באיירן מינכן 2019/2020

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/17.

  1. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    אין ספק שבהתחשב בפציעה של נוייר וחוסר הודאות סביב אולרייך באיירן צריכה לחשוב על שוער, השאלה היא אם לברקוזן ולנו בעצמו יהיו מעוניינים במהלך כזה באמצע העונה, נראה לי לא סביר. אם כבר, טימו הורן נראה כמו אופציה יותר ריאלית לינואר בהתחשב בכך שקלן כמעט בודאות לא תשאר בבונדסליגה.

    באיירן אמנם החזירה את היציבות והיעילות תחת היינקס, אבל בהתחשב בחוסר המחץ בהתקפה היא עדיין נראית מאוד אפורה ומוגבלת. גם שיטת הפוזשן שהנחיל פפ כבר לא עובדת, אלונסו ולהאם פרשו, ותיאגו פצוע.
    אין כרגע שחקן מרכז שדה שיכול לנהל ולנווט את המשחק (הכי קרוב לזה הוא רודי והוא לא מספיק טוב בשביל זה, כשגם תיאגו מאבד יותר מדי כדורים).

    ביקרתי את פפ לא מעט בתקופה שלו פה, אבל אני חייב להודות שבהתחשב בעבודה שהוא עושה בסיטי, ובנסיגה ביכולת של באיירן, העזיבה שלו לא עשתה טוב לקבוצה, והרכש מאז, לפחות בקישור ובהתקפה לא שידרגו את הקבוצה.
     
  2. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    מה קשורה העבודה שלו בסיטי?
    העזיבה שלו לא עשתה טוב לקבוצה כי אנצ׳לוטי הגיע, (שינה בהצלחה רק את סגנון המשחק בהגנה, בהתקפה זו הייתה תערובת של הנעת כדור סתמית ומשחק אגפים לא מתוחכם במיוחד).

    בקשר לפיסקה 2:
    מסכים לגבי הרכש אבל לדעתי כשאנחנו עם כל החבר'ה בהתקפה בריאים (ועכשיו גם עם סגנון משחק שמתאים להם) ההתקפה תחזור להיות רצחנית כמו שהייתה בקדנציה הקודמת של יופ.
    ועם כל הכבוד לסיטי וריאל לדעתי אנחנו הקבוצה הטובה בעולם כיום.
     
  3. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    העבודה שלו בסיטי מוכיחה שלקבוצות עם משאבים גדולים הוא כנראה המאמן הכי טוב בשוק.

    ההתקפה של באיירן לא תחזור להיות רצחנית גם עם סגל מלא, לפחות לא ביחס לקבוצות גדולות אחרות ביבשת. רובן בן 34 אוטוטו, ריברי גמור לגמרי, קומאן עדיין לא שם (אם כי הראה שיפור מסוים לאחרונה), מולר הוא שחקן נשמה וסמל ויש לו המון מעלות (ניסיון, חוכמת משחק, כיסוי שטחים) אבל כבר שנה וחצי שהוא שחקן אנמי ומוגבל שלא נראה שמתאים לרמות הגבוהות, רודריגז עם טכניקת בעיטה ומסירה ברמה הגבוהה ביותר, אך איטי, חלש ולא זריז מספיק. נשארנו עם לבנדובסקי שהוא וורלד קלאס. ההתקפה טובה אבל לא מדהימה. צריך להתחזק בשני שחקני התקפה לקראת העונה הבאה.
     
  4. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    האמת? עוד לא ראינו את סיטי מול קבוצות טופ באירופה, כשיראו טוב ככה (מבחינה הגנתית) גם נגד ריאל, פריז, יובה ובאיירן נדבר, (ובעיקרון מול כל קבוצת מתפרצות טובה מהטופ האירופאי)
    עד אז לדעתי הוא לא הוכיח שהוא הכי טוב ויופ ואלגרי מקדימים אותו,
    האמת? לדעתי עם הסגל של סיטי הנוכחית גם קלופ היה מעמיד קבוצה חזקה יותר ובטח מלהיבה יותר.

    יופ אמר שתחתיו ריברי יחזור להיות מעולה,
    רובן עדיין וורלד קלאס (מה יהיה בעוד שנה לא משנה לדיון כי אנחנו מדברים על העונה, תחת יופ.)
    ומולר הוא מולר, תמיד ישאר שחקן חכם,
    תן לו קצת זמן, גם אלאבה רק חזר לעצמו אחרי שנה וחצי בהן נראה שחקן בינוני...
     
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    נוייר לא יהיה כשיר למשחקים נגד בשיקטאש.
     
