הגרלת 1/8 גמר הצ'מפיונס 2017/18:: בארסה נגד צ'לסי?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏8/12/17.

  1. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    היא היתה שווה לריאל ב2 משחקים שבהם ראינו ריאל חלשה מאוד. בפועל באמת מדובר בקבוצה השישית בטיבה בפרמיירליג. אולי החמישית. גם מול בארסה או פסז' היא 50-50?!

    ניימאר יהיה עם תווית של פלופ פשוט כי הוא בדיוק כדי לנצח בהתמודדויות כאלה. זה לא אומר שהוא באמת פלופ, אבל זה בהחלט ימנע ממנו לקפוץ לליגה של ה'מסי-רונאלדו' שהוא מנסה להיות בה (כמו שקאקה אמר בראיון).
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    היו כבר קבוצות שהן חמישית בטיבן בפרמייר ליג שגם זכו במפעל הזה.
    שורה תחתונה לטוטנהאם יש כלים ויש את המאמן הנכון כדי להפתיע את יובנטוס. תלוי כמובן גם בכשירות וגם בכושר שיהיו הקבוצות בפברואר.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    בסופו של דבר כולנו נסכים שהולך להיות מפגש מטורף
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ברור שגולת הכותרת של פאריס היא ההתקפה אבל זה לא שבשאר העמדות היא נחותה גם אם מאטווידי עזב. מרקו וראטי יודע ללחוץ, ראביו מתפתח להיות שחקן ענק ותהיו בטוחים שנגד ריאל נראה גם איזה מוטה ככה בשלישייה ולא הרפתקנות עם די-מאריה או דרקסלר. פאריס מייצרת גולים כמו כלום, התבוסה לבארסה בשנה שעברה לא ממש רלוונטית. כמובן שאם כריסטיאנו יגיע אש המצב משתנה אבל אני לא רואה אותו חוזר להיות דומיננטי ברמה מטורפת כמו בעונה שעברה. אם ריאל מדריד שהיא קבוצה הרבה פחות טובה ועמוקה משנה שעברה, תעבור שלב - זו לא סנסצייה. אבל אם פאריס תעבור זה בוודאי לא.

    לא מפחד מפאריס, אנחנו ריאל מדריד, ועדיין, לוקח בחשבון שיש מצב שנודח ולמרות שהכדורגל דינמי - כרגע המצב ממש לטובתם, ואנחנו משחקים בעשרה שחקנים גם(קארים).

    צריך לבדוק איך מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לקבל הגרלות קקה, מעניין מי תהיה היריבה ברבע הגמר. וזה בהחלט הזוי שבאיירן בסוף יצאה בזול ופאריס לא. לגבי טוטנהאם, הם היו נפלאים נגד ריאל מדריד, ניצחו אותנו בקלות, היה ייאוש גדול באנגליה בגלל הגנת הברזל שלהם ושהובילו 3:0, ומצד שני מאז חלה התדרדרות גדולה ונראה שבמשחק הזה הם היו קצת יותר טובים מבדרך-כלל. עדיין יש להם הפסדים כאלה לא ברורים כמו מול צ'לסי ויונייטד, ללא מאבק וגם כשהיריבה חלשה. יובה פייבוריטית לדעתי. הלוואי והיה אפשר להחזיר את מוריניו לצ'לסי לשני משחקים. אבל את מוריניו של לפני עשור וקצת.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    לא זכור לי שמוריניו זכה בליגת האלופות עם צ'לסי. הוא גם הודח בשיא פריחתו ע"י מועדון אנגלי אחר שהיה מתחתיו בטבלה באיזה 30 נקודות - ליברפול כמובן.
    דווקא שם רפא גילה יכולת טקטית מצוינת.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מבחינת הפיקנטריה והסיפורים והאנטי כלפי בארסה(פעם ל-'אנטי' והבכיינות הזו היה קצת יותר סטייל וגם תוצאות בשטח), ולדעתי היה חסר לו מזל בצמד המשחקים האלה, בעיקר ב-2006/07. הוא זכה בצ'מפיונס דווקא כשהיה אנדרדוג, בפורטו ובאינטר - שם השלים את המאלכה נגד בארסה:)
    האדום של דל-הורנו ב-2005/06 גמר את צ'לסי והוא בטח אחד השחקנים הכי שנואים שם, הגיע כמגן עולה מהכדורגל הספרדי שנהג לכבוש נגד ריאל מדריד והיה אמור לתת תרומה התקפית גדולה, ופשוט בעט במסי. צ'לסי הייתה אז קבוצת בטון, לשלד המעולה התווסף גם מיקאל אסיין.

    לא חושב שחתרת לכיוון של 'למי יש יותר גדול' ואני לא התכוונתי להשוות בין מוריניו לקונטה, אבל מוריניו> בניטס, ללא ספק.

    אני זוכר שבערוץ הגולד בתוכנית 'העשירייה' דירגו את המשחק בין צ'לסי לבארסה ממש גבוה, התוכנית עדכנית ל-2009 או משהו כזה אבל המשחק הזה הגיע עד למקום 4-5 אם אני לא טועה ודירגו אותו אפילו מעל הכדורגל האלוהי: ריאל-יונייטד(2003). תמיד היה מעניין שם| במפגשים האלה, מוראטה יעלה עם עוד טון מוטיבצייה וההגנה של צ'לסי יותר מטרידה אותי.
     
