מנצ'סטר יונייטד 2017/18-מוריניו מכה שנית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏9/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    אין ספק שהתוצאות בבית טובות יותר (תמיד הקבוצות של מוריניו טובות יותר בבית), השאלה האם החזרה של פוגבה תביא לשינוי באיכות הכדורגל וביופי של הכדורגל שנשחק. אני חושב שכן, עד כמה היא תהיה משמעותית, בטח אם מוריניו ימשיך בשילוב של מרסיאל וראשפורד בהרכב, לדעתי מאוד משמעותית.
    ועם כל מה שכתבתי, עדין היה לנו העונה ניצחון 4-0 בחוץ על סוונסי, שני שערים שכבשנו בסטוק במשחק שדווקא היה מאוד פתוח ובו גם ספגנו שני שערים, 4-1 ברוסיה על צסק"א, כלומר היו גם משחקים התקפים בחוץ ולכן אני חושב שצריך לשפוט את הדברים לאורך זמן.
     
  2. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    יאללה בשבילך ובגלל שפוגבה חזר ניתן לטענת ה"לאורך זמן", קבל עוד חודש הארכה עד לכריסמס, אבל זהו חצי עונה זה יותר ממספיק, כמעט אפילו מעל ומעבר :)
     
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,989
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    זה לא העניין בכלל של לשחק ככה גם בחוץ.
    אתה לא נראה כמו קבוצה שתסיים 1-2 בסוף העונה נקודה.

    החודש וחצי האחרונים מבהירים את זה.

    אתה תנצח משחק אחד ותפסיד לאיזו האדרספילד,
    אתה תנצח 4-1 בבית יריבה מסכנה כמו ניוקאסל ואז תראה כמו הפועל ג׳לג׳וליה בחוץ נגד ליברפול בלי השחקן הכי חשוב שלה.
    אתה תשחק מחצית של כלום בבית, תנצח, משה יכתוב לנו כמה אנחנו במגמה נגד המאמן שעושה דרך יפה פה וזה ש״קידם אותנו״ ואז שבוע אחר כך אתה מקבל את הבומבה מצ׳לסי.

    זה הכדורגל שלנו וכשזה היה ספורט לאומי להסתלבט קצת על צ׳לסי וליברפול אני ידעתי שזה עניין של זמן עד שגם הן יצמדו אלינו בטבלה.


    ניתן לו את החודש עד לכריסמיס וואטבר.
    אין לי ספק שאחרי הכריסמיס לכל המאוחר אנחנו משנים מטרות ל״נאבקים על טופ 4 בגאון״.

    כרגע כולם עדיין באופוריה שאנחנו פשוט נורא תלויים בפוגבה וכשהוא כאן אנחנו מנצחים.
    אוקי.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  4. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    אני מסכים עם הגישה של קאנטונה ובאופן חלקי עם משה. האמת אינה שחור מוחלט או לבן מוחלט והיא
    איפשהו באמצע לכיוון גווני האפור.
    מה לעשות שכאוהדי היונייטד בשני העשורים++
    האחרונים פונקנו בתארים ובאיכות
    ואנו לא מוכנים להשלים עם האפור.נתון זה כשלעצמו הוא חיובי כי שאיפה למצויינות היא כלי יעיל מאוד להתייעלות ולשדרוג היכולת ולכן אני מסכים עם משה שדרוש לנו עוד זמן בגלל הטיעון של פוגבה . מנגד אי אפשר לנקות מאשמה את מוריניו בגין גישתו הפחדנית לעתים תכופות מידי.
    זה מוטיב שבסופו של יום ״שובר״ את אותה שאיפה למצויינות ולמעשה הוא ההיפך הגמור ממנה.
    אז תחליט מוריניו!! אתה רוצה לנצח או רק רוצה לחזור הביתה בשלום?
     