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לפי הדיווחים עסקת ואגנר סגורה. היום הוא אמור לעבור בדיקות רפואיות ובמהלך השבוע זה יהיה רשמי. ואגנר יחתום על חוזה לשנתיים וחצי.
    במהלך סופהשבוע היו שמועות גם על נילס פטרסן (שנותן עונה טובה בפרייבורג) כגיבוי ללבנדובסקי אבל זה לא יקרה. אישית, הייתי מעדיף אותו על ואגנר.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://pbs.twimg.com/media/DSJ3qXbW0AUJxR5.Xxx

    מאט הומלס התראיין לאתר הרישמי של באיירן, הנה כמה דברים מהראיון שפוצל לשני חלקים.

    "פגרת החורף חשובה מאוד כי השחקנים צריכים להתנתק מהלחץ ולהיות עם המשפחה. החל מה-2 בינואר ועד ליולי, בגלל המונדיאל - נהיה ממוקדים".

    "כמובן ששינוי המאמן הועיל לקבוצה אבל לא רק, יש אמביציה, רצון ותשוקה וסדר בבאיירן מינכן., גם הריכוז מאוד חשוב".

    "אני זוכר לרעה את התבוסה 3:0 בפאריס כי היינו רחוקים מהרמה הרצויה. לבאיירן מינכן אסור להיראות כך. הבקעתי נגד סלטיק בחוץ את השער הראשון שלי בליגת האלופות עם באיירן וזה היה מרגש. אני מרוצה גם מהניצחון בגביע על לייפציג.

    "זה נכון, אני מאוד פעיל ברשתות החברתיות ואוהב להיות בקשר עם האוהדים. בהחלט פירסמתי את הקפה שנפל - זה היה מצחיק. חשוב לדעתך לצחוק על עצמך, גם בכדורגל".
    "בכל עונה אני אומר שאני רוצה שניקח את כל 102 הנק' וזה אף-פעם לא קורה כמובן אבל צריך לשאוף לשלמות. כמו שאני כבלם צריך לשאוף לא לטעות אף-פעם, ולו פעם אחת במשחק".
    "אנחנו במצב טוב בינתיים, יש לנו פער נוח בטבלת הליגה. אני משוכנע שבשיקטאש היא הגרלה קשה מאוד בליגת האלופות ונצטרך להיות מוכנים לזה היטב. בליגת האלופות המטרה הגדולה היא להניף את הגביע והמינימום שאני מסמן בכל עונה הוא חצי גמר. יש לנו תחושת החמצה על העונה שעברה".
    "אני לא חושה על המונדיאל יותר מדי, כמובן שדיברנו כמה שחקנים והיינו סקרניים לקראת ההגרלה, אבל יש עוד זמן ואנחנו מרוכזים בקבוצות. נבחרת או קבוצה תמיד צריכות מזל אבל היינו הטובים ביותר ולא נכון לדבר על מזל בהקשר לזכייה שלנו".

    הוא נשאל על רגע קשה עם הנבחרת ובכלל ואמר - "הייתי מעדיף לשכוח את חצי הגמר ביורו 2012. לא עשיתי טעות משמעותית אבל היה לי קשה מאוד מול אנטוניו קאסנו. באלוטלי הבקיע פעמיים והעלה את איטליה לגמר אבל איתו הסתדרתי באחד על אחד".
     
  8. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לא נראה לי שהיו מביאים את פטרסן אחרי הקדנציה הקודמת שלו בבאיירן, היה די חלש. זה כמובן לא אומר שהוא לא יכול לפרוח במקום אחר אבל הוא לא פיזארו שהחזירו שוב. אני זוכר שבאותה קדנציה בחצי גמר הגביע הגרמני נגד גלאדבך הוא נכנס כמחליף ובדקה ה-120 קבל כדור לגול בטוח, החליק ופספס הכדור. יכל לקנות עולמו אז אבל התפקשש. בכל מקרה עושה יופי של עונה השנה. אני גם אוהב מאוד את קווין פולאנד. חשוב שחלוצים גרמניים טובים יהיו בבאיירן, גם כמחליפים-נרוויח מכך בנבחרת.
     
  9. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    בספורט1 גרמניה פורסם שמלך שערי בשיקטש, טוסון, עובר כבר בפגרת החורף לאברטון ולא ישחק מולנו. הרווחנו :)
     
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אתה יודע שואגנר (שגדל אצלנו) חתם (חוזה לשנתיים וחצי)והוצג?
    דיווחים שלאון גורצקה משאלקה סגר בקבוצה ויגיע בקיץ בחינם.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איך היא עושה את זה, באיירן מינכן - מביאה את השחקנים הכי טובים בגרמניה בחינם. אלה לא רק לבאנדובסקי וכעת גורצקה שהוא תפור על הקבוצה הזו(מעניין מה יקרה עם רובן וריברי כרגע, אין מצב ששניהם יישארו), אלא גם בעבר הרחוק יותר - זה רוברטו ומיכאל באלאק מבאייר לברקוזן(על לוסיו שילמו כמה לירות אם אני זוכר נכון). פשוט ביה"ס לניהול לדעתי ואמנם בימים האחרונים היו דיווחים אבל עדיין זה נסגר מתחת לראדר לדעתי. לדעתי באיירן ממשיכה להתנהל בצורה מופתית והיא פשוט לא טועה.
     
