הישראליות באירופה 17/18: מכבי וב"ש סיימו את דרכן באירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏26/5/17.

  1. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    גם בחוץ נראנו טוב מול סטיאווה.
     
  2. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    כן, אני לא שמתי לב את מי אני מצטט, סליחה.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    חברים בואו נסכם את זה בצורה פשוטה, כי זה נראה לי שכולם חושבים אותו דבר רק כל אחד מנסה למשוך לניסוח או לסנמטיקה שלו:

    1. היינו צריכים להראות יותר טוב ולהשיג יותר.
    2. בסופו של דבר 2 קבוצות טובות יותר עלו.
    3. נחלשנו משנה שעבר וברק בכר לא הצליח לגשר על הפער המקצועי בעזרת טקטיקה קשוחה יותר.
    .4. ברק בכר נכשל בגדול בכל משחקי המפתח שלנו העונה בחוץ באירופה - לודוגורץ, מאריבור ולוגאנו. בכל המשחקים האלה הקבוצה הגיעה לא מוכנה, לא מאומנת ותוך כדי משחק ראינו 0 הצלחה של בכר לשנות את התמונה. בשלושת המשחקים האלה במצטבר ראינו אולי 3 מצבי הבקעה אמיתיים שלנו.
    5. יש לנו את המאמן הטוב בארץ, שלמרות הכישלונות הנקודתיים במשחקי המפתח, אנחנו סומכים עליו שיסיק את המסקנות להמשך העונה ולעונה הבאה.
    6. השגנו בדיוק מה שאנחנו ראויים לו, מקום אחרון בליגה האירופאית, זה בסדר גמור, הייתה חוויה ולא קרה פה אסון.
    7. זו הייתה עונה אירופאית לגמרי מכובדת, ההופעה בבתים הייתה מאכזבת, אבל הצלחנו להמשיך ולהכניס את שמה של הפועל באר שבע לתודעה ברמות האלה באירופה, להגיע שנה שנייה למפעל הזה זו גאווה גדולה ותחושה אדירה. זה לא פרס ניחומים מבחינתי, זה הפרס הגדול והשגת מטרה מופלאה. ליגת האלופות זה בונוס ענק, לא פחות. בכל מקרה ברור שאנחנו לא ראויים לשם העונה.
    8. אין שום תירוצים ליכולת הדלה במשחקי המפתח, לא פציעות ולא חיסורים . הסיבה המרכזית והעיקרית לחוסר היכולת שלנו להרים את היכולת במשחקי מפתח- היא העובדה שכשלנו ונפלנו ב 2 זרים שהיו צריכים להיות הכי משמעותיים שלנו, שיחקנו עם 2 זרים פחות, 2 זרים הכי יקרים בתולדותינו מבחינת שכר, וזו טעות נגררת, ברגע שנכשלת בפגיעה בזרים חשובים, ברור שלא תצליח להרים את עצמך ביחס לעונה שעברה. וזה מבלי שניכנס לסיבות של כל זר, כי על פקהארט אין לי מילה אחת רעה לומר, רק מעריך אותו יותר ממשחק למשחק, ספורטאי ענק. קוואנקה הוא כישלון מערכתי עצום ושחקן שאני מעדיף לא לראות דקה נוספת על הדשא.

    Sent from my ASUS_T00J using Tapatalk
     
    Sir Alex Ferguson, Captain Canada ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לא מסכים עם המילה "נכשל". אם מודדים את זה לפי יכולת אז באוברול לא נפלתם מאף קבוצה בבית ובמוקדמות, לפחות לדעתי. אם מודדים את זה לפי מבחן התוצאה אז לודוגורץ זה הצלחה לא כשלון.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    לא אוהב לבנות על המזל. נכשל בבולגריה. נכשל במאריבור ונכשל בלוגאנו. לא צריך לפחד מהמילה הזאת, אני מדבר נקודתית על משחקי המאני טיים בחוץ.