    סולשאאאר אוהב/ת את זה.
  5. one united Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/16
    הודעות:
    1,764
    לייקים שהתקבלו:
    301
    מין:
    זכר
    זה בכלל לא עיניין של זמן עד שנראה יכולת אטרקטיבית. סגל שבו משחקים הרבה דקות שחקנים כמו מאטיץ,פאלייני,פוגבה,איבראימוביץ,לוקאקו ,זו קבוצת שחקנים שבמודע נבנתה לסגנון מסויים של קשיחות אגרסיביות אבל בעיקר סטטיות בחלק הקידמי של המגרש.גם בעוד חודשיים נראה אותו דבר עם ניצחונות על סוונסי וניוקאסל ובמקביל נובך שוב ושוב על ידי סיטי וליברפול. מוריניו ימשיך לגנוב דעת עם "תראו איך אנחנו משחקים עם ובלי פוגבה" ופשוט נבזבז עוד שנה ועוד שנה. אין באמת כמעט שום שינוי מהותי בין איך שאנחנו נראים היום לעומת שני המנג'רים הקודמים ,רק שהיום יש למאמן שחקנים הרבה יותר איכותיים ובשלים (ראשפורד ומרסיאל) ולכן הכישלון הוא הרבה יותר גדול.
     
    k_700 ו-alexshw אוהבים את זה.
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    לא מבין מאיפה הציפיה לשינוי הפילוסופיה. אתם יכולים לצפות לתוצאות טובות יותר כי הסגל חוזק אבל אני לא רואה איפה החלק של מוריניו בלעזור לקבוצתו. לעיתים הוא לא מפריע ויותר מדי זמן עדיין מסרס.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
    one united אוהב/ת את זה.
  7. סולשאאאר Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/17
    הודעות:
    668
    לייקים שהתקבלו:
    231
    מין:
    זכר

    אנחנו המועדון הגדול היחיד בעולם שנבנה כדי לשחק בצורה הזאת, של ג'מוסים שנראים כמו שחקני פוטבול.

    עכשיו, חלקם כדורגלנים טובים מאוד, אז זה לא שיונייטד מלאה בחוטבי עצים שיודעים רק להרביץ...

    אבל אתה כן שואל את עצמך מדוע שאר המועדונים הגדולים בעולם מתקדמים בכיוון מאוד מסוים - של שחקנים טכניים, של תנועה נון סטופ בלי הכדור, של מסירות קצרות מרגל לרגל - ואילו יונייטד מושכת לכיוון אחר, לעיתים ממש מנוגד...

    אם זה היה מביא תוצאות, הייתי קורא למוריניו גאון. אבל זה לא ממש מביא תוצאות. אז אני מתייחס אליו בתור תמהוני במקרה הטוב, או דינוזאור במקרה הרע.
     
    one united אוהב/ת את זה.
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    מבחינת תוצאות, בשלב הזה של העונה, אנחנו יותר מבסדר. אבל כשמתמודדים מול קבוצה כמו הסיטי של השנה, שלא מפסיקה לשבור שיאים ולנצח, אז התוצאות שלנו מרגישות פחות טובות.
    בשנה שעברה, 26 נקודות במחזור ה-12 היה מציב אותנו נקודה מהמקום הראשון (צ'לסי שהייתה עם 27).
    לפני שנתיים, 26 נקודות במחזור ה-12 היה מציב אותנו עם אותו מספר נקודות של המקום הראשון (סיטי הייתה עם 26, לסטר שלקחה אליפות הייתה במחזור ה-12 עם 25).
    על ליגת האלופות אני לא מדבר כי הוגרלנו באמת לבית חלש, למרות שגם בבתים חלשים הסתבכנו בעבר ולכן טוב מאוד שעד עכשיו עשינו את העבודה באירופה על הצד הטוב ביותר.

    מבחינת יכולת, היו השנה לא מעט משחקים של יכולת טובה וגם משחקים שפירקנו את היריבה וניצחנו בהפרש של יותר משער אחד.

