Serie A - עונת 2017/18 - המחזור ה-16 - דרבי ד'איטליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י SerieA, ‏8/12/17.

  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    עובדתית יובה משיגה יותר נקודות מרוב העונות האחרונות שלה, והסיבה היחידה שהיא לא בפור על שאר הליגה היא אותה הסיבה שאינטר, נאפולי ורומא לא, והיא החוזק של האחרות. ההגנה של יובה סבלה מקשיי הסתגלות אחריי עזיבת בונוצ׳י, אבל היא מתייצבת וחוזרת לעצמה. היא הצליחה לשתק את בארסה, נאפולי ואינטר, ספגה 0 שערים בשלושה משחקים שקשה לא לספוג בהם גם אם אתה יובנטוס. אם זה ימשיך בחצי השני של העונה המעמד שלהם כפייבוריטים לסקודטו רק יתחזק, וזאת למרות החוזק הבלתי רגיל של שאר הצמרת.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא חושב שאנשים נופלים בפח, גם את הצ'מפיונס אפשר לקחת כמדד למשהו. יובה פגשה את בארסה מעורערת עוד בתחילת העונה ולא היוותה יריב, זה נגמר ב-3:0 חלק. ההגנה שלה נראתה נהדרת במשחקי העונה האחרונים אבל אין זה סוד שקייליני וברצאלי בעיקר לא צעירים. סנדרו לא גדול כמו בעונה שעברה, אלבס חסר, ואני עדיין חושב שלמרות הסיסטמה והשיטה בה כל אחד מחפה על האחרים - זה סיכון עבור יובה לשחק עם קדירה ופיאניץ' בלבד במרכז השדה וגם יחד עם מאטווידי יש ספקות לגבי האיכות שלה שם. יובה שינתה מעט את הסגנון שלה כמו שאני רואה את הדברים וזה מבורך, היא עדיין פייבוריטית לדעתי לזכות באליפות אבל היא חלשה יותר. הריענון הנדרש לא באמת בוצע.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    אינטר של 09/10 עברה את שלב הבתים על הקשקש עם יכולת חלשה. היא סיימה עם טראבל.

    שלב הבתים יכול להוות אינדיקציה, אבל אני בוחר שלא לקחת אותו בחשבון. זה שלב מוקדם של העונה, יובה הייתה פייבוריטית לעלייה והנוקאאוט מגיע בשלב שהקבוצה הרבה יותר מחוברת וגם אחריי השפצורים של ינואר.
     
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725


    דז'קו סוף סוף מקבל מנוחה. מקווה שאמרסון קרוב לכושר מספיק טוב כדי לאפשר מנוחה גם לקולארוב במחזור הבא.
     
  5. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,223
    לייקים שהתקבלו:
    937
    במיוחד שלאורך שלוש העונות הקודמות עם אלגרי צברנו פחות אי יותר את אותה כמות נקודות בבתים.

    בעונת 14/15 יובנטוס עלתה מהמקום השני עם 10 נקודות בבית שכלל את אתלטיקו, אולימפיאקוס ומאלמו והגענו לגמר.

    עונת 15/16 סיימנו במקום השני בבית עם סיטי, סביליה וגלדבאך עם 11 נקודות.

    עונה שעברה סיימנו ראשונים עם 14 נקודות בבית עם סביליה, ליון וזאגרב.

    העונה עם 11 נקודות בבית עם בארסה, ספורטינג ואולימפיאקוס.


    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לא מתלהב מהפוטנציאל של ז׳רסון כשחקן אגף.

    אולי כן הייתי מתלהב ממנו אם היה מתחיל לשחק בתפקיד של סטרוטמן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/12/17
  7. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    האפשרויות היום הן: ז'רסון או אונדר. במשחק חוץ קשה תמיד עדיף את ז'רסון. היום זו גם הבכורה של שיק כך שsupporting player עדיף על אחד שמפוקס על השער.
     