    Sent from my ASUS_T00J using Tapatalk
     
    Sir Alex Ferguson, קשר שמאלי ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לא קרה שום אסון בזה שלא הגעתם ל-32, אתם לא איזה ליון או לאציו שאתם חייבים להיות שם. זה שאנשים פה הסתנוורו משנה שעברה זאת בעיקר בעיה שלהם. מבחינתי ב"ש עשתה את הנדרש ברגע שעלתה לשלב הבתים ועשתה זה תוך כדי שהיא מדיחה קבוצה חזקה. אם אני צריך לסכם את הקמפיין האירופי שלכם אז עשיתם קמפיין טוב ביחס לתקציב ולמגבלת הזרים, אבל כמובן שיש הרגשה של החמצה, גם באירופית וגם עם מאריבור. עכשיו ב"ש עם הפנים למטרה הראשית שלה-אליפות שלישית ברצף.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/12/17
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אתה זה שרץ לסיסמאות של 32 וכאלה, איפה בדיוק ציינתי משהו על אי העפלה? ברור שלא קרה אסון, ולא מבין מה הקשר.
    תסתכל על כדורגל, לא על טבלאות בוויקיפדיה, כשאני רואה את הקבוצה שלי נראית כך במשחקי מפתח נגד קבוצות ברמה של מאריבור ולוגאנו, זה כישלון נקודה. ושוב, אני לא מדבר על הפסד, כי אפשר להפסיד, מאריבור לא נחותה מאיתנו. אני מדבר על הדרך במשחקים האלה, ובדרך זה כישלון.

    Sent from my ASUS_T00J using Tapatalk
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לא דיברתי עליך, דיברתי ברמה הכללית, לי זה מרגיש שכולם מנסים לצייר את הקמפיין של באר שבע כקמפיין מאכזב, בעיקר בהשפעת הקמפיין המשקר של שנה שעברה, לדעתי זה קמפיין לגיטימי ביותר. "תסתכל על כדורגל, לא על טבלאות בוויקיפדיה" אל תתנשא, ראיתי בדיוק את אותם משחקים שאתה ראית. זה שדעתי שונה לא אומר שאתה צריך לבטל אותה עם "טבלאות בויקיפדיה"
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    ברק בכר הגיע לסן סירו, לפיראוס ולסנט מארי והעמיד קבוצה אדירה שעשתה בית ספר ליריבה. השנה זה לא עבד, 3 משחקי חוץ נגד קבוצות שהיה צריך לעשות יותר ובפועל לא הגענו למצטבר של יותר מ 3 מצבים ב 270 דקות.. זה כישלון של מאמן. אל תדבר איתי על כל הקמפיין, כי אני בעצמי רשמתי שכל הקמפיין מתחילת הקיץ הוא מכובד לגמרי ובסדר גמור. אז אין קשר.

    Sent from my ASUS_T00J using Tapatalk
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    קודם כל דיברתי בכלליות ולא ספציפית אליך. לא אמרתי בשום מקום שאמרת שהקמפיין היה כשלון אוקי?
    כן הגבתי לך לגבי הכשלון הנקודתי, אני לא מסכים עם זה. אני לא חושב שהיו מאמנים שעשו לברק בכר נוק קקוט, גם לא המאמן של מאריבור. אם הנדנוביץ'-סבא לא היה דופק עצירת חייו בדקה ה-95 אולי היינו מדברים אחרת. אני רק אסייג שלא ראיתי את ההפסד בלוגאנו, אז אולי שם כן המאמן שלהם עשה לבכר נוק אאוט,ואולי לא, מצד שני בכר ניצח אותו בארץ.
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אוהדי ב"ש כבר שכחו את היכולת של צדק מתחילת העונה, להגיד שהוא היה עושה את ההבדל זה פשוט זכרון קצר.
     
    שי ו-גלץ אוהבים את זה.
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    שיר צדק לא היה משנה שום דבר בשורה התחתונה. הוא שחקן משלים להגנה ולא עמוד שדרה. צדק עשה מספיק טעויות בעצמו, הוא טאהה ואלחמיד זה אותו דבר. לטוב ולרע.

    Sent from my ASUS_T00J using Tapatalk
     
  13. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    זכרון קצר זה להסתכל רק על היכולת שלו בתחילת העונה.
    צדק לבד לא היה עושה הרבה הבדל. צדק+ויטור+אוגו+ביטון זה כבר סיפור אחר.

    אני גם נגד תירוצים אבל יש גבול מסויים. קחו כל קבוצה ישראלית שעשתה קמפיין אירופאי מרשים ותורידו להם 2-3 שחקני מפתח ותראו שאין סיכוי שזה היה קורה. מישהו חושב שבלי ויטור היינו עולים ל32 שנה שעברה?
     
  14. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    קראתי את שני העמודים האחרונים, בקצרה דעתי על הנושא.
    ההבדל מבחינתי בין הקמפיינים של מכבי ובאר שבע, הוא אחד. באר שבע פתחה את הקמפיין עם ניצחון ביתי ולאחר מכן תיקו. מכבי את הניצחון השיגה במשחק האחרון שלא קבע כלום. זה בגדול מבחינתי ההסבר אולי למה הקמפיין של הקבוצה מהדרום לדעת לא מעט אנשים פחות כישלון מזה של מכבי.

