ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,663
    לייקים שהתקבלו:
    18,531
    אני חושב שהוא מצוין העונה, באמת. אבל כמובן שאני לא סומך עליו. לא סומך על אף אחד מהליצנים.
    אני לא ראיתי שום סיבה עד היום לספסל אותו, זה לא כאילו יש את מרסלו על הספסל.

    גם מאטיפ, אגב, הוא בינוני במקרה הטוב. יש כמה שניסו לספר לנו סיפורים על החתמה ענקית אבל מי שראה אותו גם בגרמניה ידע עם מי יש לנו עסק. אני יכול להגיד עליו דבר חיובי אחד - הוא לא לוברן. אבל הוא לא מדגדג סגל של מועדון רציני.

    עזוב, דיכאון טוטאלי מהמועדון הזה. לא מבין מה אנחנו ממשיכים לדון על זה בכלל. אותם עלובים ימשיכו לשחק כל משחק וגם בעונה הבאה. זול יותר להחזיק אותם מאשר לעשות מהלכים של מועדון עם טיפה אמביציה ולהביא רכש.

    אותם שוערים, אותם בלמים (בלם אחד חדש אני מניח שיהיה בעונה הבאה) ואותם קשרים (הגרועים הכוונה כי הטובים יעזבו).

    גם בעונה הבאה נשמע הרבה זיוני שכל ובפועל נלך לעונה עם סגל שיהיה ברור לכל מי שהעיניים שלו לא עמוק בתחת ("support the team") שלא מספיק טוב. Its the Liverpool way.

    אותי אישית הם שברו בקיץ האחרון, את רוב מי שקשור למועדון הזה אני שונא - שחקנים, בעלים ואוהדים.
     
  2. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,051
    לייקים שהתקבלו:
    6,770
    אני חושב שלא מדגדג סגל של מועדון רציני זאת הגזמה פראית, לטעון שהוא לא בלם להרכב זה דבר אחד ולהגיד את זה זה דבר אחר. לדעתי הוא ממש מתאים להיות בלם שלישי בקבוצה שרצה לאליפות באנגליה, ואולי אפילו בלם פותח בתנאי שיש לידו בלם ברמה הכי גבוהה.

    למה אנחנו מתדיינים? כי זה מה יש, בעיקר. זה או זה או לדפוק את הראש בקיר, ואני חושב שאני בשלב שרואים כבר את הגולגולת, אז אולי עדיף לשפוך מילים...
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,282
    לייקים שהתקבלו:
    16,147
    אואן, העניין הוא לא להוציא עכשיו תיקו מול ספרטק כי יכולת לתת לכל ה11 לנוח ובתקופה כל כך עמוסה שמחכה לנו זה היה אידיאלי. עכשיו יש לנו שם "גמר גביע" במקום משחק לספסל. זה לא היה צריך לקרות וזה בושה וכמובן שהאוהדים שמבינים עניין לא באמת מופתעים. ברור לי לגמרי שקבוצה שבפיגור 2 3 נגדנו צריכה להמשיך לעבוד קשה כי שער אחד מכניס אותנו לפאניקה מטורפת.
    קלופ לא עזר עם חילוף הזוי, אם קוטיניו לא נפצע אני בחיים לא יכול להבין איך הוא יוצא בדקה כל כך מוקדמת, מה יש לנו בקישור בלעדיו?
    סביליה הימרו בענק במחצית, לפחות תשאיר לנו את הסיכוי להעניש אותם...קוטיניו יצא הפכנו את המשחק לכדורים ארוכים ופגענו בסיכוי שלנו לפגוע בעורף שלהם. זאת הייתה תאונה שמחכה לקרות.
    קאריוס לא שוער, למה 2 הדיפות אמורות לשכנע אותי אחרת? הוא לא עשה מספיק כדי שנעיף אותו לעזאזל? אה ברור שלא, כי אצלנו צריך לתת 5-10 שנים של זבל לפני שעפים.
    מורנו היה חלש אבל אני לא הולך לזרוק אותו לעזאזל, הוא השחקן הכי טוב שלנו העונה בחלק של הקישור המרכזי ואחורה. כל היתר כולל כולם נותנים עונה חלשה. הקישור שלנו מחריד...נמאס כבר לכתוב את זה, איך לא הבאנו קשר ובלם בקיץ זה פשוט מדהים. אמביציה נמוכה מאוד, אנשים לא רואים את זה ואני לא מבין איך אפשר לפספס דבר כזה. מתלהבים לי מקייטה שזה לקיץ 2018 קיבינימט...המצב נוראי בקישור מה אתם מדברים איתי שנה קדימה בכלל?
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    הבאתם את סולנקי ואתם מתלוננים על אמביציה.