  8. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    2,052
    מין:
    זכר
    Alisson; Bruno Peres, Fazio, Juan Jesus, Kolarov; Nainggolan, Gonalons, Strootman; Gerson, Schick, El Shaarawy
     
  9. DUGRI Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/17
    הודעות:
    434
    לייקים שהתקבלו:
    207
    מין:
    זכר
    @EO11
    לדעתי עבודה של מאמן במשחק נתון היא למקסם את כמות המצבים הטובים להבקעה של קבוצתו תוך הקטנה למינימום של כמות מצבי ההבקעה הטובים של היריבה.
    יובנטוס אתמול למיטב זכרוני ל4-5 מצבי הבקעה מעולים, ועוד 2-3 מצבים טובים (יתכן שהגזמתי קצת) בעוד אינטר הגיעה ל0 מצבים (אולי להוציא את הבעיטה של ברוזוביץ' בדקות הסיום). ה11 של אלגרי אתמול אמנם טובים מה11 שהיו לספאלטי אך ההבדל במגרש היה גדול הרבה יותר מההבדל על הנייר. הטוסקני הקירח הובס ע"י הטוסקני המקריח בכל אספקט חוץ מהחשוב ביותר (התוצאה).


    לגבי ההשוואות ליובנטוס משנים קודמות: תמיד ישנו פער משמעותי בקבוצות של אלגרי בין היכולת בחלק הראשון של העונה (אוגוסט-נובמבר, כלומר רוב הסיבוב הראשון בליגה ושלב הבתים באלופות) לשאר העונה. אלגרי מסביר בכל הזדמנות (ודבריו אכן באים לידי ביטוי בכל עונה שלו ביובנטוס) שהוא מכוון לכך שהקבוצה תגיע לשיא היכולת בחודש מרץ. לכן לא נכון להשוות בין יובנטוס של פתיחת העונה הנוכחית ליובנטוס של מרץ-אפריל 17, אלא ליובנטוס של פתיחות העונה הקודמות של אלגרי בתפקיד. למיטב זכרוני תחת אלגרי יובה אף פעם לא הרשימה בחודשים האלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/12/17
  10. HJKL10 Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/16
    הודעות:
    6
    לייקים שהתקבלו:
    13
    מין:
    זכר
    אני אישית די עייף לשמוע ביקורות על אלגרי. הוא מעצבן, כן. כל תחילת עונה צריך להמציא את הגלגל מחדש, ועם כל המגרעות של זה, בשלוש השנים שלו פה הוא תמיד הצליח לייצר משהו מהסגל שלו והתוצאות מדברות בעד עצמן.

    ברור שזה לא כיף כל שנה להתחיל מחדש כל פעם. אני ממש הייתי מעדיף להתחיל את העונה מהנקודה שסיימנו את העונה שעברה, אבל כנראה שאלגרי רואה דברים שאנחנו לא. הוא לא אשם גם (אולי קצת, אבל אני לא יודע באמת) שכל שנה הוא מאבד בורג מרכזי במערך שלו. בין אם זה וידאל, פוגבה, בונוצ'י, טבז ועוד כמה, אז תמיד לוקח לו זמן להמציא את הקבוצה מחדש עם מינמום נזק לתוצאות של הקבוצה.

    על הנייר אני חושב שיובה של השנה היא הכי חזקה שהייתה לאלגרי. עומק מטורף בסגל וכל השחקנים החדשים מתחילים לממש את הפוטנציאל שלהם. בנעטייה לדעתי הוא כבר שידרוג על בונוצ'י (הוא הרבה יותר חזק, גבוה וקשוח. קייליני-בנעטייה ביחד בכושר זה מפחיד), וההגנה התחילה להתייצב. אני לא מודאג, ואני באמת חושב שלהשקיע את האנגריה בחצי השני של העונה זה הרבה יותר עדיף (ע"ע ריאל מדריד). יובה היא קבוצה הרבה יותר טובה מכל קבוצה אחרת בליגה והיא בטופ 5-6 של אירופה על הנייר. הקבוצה גם מתחילה לקבל צורה, ושחקנים כמו די שיליו, מטווידי וקוסטה כבר חלק משמעותי בקבוצה, בעוד שבנטנקור וברנרדסקי עושים רושם שהם יהיו חלק משמעותי בעתיד של יובה.

