מרטינס שוב הראה למה אתלטיקו כל כך חמה עליו ולמה הוא נחשב לאחד מהצעירים הכי מבטיחים בליגה הארגנטינאית אם לא הכי מבטיח. למרות ששוב פגש את אותה קורה מקוללת (בסודאמריקנה התקפה אחרונה, בקלאסיקו ועכשיו) לפני שגמרנו את המשחק, מרטינס היה חד היום, זכה בהמון כדורים, אתגר את המגנים של היריבה, יצר לעצמו מצבים, הניע את המהלך של הגול הראשון, בישול גדול בשני, סחט את הפנדל שנגמר, בסופו של דבר, בשער שלו בסיום המשחק.

    אגב צעירים מבטיחים, ולא מראסינג שסאראצ'ו חוזר לזרוח ושני ילדים עושים בכורה בבוגרים במחזור הקודם, דיווחים על כך שבארקו המצוין של אינדפנדיינטה בדרך לאטלנטה מה-MLS. לא יודע כמה אמין, הייתי קצת מנותק ומאז הפרסום המועדון הינקי כבר החתים ארגנטינאי אחר, אבל בכל מקרה הגמד של האדומים הוא סחורה חמה לתקופה הקרובה.
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    על המשחק עצמו אין לי הרבה מה להגיד, ראיתי מעט והמעט שראיתי לא היה משהו, אבל אי אפשר להזכיר את הקלאסיקו של רוסאריו מבלי לדבר על קבלת הפנים של אוהדי המארחת





    400 על 50 מטר כך נאמר!
     
  15. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,569
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    אני מבין שאטלטיקו לא רוצה את לאוטארו עכשיו אבל מודאגת מההתעניינות של דורטמונד. ולנשיא ראסינג אין מה לעשות בעניין כי סעיף השיחרור של החלוץ רק 9 מיליון.