  7. Christian Dailly Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/06
    הודעות:
    451
    לייקים שהתקבלו:
    73
    הגרלה לא רעה בכלל.

    במידה ולא יהיו הפתעות,רומא תהיה ההגרלה הכי נוחה ברבע.
     
  8. HJKL10 Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/16
    הודעות:
    6
    לייקים שהתקבלו:
    13
    מין:
    זכר
    "הזלזול" ביובה זה לא טרנד חדש. זה קורה כל עונה. הרי ריאל מדריד כרגע נמצאת בכושר רע, אבל מה זה משנה? קוראים להם ריאל מדריד והם פייבורטים מול כולם. ברסה עם העונה הכי לא ברסאית שלהם מזה הרבה זמן; הם משיגים את התוצאות אבל הם נראים מאוד מנומנמים ואין כבר 5-0 כל שבועיים והם נראים מאוד תלויים במסי, אז מה? זה בארסה והיא פייבוריטית מול כולם. ואני גם מסכים עם זה, לך תדע מה יקרה עד פברואר וליגת האלופות זה מקום שקבוצות מתעלות על עצמן. והקבוצות הגדולות באירופה יודעות את זה והן תמיד משאירות את הבעיות שלהם מאחור ברגעי האמת.

    אבל כשזה מגיע ליובה, הזברות תמיד צריכים להוכיח לכולם שהם שווים משהו, כי לומר את האמת יובנטוס היא לא מספיק סקסית כמו המתרחות הנוצצות שלה עם המסי והרונאלדו והניימאר ופפ וכו'. כי הרי הם מקום 3 בליגה, ההגנה נחלשה, שלב בתים בינוני מאוד, ואלגרי עדיין מנסה להמציא את הקבוצה מחדש. אבל זה היה בדיוק המצב בעונה שעברה וזאת שלפניה וגם זאת שלפניה. בכל הפעים האלו יובה הראתה ששכזה מגיע לשלבי נוקאוט הקבוצה כבר מתחילה לתפקד כמו מכונה (בדיוק כמו שראינו בשני משחקי הליגה האחורנית נגד נאפולי ואינטר שיובה הכתיבה את כללי המשחק).

    יובה היא גם קבוצה שמאוד מעצבן לשחק נגדה ומאוד קשה לכבוש מולה ומאוד מתסכל לרדוף אחריה. ריאל, בארסה, באיירן, יובה, סיטי ופסז' הם פייבורטיות מול קבוצה אחרת באירפוה כשהם לא משחקות אחת מול השניה. טוטנהאם תעמוד מול אתגר שהיא טרם חוותה לפני, בטח שרואים בבירור שלאגרי מתחיל ייצב את הספינה (כמו תמיד), ויובה תגיע לפברואר-מרץ בשיא שלה (כמו תמיד).

    מה שאני מסנה להגיד זה שיש תופעה בקרב האוהדים שהtime frame שלהם הם מאוד צר. וזה מתבטא בהאדרת שחקנים שבוע אחד, וזה רוצחים אותם חודש אחרי. לוקאקו התחיל את העונה כאילו הוא הסקורר הכי טוב בעולם, עכשיו הוא בדיחה, עוד מעט הוא יחזור לכושר ויתחיל לכבוש, ואז כולם יריעו לו. דיבאלה התחיל את העונה בסערה והוא היה היורש של דל פיירו, עכשיו הוא ילד מעצבן שעדיין לא בליגה של הגדולים. פפ אחרי עונת הסתגלות באנגליה כולם אמרו שהוא לא טוב כמו שעשו ממנו, והשנה הוא מראה שגם הוא בנאדם והוא צריך זמן להבין, לחקור, לבנות, והנה הוא שם את סיטי באותה רמה כמו הגדולות של אירופה. ועוד מלא דוגמאות על שחקנים/קבוצות/מאמנים, שאוהדים מתחייסים אליהם כמו מכונות.
     
    yonmu אוהב/ת את זה.
  9. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    ריאל מדריד יכולה גם להיראות כמו עירוני נשר והיא תהיה פייבוריטית על פ.ס.ז'. זה לא בגלל שם, טוב אולי קצת, אבל בעיקר כי היא קבוצה שבנויה במרדפים של נוק-אווט. היא יודעת להפסיד, אבל אח"כ לנצח בהפרש גבוה. תבוסות לוולפסבורג או אתלטיקו לא הפריעו לה לעלות עוד ועוד שלבים. כי יש לה נסיון במפעל הזה. אפשר לצחוק על הקלישאה הזו עד מחר, אבל צריך לדעת איך לזכות בליגת האלופות, הרבה מעבר למשחק כדורגל, וזו גם הסיבה שפ.ס.ז' לא הצליחה לעבור את ברצלונה אחרי 4-0, וזו הסיבה למה לדעתי ריאל מדריד עדין פייבוריטית.

    כל מה שאתה אומר על יובה זה נכון. אבל זה בדיוק הופך אותה למי שהיא, קבוצה שאתה לא תלך איתה בעיניים עצומות, אבל תשנא את עצמך כשאתה משחק מולה ותמיד תרצה שתנצח כצופה אובייקטיבי.