    קוטרים.
     
    oranfu ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  5. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    זה לא קשור למשחק אתמול אבל הנה, יכולנו לקבור את ספרטק בחוץ ולא עשינו את זה. זה היה ברור מאותו רגע שאנחנו נירה לעצמנו ברגליים ונסתבך בסוף. אתמול לא היינו טובים, המחצית הראשונה הייתה שקר גדול וסביליה במשחק ליברפולי טיפוסי משהו עלתה עם הגנה פח שהרסה את מה שההתקפה יכולה הייתה לתת לה. למזלה אנחנו שיקשקנו בפעם השלישית מול הקבוצה המזדיינת הזו.
    רק שקלופ לא ידבר על אופי. בעצם הוא כבר הספיק להגיד "אין לנו בעיית אופי במשחקים גדולים". כן קלופ ? מה לגבי גמר גביע הליגה מול סיטי ? גמר הליגה האירופית ? הוא פעם אחר פעם מפשל במשחקים גדולים. הוא בנה חבורה של כוסיות והוא כמו איזה אמא מגוננת כל הזמן. ככה זה מרגיש בחיי.

    אני פינטזתי על המאמן הזה שנים אבל לאט לאט אני מתחיל לחשוב שהוא פשוט פלופ.
     
  6. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    אם יש משהו שאומר שקלופ מאמן גדול, זה שהוא גורם לאוהדי ליברפול להתבכיין על מצב שבו הם מרחק ניצחון אחד מלסיים במקום הראשון בבית בליגת האלופות.
    מתי בפעם האחרונה הייתם בעמדה הזאת?
     
    oranfu ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  7. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,446
    לייקים שהתקבלו:
    3,887
    oranfu, owen11111 ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  8. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,342
    לייקים שהתקבלו:
    7,491
    פלופ? על סמך מה? שאני אבין, התקופה של קלופ עד כה נחשבת בעיניך לכשלון?

    אם כן, צר לי, אתה פשוט חי בפלנטה אחרת לגמרי. אתה לא מחובר בכלל לאמביציה של המועדון ולציפיות שלו ושל הבעלים, ואתה הוזה אם אתה חושב שמנג'ר אחר היה עושה יותר עם הכלים שיש לו.

    יש אנשים שבאמת מגיע להם שקלופ יפוטר וימונה במקומו.... מי שזה לא יהיה שFSG ינסו להביא ושירצה להכנס לנעליים האלה. אולי אתה תחת הרושם שזה יהיה איזה דייגו סימאונה או אפילו מישהו שמאמן קבוצה בדרג ב' באירופה, אני חושב שמחכה לך הפתעה. יש בי חלק שכמעט מקווה שזה יקרה רק כי אני יודע שקלופ או לא קלופ, המועדון הזה על כביש מהיר לשום מקום תחת FSG ורק כדי לראות את התגובות, אבל אז אני נעצר וממשיך לקוות שבוקר אחד הם כבר לא יהיו פה ושעם קלופ לפחות יש לנו עתיד כסוג של ארסנל, בעוד שלפני הפלופ המהדהד הזה היינו קבוצה של מקומות 6-7.