    וחוץ מזה, אנחנו אוהדי יובה, לא התרגלם שמשחק יפה זה לא הקטע שלנו? אם זה לא כיף לכם לכו תצפו בנאפולי או ברומא של השנים האחרונות. אם אלגרי רוצה, הוא יכול לשתק כל קבוצה באירפוה ולגרום לה לשחק כמו שהוא רוצה.

    ועוד משהו, כולם מדברים על אינטר-יובה-נאפולי במירוץ לאליפות, אבל רומא עם שני משחקים פחות מאינטר ויובה נמצאת במרחק 6 נקודות מאינטר המובילה. אם היא מנצחת אותם (שזה סביר מאוד) היא במקום הראשון. וגם לאציו עם סיפור דומה.
     
    SerieA אוהב/ת את זה.
  11. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,015
    לייקים שהתקבלו:
    883
    מין:
    זכר
    "יובה נחלשה" אנחנו שומעים כמה? 6 שנים?

    דברו איתי במרץ אפריל כשהיא תפתח פער משאר היריבות, תגיע רחוק מאוד בצ'מפיונס ,בקיץ הבא יבוצעו כמה שינוים ואז תגידו בספטמבר- דצמבר "יובה נחלשה" וככה חוזר חלילה..

    המכונה עובדת, אני לא רואה סגל שנחלש.. להפך
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אנשים מתעלמים מהפואנטה הרחבה, אני לא בודק את יובה במס' הנקודות ובמס' שערי הזכות בשלב הבתים ולסיים במקום השני בבית עם ברצלונה, כי זו עדיין ברצלונה - זו לא בושה ולא חרפה. זו הצורה בה יובה שיחקה. היא עלתה בקושי, רק במחזור האחרון. היא הייתה לא רלוונטית גם במשחק הבית נגד בארסה ששיחקה בהרכב טלאים וללא מסי. כן, זו יובנטוס חלשה משמעותית מהקבוצה של 2014-2017, זו שהגיעה פעמיים לגמר ליגת האלופות. מרכז השדה שלה פחות טוב - אפשר להשוות את מה שיש היום לעומת פוגבה-וידאל-פירלו? שיטת המשחק שונתה אבל קל יותר לשחק נגד יובה, זו דעתי. גם ההגנה מעט איטית יותר ולא בכל יום יובה מגיעה במוד של משחק גדול.

    לכוון לחודשים מרץ-אפריל בכושר שיא זה טוב, אפשר לעשות את זה באמצעות רוטציות הדרגתיות אבל כדורגל זו לא תוכנית ביטוח ואי-אפשר לדעת מה יקרה. זה מה שאמרו תמיד על פרגוסון וראינו את הקבוצה שלו קורסת בישורת האחרונה ב-2011/12 נניח ומאבדת את האליפות לסיטי.

    אפשר להסתכל על זה בצורה מעט אחרת - יובה נחלשה מעט ואולי אנחנו דרמטיים מדיי, והקבוצות האחרות עשו התקדמות - אינטר בעיקר נכון לעכשיו ואולי גם רומא ונאפולי.
     
  13. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
    איזה הצלות של סורנטינו בן ה-300...
    ג'רסון היה צריך להכניס את זה
     
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725


    היורש של בופון.
     
  15. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,015
    לייקים שהתקבלו:
    883
    מין:
    זכר
    לסורנטינו יש את הקטע הזה פעם בעונה