    ברור שאפשר להראות טוב יותר (סיטי של השנה ביכולת ובתוצאות היא דוגמא נפלאה), אבל מצד שני לא חושב שהמצב כל כך רע כמו שעושים אותו ולא חושב שסיימנו את העונה כבר בנובמבר כמו שחלק מהאוהדים שלנו טענו.
    יתכן שאחרי המשחק מול סיטי הפער כבר יהיה 11 והסיפור יגמר, יתכן שנקבל כבר בשלב הנוק אואט הראשון של אירופה קבוצה כמו באיירן וגם הסיפור של אירופה יגמר מוקדם, הכל יכול להיות, אבל אני מאמין שקודם צריך להגיע לגשר ואז לחצות אותו, להתנהג כבר עכשיו כאילו העונה נגמרה זאת גישה לוזרית בעיני ובעיקר אונסת את המציאות לאור גישת האנטי מוריניו שהרבה אוהדים שלנו סיגלו לעצמם.

    אם נכשל, יהיה מספיק זמן להעביר ביקורת ולדון בכישלון. בינתיים אני לא חושב שזה המצב, ובדיוק כמו שיש דברים לשיפור (נקודה אחת משש אפשריות מול ליברפול וצ'לסי בחוץ, משחקים מסוימים שהלכנו אחורה יותר מידי בשביל להשיג את התוצאה שרצינו, משחקים מסוימים שלא הצגנו באמת יכולה טובה) יש הרבה דברים חיובים העונה שאי אפשר להתעלם מהם, בטח בשלב הנוכחי של העונה.
     
    Gass12 ו-סולשאאאר אוהבים את זה.
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,989
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    מבחינת תוצאות בשלב הזה של העונה אתה 8 מסיטי, 12 שערים פחות אבל זה העיוות.
    להתייחס למצב שלך בטבלה, כאילו זה ניתן לגישור.

    עזוב את זה שבנובמבר אתה במרחק שהאליפות נראית מרחק דמיוני כשזו היית המטרה העיקרית שאיתה יצאת לעונה,
    אתה כבר במרחק של תוצאת תיקו מלהתחיל לראות את הגב של צ'לסי ומרחק שני משחקים מלפגוש את הגב של טוטנהאם וליברפול, מצב שנחשב להזוי לאור ההבדל בין הסגלים שהקבוצות יצאו איתם לעונה.

    שיפור ממה?
    הכדורגל ברוב הזמן הוא באותו סגנון ורמה של הכדורגל של ואן חאל(מוייס לא רלוונטי כי הייתה לו קבוצה שונה לגמרי) רק שכמו שאמרו לך זה בכלל לא פרמטר להשוואה כי הסגל היום פי 80 יותר איכותי מהסגל שהיה לואן חאל, גם בבשלות וגם באיכות של השחקנים שנקנו.

    מה 26 נקודות לפני שנה או שנתיים היו נותנים לך במצב הזה זה לחלוטין לא מעניין.
    מעניינת הרמה הכללית שלך במשחקים מול יריבות ישירות ואיפה שבאמת איבדת נקודות(ואת הסיכוי לאליפות, שזו המטרה לשמה התכנסת השנה).

    אנשים יוצאים מנקודת הנחה שמוריניו "בוחר" לשחק ככה במשחקים כמו באנפילד או בגשר, אני טוען משהו קיצוני יותר- הוא לא מסוגל אחרת.
    הכדורגל שנת 2009 הזה, זה מה שמתוכנת אצלו, זה מה שהוא מכיר.


    הצורה שאתה שופט את הרמה שלך העונה צריכה לקבל ביטוי לקירבה שלך בטבלה לצ'לסי, ליברפול, טוטנהאם, ארסנל ומצחיק להגיד את זה אחרי כמעט חצי עונה אבל גם ברנלי, לא לכמה נשאר לך לסגור מסיטי.
    אתה כבר מזמן לא במאבק עם סיטי והרמה שלך בחודשיים האחרונות, בין כל הנצחונות האלה היא לא יותר טובה משל רוב הקבוצות הנ"ל, שנמצאות כבר במרחק יריקה ממך.