    ואם כבר מדברים על כישלון /אכזבה. ראיתי כאן דעות קיצוניות לכאן או לכאן. לא נכון לדעתי למדוד קמפיין אם הוא מוצלח או לא באם הקבוצה העפילה משלב הבתים או לא. אני כן חושב שהקבוצות הישראליות (השתיים הטובות ביותר לפחות), כן יכולות להשיג או לפחות לשאוף ליותר מניצחון אחד בשישה משחקים. זאת הליגה האירופאית לא האלופות. אם מהקמפיינים האלה הישראליות היו מוציאות 7 נקודות, ובכל זאת לא מעפילות, בהחלט הייתי מקבל את זה ואף רושם שזה קמפיין טוב/ סביר לכל הדעות.
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    1. אין רלוונטיות למסורת אירופאית?
    כבר שנתיים אנחנו פוגשים קבוצות שמשחקות כדורגל פחות טוב מאיתנו (ספרטה פראג בטרנר שנה שעברה, בוקרשט בטרנר השנה) או שוות לנו (פלזן בטרנר, פלזן בצ'כיה) ומנצחות אותנו אך ורק בגלל שיש להם ניסיון אירופאי.
    למעשה, לא זוכר משחק שניצחנו באירופה בשנים האחרונות כשלא היינו טובים בו. אם אנחנו לא טובים, אנחנו מפסידים, לעומת זאת הקבוצות האירופאיות המנוסות יודעות לגנוב ניצחונות גם כשהם לא טובות.
    בואו נקח את המשחק מול פלזן כדוגמא, למרות שעלינו בו עם הרכב שני ללא שחקני מפתח, אחרי השער של הצ'כים היינו טובים בהרבה והיינו שווים את השוויון לאורך הרבה דקות. ואז בשיא המומנטום פתאום הלחץ שלנו נפסק. ומי שישב לידי במשחק (לא נגיד את שמו, רק נגיד שמדובר באיש מקצוע שמבין כדורגל), אמר לי תראה מה זאת קבוצה עם ניסיון אירופאי, איך הם הורגים את המשחק. וזה בדיוק מה שקרה, הצ'כים הרדימו את המשחק, גנבו את השני והמשחק נגמר.

    2. איך אפשר בכלל לערוך השוואה לקמפיין של תון שבו הודחנו בסיבוב הראשון? ועוד להגיד שהלכנו אחורה מאז?
    עלינו לשלב הבתים של הליגה האירופאית כשאנחנו מדיחים קבוצה טובה מאיתנו שמגיעה כמעט כל שנה לליגת האלופות (לודוגורץ), והיינו מרחק הצלה ענקית אחת של השוער של מאריבור מהעפלה היסטורית לליגת האלופות.
    התקדמנו רבות מאז ההדחה מול תון, גם אם השנה לא הצלחנו להגיע לגבהים שהגענו אליהם בשנה שעברה (ולא מדובר בגבהים שאמורים להיות מובנים מאליו, אלא הכל צריך להתחבר לנו נכון כדי להגיע לאותם גבהים).

    3. במבחן העין הקבוצות הם באותו סדר גודל כשלוגאנו הם החלשים בבית, ואני חושב שאם היינו מגיעים לשיא היינו יכולים לעלות, אבל אם לוקחים יכולת ממוצעת, אני חושב שמקום שלישי זה המקום הריאלי שלנו.

    4. לא יודע אם שלב הבתים היה רע וסתמי, כי המשחק מול בוקרשט בבית היה טוב, והמשחק מול בוקרשט בחוץ היה טוב, והמשחק מול לוגאנו בבית היה טוב, והמשחק מול פלזן בבית בטח עם ההרכב שעלינו היה בסדר גמור, גם המשחק בצ'כיה בחוץ היה בסדר לטעמי, אבל כמו שאמרתי חוסר הניסיון האירופאי שלנו מול הרומנים והצ'כים גרם לכך שגם במשחקים שבהם היינו טובים או שווים להם עדין לא הצלחנו לצאת עם הניצחונות.
    האכזבה היא בעיקר על ההפסד בשוויץ, שבלעדיו היינו מגיעים למשחק בטרנר מול הצ'כים כשהכל תלוי בנו ואז עם הרכב ראשון אולי היינו מנצחים ועולים, ההפסד בשוויץ באמת היה מאכזב מאוד כי הצ'כים הם פחות טובים מאיתנו.