    אתה קולט בכלל שאתה בוכה על גמרים שהוא לא ניצח? מתי בכלל היית בגמר כלשהוא בפעם האחרונה לפניו? אתה חושב שעם מנג'ר אחר, בקליבר שאנחנו מסוגלים להשיג, אלה יהיו הבעיות שלך? הזיה.
     
    oranfu, owen11111 ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מעריצי קלופ(מעריץ= יותר מתומך) ואני אקשה בכל זאת כי אני מאוכזב: למה ליברפול לא מחזקת את ההגנה שהיא החלשה ביותר של קבוצת צמרת באירופה? אם בלם אחד לא בא אז זהו - אין עוד אפשרויות? שלא נדבר על זה שגם יש צורך ביותר מבלם אחד. ושאלה שנייה: האם המדד להצלחה תמיד יהיה החרא שהיה קודם?(מזכיר לי קצת את התזה של תומכי מוריניו ביונייטד כרגע). קלופ קצת נאיבי ורך מדי עם הקבוצה שלו. אבל מוחמד סאלאח תותח אגב, ככה בלי קשר.
     
  10. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    מדד ההצלחה הוא תוצאות בשטח מול תוצאות צפויות (בהתחשב בסגל שהמאמן קיבל, בתקציב, בפציעות, וכו').

    לא צריך להיות גאון גדול כדי לראות שני דברים -
    1. קלופ הוא אובראצ'יבר ביחס למה שהנהלת ליברפול נותנת לו.
    2. ההתנלהות של קלופ בנושא ההגנה לא מובנת עד כדי גיחוך (ומונעת ממנו להיות מאוד-אובר-אצ'יבר).
     
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אז ההנהלה כן נותנת להחתים מאנות, סלאחים וקייטות, אבל לא ואן דייקים?
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לעתים כשאין ברירה ומבחינת ליברפול השלמה עם ההגנה הנוכחית(מדבר על הקיץ) זה לזרוק עונה לפח - מצריכה צירוף שחקנים גם במחיר לא הוגן, כניעה. אבל גם אם ההנהלה שמה ברקס לקלופ, אין עוד בלמים עלי אדמות חוץ מואן דייק? תוכנית ב'. קבוצות בספרד מביאות בלמים ביורו וחצי. אני גם לא חושב שקלופ היה נענה להצעה עם כל הכבוד למסורת וההיסטוריה המרגשת והקהל - אם לא היה מאמין שאפשר להגיע לאנשהו. הרי היה ממתין עוד קצת והיה מקבל את באיירן אפילו. הוא לא חותם על מקום 4.
     
  13. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,051
    לייקים שהתקבלו:
    6,770
    על פניו, ואן דייק אמור לעלות כמעט פי 2 מכל שאר השמות שציינת, אז התשובה היא כן.

    השאלה היותר רלוונטית כשבוחנים את מעורבותו של קלופ בהפקרות ההגנתית היא למה 40 מיליון פאונד מהתקציב הלכו על קיצוני לספסל ולא על בלם להרכב, נניח. פה זאת כבר הזנחה שלו.
     
  14. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,446
    לייקים שהתקבלו:
    3,887
    הצענו 70 על קייטה. זאת עובדה וזה מוכיח שאם קלופ רוצה שחקן אנחנו מוכנים להציע עליו סכומים כאלה.

    באמת שאין טעם לדוש בהפקרות בחלון ההעברות שלנו, חפרנו על זה יותר מחודשיים. כולנו ידענו מה יקרה אז אין טעם להיות מופתעים בכלל.
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  15. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    "אתה לא מחובר בכלל לאמביציה של המועדון ולציפיות שלו ושל הבעלים, ואתה הוזה אם אתה חושב שמנג'ר אחר היה עושה יותר עם הכלים שיש לו."

    אני לא מחובר ?!! תן לי הוכחות ! הוכחות שההנהלה היא זו שמונעת את זה מאיתנו !
    אני בכיף יכול להביא לך אינספור ציטוטים של קלופ כגון "ההגנה מספיק טובה", "אין בלמים טובים מהקיימים", "אני לא הולך לשלם סכומים מופרזים על שחקנים שלא שווים אותם." דבר בהוכחות קדימה !

    בינתיים קלופ הוא יותר בובה מאשר היה רוג'רס ואפילו רוג'רס היה בתאקלים איתם כשהוא במעמד הרבה יותר נמוך.
    קלופ קיבל את כל התמיכה שאפשר ותמיכה שלא קיבל אף מאמן במועדון הזה לפניו.