    אני בטוח שאפשר למצוא משחקים ספורדים גם בעונה של מוייס שהניבו נחת ואושר רגעי, היו כאלה גם בוודאות בשנתיים של ואן חאל פה, בחלקם גם הכדורגל היה יותר טוב מהחרא הממוצע שראינו.
    אבל כשאתה משקיע בממוצע 250 מליון פאונד לעונה וקוראים לך מנצ'סטר יונייטד, לא מעניין מה עשית במשחק אחד או שיש לך ברזומה "גם משחקים טובים".

    לליברפול יש המון משחקים "רעים" ברזומה העונה, אולי שני משחקים שההגנה שלה נראתה כמו הגנה של פריימרליג והיא במרחק 4 נקודות מאתנו, אולי נסתכל על הצד הזה, המציאותי יותר?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/11/17
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מוריניו בריאל מדריד היה אנדרדוג רק נגד בארסה ובקלאסיקו הראשון בו חטף את התבוסה הקשה בקריירה שלו - שיחק ב-4-2-3-1 הרגיל ובסיום התהליך שלו ריאל הצליחה מאוד במפגשים הישירים באותה השיטה. איכות הכדורגל של יונייטד תשתפר אבל לא בהרבה. קצת מקטיריאן ומרסיאל - כי את מאטה הוא לא סופר.

    קשה לחלק ציונים בינתיים לדעתי כי בליגת האלופות זו הגרלה של גביע הטוטו. אגב ברור שסיטי הציגה רף אחר אבל לא משוכנע שיונייטד הקבוצה מס'2 היום חד משמעית גם אם הטבלה מראה כך. ואגב לא חושב שהעניין הוא השוואה לעבר לתקופה שלא תחזור אלא ציפייה לקצת יותר לבן/ורוד ולא אפור/שחור.
     
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,989
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    מה שהיה בתקופה ההיא בריאל מדריד לא רלוונטי לשום דיון.
    זה מוריניו אחר, במוד אחר, אז היה קרוב הרבה יותר לשיא של עצמו, אז גם הכדורגל הזה היה יותר רלוונטי מב2018, אז הייתה לו את הקבוצה עם הסגל השני הכי טוב בעולם ויריבה ממשית אחת בליגה.
    תנאים שונים.

    לא יודע על סמך מה אתה גורס שיהיה שיפור אצל מיקיטריאן תחתיו, אם כבר, אחרי פתיחה טובה בעונה שעברה הוא רק הלך אחורה עד שכמו שראינו לאחרונה, נדחק מהסגל.
    אני לא אהיה מופתע אם מעכשיו החלק שלו בסגל יהיה הרבה יותר קטן משהיה עד עכשיו, לא כי הוא לא טוב חלילה, שחקן נהדר שהיה נכנס להרכב של רוב הקבוצות בליגה.

    מאטה דווקא שחקן פעיל אצל מוריניו שאני מסוגל לראות אותו נשאר פעיל(למרות שעם כל הביקורת כלפי מיקיטריאן מצד האוהדים שלנו, קצת נשכח שמאטה אפילו בעונה פחות טובה ממנו), הוא לא יהיה אצלו כנראה בחירה ראשונה למשחקים קשים, אבל איפשהו בסגל במעמד שבין הרכב למחליף.