  12. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    בבילד מדווחים שיופ קיבל את אישור המשפחה לאמן את באיירן גם עונה הבאה*/aaarse.
    עריכה: זה מה שנכתב באתרי הספורט הישראלים, לא מצאתי את הידיעה בבילד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/1/18
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הבונדסליגה נחה כמעט חודש והנה היא חוזרת. באיירן מתארחת אצל לברקוזן אצלה לא ניצחה מאז 2013, והמאמן יופ היינקס שפתח פער נוח או יותר נכון פער עצום בצמרת(11 נק' פור על שאלקה) אחרי לא פחות מ-8 נצ' רצופים, אומר - "עשינו הכנה טובה מאוד". נוייר וטיאגו שהם פצועים ארוכי טווח ייעדרו בעוד יש ספק לגבי שיתופם של לבאנדובסקי וקימיך(מתוך 'וואלה').

    לא חושב שיש מגרש שבאיירן לא ניצחה בו בארבע השנים האחרונות אז היא צריכה לסמן גם עליו V, אבל דברים הרבה יותר חשובים מהמשחק הזה נקודתית:
    - בשלושת המחזורים האחרונים באיירן השיגה 1:0, 1:0 ושוב 1:0. זה מזכיר קצת את הקבוצה של היצפלד בתחילת העשור הקודם. ואלה נצחונות של אליפות. לא אופיינים לבאיירן של היינקס וגוארדיולה אבל להיפך זה מראה על חוזק.
    - לבאיירן אין מה לעשות בנידון אבל השאלה האם הפגרה האובר ארוכה לא פוגעת לרעה בקבוצות בגרמניה? בשנים עברו באיירן הייתה בשיאה עד למרץ למשל ואז איבדה את זה לגמרי בצ'מפיונס, גם בגלל הגרלות די קשות, אבל לוקח זמן לחזור לתלם אחרי ניתוק כל-כך ארוך.
    - ומה עם החוזים? אני מניח שנושאים כאלה לא יכולים לעבור 'ליד' השחקנים, אני מדבר בעיקר על אריאן רובן ופראנק ריברי, אגדות המועדון. עוד עונה אחת? אולי להיפרד? כשרובן משחק הוא חד וחלק נפלא, לדעתי ריברי קצת עייף ופציע ממנו.
     
  14. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    יופי של חזרה מהפגרה. היינו יעילים וממושמעים, כרגיל תחת יופ. במגרש הזה לא נצחנו מאז הקדנציה הקודמת של יופ ב-2013 (למרות שכל מיני "גאוני כדורגל" אימנו אותנו בתווך...) כך שתענוג לחזור ככה. חאמס היה פעלתן מאוד וקינח עם בעיטה חופשית מושלמת. ריברי כבש גול יפה, מולר היה נהדר וחסם שחקן של לברקוזן בדרך לגול הראשון של מרטינז. בצד השני צריך לציין את פולנד, שחקן שאני מאוד אוהב. יאללה שתהיה המשך עונה מצוינת!
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    באיירן משדרת עסקים כרגיל, אהבתי את הניסיון של היינקס לשחק עם רובן(בינוני משהו), ריברי(שער בכורה!) וחאמס ביחד, ההיעדרות של לבאנדובסקי לא השפיעה ומולר חסרים לו רק הגולים כי הוא משתפר. חאמס אמנם לא הכי מהיר אבל הוא ורסטילי והוא חושב מהר, יכול לסכן את השער מהרמות מצד שמאל, בטח מהמרכז ובימין אם הוא מצליח לחתוך לאמצע. הוא שחקן של מספרים והוא משתלב בבאיירן לאט ובזהירות. חייב לומר שבעת הפציעה של נויר שהגיעה ברגע לא טוב של באיירן, הרבה חשבו שתהיה קטסטרופה אבל זה לא קרה. אפילו ראיתי כמה ספרינטים של דויד אלבה אתמול. מה שכן, צריך לומר שבאיירן נהנתה מהסגנון ההתקפי של לברקוזן ולרוב זה לא יקרה לדעתי. לרוב יבואו להתבנקר מולה.