    איפה האמביציה של הבעלים ?! היא הביאה לו את קייטה בעסקה שבנס הצלחנו להוציא, בסכום שמעולם לא התקרבנו אליו, ונטו כי המאמן הזה לא רואה אף שחקן בפלנטה חוץ מזה שהוא נתקע עליו.
    היא הביאה לו את מוחמד סלאח ב 40 מיליון.
    והיא הביאה לו את פאקינג אוקס צ'מברליין שנה מסיום חוזה ב 40 מיליון למרות שבכיף יכולה הייתה להגיד לו לך תזדיין מי ישים על הבריטי הזה 40 מיליון ועוד עם שנה לחוזה.

    "יש אנשים שבאמת מגיע להם שקלופ יפוטר וימונה במקומו.... מי שזה לא יהיה שFSG ינסו להביא ושירצה להכנס לנעליים האלה. אולי אתה תחת הרושם שזה יהיה איזה דייגו סימאונה או אפילו מישהו שמאמן קבוצה בדרג ב' באירופה, אני חושב שמחכה לך הפתעה."

    לא חביבי, לך מחכה הפתעה.
    תדרים ללונדון ותמצא את פאקינג טוטנהאם הוטספר עם בעלים הרבה פחות תומך מאלה שנמצאים אצלנו שוברת את ריאל מדריד בוומבלי ועולה ממקום ראשון בבית המוות. שם יש מאמן שרואה גם הגנה וגם התקפה בעיניים, ולא רק התקפה. (ועושה את זה עם הרבה פחות כסף ובלי ואן דייק וקייטה.)

    "יש בי חלק שכמעט מקווה שזה יקרה רק כי אני יודע שקלופ או לא קלופ, המועדון הזה על כביש מהיר לשום מקום תחת FSG ורק כדי לראות את התגובות, אבל אז אני נעצר וממשיך לקוות שבוקר אחד הם כבר לא יהיו פה ושעם קלופ לפחות יש לנו עתיד כסוג של ארסנל, בעוד שלפני הפלופ המהדהד הזה היינו קבוצה של מקומות 6-7."

    אין לנו עתיד בתור ארסנל, אנחנו כבר ארסנל 2. אנחנו אחד לאחד ארסנל עם קלופ. אני אפילו מוכן לשים כסף שאנחנו נשיג את המקום הרביעי העונה כי ההתקפה שלנו מספיק טובה בשביל זה. אנחנו אפילו אלה ששברנו את ההגמוניה של ארסנל עם הטופ 4 אשתקד. אפילו את ההפסדים המבזים אנחנו חוטפים עם החמישייה שחילקה לנו סיטי והרביעייה של טוטנהאם.

    "אתה קולט בכלל שאתה בוכה על גמרים שהוא לא ניצח? מתי בכלל היית בגמר כלשהוא בפעם האחרונה לפניו? אתה חושב שעם מנג'ר אחר, בקליבר שאנחנו מסוגלים להשיג, אלה יהיו הבעיות שלך? הזיה."

    חוויתי את העונה הכי טובה של הקבוצה הזאת בתקופתי כאוהד, בלי קלופ, עם רוג'רס ומרחק החלקה מאליפות.
    להגיע לגמר אירופית זה טוב ויפה, גם מוריניו עשה את זה עם קבוצה פחות טובה ודווקא בגמר הוא לא הסריח את הדשא.
    לא רוצה להגיע כל פעם לבאר ולא לשתות ממנה, מעדיף למנוע את זה מלכתחילה ככה זה פחות כואב.

    -----

    תמשיכו לדבר על ההנהלה, בהצלחה עם זה. היא לא זו ששמה את הנדרסון ולוברן בהרכב, היא לא זו שעובדת שנתיים וחצי עם ההגנה על מצבים נייחים או בכללי על הגנה ופשוט לא מצליחה לשפר שום דבר. בתקופת קלופ FSG מקבלים ציון 100 מבחינתי, לא הייתה כתבה אחת וקלופ לא צייץ לעולם על חוסר גיבוי מהם, ההפך הוא הנכון.
    והכי חשוב, היא לא זו שאמרה לקלופ קח 40 מיליון תביא שחקן התקפה לספסל, אבל אסור לך בלם טוב אחי ?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.