    שתי השורות האחרונות שלך הן החשובות והן מה שהתפספס פה בדיון אחרי שמר משה אוחיון ניסה שוב לטשטש את מה שחשוב באמת,
    אנחנו בכלל לא הקבוצה מס' 2 באנגליה כמו שזו נראית נקודת ההנחה בדיונים פה.
    אנחנו הרבה יותר קרובים לאבד את המקום השני מלהדביק את סיטי, שזה היה צריך להיות פתח לדיון אחר שמעריך את גודל הכישלון.
    אבל "האוהדים האופטימיים עאלק" שגם מכתיבים לנו פה מה הרף ללהיות משה אוחיון, כלומר לאוהד מסור שמלווה שאת הקבוצה שלו בכל מצב, מנסים בכל צורה להסיט את האש מהנקודות החשובות באמת כשתכלס הכדורגל הזה הוא כדורגל של מקום שני על זמן שאול ובמרחק של חודש זה יכול להראות מגוחך שבכלל דיברנו פה על "דברים טובים", שיפור ומה מצבנו היה בטבלה של 2016 בדיוק כמו שבמרחק של חודש אותן הודעות ממחזור 4 פשוט נראות מגוחכות היום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/11/17
  12. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר


    Manchester United boss Jose Mourinho has addressed the media in Switzerland ahead of the Reds' Champions League tie at Basel on Wednesday.


    The Reds trained in front of the cameras in the morning at the Aon Training Complex with all of the senior squad taking part except Eric Bailly, Michael Carrick and Phil Jones. Zlatan Ibrahimovic, Paul Pogbaand Marcos Rojo were all in the matchday party for the 4-1 win over Newcastle United last weekend and should be available again.

    Jones has a "proper injury" that will rule him out of the European clash and also Saturday's Premier League encounter with Brighton so Chris Smalling starts. Ibrahimovic will be on the bench again following his cameo against the Magpies while Bailly has a chance to be fit for the Brighton game.

    The manager was asked about Henrikh Mkhitaryan's exclusion on Saturday and replied: "There is always a question about someone who is not playing or is not in the best form. There are no questions about Anthony Martial and no questions about Chris Smalling.

    "There are always questions about somebody in a certain moment, a certain match and a certain period that didn't play. The story is always the same. In some positions, when you don't have injuries, you have lots of options in other positions. In this moment, we have Pogba, Marouane Fellaini, Ander Herrera, Nemanja Matic and Scott McTominay so I can imagine, next week, you are going to ask - why is this player not playing?

    "Micki is not playing because we had lots of options for that match. I decided to play Marcus Rashford and Martial together. For many weeks, the questions was - why do they not play together? Now the question is why is Micki not playing. The answer is every simple - until the international board change the rules, I can only start with 11!"

    The boss also suggested he is comfortable with the state of the pitch after it was relaid, so he will have no problem playing his returning stars. Meanwhile, Jesse Lingard is one booking away from a suspension in the competition.

    Basel will be without suspended midfielder Taulant Xhaka, with coach Raphael Wicky admitting: "We will miss him." Omar Gaber, Germano Vailati and Ricky van Wolfswinkel are also expected to be sidelined.
     
  13. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    https://pbs.twimg.com/media/DPQeGc7X4AAAUqS.Xxx

    מצד אחד, אפשר לתת לו ליהנות מחמת הספק, בכל זאת משחק חצי גארבג' טיים.
    מצד שני-:sm_BangHead:
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    בסדר פה צריך את הנקודה הנוספת בשביל הבכורה ושלום על ישראל. לא על המשחק הזה שופטים את מוריניו ובכלל לא על שלב הבתים.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  15. Guy_D Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/17
    הודעות:
    150
    לייקים שהתקבלו:
    52
    מין:
    זכר
    מה לא אהבת בהרכב?

    אצל מוריניו, כמו בעונה שעברה שפוגבה ואיברה שיחקו ללא הפסקה, אז העונה זה אותו דבר עם לוקאקו ופוגבה, עד שישפכו מנוע.

    זה משחק שלחלוטין היה אפשר לתת ללוקאקו לנוח ולתת כמה דקות לרשפורד כחלוץ.

    לפחות מרסיאל סוף סוף מייצר אצלו איזשהו רצף מינימלי של הופעות בהרכב, ולא משחק כן, משחק לא.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.